Pakken wat je pakken kunt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Eva4Evah het volgende:
Maar wáárom gaat ie dan met die vriendin zoenen
Zij zoende hem eerst?quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Eva4Evah het volgende:
Niet overal is een rationele verklaring voor. Wellicht heeft hij die wel voor zichzelf.quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb het niet gezien (ze waren naar zijn kamer gegaanquote:
Omdat die vriendin van jou wel initiatief nam.quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Eva4Evah het volgende:
Vraag het me heel erg af, die is ook niet de vlotste. Sterker nog zij stond al in haar kamer en toen klopte hij aanquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat die vriendin van jou wel initiatief nam.
Heeft ze grotere borsten?quote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Vraag het me heel erg af, die is ook niet de vlotste. Sterker nog zij stond al in haar kamer en toen klopte hij aan
Misschien is jouw vriendin wat gewilliger/toegankelijker voor zijn fallus?quote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Vraag het me heel erg af, die is ook niet de vlotste. Sterker nog zij stond al in haar kamer en toen klopte hij aan
Dan is dat dus de oorzaak. Beetje dik is wel lekker om hard te kunnen neuken, en dat is zijn intentie geweest.quote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ten eerste:Ten tweede: ja, maar ze is ook wat dikker
quote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan is dat dus de oorzaak. Beetje dik is wel lekker om hard te kunnen neuken, en dat is zijn intentie geweest.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, tyf dan maar opquote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan is dat dus de oorzaak. Beetje dik is wel lekker om hard te kunnen neuken, en dat is zijn intentie geweest.
is dat serieus hoe mannen denken? Ze willen gewoon iemand hebben gehad en verder vinden ze die persoon eigenlijk dik/stom of whatever?quote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mmh.. dan vond hij die andere beter en heeft ie die eerst geneukt en nu gaat ie jou afwerkenquote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Om jou gek te maken? Waarschijnlijk was jij niet gretig genoeg voor hem.quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Eva4Evah het volgende:
wat maakt dat dan uit als je niet super gretig bent? ben je dan saai?quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Om jou gek te maken? Waarschijnlijk was jij niet gretig genoeg voor hem.
Een ietwat onzekere jongen gelooft dan minder in z'n kansen, en zal denken dat je geen interesse hebt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef Shepa het volgende:
[..]
wat maakt dat dan uit als je niet super gretig bent? ben je dan saai?
en als hij dan niet onzeker is?quote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een ietwat onzekere jongen gelooft dan minder in z'n kansen, en zal denken dat je geen interesse hebt.
Ja dan word je verkracht natuurlijk, wat dacht jij nou.quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef Shepa het volgende:
[..]
lekker zwart wit... wat als je intieme dingen uitstelt als meisje?
natuurlijk word je niet zomaar verkracht.. wtf man! Maar als je zegt "niet nu, wel later", en je ziet hem vaker, zal hij dan nog naar zijn "prijs" verlangen of zou hij denken "preuts wijf, laat maaar"..?quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja dan word je verkracht natuurlijk, wat dacht jij nou.
Okay.quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Shepa het volgende:
[..]
natuurlijk word je niet zomaar verkracht.. wtf man! Maar als je zegt "niet nu, wel later", en je ziet hem vaker, zal hij dan nog naar zijn "prijs" verlangen of zou hij denken "preuts wijf, laat maaar"..?
ik heb het over seks btw.
Tussen slet en preuts typje ligt een aardige ruimte natuurlijk, maar er zijn inderdaad grenzen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Okay.
Dat kan je een tijdje volhouden, maar niet keer op keer. Er komt een punt waar hem dat gaat irriteren, en ik kan het weten.
What he said. Herkenbaar, trouwens.quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef tha_one het volgende:
Het is vanuit zijn oogpunt vrij simpel. Hij vind jouw wel leuk, jij hield een beetje de boot af, waardoor hij het gevoel had dat hij gefaald heeft. Gooi daar in de loop van de avond wat alcohol bij en hij heeft gedacht "kut nou heb ik nog geen meid gehad en toen is hij voor jouw gewillige vriendin gegaan".
quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef tha_one het volgende:
Het is vanuit zijn oogpunt vrij simpel. Hij vind jouw wel leuk, jij hield een beetje de boot af, waardoor hij het gevoel had dat hij gefaald heeft. Gooi daar in de loop van de avond wat alcohol bij en hij heeft gedacht "kut nou heb ik nog geen meid gehad en toen is hij voor jouw gewillige vriendin gegaan".
quote:Op maandag 18 april 2011 23:19 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
What he said. Herkenbaar, trouwens.
quote:Op maandag 18 april 2011 23:19 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
What he said. Herkenbaar, trouwens.
Mannen zijn zo classy hè..quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef tha_one het volgende:
Die was 2e keus, jij gaf hem niet het idee geinteresseerd te zijn. Da's het nadeel van "hard to get" spelen als er genoeg andere vissen in de buurt zijn. op een gegevent moment ga je dan voor 't laaghangend fruit.quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Eva4Evah het volgende:
Dit. Sex en zoenen staat voor veel heren los van het feit of ze iemand anders leuk vinden. Zeker als je al wat drank op hebt en er komt een gewillig meisje bij je staan die er blijkbaar niet zo slecht eruit ziet dat hij voor jou gaat. Juist omdat het geen player is heeft hij genoegen met iedereen die zich tot hem werpt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef tha_one het volgende:
Klopt. Hij wilde toch scoren, dan maar het bezopen dikkertje met die flinke tetten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die was 2e keus, jij gaf hem niet het idee geinteresseerd te zijn. Da's het nadeel van "hard to get" spelen als er genoeg andere vissen in de buurt zijn. op een gegevent moment ga je dan voor 't laaghangend fruit.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:58 schreef Silenus het volgende:
Klopt. Hij wilde toch scoren, dan maar het bezopen dikkertje met die flinke tetten.
Gegokt en verloren, dat hebben we allemaal wel eens!
Weet uit ervaring dat vrouwen er ook wat van kunnen. Dus right back at ya.quote:
Buhquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Weet uit ervaring dat vrouwen er ook wat van kunnen. Dus right back at ya.
In plaats van jezelf lekker afwachtend op te stellen, wachtend om versierd te worden. En die jongen dan onzeker en knullig noemen, terwijl jij alleen van zijn kant de bravoure verwacht dat hij jou aanspreekt, omdat jij immers de vrouw bent en niemand wat van jou verwacht. Maar lekker veilig zelf niets ondernemen, en achteraf zeiken. Daarom heb ik een hekel aan mijn eigen geslacht. Verschrikkelijk.quote:
Dat!quote:
heldinquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:27 schreef netflanders het volgende:
[..]
In plaats van jezelf lekker afwachtend op te stellen, wachtend om versierd te worden. En die jongen dan onzeker en knullig noemen, terwijl jij alleen van zijn kant de bravoure verwacht dat hij jou aanspreekt, omdat jij immers de vrouw bent en niemand wat van jou verwacht. Maar lekker veilig zelf niets ondernemen, en achteraf zeiken. Daarom heb ik een hekel aan mijn eigen geslacht. Verschrikkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |