abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101494921
Volgens mij zit dat in Nederland wel anders, al hadden wij volgens mij ook wel een staatliche skier in onze skischool. Maar hier mag je ook gewoon zonder opleiding lesgeven, alleen even de interne cursus van 4 avondjes volgen :+
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:35:59 #252
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_101495304
Ja er zijn hier [nog] geen officiële regels voor, iedere skibaan bedenkt zelf wat ze willen.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:41:04 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101495489
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:24 schreef saaw het volgende:

[..]

Dat is wat vooraf gaat aan Anwärter toch?
Vraag me eigenlijk wel af hoeveel Nederlanders Staatlicher/Level 4 [of hoe het nog meer mag heten in andere talenlanden] snowboard zijn. Ik ken maar 1 snowboard Staatlicher en die is Oostenrijkse. Verder wat skiërs en een hoop mensen die afgelopen seizoen Alpinkurz/Level 3 hebben gedaan.

En geen middenstandsdiploma's meer in Nederland idd, gelukkig :) Maar in Oostenrijk moet je natuurlijk Staatlicher zijn [of er een in dienst hebben] om een ski/snowboardschool te mogen openen.
NSL A is gelijk aan anwarter. Of wordt zo gerekend in Nederland. NSL B zit daar boven, maar wat ik heb gezien hebben die lang het niveau niet van een goede Landes leraar.

Ik weet niet precies hoeveel staatliche leraren Nederland heeft, maar het zijn er een stuk of 6/7.
Ik ken er wel een paar van, maar ook niet allemaal.
We hebben 1 snowboardgids en 1 bijna snowboardgids (Of hij moet het inmiddels gehaald hebben...) en dan ben je echt afgestudeerd berggeit :P

Je moet een staatlich leraar in dienst hebben, maar zelfs dan kom je er vaak nog niet. Je eigen school beginnen in Oostenrijk is bijna onmogelijk als je niet local bent of hele (en dan bedoel ik ook echt hele goede) connecties daar hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:53:23 #254
74276 saaw
pi_101495912
Ik ken er 2 die afgelopen prüfung gehaald hebben en dus in december hun eerste onderdeel gaan doen, ben heel benieuwd wat ze er van gaan vinden.

En veel Oostenrijkers zijn vrij lastige mensen die inderdaad liever geen vreemden in hun clubjes laten. Nou heb ik ook geen enkele ambities om tot mn staatliche te gaan hoor, landes en alpinkurz nog en dan vind ik het wel mooi. Ken wel wat Engelsen die afgelopen jaar Level 4 afgemaakt hebben [op ski] en willen proberen een skischool te openen, we gaan het merken :D
  zaterdag 3 september 2011 @ 09:22:36 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101520127
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:53 schreef saaw het volgende:
Ik ken er 2 die afgelopen prüfung gehaald hebben en dus in december hun eerste onderdeel gaan doen, ben heel benieuwd wat ze er van gaan vinden.

En veel Oostenrijkers zijn vrij lastige mensen die inderdaad liever geen vreemden in hun clubjes laten. Nou heb ik ook geen enkele ambities om tot mn staatliche te gaan hoor, landes en alpinkurz nog en dan vind ik het wel mooi. Ken wel wat Engelsen die afgelopen jaar Level 4 afgemaakt hebben [op ski] en willen proberen een skischool te openen, we gaan het merken :D
In het Zillertal (welk dorp dan ook) gaat dat ze in ieder geval niet lukken. Die mensen zijn zo beschermend en achterdochtig. Ze zouden ook zo veel meer kunnen verdienen als ze gewoon mensen naar binnen lieten die wat economischer denken. Maar ja, dat is iets uit handen geven en daar hebben ze een hekel aan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 3 september 2011 @ 09:23:56 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101520137
Mijn eerste 3 weken zijn geregeld :)
Ik moet nog even vrij krijgen op mijn werk, maar dat lijkt mij niet zo'n probleem. In ieder geval van 22 december tot 15 januari ben ik lekker snowboarden :)
Dan hopelijk in ieder geval nog 2 weken met de krokus en dan is het seizoen ook alweer bijna voor bij :P
  zaterdag 3 september 2011 @ 09:45:12 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101520290
  zaterdag 3 september 2011 @ 20:53:11 #258
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_101534576
Vandaag was weer lekker vermoeiend. Skiën en snowboarden met mijn vrijwilligerswerk! :D :9 (Was wel vergeten dat op de eerste dag van de serie IEDEREEN zowel de skiles als een snowboardles moest volgen. Meeeeh! ;( Dan moet je als begeleider natuurlijk OOK verplicht op de skies! :9 ) Maar ben wel weer lekker bezig geweest.

Ze hadden in Zoetermeer trouwens weer een leuk heuveltje staan voor een beginneling als ik. (Flink heuveltje op, stukje naar benee, stukje plat, en heuveltje weer af. Als je begrijpt wat ik bedoel!) Eerste keer faalde ik natuurlijk weer, omdat ik er niet meteen op volle snelheid vanaf durfde (denk aan bovenaan weer terugglijden!)! :@ Daarna nog een paar keer gepakt (gewoon rustig erop en eraf glijden, zonder te vallen) en de allerlaatste deed ik met een mini sprongetje! *O* Trots op mezelf! *O*

Snowworld heeft trouwens nieuw spul. Nieuwe snowboardschoenen + nieuwe snowboards. Allemaal van Burton. Moest wel erg wennen aan de nieuwe boards. Ken de echte snowboardtaal er niet van, maar de randen leken veel scherper te snijden bij het maken van de bochten. (Ook aparte maten weer, i.p.v. 150 hadden ze bv. 151)
  zondag 4 september 2011 @ 00:20:52 #259
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101540956
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag was weer lekker vermoeiend. Skiën en snowboarden met mijn vrijwilligerswerk! :D :9 (Was wel vergeten dat op de eerste dag van de serie IEDEREEN zowel de skiles als een snowboardles moest volgen. Meeeeh! ;( Dan moet je als begeleider natuurlijk OOK verplicht op de skies! :9 ) Maar ben wel weer lekker bezig geweest.

Ze hadden in Zoetermeer trouwens weer een leuk heuveltje staan voor een beginneling als ik. (Flink heuveltje op, stukje naar benee, stukje plat, en heuveltje weer af. Als je begrijpt wat ik bedoel!) Eerste keer faalde ik natuurlijk weer, omdat ik er niet meteen op volle snelheid vanaf durfde (denk aan bovenaan weer terugglijden!)! :@ Daarna nog een paar keer gepakt (gewoon rustig erop en eraf glijden, zonder te vallen) en de allerlaatste deed ik met een mini sprongetje! *O* Trots op mezelf! *O*

Snowworld heeft trouwens nieuw spul. Nieuwe snowboardschoenen + nieuwe snowboards. Allemaal van Burton. Moest wel erg wennen aan de nieuwe boards. Ken de echte snowboardtaal er niet van, maar de randen leken veel scherper te snijden bij het maken van de bochten. (Ook aparte maten weer, i.p.v. 150 hadden ze bv. 151)
Het is op zich wel fijn als er ook weer eens kanten op die boards zitten :P

Btw, 151 is niet zo gek hoor. Snowboards hebben lang niet altijd de meest logische totaal maten. Heeft met een aantal dingen te maken. Zoals lengte van de tail en nose en de "runninglength" etc.
pi_101548330
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 09:23 schreef Komakie het volgende:
Mijn eerste 3 weken zijn geregeld :)
Ik moet nog even vrij krijgen op mijn werk, maar dat lijkt mij niet zo'n probleem. In ieder geval van 22 december tot 15 januari ben ik lekker snowboarden :)
Dan hopelijk in ieder geval nog 2 weken met de krokus en dan is het seizoen ook alweer bijna voor bij :P
Ik ga als het goed is volgende week boeken voor 30 december tot 6 januari :)
W0ei ?
  zondag 4 september 2011 @ 13:55:31 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101552191
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 11:59 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Ik ga als het goed is volgende week boeken voor 30 december tot 6 januari :)
Waar naar toe uiteindelijk?
pi_101560915
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waar naar toe uiteindelijk?
Kirchberg. Toch wel wat anders wat we op mikte...
W0ei ?
  zondag 4 september 2011 @ 20:33:51 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101566241
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:24 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Kirchberg. Toch wel wat anders wat we op mikte...
Nou ja daar is het ook goed toeven gok ik :)
  zondag 4 september 2011 @ 22:30:19 #264
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_101573768
Kirchberg is wel nice :) Is genoeg te beleven in ieder geval, en mocht je het niet tof vinden kan je altijd naar kitzbuhl gaan.

Vandaag voor het eerst in landgraaf geweest, viel niet tegen vergleken met zoetermeer. Ik had alleen een essentieel onderdeel van mijn bindingen niet bij dus mocht ik op huurmateriaal boarden. Wat een drama was dat :P
  zondag 4 september 2011 @ 22:59:17 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101575332
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:30 schreef Fugie het volgende:
Kirchberg is wel nice :) Is genoeg te beleven in ieder geval, en mocht je het niet tof vinden kan je altijd naar kitzbuhl gaan.

Vandaag voor het eerst in landgraaf geweest, viel niet tegen vergleken met zoetermeer. Ik had alleen een essentieel onderdeel van mijn bindingen niet bij dus mocht ik op huurmateriaal boarden. Wat een drama was dat :P
Of ze nu nieuw materiaal hebben of oud, het spul is altijd matig bij die indoorbanen. Sowies regelmatig trouwens. Ik ken maar weinig winkels die echt goed spul verhuren.
pi_101583672
Vind je het heel gek? Als je ziet hoe dat materiaal afgeragd word... Mensen hebben echt geen respect voor die spullen, want het is toch niet van hen. Wij konden na ieder seizoen rond de 75 board gewoon weggooien, omdat ze helemaal kapot waren. Dan ga je natuurlijk geen dure planken kopen. Voor de meeste beginners zijn die boardjes ook wel goed genoeg
  maandag 5 september 2011 @ 18:49:17 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101599558
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:49 schreef Wolves het volgende:
Vind je het heel gek? Als je ziet hoe dat materiaal afgeragd word... Mensen hebben echt geen respect voor die spullen, want het is toch niet van hen. Wij konden na ieder seizoen rond de 75 board gewoon weggooien, omdat ze helemaal kapot waren. Dan ga je natuurlijk geen dure planken kopen. Voor de meeste beginners zijn die boardjes ook wel goed genoeg
Dat weet ik wel.
Ik leer mijn leerlingen trouwens altijd redelijk netjes om gaan met hun spullen. Niet dat het altijd helpt als ik er niet bij ben, maar het spul kan natuurlijk kapot.

De winkel (Hot Zone) heeft het wel relaxt geregeld want die krijgen bijna elk jaar nieuwe Burton plankjes en die dan aan het einde van het seizoen gaan de meesten dan weer ergens heen waardoor ze het geld weer terug krijgen om volgend seizoen weer nieuwe te kunnen kopen. Altijd handig die Burton contacten :)

Maar mensen gaan nou eenmaal slecht met spullen om. Aan de andere kant heeft een snowboard nou eenmaal ook veel te lijden en een ongelukje zit ook in een klein hoekje.
  FOK!fotograaf maandag 5 september 2011 @ 18:54:40 #268
159915 -Menn0-
MNO
pi_101599769
Fijn, kom er net achter dat ik voor m'n Anwerter ook een maand lang elke dinsdag naar Zoetermeer moet. Ter voorbereiding ofzo..

Iemand dit ook gedaan?
,,/
  dinsdag 6 september 2011 @ 00:12:37 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101619241
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef -Menn0- het volgende:
Fijn, kom er net achter dat ik voor m'n Anwerter ook een maand lang elke dinsdag naar Zoetermeer moet. Ter voorbereiding ofzo..

Iemand dit ook gedaan?
Ik wel, maar dat hoefde toen alleen als je het zelf graag wilde. Inmiddels alweer bijna 10 jaar geleden :D

het is trouwens anwarter en niet anwerter...
  dinsdag 6 september 2011 @ 00:17:36 #270
74276 saaw
pi_101619399
anwärter :p

En ik heb mijne bij SBSSV gedaan dus geen Nederlands gedoe.

Leer mn groepjes ook altijd netjes met hun materiaal [en dat van anderen op de berg] om te gaan trouwens.
En met de berg (heel ander onderwerp), al die mensen die al hun troep wegdonderen erger ik me ook rot aan, aan het eind van het seizoen als de sneeuw begint te smelten zie je al watvoor een klerezooi er onder vandaan komt.

Mijn lief gaat ChuckBuddies introduceren in Nederland trouwens.

Kwam er vorig jaar eentje tegen in een shop die ik zo mee mocht nemen en heb er veel mee uitgelegd op de berg, bleek nog niet in Nederland te koop, ben benieuwd of het wat word!
  dinsdag 6 september 2011 @ 00:34:48 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101619973
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:17 schreef saaw het volgende:
anwärter :p

En ik heb mijne bij SBSSV gedaan dus geen Nederlands gedoe.

Leer mn groepjes ook altijd netjes met hun materiaal [en dat van anderen op de berg] om te gaan trouwens.
En met de berg (heel ander onderwerp), al die mensen die al hun troep wegdonderen erger ik me ook rot aan, aan het eind van het seizoen als de sneeuw begint te smelten zie je al watvoor een klerezooi er onder vandaan komt.

Mijn lief gaat ChuckBuddies introduceren in Nederland trouwens.
[ afbeelding ]
Kwam er vorig jaar eentje tegen in een shop die ik zo mee mocht nemen en heb er veel mee uitgelegd op de berg, bleek nog niet in Nederland te koop, ben benieuwd of het wat word!
Wat is het voordeel van die dingen?

Ik heb trouwens een keer een jaar mee gedaan aan het opruimen van de berg via respect the mountains (Barts) waar we toen door gesponsord werden. De hoeveelheid troep die je begin mei tegen kom is echt bizar.

Bij mij in de les wordt niet de natuur ingeflikkerd. Ik zeg altijd tegen iemand die ies bij zich heeft wat op de nominatie zou kunnen komen om weggegooid te worden dat hij het zelf weer mag ophalen. :P
Ik heb altijd zo'n bakje (waar bij promotiemateriaal ook wel eens pepermuntjes in zitten) bij me waar je filters an sigaretten in kunt doen. Ik rook zelf niet, maar als je mensen in je groep hebt die wel roken is het toch wel handig mochten ze met een filter zitten en ze het nergens kwijt kunnen.
pi_101623176
Ik gooi de troep altijd in de rugzak om thuis weer te legen. De rugzak is toch altijd mee voor het water
  dinsdag 6 september 2011 @ 11:45:27 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101626941
Het ligt ook echt aan de type persoon.
Die figuren die eigenlijk voor het zuipen en minder voor het skiën/snowboarden komen zijn er makkelijker in dan de mensen die juist die-hards zijn. Het is net alsof die ook meer de natuur waarderen en er om geven.

Ik heb ook een keer gehad (afgelopen winter) dat ze een flacon met drank te voorschijn toverden. Hetzelfde soort mensen die het ook niet zo veel boeit hoe het met de natuur gaat en er eigenlijk ook gewoon niet bij nadenkt. Het is vaak niet eens pure onwil, maar gewoon er niet bij nadenken.
pi_101627131
No booze op de piste. Hooguit 1 of 2 glaasjes bij de apres-ski met nog 1 kleine afdaling.
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:29:35 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101628138
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
No booze op de piste. Hooguit 1 of 2 glaasjes bij de apres-ski met nog 1 kleine afdaling.
Tijdens mijn les sowieso niet. Wat ze er buiten doen heb ik geen invloed op en moeten ze zelf weten, maar tijdens mijn les wordt er niets gedronken. 1 biertje tijdens de lunch vind ik prima. Het zijn geen kleine kinderen, maar verder echt niet. Als ik ook het idee heb dat iemand te veel gedronken heeft dan komt hij mijn les niet in.
Ik probeer ze er wel bewust van te maken dat ze het buiten de les ook niet doen, maar je kunt het ze niet verbieden en je wilt ze ook niet te veel de les lezen. Anders krijg je al gelijk een sfeer waarbij ze jou een zeurpiet vinden. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ze begrijpen het wel als je het binnen de les niet wil hebben trouwens.
Ik vertel ze altijd maar waarom ik het niet wil hebben in de hoop dat er dan ook een lampje gaat branden dat ze buiten de les ook niet op de berg drinken.

Ik ben sowieso er eigenlijk een beetje op tegen dat er zo veel drank te vinden is op de piste. Het werkt ongelukken gewoon in de hand. Soms vind ik het ook nog ongelooflijk hoe vaak het eigenlijk goed gaat. Maar ja, er wordt zoveel aan verdient dat ze die "paar" ongelukken maar voor lief nemen.
pi_101628769
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
Hier ook. Je ziet af en toe mensen naar beneden gaan na het apres skien... brrrr :X Ga dan lekker helemaal naar beneden en doe het daar, maar op de berg heb je niet alleen jezelf ermee...

Edit: Burton Driver X heb ik maar besteld. Winkel waar ik altijd heen ga krijg ze niet (op voorraad) binnen, maar als ze niet goed zitten nemen ze ze gewoon terug. Dus komend jaar eindelijk de boots die ik wil :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:09 schreef Den_Haag het volgende:
Ik gooi de troep altijd in de rugzak om thuis weer te legen. De rugzak is toch altijd mee voor het water
Ik snap uberhaupt niet waarom mensen troep weggooien op straat. Hoe moeilijk is het om heel even te wachten en het gewoon thuis of ergens anders in een prullenbak te gooien?

[ Bericht 16% gewijzigd door M3rcury op 06-09-2011 13:01:33 ]
W0ei ?
pi_101629520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:55 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Hier ook. Je ziet af en toe mensen naar beneden gaan na het apres skien... brrrr :X Ga dan lekker helemaal naar beneden en doe het daar, maar op de berg heb je niet alleen jezelf ermee...

Edit: Burton Driver X heb ik maar besteld. Winkel waar ik altijd heen ga krijg ze niet (op voorraad) binnen, maar als ze niet goed zitten nemen ze ze gewoon terug. Dus komend jaar eindelijk de boots die ik wil :)

ik ga dit jaar boots op maat laten maken. :9
(ski natuurlijk)
pi_101629788
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef -Menn0- het volgende:

Iemand dit ook gedaan?
Is dat niet vrijblijvend? Dat was het iig wel toen ik ervoor opging. Heb er toen zelf wel aan mee gedaan, maar als je een beetje kan snowboarden haal je het echt makkelijk. Hoogstens misschien eens leuk dat je de duitse termen al eens gehoord hebt als je dat nog nooit hebt gehad.

Ik ben zelf moet ik zeggen ook heel streng in omgang e.d. maar dat wil nog niks zeggen over hoe je leerlingen buiten de les doen helaas.
Ik vind het ook altijd zo'n onzin dat mensen wel vanallerlei eten en drinken kunnen meenemen in hun rugzak, maar als het dan op is kan het niet meer in de rugzak mee naar beneden, nee dan moet het weggegooid worden.

@Den_Haag: Waar haal jij je skiboots? Ik heb nu echt hele goedkope slecht zittende :+ Omdat skieen maar voor erbij was, maar aangezien ik het steeds vaker doe zit ik toch wel eens aan betere schoenen te denken..
pi_101704217
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:23 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ik ga dit jaar boots op maat laten maken. :9
(ski natuurlijk)
Dat zal vast niet goedkoop zijn :X
W0ei ?
  FOK!fotograaf donderdag 8 september 2011 @ 12:09:10 #280
159915 -Menn0-
MNO
pi_101704391
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:32 schreef Wolves het volgende:

[..]

Is dat niet vrijblijvend? Dat was het iig wel toen ik ervoor opging. Heb er toen zelf wel aan mee gedaan, maar als je een beetje kan snowboarden haal je het echt makkelijk. Hoogstens misschien eens leuk dat je de duitse termen al eens gehoord hebt als je dat nog nooit hebt gehad.

Ik ben zelf moet ik zeggen ook heel streng in omgang e.d. maar dat wil nog niks zeggen over hoe je leerlingen buiten de les doen helaas.
Ik vind het ook altijd zo'n onzin dat mensen wel vanallerlei eten en drinken kunnen meenemen in hun rugzak, maar als het dan op is kan het niet meer in de rugzak mee naar beneden, nee dan moet het weggegooid

Geen idee, doe het via Ripstar. Moet voor school, dus denk dat het niet vrijblijvend is...
,,/
  donderdag 8 september 2011 @ 13:15:24 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101706692
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:09 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Geen idee, doe het via Ripstar. Moet voor school, dus denk dat het niet vrijblijvend is...
Ah voor school zou het verplicht kunnen zijn ja.
Ripstar zelf verplicht het volgens mij niet. Tenminste, niet toen ik het deed.
Maar ja in 10 jaar tijd kan er veel veranderen...
  donderdag 8 september 2011 @ 15:23:14 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101710859
quote:
Ok ok het mag niet, maar hij is al op internet te vinden 8-)
Kopen komt later wel, eerst zien :P
pi_101714780
@ Komakie, waar!?!?!?!

Ik kan 'm niet vinden. DM?
Vroegah, toen de Batavieren nog met zn 3en waren. -=Xbox 360=-
pi_101715854
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:02 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Dat zal vast niet goedkoop zijn :X
300 a 500 :')
pi_101715877
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:32 schreef Wolves het volgende:

[..]

@Den_Haag: Waar haal jij je skiboots? Ik heb nu echt hele goedkope slecht zittende :+ Omdat skieen maar voor erbij was, maar aangezien ik het steeds vaker doe zit ik toch wel eens aan betere schoenen te denken..
Nu nog een setje Salomons van de Skihut. De volgende regel ik dus via MK in Bilthoven
  FOK!fotograaf donderdag 8 september 2011 @ 17:51:49 #287
159915 -Menn0-
MNO
pi_101716093
quote:
Alleen in de VS store :r
,,/
pi_101718111
Dan willen ze dat je het legaal in huis haalt...
  FOK!fotograaf donderdag 8 september 2011 @ 18:58:49 #289
159915 -Menn0-
MNO
pi_101718176
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:57 schreef eqjim het volgende:
Dan willen ze dat je het legaal in huis haalt...
Prima, gooi hem dan ook in de NL store!
,,/
pi_101718241
Precies...
pi_101719460
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:44 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Nu nog een setje Salomons van de Skihut. De volgende regel ik dus via MK in Bilthoven
Bilthoven is wat ver, ik ga ze denk ik bij Sea'zons halen, daar doen ze ook dat gebeuren met verhitten, dat het zo naar je voet gaat zetten enzo *ben de naam ervan even kwijt*
  FOK!fotograaf donderdag 8 september 2011 @ 19:31:36 #292
159915 -Menn0-
MNO
pi_101719524
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ok ok het mag niet, maar hij is al op internet te vinden 8-)
Kopen komt later wel, eerst zien :P
Usenet en Torrents niet te vinden ;(
,,/
pi_101721005
Okeeeee, de afgelopen15 jaar heeft school wintersport georganiseerd BEHALVE dit jaar :'(! Nu ging ik vandaag naar de sportraad en er waren gelukkig nog twee jongens die dus ook wilden gaan en nu gaan we 't met een groepje van 4 maar zelf organiseren :').. Voorgaande jaren gingen er altijd 90 man mee.. maar er was dan ook maar plek voor 90 man

Welke manier is 't beste om dit aan te pakken? :D
Baby darling doll face honey
pi_101721182
Ik heb hem net gezien. EPIC!

Alleen jammer dat ik een paar fragmenten uit de trailer heb gemist in de film.
pi_101721399
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

Ik krijg er een beetje de kriebels van :~!
Baby darling doll face honey
  donderdag 8 september 2011 @ 21:19:46 #296
294727 gaatie
Gewoon gaaf.
pi_101725692
Iemand nog een lekker jasje nodig? :)

[TK] Volcom Sevendials Snowboard Jas
Coming up with funky-ass shit like every single day
pi_101730166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

Staan waarschijnlijk wel op de bluray/dvd dan, stond met TITA ook nog 1-1 1/2 uur aan extra materiaal op..
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  donderdag 8 september 2011 @ 22:36:17 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101731807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:07 schreef eqjim het volgende:
@ Komakie, waar!?!?!?!

Ik kan 'm niet vinden. DM?
Ik hoorde het vanmiddag van een vriend van mij en die had toen ook al een link, maar kon niet kijken want ik zat op mijn werk. Nu net pas thuis gekomen, dus ik zal straks eens zoeken :)
  FOK!fotograaf donderdag 8 september 2011 @ 22:41:41 #299
159915 -Menn0-
MNO
pi_101732265
Ik kan hem nergens vinden en kan hem ook niet kopen via iTunes..
,,/
pi_101735746
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:02 schreef Crack_ het volgende:
Okeeeee, de afgelopen15 jaar heeft school wintersport georganiseerd BEHALVE dit jaar :'(! Nu ging ik vandaag naar de sportraad en er waren gelukkig nog twee jongens die dus ook wilden gaan en nu gaan we 't met een groepje van 4 maar zelf organiseren :').. Voorgaande jaren gingen er altijd 90 man mee.. maar er was dan ook maar plek voor 90 man

Welke manier is 't beste om dit aan te pakken? :D
Maak eerst een interesselijst en zorg dat je offertes voor 90 man gaat aanvragen bij verschillende bedrijven. En zorg dat je qua budget niet ver boven het budget van afgelopen jaren zit :)
W0ei ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')