abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:30:53 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100593839
quote:
3s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:52 schreef SmileyBacon het volgende:
Na tijden lurken zowaar een account aangemaakt om iets aan dit forum bij te dragen. Ik zal er meteen een vraag tegenaan gooien: wat vinden jullie van het merk&materiaal van Neversummer? Prijzige bordjes, maar ik lees er goede berichten over. Met name de Evo schijnt een erg lekker jib plankje te zijn.

[ afbeelding ]

Door deze brakke zomer begin ik toch wel heel snel weer zin in boarden te krijgen... :@
Neversummer heeft op zich prima spul. Waren de eerste met camber en rocker in 1 board te verwerken. Geen idee in hoeverre het verkrijgbaar is in Nederland.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:31:18 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100593855
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:18 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Kun je nog ff een nieuwe jas regelen voor me? :D
Ehm, is heel persoonlijk, dus als ik spullen voor andere mensen ga uitzoeken krijg ik ruzie met Burton :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_100593892
jammer -O-
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:34:23 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100593976
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:32 schreef Den_Haag het volgende:
jammer -O-
Ik heb speciaal gevraagd of ik ook wat spul voor mijn vriendin mocht uitzoeken en dat mocht wel. Als ik vraag of ik voor heel Fok wat mag uitzoeken gok ik dat ze het niet cool vinden ;)
pi_100594124
Hoeft toch niet voor heel fok ;)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:05:45 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100598563
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:37 schreef Den_Haag het volgende:
Hoeft toch niet voor heel fok ;)
Nee dat is zo :P
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:53:10 #132
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_100603712
Ik heb mn oog laten vallen op de nieuwe Volcom Cardin jas O+

Koop alleen normaal gesproken altijd van een vorig seizoen dus dit is wel heel prijzig ineens, maar ik ben verliefd O+ en al jaren tevreden met Volcom jassen ^O^

2 weken geleden nog even op de Kitzsteinhorn gestaan 1 dagje, had net 2 dagen gesneeuw dus al waren er maar 4 piste's open, het was te gek! Kan niet wachten tot januari *O*
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:58:48 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100610970
Af en toe moet je gewoon veel geld uit geven en er een beetje netjes bij lopen ;)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:33:51 #134
353014 SmileyBacon
To be continued...
pi_100612387
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Neversummer heeft op zich prima spul. Waren de eerste met camber en rocker in 1 board te verwerken. Geen idee in hoeverre het verkrijgbaar is in Nederland.
Lastig verkrijgbaar geloof ik, ook omdat ze maar beperkte hoeveelheden plankjes maken. Op = op zeg maar. VS worden als eerste bediend en dan kijken wat er naar Europa doordruppelt. Plankjes gaan hier rond de 600,- eu.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef saaw het volgende:
Ik heb mn oog laten vallen op de nieuwe Volcom Cardin jas O+
[ afbeelding ]

Koop alleen normaal gesproken altijd van een vorig seizoen dus dit is wel heel prijzig ineens, maar ik ben verliefd O+ en al jaren tevreden met Volcom jassen ^O^

2 weken geleden nog even op de Kitzsteinhorn gestaan 1 dagje, had net 2 dagen gesneeuw dus al waren er maar 4 piste's open, het was te gek! Kan niet wachten tot januari *O*
Leuke jas, heb je er een beetje een passende broek bij of wordt dat de vervolg aanschaf? Tja, boarden kan duur zijn... :9
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:35:32 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100615323
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:33 schreef SmileyBacon het volgende:

[..]

Lastig verkrijgbaar geloof ik, ook omdat ze maar beperkte hoeveelheden plankjes maken. Op = op zeg maar. VS worden als eerste bediend en dan kijken wat er naar Europa doordruppelt. Plankjes gaan hier rond de 600,- eu.
Zo gaat het met alle merken he ;)
Alleen sommige zijn wat meer georienteerd op een bepaald continent. Mervin (Lib Tech/Gnu/Roxy/etc) heeft daar ook een handje te van.

ik geloof zelfs dat er geen nederlandse vertegenwoordiger is, maar dat je dan je planken uit Duitsland/Frankrijk/Engeland moet halen.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:50:45 #136
74276 saaw
pi_100624951
Geen bijpassende broek per se, heb er een met paarse ruitjes, een met wit/lichtblauw [soort wiskundepapier], een met groenige grote ruiten en een effen zwart, dus dat komt wel goed. Ik koop altijd maar gewoon iets als ik het mooi vind en zie dan later wel of het te combineren valt. Zie er meestal uit als een zuurtje, maar ik vind het wel gezellig zo.

Afgelopen seizoen niets gekocht, mn materiaal hield het gelukkig goed voel en ik liep toch constant in het park van de skischool dus dat scheelde wel.
Hoop voor Januari een nieuwe plank en boots te hebben. Jammergenoeg is damesspullen voor en goede prijs krijgen nog lastiger [mn vriend koopt vanalles van vorige seizoen voor de helft van de prijs op ebay, onrecht!] Eerst maar eens flink sparen :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:11:01 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100627543
Ok we doen er nog maar weer eens 1 :P

vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:03:13 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100632660
Ach ja, als we toch bezig zijn :)

http://hotzonemag.com/index.php?id=2
pi_100633116
Als we dan toch bezig zijn..

vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:46:32 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100633649
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:24 schreef AardEngel het volgende:
Als we dan toch bezig zijn..

Ik vind bij die film vooral het stukje met die auto vet. Verder is het niet een echt een grensverleggende film. Maar die auto is vet :D
pi_100633751
idd niet grensverleggend, maar de muziek is gewoon erg tof! en vermakelijk om naar te kijken! wordt er wel stoked door.. :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:53:39 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100633823
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:51 schreef AardEngel het volgende:
idd niet grensverleggend, maar de muziek is gewoon erg tof! en vermakelijk om naar te kijken! wordt er wel stoked door.. :)
Het is wel vermakelijk om naar te kijken ja :)
Muziek is niet echt mijn ding, maar dat is voor iedereen verschillend :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:04:33 #143
74276 saaw
pi_100635731
Heb de nieuwe Ride OMG [damesversie van de DH] gevonden online voor de helft van de prijs *O*
Vanavond even mijn spaarrekening raadplegen en hopelijk bestellen 8-)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:31:53 #144
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100638606
Een vriend van mij heeft eergisteren een DH van vorig jaar gekocht.
Dat ding ziet er echt gruwelijk uit :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:42:17 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100638992
Er zijn al een paar merken met nieuwe collecties op de site:

Lib Tech: http://www.lib-tech.com
Gnu: http://www.gnu.com/snowboards/
Ride: http://ridesnowboards.com/
K2: http://k2snowboarding.com/

Om maar even een paar te noemen :)

De T.Rice is hernoemd naar de Travis Rice en je hebt nu ook een splitboard versie :o
En je moet er van houden, maar ik vind de graphics ook wel weer gruwelijk :D

[ Bericht 23% gewijzigd door Komakie op 12-08-2011 13:47:37 ]
pi_100707799
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Komakie het volgende:
Er zijn al een paar merken met nieuwe collecties op de site:

Lib Tech: http://www.lib-tech.com
Gnu: http://www.gnu.com/snowboards/
Ride: http://ridesnowboards.com/
K2: http://k2snowboarding.com/

Om maar even een paar te noemen :)

De T.Rice is hernoemd naar de Travis Rice en je hebt nu ook een splitboard versie :o
En je moet er van houden, maar ik vind de graphics ook wel weer gruwelijk :D
Burton heeft nu ook de nieuwe collectie, heb al een mooie broek gevonden die ik wil hebben. En ik ga toch echt ff kijken waar ik die driver X nou een keer kan gaan passen.

@Komakie,

Heb jij wat adviezen voor een park boardje? Voorkeur gaat op dit moment uit naar een k2 parkstar, maar mocht ik dat niet kunnen regelen wil ik toch nog even verder kijken. En welke lengte zou ik dan moeten hebben met 1,96 en +- 75 kg? :)

[ Bericht 10% gewijzigd door M3rcury op 14-08-2011 12:48:01 ]
W0ei ?
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:44:06 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100718291
Het is een beetje afhankelijk wat je precies in het park wil. Veel railtjes rijden of voornamelijk springen? Voor rails kun je misschien nog een iets korter board rijden en moet hij zo slap mogelijk zijn, terwijl het met springen toch wel handig is als je nog een beetje pop hebt en dat hij dus iets stijver is.
Met springen ben ik wel een fan van camber2rocker boardjes zoals de C2BTX boards van Lib Tech/Gnu omdat ze door de rocker makkelijk landen en door de camber heb je nog wel een redelijke pop. Terwijl je voor railtjes weer beter gewoon een rocker boardje kunt hebben.

Als je een beetje rond de 160cm zit kom je wel een heel eind. voor springen ietsje langer (161/162cm, voor rails ietsje korter (158/159cm)

Als je met DriverX gaat springen maak je het jezelf trouwens niet echt makkelijker. Door de stijfheid zijn ze erg direct dus kleine foutjes worden eerder afgestraft, maar ze zijn wel lekker met rijden :D
pi_100729640
Hi, ik ben op dit moment aan het kijken voor mijn eerste eigen plankje. Nu kwam ik een tweedehands Burton Elite 162 (2008) met Mission bindingen (en tas) voor 250 euro tegen (3 wintersporten gebruikt) en ik vroeg me af of dit een redelijke prijs is of dat er nieuwer beter spul te krijgen is voor dit bedrag. Graag jullie input ;)

Mijn budget voor de totale setup (board/bindingen/schoenen) is 400-450 euro (1.89m/83kg/mt43/freeride/5 weken ervaring)
pi_100730111
quote:
12s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef roemer_ het volgende:
Hi, ik ben op dit moment aan het kijken voor mijn eerste eigen plankje. Nu kwam ik een tweedehands Burton Elite 162 (2008) met Mission bindingen (en tas) voor 250 euro tegen (3 wintersporten gebruikt) en ik vroeg me af of dit een redelijke prijs is of dat er nieuwer beter spul te krijgen is voor dit bedrag. Graag jullie input ;)

Mijn budget voor de totale setup (board/bindingen/schoenen) is 400-450 euro (1.89m/83kg/mt43/freeride/5 weken ervaring)
Ik heb geen idee ik weet alleen dat je bij http://www.duijvestein-wintersport.nl/ 50% korting hebt op de hele collectie dus ik denk zeker wel de moeite waard om even te kijken?
Baby darling doll face honey
pi_100744484
Iemand enig idee of het verstandig is voor iemand die 2-3x op het sneeuw heeft gezeten (waarvan 1-2x met een snowboard) om met een paar vrienden deze winter naar de alpen toe te gaan met de intentie om beter te leren boarden? Ik ken de basismeuk wel, en het zal gewoon rustig aftasten zijn, maar heb eigenlijk geen zin om les te gaan volgen.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')