sharon red alles en iedereen, heeft alles meegemaakt, heeft van alles verstand en is beter dan iedereen. vind ze.quote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef suksan het volgende:
gosh... sharon heeft furby ook al gered..... hmmmmmmmmm zo jammer voor die beesten
Die naam ook Furbyquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef suksan het volgende:
gosh... sharon heeft furby ook al gered..... hmmmmmmmmm zo jammer voor die beesten
vind ze zelf indd....van mij mag ze samen met laura lekker naar huisquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
sharon red alles en iedereen, heeft alles meegemaakt, heeft van alles verstand en is beter dan iedereen. vind ze.
dat van martin is een hele oude methode die wordt al lang niet meer toegepast alles gaat nu zo diervriendelijk mogelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie bij die kerel nooit rare dingen hoor. in tegenstelling tot martin gaus waarvan ik me nog herinner dat hij een hond die te vaak blafte bij elke blaf een ketting tegen z'n kop gooide en dan deed alsof hij 't niet was zodat de hond zou denken dat blaffen vanzelf pijn zou opleveren.
Die dog whisperer slaat niet, rukt niet eens aan riemen. hij heeft vooral geduld en dat werkt.
onzin, ieder z'n meningquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook best dat ik moet opflikkeren
quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Dakotamu het volgende:
als ze maar niet tegen het arme beestje gaat zingen
en dat allemaal op 20-jarige leeftijdquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
sharon red alles en iedereen, heeft alles meegemaakt, heeft van alles verstand en is beter dan iedereen. vind ze.
Dat klinkt meer als Joanna die wist zelfs beter dan Sharn hoe je een tsunami moet overleven.quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee je blijftquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook best dat ik moet opflikkeren
Zou het een onechte zus van Jo zijn?quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Er werd gewoon omgeropepen dat er iets voor Jo klaar lag in het labyrint gewoon een clipje...quote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef Roguee het volgende:
ik las brief brief brief? FF streams aan slingeren
voorbeeld? ik kijk niet vaak ofzo, maar kom er weleens langs en zie 'm dan een hond die compleet wild is zo goed als direct kalm worden, alleen maar door op een bepaalde manier voor 'm te gaan staan.quote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef Zzoos het volgende:
[..]
dat van martin is een hele oude methode die wordt al lang niet meer toegepast alles gaat nu zo diervriendelijk mogelijk.
wat betreft de dog whisperer dan zou ik maar eens beter opletten want die is ook geregeld niet zo netjes bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |