abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:41:37 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95986575
:D
Sasha begon van de week in de vakantie over 'Ik ben op vakantie geweest' en dan een heel verhaal over hoe hij in Frankrijk was etc. etc.
Ja, afgelopen zomer ja! :D _O-

Of achterop de fiets bij het stoplicht tegen iedereen, met opgeheven vinger, vertellen dat hij een splinter heeft en dat mama die er thuis uit gaat halen 'en dan gaat ik niet huilen hoor'. O+
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:50:56 #102
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95986871
Sasha :D _O- Hoe herkenbaar...

Oeh straks grote uitdaging... ik krijg een vriendinnetje van mijn peuter te spelen :) Eens kijken hoe dat gaat met drie meiden. Geen idee of ik met ze naar buiten durf :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 april 2011 @ 13:34:52 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95992533
Sasha :D

Hier is _niets_ goed. eten niet, drinken niet, koekje niet, opa helpen met zand (!) niet, mama helpen met vegen niet, tv kijken niet, mama knuffelen niet, gewoon buiten spelen niet. binnen op het schoolbord krijten niet, boekje lezen niet. *zucht* hij ligt nu te slapen (hoop ik althans, het is stil boven ...). dan vanavond maar wat langer opblijven ofzo.

het is een fase toch? het komt gewoon door het (te) warme weer ineens toch? :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95995173
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef Memmel het volgende:
Vandaag lag er een envelop op de mat voor Anna.
"Lieve Anna, op 26 mei is het groot feest. Dan wordt jij vier jaar en kom je bij ons naar school"

*stampvoet*niettus, niet mijn kleine dreuteltje. ;( :'(
Als dat er echt stond, zou ik haar niet naar die school brengen! :o ;)
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:51:53 #105
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95997541
Wat ontzettend fijn dat je de moeite neemt om speciaal daarvoor in dit topic te posten. Waar zouden we zijn zonder mensen als jij.
Alsjeblieft. Een stempeltje voor jou. Nog vier keer en je krijgt een mooie sticker.

Oja...het is niet 'als dat er echt stond', maar 'als dat er echt zou staan'.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:56:19 #106
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_95997698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:51 schreef Memmel het volgende:
Wat ontzettend fijn dat je de moeite neemt om speciaal daarvoor in dit topic te posten. Waar zouden we zijn zonder mensen als jij.
Alsjeblieft. Een stempeltje voor jou. Nog vier keer en je krijgt een mooie sticker.

[ afbeelding ]

Oja...het is niet 'als dat er echt stond', maar 'als dat er echt zou staan'.
:o :D
Make love, not war ☮
pi_95999399
Go Memmel :D

Stiemie, leef je nog, of ben je omver gelopen door de 3 meiden?

DJMO kan best het weer, een peuterbui, storm op komst of 1 van de willekeurige peuter-acties zijn.
Succes ermee ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 april 2011 @ 16:43:11 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95999634
storm op komst, zou kunnen, kijk ik niet raar van op met dit weersbeeld. hij heeft ruim 2,5 uur geslapen :') en z'n humeur is niet heel veel beter dan vóór hij ging slapen :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 26 april 2011 @ 17:22:38 #109
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96001411
ik ben lichtelijk bekaf en kan even geen roze meer zien of horen :X :P Maar het was erg leuk en mijn kleur- en klei-skills zijn weer helemaal up-to-date!
pi_96005788
Haha Stiemie :D

Mijn peuter is ook niet helemaal zichzelf, dus het heerst iig wel ;)
pi_96006458
Stiemie :D

Hier ook eentje die niet zo goed wilde luisteren vandaag }:|
Maar wel weer de hele dag op de wc wilde plassen en poepen *O*
Morgen op de creche ook maar zonder luier (op het slapen na dan), ben benieuwd!
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:33:55 #112
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96007884
Iemand ervaring met bloedneuzen bij een peuter? Hier is het de laatste tijd soms wel drie keer per dag raak. Ik dacht eerst dat het door neuspeuteren (whahaha :') ) kwam.maar dat lijkt er toch niet op... Morgen bel ik voor de zekerheid maar even de huisarts voor advies...
pi_96008070
ff dichtbranden in t ziekenhuis? als t zo vaak is dan ligt er waarschijnlijk een vaatje open waar steeds een korstje opkomt, maar echt helen doet het niet omdat ze er waarschijnlijk af en toe aan pulkt oid :)
pi_96008158
elin gaat ook los hoor vandaag, heel lang geslapen en heeeel erg aanhankelijk

en ze zingt steeds 1 of ander kutliedje over een aardbei, eerst was t schattig, nu doet ze t al zo'n 5 uur ;(
pi_96009709
Haha, dat geklets tegen iedereen op straat is zo herkenbaar :o. En als het madam dan lukt om een werkelijk gesprek te beginnen met iemand (een wildvreemde dus), dan wordt alles wat die ander zei tegen mij herhaald. Terwijkl ik ernaast sta! 8)7
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:14:56 #116
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96010688

Er zijn zoveel foto's! Kind is bont en blauw...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 april 2011 @ 20:17:36 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96010869
mooie spam ticootje O+

Volgens mij heeft Jan door dat hij z'n kamer uitmag 's avonds als hij een poepluier heeft. Gisteren had hij werkelijk een poepluier, dus hij mocht even mee naar beneden om te verschonen. Vanavond heeft hij geen zin om te slapen, en roept constant bah bah over de babyfoon naar beneden. Ga je kijken, heeft ie niks in z'n luier zitten. Slim kereltje :')

dinsdag 26 april 2011 @ 21:16:26 #118
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_96014754
Och arme Leander, gaat het nu wat beter?
Hier twee zieke kinders, beiden waarschijnlijk RS. Yade was net klaar met een oorontsteking en heeft nu weer 40 graden koorts. Ze hoest d'r longen uit haar lijfje en eet weer eens niet. Zijn we weer terug bij de 13 kilo en ik was net zo blij dat ze de 14.5 had gehaald!

Tico, dat ziet er gezellig uit! Leuk weekend dus?

Die bloedneuzen zijn idd waarschijnlijk een adertje. Dichtschroeien hoeft niet altijd meteen. Soms is een, klinkt beetje vreemd dit, soort van tampon in de neus voor een paar dagen al de oplossing! Geen gewone tampon he. ;)

Ik hoop dat de kinders hier wel beter zijn, over 2 weekjes gaan we voor 3 dagen naar de Efteling in zo'n huisje namelijk!
pi_96034449
Ach Sil, beterschap! Hopelijk is het snel voorbij..

Lekkere foto's Tico!

Stiemie, Je kunt de huisarts eens bellen. Maar misschien dat wat kouder weer ook al wat helpt. Geloof dat een klasgenootje het ook meer had op warme dagen (zijn de aders dichterbij de huid ofzo).

DJMO, ze zijn niet gek he..
pi_96035046
DJMO: vanaf nu dus verschonen in zijn kamer 's nachts ;)
Wel slim inderdaad.

Tuuuuuut hier. F speelt met auto, Leander pakt hem af. F pakt dan maar een andere auto, Leander pakt hem af. F. mag niet door de deur, niet naar binnen, niet naar buiten (omduwen) en hij houdt geen speelgoed over. En dat ventje is al ziek van een oorontsteking.

Bij elke keer dat ik hem corrigeer gaat Leander keihard brullen en houdt daar de eerste 15 minuten niet meer mee op.

O, en ik ben ziek... Normaal op dit soort dagen ga ik er gewoon met ze uit, maar nu kan ik geen kant op.
SKRIEK
pi_96040372
Free, ligt het spul al op bed?
Kan me voorstellen dat het dan een lange dag is..
pi_96040763
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Free, ligt het spul al op bed?
Kan me voorstellen dat het dan een lange dag is..
Leander slaapt al 3/4 jaar niet meer tussen de middag ;)
Om 18:30 pleur ik het spul er in ;)
pi_96040826
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef freecell het volgende:
DJMO: vanaf nu dus verschonen in zijn kamer 's nachts ;)
Wel slim inderdaad.

Tuuuuuut hier. F speelt met auto, Leander pakt hem af. F pakt dan maar een andere auto, Leander pakt hem af. F. mag niet door de deur, niet naar binnen, niet naar buiten (omduwen) en hij houdt geen speelgoed over. En dat ventje is al ziek van een oorontsteking.

Bij elke keer dat ik hem corrigeer gaat Leander keihard brullen en houdt daar de eerste 15 minuten niet meer mee op.

O, en ik ben ziek... Normaal op dit soort dagen ga ik er gewoon met ze uit, maar nu kan ik geen kant op.
SKRIEK
Ben je zwanger?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96041299
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ben je zwanger?
Nee, zeer zeker niet :D
En volgens mij krijg je daar ook geen brute diarree en buikkramp ed van :P
Hoezo? :D

Het rammelt al wel weer soms, maar ik wil eerst wat meer rust hier in het gezin én mijn lijf deze keer de kans geven echt op te knappen :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 april 2011 @ 20:00:05 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96058091
is het geen poepluier, zijn het zijn vingers tussen zijn kastdeur (aan de scharnierende kant!) ik weet zeker dat ik 'm op slot had gedraaid, en normaal haal ik de sluetel eruit en leg die op de schakelaar (want daar kan hij niet bij). doordat hij onder de poep zat in de haast schoon ondergoed gepakt, deur op slot gedraaid, en kind onder de douche gezet. verdere avondritueel en naar bed. ineens een paniekerig gekrijs dus ik vlóóg werkelijk naar boven en blijkbaar is hij erachter hoe je de sleutel om moet draaien :{

handje even over de koude kraan gehouden, hij kan z'n vingers nog bewegen, en de striemen die er zaten zijn ook alweer weggetrokken. inmiddels ligt hij weer boven en is het zowaar stil ...

Beterschap Free!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')