Als dat er echt stond, zou ik haar niet naar die school brengen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef Memmel het volgende:
Vandaag lag er een envelop op de mat voor Anna.
"Lieve Anna, op 26 mei is het groot feest. Dan wordt jij vier jaar en kom je bij ons naar school"
*stampvoet*niettus, niet mijn kleine dreuteltje.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:51 schreef Memmel het volgende:
Wat ontzettend fijn dat je de moeite neemt om speciaal daarvoor in dit topic te posten. Waar zouden we zijn zonder mensen als jij.
Alsjeblieft. Een stempeltje voor jou. Nog vier keer en je krijgt een mooie sticker.
[ afbeelding ]
Oja...het is niet 'als dat er echt stond', maar 'als dat er echt zou staan'.
Leander slaapt al 3/4 jaar niet meer tussen de middagquote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Free, ligt het spul al op bed?
Kan me voorstellen dat het dan een lange dag is..
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef freecell het volgende:
DJMO: vanaf nu dus verschonen in zijn kamer 's nachts
Wel slim inderdaad.
Tuuuuuut hier. F speelt met auto, Leander pakt hem af. F pakt dan maar een andere auto, Leander pakt hem af. F. mag niet door de deur, niet naar binnen, niet naar buiten (omduwen) en hij houdt geen speelgoed over. En dat ventje is al ziek van een oorontsteking.
Bij elke keer dat ik hem corrigeer gaat Leander keihard brullen en houdt daar de eerste 15 minuten niet meer mee op.
O, en ik ben ziek... Normaal op dit soort dagen ga ik er gewoon met ze uit, maar nu kan ik geen kant op.
SKRIEK
Nee, zeer zeker nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |