zoals het hoort.quote:
Whahahaha, ik vond hem verschrikkelijk lelijk echt! Ik viel alleen maar voor de prijs.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
oeh die is leuk! Hij staat bij mijn favorieten! Heb m meteen aan manlief laten zien en die vind 'm ook leuk!
Oh ja, zie je, met zo'n man heb je geen loopfiets nodig!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
manlief gaat morgen de zijwielen en trappers wel van de fiets afhalen die we nu al hebben voor haar. Zou in principe hetzelfde op moeten leveren
mss met een glijbaan eraan? kan ze iig veilig het bed uitkomen als er iets is.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef Ticootje het volgende:
ja ik heb inderdaad geen ruimte voor leyla dr kleding op die kamer.
Ik wil ook een stapelbed. Maar Jen is nog wat klein voor boven.
Wij hebben een houten. Bij de praxis gekocht voor volgens mij 30 euro.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind 15 euro meer dan genoeg geld eigenlijk
Of ik zou er misschien een moeten lenen ofzo..dat vind ik ook nog wel een optie
ik zou het ook eng vinden. bij jan zou ik er trouwens helemaal niet eens over denken voorlopig, die dondert nu af en toe al uit z'n nest omdat hij zo wild beweegt in z'n slaapquote:
Clever!!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
manlief gaat morgen de zijwielen en trappers wel van de fiets afhalen die we nu al hebben voor haar. Zou in principe hetzelfde op moeten leveren
zo 1 hebben wij ook ongeveer, maar dan met purk van sesamstraat eropquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wij hebben een houten. Bij de praxis gekocht voor volgens mij 30 euro.
[ afbeelding ]
Nee dat eigenlijk helemaal niet. Maar mijn broertje had er vroegah een handje van om altijd uit een stapelbed te vallen, dus dat heeft een soort jeugdtrauma bij mij veroorzaakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:00 schreef p_iglet het volgende:
Tico slaapt ze zo onrustig dan?
Pepijn ligt al sinds zijn 2e verjaardag in een (half)hoogslaper, en wij hebben zelf ook een hoogslaper, en hij is er nog nooit uitgevallen. Gaat al vanaf het begin prima, ook met half slapend eruit klimmen en bij ons het bed weer in.
Dan zou ik ook nog even wachten inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2011 07:21 schreef DJMO het volgende:
de zindelijkheidsperikelen sla ik nog een paar maanden over. Hoe graag hij ook op de wc wil plassen elke keer (dat mag hij nog wel, voor we gaan douchen), als hij zonder luier loopt laat hij het lopen waar het staat, luisteren doet hij absoluut niet als ik zeg dat hij naar z'n potje moet, sterker nog, dan gaat hij express staan plassen op de plek waar hij staateen ongelukje vind ik niet erg, maar 10 keer moeten dweilen in een uur vind ik iets teveel van het goede
Tofheidquote:
Dat komt wel goed... ook met jou!!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:31 schreef Memmel het volgende:
Mijn mupke gaat morgen voor het eerst wennen op school.
Ze heeft een Dora schooltas, een hello kitty drinkbeker, roze gymschoenen met klittenband.
Moet goedkomen toch? Ik heb er hoe dan ook ernstig buikpijn van....
Nee hoor! Ik heb hier vaak zat foto's gezien van 'kijk mijn grote meid daar eens heel stoer met haar tasje naar de ingang van school lopen'.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Memmel het volgende:
Stomme vraag misschien, maar is het heel raar als ik een foto maak van anna haar eerste schooldag??
het komt wel goedquote:Op maandag 9 mei 2011 09:31 schreef Memmel het volgende:
Mijn mupke gaat morgen voor het eerst wennen op school.
Ze heeft een Dora schooltas, een hello kitty drinkbeker, roze gymschoenen met klittenband.
Moet goedkomen toch? Ik heb er hoe dan ook ernstig buikpijn van....
NEE. Dat zijn juist de foto's die je later dierbaar zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Memmel het volgende:
Stomme vraag misschien, maar is het heel raar als ik een foto maak van anna haar eerste schooldag??
waarom is dat stom? het is een mijlpaal in haar en jouw leven. best fotowaardig in mijn ogenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Memmel het volgende:
kan ze lettertjes? selene kent al flink wat lettertjes. dan zou je een grote "L" en een grote "R" op de neuzen van de gymschoenen kunnen naaienquote:Op maandag 9 mei 2011 10:53 schreef Memmel het volgende:
Heeft iemand misschien een handige tip om voor een nog niet lezende kleuter links en rechts duidelijk te maken? Anna weet al wel wat links en rechts is, maar met haar schoenen is het wat lastig. En ik moet haar gymschoenen markeren.
Nou dacht ik om op de neuzen een vlinder te tekenen, zodat ze kan zien of ze goed zitten of niet.
Maar ik weet niet of dat gaat lukken. Andere tips zijn welkom!
In Anna d'r belevingswereld zijn dat soort zekerheden er om doorbroken te worden...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef p_iglet het volgende:
En anna leren dat de klittenbandjes altijd van binnen naar buiten dichtgaan?
Spannend hoor je kleine meisje naar school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |