abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95750630

Deze nog ff omdat het kan. En omdat ik niet aan fototopic doe.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95750935
Wat een heldin Tico!!
Ik kreeg die van mij gister met moeite in de draaimolen :N
Hij was nogal moe en warm, en de muziek stond erg hard voor een kinderatractie eigenlijk..
  woensdag 20 april 2011 @ 09:39:54 #28
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_95750967
wow wat cool dat ze dat durft zeg!! ^O^

Schoonmaken, doe ik ook vaak tussendoor. Soms mag Lennon helpen, soms doe ik het even snel tussendoor. Als Lennon eenmaal goed slaapt tussen de middag, hoort hij ook niets meer en kan ik gerust mn gang. Vaak is dan wel mn zin zoek.

Lennon zit nog voorop de fiets in een bobike zitje. De gordels heb ik strak over zn schouder, maar toch krijgt hij het voor elkaar ze "af te doen". Iemand hier een tip om ze om te laten? Het wordt nu steeds zo'n "gevecht" op de fiets. -O-
Make love, not war ☮
pi_95751252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een heldin Tico!!
Ik kreeg die van mij gister met moeite in de draaimolen :N
Hij was nogal moe en warm, en de muziek stond erg hard voor een kinderatractie eigenlijk..
Maar draaimolens zijn ook eng :Y
  woensdag 20 april 2011 @ 09:54:55 #30
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95751407
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
wow wat cool dat ze dat durft zeg!! ^O^

Schoonmaken, doe ik ook vaak tussendoor. Soms mag Lennon helpen, soms doe ik het even snel tussendoor. Als Lennon eenmaal goed slaapt tussen de middag, hoort hij ook niets meer en kan ik gerust mn gang. Vaak is dan wel mn zin zoek.

Lennon zit nog voorop de fiets in een bobike zitje. De gordels heb ik strak over zn schouder, maar toch krijgt hij het voor elkaar ze "af te doen". Iemand hier een tip om ze om te laten? Het wordt nu steeds zo'n "gevecht" op de fiets. -O-
Gordels kruisen, dan zitten ze strakker :)
Jen _O_
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_95751619
Diaan, Chris heeft dat ook een poosje gedaan achterop. Bij zijn zitje zit er voor op de gordels een plasticje die je omhoog kunt doen. Dan zitten de gordels dus tot borsthoogte aanelkaar en gaan dan pas opzij over de schouders. Samen met strakke gordels kreeg hij ze dan niet los..
Misschien kun je dan anders doen met een veiligheidsspeld/touwtje op borsthoogte?

Poetsen doen we soms samen, soms snel als hij 's avonds al ligt. Afstoffen (met water en allesreiniger) doen we gezellig samen. Als ik stofzuig dan gaat hij vaak wat anders doen. Maar ik heb er maar eentje, en een brave, dus die kan ook gerust een half uur boven spelen terwijl ik beneden pruts..
  woensdag 20 april 2011 @ 10:06:27 #32
114177 Diaan73
pi_95751786
Kruisen lukt volgens mij niet... maar een touwtje op borsthoogte moet lukken! Thnx!! ^O^ Ik ga het morgen meteen proberen.
Make love, not war ☮
pi_95755890
Klinkt als een goed plan met een touwtje :) ONthoud ik even

Hier loopt een jochie in een boxer. Vandaag geen luier. Punt.
Hij vindt het niet grappig :+ En af en toe hoor ik: ho! Plas! Schone onneboekje!
En dan kan ik dweilen :')
pi_95756041
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:09 schreef freecell het volgende:
Klinkt als een goed plan met een touwtje :) ONthoud ik even

Hier loopt een jochie in een boxer. Vandaag geen luier. Punt.
Hij vindt het niet grappig :+ En af en toe hoor ik: ho! Plas! Schone onneboekje!
En dan kan ik dweilen :')
Zo ben ik ook begonnen hoor. En steeds op de wc zetten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 april 2011 @ 13:11:34 #35
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95758092
wat een geweldige foto's tico!

Logo gaat hartstikke goed qua leren dan. Jan zegt steeds meer woorden die te herkennen zijn (zelfs 't woord stoepkrijt, logopediste had echt zoiets van :o waar ik zo :') zat, omdat ik precies zo was, toen ik eenmaal begon met praten waren het ook de moeilijke woorden als eerste )

Hij lijkt nu steeds zindelijker te worden, als in: aangeven dat hij bah gedaan heeft. het van te voren aangeven doet hij nog niet (helaas :P )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 20 april 2011 @ 13:47:17 #36
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_95759372
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo ben ik ook begonnen hoor. En steeds op de wc zetten.
Als ik dat probeer, springt Annicka er weer snel vanaf... Zindelijkheid zal nog wel even op zich laten wachten, al zou ze het wél kunnen... :N
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 21 april 2011 @ 09:08:18 #37
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95794392
Oh wat ik ook wel doe trouwens, is 's ochtends even de kamers doen, maar dat ligt een beetje aan de wakker tijden. Dat is handig als Jasmin voor Yade wakker is, dan kan die in de box beneden en dan kan ik boven even snel nog aan de slag. :D

Over dat zindelijkheid, tussen de 2 en 4 jaar is normaal he. ;) En meestal gaat het super snel. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken
pi_95795572
Arme Tyler zit onder de uitslag. Hopelijk geen zonne allergie!
Gisteren lekker buiten gespeeld, uiteraard ingesmeerd.
Zo sneu, het jeukt heel erg.
pi_95795715
vettig houden kan helpen ingrid
zijn het bultjes of meer exceemachtig?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95795758
Jonge kinderen kun je sowieso beter uit de zon houden. Goed smeren en proberen schaduwplekken te creeren...
pi_95795916
Bultjes. Ik heb zoveel mogelijk schaduwplekken das niet makkelijk voor elkaar te krijgen.
Ik vind dat hij ook gewoon buiten moet kunnen spelen. En natuurlijk smeer ik hem goed in na een worsteling want dat wil hij niet.
Assistente gesproken en ze adviseert koelgel bij de apotheek te kopen voor de jeuk.
Nu wat meer binnen houden ivm de plekjes. En anders mag hij gewoon naar buiten, goed ingesmeerd en idd niet in de volle zon.

Zo ziet het er uit. Kan geen betere foto krijgen.

[ Bericht 29% gewijzigd door _Ingrid_ op 21-04-2011 10:19:01 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 10:38:55 #42
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95797026
lijkt verdacht veel op zonneallergie ingrid, als je het mij vraagt. Ik heb het zelf ook. ik gebruik er http://www.urtizon.nl/ voor, maar dat is helaas maar voor kinderen vanaf 12 jaar.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 21 april 2011 @ 10:41:03 #43
114177 Diaan73
pi_95797111
Het ziet er inderdaad uit als zonne allergie, maar heeft hij het alleen in zn nek?
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 10:53:41 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95797508
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Het ziet er inderdaad uit als zonne allergie, maar heeft hij het alleen in zn nek?
Het begint vaak in de nek, die wordt het eerste blootgesteld aan de zon net als armen / benen. als je lange mouwen/broekspijpen hebt, merk je het daar veel minder snel. In 't gezicht zie je vrijwel nooit iets, omdat die huidoppervlakte constant word blootgesteld aan licht/lucht/water etc.

-disclaimer- dit geld voor m'n eigen ervaring :@

pi_95797738
is voor iedereen anders djmo ;)

bij mij start het bij mijn handen en dat blijft het hele voorjaar, zomer en najaar. bij mij is het zo erg dat zelfs in de schaduw blijven niet afdoende is. het geode nieuws: het is wel doenbaar, dus ik trek me er doorgaans weinig van aan ;)

ingrid, anders toch ff mee naar de huisarts gaan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 11:08:39 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95798034
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef simmu het volgende:

bij mij start het bij mijn handen en dat blijft het hele voorjaar, zomer en najaar. bij mij is het zo erg dat zelfs in de schaduw blijven niet afdoende is. het geode nieuws: het is wel doenbaar, dus ik trek me er doorgaans weinig van aan ;)

ik voegde al snel die disclaimer toe ;)

pi_95798698
Het ziet er wel uit als allergie, maar het kan ook nog hitteuitslag zijn?
Chris heeft het ook wel gehad na een dagje met polo, of 's nachts als zijn pyjama in zijn nek was gekropen..
pi_95798707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef simmu het volgende:

Die zit vol.
Zoals ik begreep krijg je er toch niks voor.
assistente zei nog dat ik anders morgen de hap moet bellen als het aanhoud.
ik ga die koelinggel oid zo halen, dan door Kim ophalen. En eind vd middag ben ik weer thuis.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:02:11 #49
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95802181
Zo we hebben gepicknickt in de tuin, op de quilt met druifjes en meloen, croissant en een stukje worst. Yade at zowaar, gaan we vaker doen als het weer het toelaat. :D Compleet gefascineerd door miertjes trouwens. Heel schattig. :D Vanmiddag een bak met water in de tuin onder de parasol, kan ik lekker een boekje lezen. :+ Maar goed dat ik het huishouden vanochtend al had gedaan. ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 13:31:54 #50
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95803442
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:28 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Die zit vol.
Zoals ik begreep krijg je er toch niks voor.
assistente zei nog dat ik anders morgen de hap moet bellen als het aanhoud.
ik ga die koelinggel oid zo halen, dan door Kim ophalen. En eind vd middag ben ik weer thuis.
http://www.purelijfkracht.nl/cardiflor_zon kreeg er net een mail van vsm over; dit kan wel voor kinderen vanaf 2 jaar

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')