Die bestaan ook jaquote:
is portugees... slechte troepquote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef shomila het volgende:
Hij heeft de hoorn allang in zijn handen en de telefoon blijft afgaan.
Geer is een bikkel... doet hem niksquote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef StephanL het volgende:
Gerard moet 1 minuut wachten in de regen
Ja, of dacht jij serieus dat ze een KPN lijntje hebben laten aanleggen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef shomila het volgende:
Ja dat hebben ze nog steeds niet voor elkaar, is al vanaf de eerste uitzending zo.quote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef shomila het volgende:
Was het maar waarquote:
Maar dat kon alleen maar doordat hij n.a.v. een mislukte missie genomineerd was.quote:
Idd, je was goed te pruimen dit keer maar toch tot nooit meer ziensquote:Op maandag 18 april 2011 20:23 schreef Stranger1977 het volgende:
Dag heaumeau!! Het was gezellig hoor, maar ik vind het fijn dat je weer opzout!
Indeed! Lekker verkleed, maar nu is het echt tijd om te gaan. Je was de zwakste schakel, tot ziens!quote:Op maandag 18 april 2011 20:23 schreef Roguee het volgende:
[..]
Idd, je was goed te pruimen dit keer maar toch tot nooit meer ziens
Ja dat viel me flink tegen. Wtf. Lijkt wel alsof ze Karim niet terug willen.quote:
Kostelijk... en iedereen maar zeggen dat Laura stiekem zo gek was op Karimquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Snel wisselen en dan op de
[ afbeelding ]
Ze hebben hem kennelijk nog nodig.quote:Op maandag 18 april 2011 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon naar huis? Wtf?
Nou... wat een feest...quote:
Zeker een Yoko-telefoon?quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:27 schreef dasaliz het volgende:
in totaal is er 17000 en nog wat betaald om karim terug te krijgen.....
makkelijke methode om geld uit het huis te trekken..
Ja echt he? 1000 euro geven en dan helemaal happy doen als Karim binnen komt. Bah.quote:
Idd! als een kleuter op die bank gaan springenquote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt he? 1000 euro geven en dan helemaal happy doen als Karim binnen komt. Bah.
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef flugeltje het volgende:
Gerard kijkt bijna verliefd naar Karim
quote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef flugeltje het volgende:
Gerard kijkt bijna verliefd naar Karim
Krijg je bijna een Tom Cruise-deja vu?quote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Roguee het volgende:
[..]
Idd! als een kleuter op die bank gaan springen
Ik vind 1000 ¤ een hoop geld om een concurrent voor de eindzege terug te halen..quote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt he? 1000 euro geven en dan helemaal happy doen als Karim binnen komt. Bah.
Het is ook wel een flauwe aktie om die kluizen te plunderen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoop dat Karim het te horen krijgt, wie wát voor hem over hadquote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef MightyDude het volgende:
Einbaas Gerard![]()
![]()
Sharon voor 6K uit haar pot
servio zit op de zolder nu, is nog niet naar huis.quote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef dasaliz het volgende:
servio naar huis. toch jammer, bracht wel weer wat leven in de brouwerij. mag ie niet alsnog ruilen met laura of monique? (hoop doet leven)
Allebei even walgelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Krijg je bijna een Tom Cruise-deja vu?
Past prima bij het begin en het middenstuk van het programmaquote:
Yep, vrienden voor het leven.quote:
Ik zou 0 euro geven. Je bent daar toch om een programma te winnen, kom nou toch...quote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat Karim het te horen krijgt, wie wát voor hem over had
Laura, smerige schijnheil met haar 1000 euro
Achterbakse , schijnheilige troela is het!!!quote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Roguee het volgende:
[..]
Idd! als een kleuter op die bank gaan springen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef Urb het volgende:
Nou Karim heeft z'n droom-date al op schoot zitten hoor.
Zeker wetenquote:Op maandag 18 april 2011 20:30 schreef paddy het volgende:
Fijn dat Karim terug is, maar ik moet eerlijk zeggen (ondanks dat ik anti-Servio was, dat ik genoten heb van zijn optreden. Kon zich helemaal in zjn rol inleven. Complimenten.
Ja maar dan hadden ze ook niet zo gelukkig met Servio moeten doenquote:Op maandag 18 april 2011 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou 0 euro geven. Je bent daar toch om een programma te winnen, kom nou toch...
Ere wie ere toekomt.quote:Op maandag 18 april 2011 20:30 schreef paddy het volgende:
Fijn dat Karim terug is, maar ik moet eerlijk zeggen (ondanks dat ik anti-Servio was, dat ik genoten heb van zijn optreden. Kon zich helemaal in zjn rol inleven. Complimenten.
Eensquote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat Karim het te horen krijgt, wie wát voor hem over had
Laura, smerige schijnheil met haar 1000 euro
Amen to that.quote:Op maandag 18 april 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hou die wijven allemaal maar
Rare uitzending.
Slecht einde
mee eensquote:Op maandag 18 april 2011 20:30 schreef paddy het volgende:
Bart zei van wel, maarja die zegt wel meer.quote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
servio zit op de zolder nu, is nog niet naar huis.
Dit zo is de perfecte samenvatting van de uitzendingquote:Op maandag 18 april 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hou die wijven allemaal maar
Rare uitzending.
Slecht einde
Daar ben ik het ook mee eens, echt wel een kunstenaarquote:Op maandag 18 april 2011 20:30 schreef paddy het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/imBenny/status/60047157247479808
Retweetquote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/imBenny/status/60047157247479808
Optimist!quote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
Ik ben blij dat het geen Djoon en Flipshow was. Maar er is altijd nog een morgen.
Mon zorgt ook voor drama (is ook nodig) Laura vind ik gewoon wat saai in het spel dus minder aantrekkelijk om naar te kijken. Dus ruilen met Laura mag van mij ook wel. Wat ik leuk aqn Laura vond is toch wel haar vastberadenheid. Ook al heeft ze iedereen tegen zich, ze doet wat ze wil en gaat daarvoor.quote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef dasaliz het volgende:
servio naar huis. toch jammer, bracht wel weer wat leven in de brouwerij. mag ie niet alsnog ruilen met laura of monique? (hoop doet leven)
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |