OK, normaal open ik niet zo snel een topic over dit soort drama, maar ik heb een bijzonder enerverend weekend (

) gehad waar vanalles is gebeurd. Zal ik jullie verder niet mee vervelen, behalve dit dan.
Wat was er gebeurd: jongen ontmoet afgelopen weekend, leuke jongen, leuk mee gebabbeld, echter was hij ook een beetje onzeker/verlegen dus op een gegeven moment dacht ik hmm, ik weet niet echt of dit wat is. Ik had steeds het idee dat hij wel iets wou ondernemen (iets wou zeggen/doen) maar het gewoon niet durfde. Maar hij bleef het wel proberen enz. Nouja dus toen was er 's avonds een feest en ik denk vooruit ik geef het een kans dus ik wou lekker met hem gaan dansen enzo

, staat ie ineens met een vriendin te praten, en daar kon ik niet meer tussenkomen (hoewel ik nog stééds het idee had dat ie liever met mij wou praten).
Wat gebeurt er dus... zij gaan zoenen

ik had echt zoiets van wtf, want ik ben niet achterlijk, ik schat mensen vaak best goed in. Kortom wtf.
Dus de volgende dag spreek ik die vriendin (overigens wat ook raar was: ik had al tegen haar gezegd dat ik het een leuke jongen vond) en wat blijkt: die vriendin vindt die jongen wel leuk, ziet hem wel zitten. En ik had eigenlijk nog steeds zoiets van wtf. Toen kwamen we die jongen weer tegen en toen was het echt heel awkward tussen die vriendin en die jongen
Hoor ik later dus (zei hij zelf) dat hij eigenlijk helemaal geen zin had om met die vriendin te zoenen, en dat ie dr niet zo leuk vond enzo (waarom doe je het dan, echt. Het is geen playertype). Dus ik denk: zie je nou wel. Later reed ik dus met hem mee en kreeg ik wéér allemaal van die signalen, steeds als ik zei "leuk nummer" dan zette hij het geluid harder en als ik het een stom nummer vond dan deed ie het weg enzo (en we zaten met z'n 6en in de auto) en ook steeds opmerkingen naar mij maken, en ik merkte dat ie gewoon heel vaak naar mij keek.
Dus.... pffff... what the fuck is dit voor situatie echt. +) Heb ik gewoon te lang gewacht met iets ondernemen ofzo? Ik heb gewoon normaal/leuk tegen hem gedaan, niet afstandelijk ofzo. En waarom ging die in godsnaam met mijn vriendin zoenen terwijl die later zegt dat ie dr niet leuk vindt, dan verpest je het toch ook meteen voor mij, want die vriendin vindt hem nu dus leuk

Wat verklaart zijn vage gedrag? En wat moet ik nu doen?