Oh is het zomerquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten, maar ik zou rond oktober eens naar een goede wintersportzaak gaan, die hebben die dingen vast wel.
Dan zijn ook alle nieuwe spullen weer binnen dus hebben ze lekker veel keuze. De kans dat op dit moment zoiets niet te vinden is, is vrij groot aangezien het zomer is.
[..]
+15/-15 of =+15/+15 ?
Probeer eens bij het ingaan van de bocht je voorste hand op je voorste knie te leggen. Als je de bocht uit stuurt mag hij er dan weer vanaf. Vrij simpele oefening die vaak wel werkt.
Je kunt ook net doen alsof je met een touw de voorkant van je board vast houdt (met je voorste hand) en op die manier je board door de bocht probeert te trekken. Wat wezelijker voor kinderen ook( nofi)
Ha ik snap iig watje bedoeltquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:01 schreef saaw het volgende:
[..]
Zo ken ik nog een variant met een kabouter en puntmuts
@Crack_: concentreren op een goeie stance, gewicht goed in het midden, knieen en heupen gebogen maar niet gefixeerd [heet dat zo?], en dan inderdaad oefeningen doen.
Hand boven de nose houden en bij een backside bocht met de palm omhoog, frontside bocht met de palm naar beneden, werkt ook vaak goed want daardoor gaat je schouder mooi mee. En let erop dat je heupen in de boardrichting geen knik hebben [heup richting tail, lichaam richting nose, zo staan namelijk veel mensen]
Zou goed kunnen dat het de lengte is. Of de inhoud? Dan moet het wel een erg grote tas zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh is het zomer. Nou ik heb op blue tomato gekeken en daar heb je deze link http://www.blue-tomato.co(...)to?product=300415138 maar is die nou 146?
En ik wil zo graag nu al een omdat ik 2x in de week booard en das gewoon shit om te dragen
.
+15/-15 staan ze, en ik zal het proberen.
[..]
Ha ik snap iig watje bedoelt. Ok dankjewel zal 't proberen
.
BLAUWE TOMAAAATquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat het de lengte is. Of de inhoud? Dan moet het wel een erg grote tas zijn
Enige manier om erachter te komen is een mailtje naar het blauwe tomaatje.
Toen ik er was (5 jaar geleden ofzo) toen was het helemaal ruk. De enige reden waarom je daar heen ging was voor de all-in prijs en dat hoor ik nog steeds van mensen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
BLAUWE TOMAAAAT
Ok nog een vraag (ja leuk he) zijn jullie wel eens bij bottrop geweest? Ik hoor namelijk over 't algemeen dat 't kut is en dat er veel ijs ligt
. Nu heb ik alleen nog maar indoor geboard maar ijs blijft kuuuuuuuuuuuut.. dus is het heel erg?
Hahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toen ik er was (5 jaar geleden ofzo) toen was het helemaal ruk. De enige reden waarom je daar heen ging was voor de all-in prijs en dat hoor ik nog steeds van mensen.
Blauwe Tomaat is goed, maar wel je spulletjes zo veel mogelijk in Nederland blijven kopen hoor (online of in de winkel), dat is veel beter voor de industrie hier.
Juist iets niet kunnen en het dan toch doen is vet. Mensen die je kent en je dan je eerste 180 zien draaien worden er zelf ook stoked van. Welk niveau je ook hebt, iets nieuws proberen is sowieso gaaf en wordt bij het snowboarden (als het goed is) ook wel door iedereen gewaardeerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, ja same here. Ook al is de sneeuw ruk 't zou alsnog goedkoop zijn voor een hele dag eten
. En ik ga ook een beetje omdat een vriendin van mij geen freestyle durft bij onze vaste indoor hall omdat ze daar de mensen kent..
![]()
!
Tot nu toe alles in nederland gekocht.
Hmm.. Denk dat die te kort is voor mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:08 schreef bbbb het volgende:
Iemand toevallig nog interesse in een Badaleon MJ 153? Nog nieuw in het plastic voor 275!
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Juist iets niet kunnen en het dan toch doen is vet. Mensen die je kent en je dan je eerste 180 zien draaien worden er zelf ook stoked van. Welk niveau je ook hebt, iets nieuws proberen is sowieso gaaf en wordt bij het snowboarden (als het goed is) ook wel door iedereen gewaardeerd.
Jammer, laat maar weten als je toch interesse hebt!quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:16 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hmm.. Denk dat die te kort is voor mij.Zoek nog wel zoiets voor naast mijn slayblade...
Ik heb nog een vriend die een bataleon zoekt. Zal ff aan hem vragen of het wat is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:36 schreef bbbb het volgende:
[..]
Jammer, laat maar weten als je toch interesse hebt!
Als je mazzel hebt en het is niet te warm is het wel ok, als het warm is en veel zon schijnt, is het ruk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:40 schreef sciter het volgende:
Iemand ervaring met zomersnowboarden in Sölden?
Lech is echt een topgebied. Je kunt er ook echt super freeriden. Mocht je dat willen/kunnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga ook weer boarden in de winter. Dit keer in lech. Iemand ervaring daar? Is het wat?
Nu nog even een nieuwe broek en misschien ook nog even een nieuwe jas.
Het wordt mijn 3e week op een snowboard dus ik ben niet heel ervaren. Maar we gaan natuurlijk wel wat dingen proberen daar...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lech is echt een topgebied. Je kunt er ook echt super freeriden. Mocht je dat willen/kunnen
Het is er wel een beetje kak, maar ja daar moet je dan maar mee leren leven denk ik dan
Ik heb blijkbaar een bekende die wat met k2 doet. Dus ik denk dat ik binnenkort maar een parkstar ga halen voor erbijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:06 schreef Komakie het volgende:
Mij kun je op elk moment van de dag en elke dag van het jaar wakker maken voor snowboarden dus ik blijf wel actief
Btw, Ik heb weer een Burton proform gekregen. Dus weer Burton rommel voor weinig uitzoeken
Kun je nog ff een nieuwe jas regelen voor me?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:06 schreef Komakie het volgende:
Mij kun je op elk moment van de dag en elke dag van het jaar wakker maken voor snowboarden dus ik blijf wel actief
Btw, Ik heb weer een Burton proform gekregen. Dus weer Burton rommel voor weinig uitzoeken
Neversummer heeft op zich prima spul. Waren de eerste met camber en rocker in 1 board te verwerken. Geen idee in hoeverre het verkrijgbaar is in Nederland.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:52 schreef SmileyBacon het volgende:
Na tijden lurken zowaar een account aangemaakt om iets aan dit forum bij te dragen. Ik zal er meteen een vraag tegenaan gooien: wat vinden jullie van het merk&materiaal van Neversummer? Prijzige bordjes, maar ik lees er goede berichten over. Met name de Evo schijnt een erg lekker jib plankje te zijn.
[ afbeelding ]
Door deze brakke zomer begin ik toch wel heel snel weer zin in boarden te krijgen...
Ehm, is heel persoonlijk, dus als ik spullen voor andere mensen ga uitzoeken krijg ik ruzie met Burtonquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kun je nog ff een nieuwe jas regelen voor me?
Ik heb speciaal gevraagd of ik ook wat spul voor mijn vriendin mocht uitzoeken en dat mocht wel. Als ik vraag of ik voor heel Fok wat mag uitzoeken gok ik dat ze het niet cool vindenquote:
Nee dat is zoquote:
Lastig verkrijgbaar geloof ik, ook omdat ze maar beperkte hoeveelheden plankjes maken. Op = op zeg maar. VS worden als eerste bediend en dan kijken wat er naar Europa doordruppelt. Plankjes gaan hier rond de 600,- eu.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Neversummer heeft op zich prima spul. Waren de eerste met camber en rocker in 1 board te verwerken. Geen idee in hoeverre het verkrijgbaar is in Nederland.
Leuke jas, heb je er een beetje een passende broek bij of wordt dat de vervolg aanschaf? Tja, boarden kan duur zijn...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef saaw het volgende:
Ik heb mn oog laten vallen op de nieuwe Volcom Cardin jas
[ afbeelding ]
Koop alleen normaal gesproken altijd van een vorig seizoen dus dit is wel heel prijzig ineens, maar ik ben verliefden al jaren tevreden met Volcom jassen
2 weken geleden nog even op de Kitzsteinhorn gestaan 1 dagje, had net 2 dagen gesneeuw dus al waren er maar 4 piste's open, het was te gek! Kan niet wachten tot januari
Zo gaat het met alle merken hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:33 schreef SmileyBacon het volgende:
[..]
Lastig verkrijgbaar geloof ik, ook omdat ze maar beperkte hoeveelheden plankjes maken. Op = op zeg maar. VS worden als eerste bediend en dan kijken wat er naar Europa doordruppelt. Plankjes gaan hier rond de 600,- eu.
Ik vind bij die film vooral het stukje met die auto vet. Verder is het niet een echt een grensverleggende film. Maar die auto is vetquote:
Het is wel vermakelijk om naar te kijken jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:51 schreef AardEngel het volgende:
idd niet grensverleggend, maar de muziek is gewoon erg tof! en vermakelijk om naar te kijken! wordt er wel stoked door..
Burton heeft nu ook de nieuwe collectie, heb al een mooie broek gevonden die ik wil hebben. En ik ga toch echt ff kijken waar ik die driver X nou een keer kan gaan passen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Komakie het volgende:
Er zijn al een paar merken met nieuwe collecties op de site:
Lib Tech: http://www.lib-tech.com
Gnu: http://www.gnu.com/snowboards/
Ride: http://ridesnowboards.com/
K2: http://k2snowboarding.com/
Om maar even een paar te noemen
De T.Rice is hernoemd naar de Travis Rice en je hebt nu ook een splitboard versie
En je moet er van houden, maar ik vind de graphics ook wel weer gruwelijk
Ik heb geen idee ik weet alleen dat je bij http://www.duijvestein-wintersport.nl/ 50% korting hebt op de hele collectie dus ik denk zeker wel de moeite waard om even te kijken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef roemer_ het volgende:
Hi, ik ben op dit moment aan het kijken voor mijn eerste eigen plankje. Nu kwam ik een tweedehands Burton Elite 162 (2008) met Mission bindingen (en tas) voor 250 euro tegen (3 wintersporten gebruikt) en ik vroeg me af of dit een redelijke prijs is of dat er nieuwer beter spul te krijgen is voor dit bedrag. Graag jullie input
Mijn budget voor de totale setup (board/bindingen/schoenen) is 400-450 euro (1.89m/83kg/mt43/freeride/5 weken ervaring)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |