quote:
picodealion + 1quote:
Een andere dan ik ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef picodealion het volgende:
Welke film heb ik gisteren gezien?
[ afbeelding ]
Psst..... Dat was Get Smartquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat ziet er gezellig uit! Ik heb gisteravond een stukje van Agent Smart gekeken, maar dit kan ik me er niet uit herinneren...
Dayumn.quote:
Op imdb zie ik nu staan dat de originele titel gewoon Battle: Los Angeles isquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gelukkig voor Haarklip ben ik meestal niet zo heel streng
Hilary Swankquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:40 schreef Haarklip het volgende:
Welke actrice in welke film?
[ afbeelding ]
quote:
Jezus man!quote:
quote:
Natuurlijkquote:
Het gaat over poppen ja, nouja.. een pop gemaakt van verschillende mensenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Patch het volgende:
nee, dat is ze niet.
Ik heb deze gezien, dit is zo'n zielig, doch eng meisje.
Is dit die film over een pop?
precies, maar weetde titel niet meer...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het gaat over poppen ja, nouja.. een pop gemaakt van verschillende mensen
quote:
Cast away?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:42 schreef Patch het volgende:
Niks met DiCaprio, zoveel spelers bevat de gezochte film eigenlijk niet.
(vertaalde) trivia van welke film?quote:Het meeste van het onderwater filmen werd gedaan in een half afgebouwde nucleaire reactor in Gaffney, South Carolina, waaronder in de op dat moment grootste onderwaterset in de wereld met 7 miljoen gallons.
Hij is goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:01 schreef Haarklip het volgende:
Ik ben weg, dus mocht ik het goed hebben moet iemand anders maar even de vraag stellen.
En vast nog wel veel meerquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:44 schreef DragonFodder het volgende:
En die film waarin hij de dubbelganger van de president speelt. Hoe heet dat kreng nou??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop