Duh, doe eens oplettenquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef hole1988 het volgende:
ah de nummering wordt dus ook automatisch aangepast
dat zit in mijn systeem en ik heb het niet meegekregen.quote:
blijkbaarquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik de enige die nog wel eens CD's koopt?
Dus jij bent nu aan de lijn bij Michiel?quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
adsquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan Grooveshark gratis blijven dan?
Zeker niet! koop tegenwoordig weer steeds meer cd`s. Heb een paar jaar weinig gekocht (alleen van artiesten waarvan ik sowieso alles wilde hebben) maar ik koop sinds 1,5 jaar weer meerquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Plus hun licentiemodel met de maatschappijen zit ook héél anders in elkaar dan bij Spotify. Is een beetje een vaag en ondoorzichtig verhaal...quote:
waarschijnlijk hermanquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:57 schreef CindieY het volgende:
Aantal voorsteldata voor de meeting
MEI
Zaterdag 21 mei
Zondag 22 mei
Zaterdag 28 mei
JUNI
Zaterdag 4 juni
Zondag 5 juni
Zo, even de keuzemogelijkheden wat beperkt
Ik koop nooit CD's omdat ik van de meeste albums met 20 nummers er maar 1 of 2 goed vind. Er zijn natuurlijke enkele uitzonderingen maar dit geldt voor het merendeel. En daarnaast het gemak natuurlijk je hoeft geen bestelformulier in te vullen of naar de winkel.quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Je bent gewoon lui dusquote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik koop nooit CD's omdat ik van de meeste albums met 20 nummers er maar 1 of 2 goed vind. Er zijn natuurlijke enkele uitzonderingen maar dit geldt voor het merendeel. En daarnaast het gemak natuurlijk je hoeft geen bestelformulier in te vullen of naar de winkel.
Ja 80% procent het laatste 20% het eerste.quote:
Hoihoi!quote:
en terecht, bazenplaatquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt gekluisterd op bed met het Foo Fighters-album over de speakerts.
en zijn piemelot in de hand!quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt gekluisterd op bed met het Foo Fighters-album over de speakerts.
Absoluut! Arlandria is een pareltjequote:
Ah, gelukkig. Rockie is er ook nogquote:
Arlandria, White Limo, Burnin Bridges (die opening!) Rope, Rosemary. Heel veel goede nummersquote:
Ik herkende het niet eens als Arctic Monkeysquote:
daarom zijn ze ook zo geweldig, ze doen altijd iets anders maar blijven geweldig goedquote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik herkende het niet eens als Arctic Monkeys
Wel een lekker nr idd.quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
daarom zijn ze ook zo geweldig, ze doen altijd iets anders maar blijven geweldig goed
aber naturlich. wat minder actief, maar nog niet helemaal verdwenen. de vrijdagavond komt ik hoogstwaarschijnlij weer de hele avond meebrullenquote:
om alvast in de stemming te komenquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aber naturlich. wat minder actief, maar nog niet helemaal verdwenen. de vrijdagavond komt ik hoogstwaarschijnlij weer de hele avond meebrullen
Vrijwilligers..quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, het gaat nu over bezuinigingen bij de brandweer? die pipo zit nu bij een brandweerwedstrijd? WAT KOST DAT????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |