Maar draaimolens zijn ook engquote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een heldin Tico!!
Ik kreeg die van mij gister met moeite in de draaimolen
Hij was nogal moe en warm, en de muziek stond erg hard voor een kinderatractie eigenlijk..
Gordels kruisen, dan zitten ze strakkerquote:Op woensdag 20 april 2011 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
wow wat cool dat ze dat durft zeg!!![]()
Schoonmaken, doe ik ook vaak tussendoor. Soms mag Lennon helpen, soms doe ik het even snel tussendoor. Als Lennon eenmaal goed slaapt tussen de middag, hoort hij ook niets meer en kan ik gerust mn gang. Vaak is dan wel mn zin zoek.
Lennon zit nog voorop de fiets in een bobike zitje. De gordels heb ik strak over zn schouder, maar toch krijgt hij het voor elkaar ze "af te doen". Iemand hier een tip om ze om te laten? Het wordt nu steeds zo'n "gevecht" op de fiets.
Zo ben ik ook begonnen hoor. En steeds op de wc zetten.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:09 schreef freecell het volgende:
Klinkt als een goed plan met een touwtjeONthoud ik even
Hier loopt een jochie in een boxer. Vandaag geen luier. Punt.
Hij vindt het niet grappigEn af en toe hoor ik: ho! Plas! Schone onneboekje!
En dan kan ik dweilen
Als ik dat probeer, springt Annicka er weer snel vanaf... Zindelijkheid zal nog wel even op zich laten wachten, al zou ze het wél kunnen...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen hoor. En steeds op de wc zetten.
Het begint vaak in de nek, die wordt het eerste blootgesteld aan de zon net als armen / benen. als je lange mouwen/broekspijpen hebt, merk je het daar veel minder snel. In 't gezicht zie je vrijwel nooit iets, omdat die huidoppervlakte constant word blootgesteld aan licht/lucht/water etc.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Het ziet er inderdaad uit als zonne allergie, maar heeft hij het alleen in zn nek?
ik voegde al snel die disclaimer toequote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef simmu het volgende:
is voor iedereen anders djmo
bij mij start het bij mijn handen en dat blijft het hele voorjaar, zomer en najaar. bij mij is het zo erg dat zelfs in de schaduw blijven niet afdoende is. het geode nieuws: het is wel doenbaar, dus ik trek me er doorgaans weinig van aan
ingrid, anders toch ff mee naar de huisarts gaan?
Die zit vol.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef simmu het volgende:
is voor iedereen anders djmo
bij mij start het bij mijn handen en dat blijft het hele voorjaar, zomer en najaar. bij mij is het zo erg dat zelfs in de schaduw blijven niet afdoende is. het geode nieuws: het is wel doenbaar, dus ik trek me er doorgaans weinig van aan
ingrid, anders toch ff mee naar de huisarts gaan?
http://www.purelijfkracht.nl/cardiflor_zon kreeg er net een mail van vsm over; dit kan wel voor kinderen vanaf 2 jaarquote:Op donderdag 21 april 2011 11:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Die zit vol.
Zoals ik begreep krijg je er toch niks voor.
assistente zei nog dat ik anders morgen de hap moet bellen als het aanhoud.
ik ga die koelinggel oid zo halen, dan door Kim ophalen. En eind vd middag ben ik weer thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |