Ik voor allebei nietquote:
Hmm, tja, sneu maar het kan gebeuren.quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is zelf niet bang voor onweer, maar haar paard is geraakt door bliksem en overleden.
Btw, ik ben ook als de dood voor onweer.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Urb het volgende:
[..]
En weer anderen zijn bang van pannenkoeken.![]()
IK OOKquote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Verity het volgende:
Op een of andere manier gun ik Karim meer de hond dan Sharon
Welcome backquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ik ben er weer.
Karim in huis, Servio op zolder..
quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
verdomme ik kan niet genieten van karim's terug komst met die lange panlat erbij !
Laura maakte er een opmerking over.quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
Stelletje stomme idioten, die hond kan n iet naar buiten dus niet straffen. Hij stond verdomme bij de deur
Dat zei Laura nog,, je kan hem niet straffen hij stond bij de deur!!quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
Stelletje stomme idioten, die hond kan n iet naar buiten dus niet straffen. Hij stond verdomme bij de deur
Hopelijk een cam met autocue waar die brief op gestreamt wordtquote:
ja ze zit echt in de wegquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
verdomme ik kan niet genieten van karim's terug komst met die lange panlat erbij !
oh, zegt ze tenminste iets zinnigsquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Dat zei Laura nog,, je kan hem niet straffen hij stond bij de deur!!
Nu moet je bijna een positieve opmerking over Laura maken, die zei dat namelijk ookquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef mazaru het volgende:
Segredo wordt opgesloten? Waarom!! Wat bezopen zeg
Yepquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Verity het volgende:
Waarom moet Seg de bench in? Weer straf doordat ie in een slaapkamer heeft geplast, terwijl de deur dicht zat ?!
Ze gaapt al, die ligt zo gestrekt.quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
die kan nog staand in slaap sukkelequote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Roguee het volgende:
laura: sliep vet lekker!!!
Volgens mij kan jij overal slapen
taaaaaaaaaarut !quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef NenaLois het volgende:
[..]
ja ze zit echt in de weg
LAURA: ga uit mn beeld!!!
hahahahaha en nog moequote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Roguee het volgende:
laura: sliep vet lekker!!!
Volgens mij kan jij overal slapen
Gerard heeft zijn gehele kluisinhoud over Sharon 6000 Joanna 1000 Flip 3000 Laura 1000 Monique 2000 euro............quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Dakotamu het volgende:
Wat je ook van Mo vindt, ze heeft %-wise het op een na meeste geld uit haar kluis over voor karim, of mist mijn wijnhoofd nu wat?
Ach donderdag 1 minder. ( wss Mo )quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
Leuk dat Karim weer terug is, maar dat getetter en gekrijs van die wijvenEn niemand laat een ander even uitpraten.
Mooi gezegdquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
Secredo is een heel lief en superelaxed hondje, kun je veel leren. Het karakter van karim past daar veel beter bij. Dat is een match made in heaven.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
Secredo is een heel lief en superelaxed hondje, kun je veel leren. Het karakter van karim past daar veel beter bij. Dat is een match made in heaven.
nou ik vraag het me af...ze loert al zo lang op karim ................1000K piss offquote:
Een match made in Nirvana bedoel je :pquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
Secredo is een heel lief en superrelaxed hondje, kun je veel leren. Het karakter van karim past daar veel beter bij. Dat is een match made in heaven.
Ik snap ook niet dat zij gezien werd als de dierenvriend...quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd![]()
Sharon is geen hondenliefhebber geloof ik
DAT!quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
Secredo is een heel lief en superrelaxed hondje, kun je veel leren. Het karakter van karim past daar veel beter bij. Dat is een match made in heaven.
Vanwege de onweer, karim is daar bang voor.quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura maakte er een opmerking over.
Zitten ze verplicht in die slaapkamer btw?
echt zielig wat ze doen met dat beestje...hij weet toch nog niet wat zindelijk zijn is? het is hun schuld,zij moeten hem steeds uitlaten zodat hij het leertquote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
als je van de bench een strafplek maakt wil hondje er straks niet meer in
Als sloom en langdradig voorwaarden zijn dan weet ik er ook nog wel een paar die ze niet op het internet zouden moeten laten :pquote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef akveor het volgende:
Tering die Karim praat nog slomer en langdradiger dan voor ie het huis uit moest.
Wat een #fail om die gast weer terug in het huis te laten.
nee dat is hetzelfde dat ik 2 katten en een hond heb, dus ik ben een dierenvriend? Dus als je mij een paard kado doet ben ik daar blij mee.....quote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat zij gezien werd als de dierenvriend...
ja, ze rijdt paard. Dit wil niet zeggen dat ZIJ de aangewezen persoon is voor een hond.
Ik vind haar echt niet goed voor Segredo
met haar schelle schreeuwerige kutstem
ze kijkt altijd alsof ze poep op d'r bovenlip ruiktquote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Roguee het volgende:
Heeft seg ook in de kamer gepoept? Volgens mij ruikt Lau iets.
precies!!quote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
als je van de bench een strafplek maakt wil hondje er straks niet meer in
idd hij past echt goed bij Karimquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
Hij heeft alleen een nummer opgeteld bij het nummer. Staat toch duidelijk in de OP dat je zelfs geen nieuw nummer hoeft aan te maken.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Een Cos openen is nu echt kinderspel geworden, Super, lekker schnell Mark!
laura?quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als sloom en langdradig voorwaarden zijn dan weet ik er ook nog wel een paar die ze niet op het internet zouden moeten laten :p
Oh oke thanks. Er had er dus makkelijk één met de hond naar buiten kunnen gaan. Vreselijke gasten daar.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vanwege de onweer, karim is daar bang voor.
veel mensen weten totaal niet waar ze mee bezig zijn als ze pupjes opvoedenquote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
echt zielig wat ze doen met dat beestje...hij weet toch nog niet wat zindelijk zijn is? het is hun schuld,zij moeten hem steeds uitlaten zodat hij het leert
ja en als vetrouwd plekjequote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef NenaLois het volgende:
[..]
precies!!
de bench is toch om in te slapen snachts!!!
ja dat hoop ik nu ook ,uit de bench ,NU !!quote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef suksan het volgende:
ik hoop dat ze op haar kop krijg voor die hond.. sharon naar de kvdw
inddquote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef Urb het volgende:
Karim loopt de kamer uit met Gerard en de rest roddelt meteen over Karim.![]()
![]()
nee, terwijl ik doodsbang voor honden ben ,maar niet zo achterlijk dat ik niet weet hoe ze hem op moeten voeden toch?quote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
veel mensen weten totaal niet waar ze mee bezig zijn als ze pupjes opvoeden
Ja, zo'n paard achter je wagen in een karretje vervoeren, desnoods in een vliegtuig en jezelf dan nog dierenvriend noemen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat is hetzelfde dat ik 2 katten en een hond heb, dus ik ben een dierenvriend? Dus als je mij een paard kado doet ben ik daar blij mee.....
NeePaarden
Slaat echt nergens op... Als het zo doorgaat, ga ik persoonlijk bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |