De vakantie was toch op doktersadvies? Vraag een schriftelijke verklaring van je arts en overhandig die aan je werkgever met de vraag de afspraak te verzetten. Klaar!quote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef ikke198019 het volgende:
zo simpel ligt dat niet, ik vermoed dat ze dit opzettelijk hebben gedaan zodat ik niet met vakantie kan. Ik wil weten of ik verplicht ben te komen voor ik ga bellen, niet dat ik dalijk zonder inkomsten zit.
Dat is waarschijnlijk in verband met afzeggingen. Bel nou gewoon je bedrijfsarts, dan krijg je de secretaresse en kan er waarschijnlijk zonder enig probleem een nieuwe afspraak worden gepland. Je ziet nu allemaal beren op de weg die er waarschijnlijk niet eens zijnquote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef ikke198019 het volgende:
waarom staat er dan in de brief indien u verhinderd bent verzoek ik u contact op te nemen met uw werkgever, deze dient dit 48 uur van te voren aan ons door te geven.?
Wellicht heeft hij eerst de vakantie geboekt om te stress te verlichten maar is het daarna alsnog tot een burn-out gekomen (de vakantie heeft tenslotte nog niet plaatsgevonden).quote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef fotostarter het volgende:
Je OP deugt niet.
1) Helaas zit ik al even thuis met een burn out. Nu heb ik op aandringen van dokter en vrienden een vakantie geboekt.
2) Deze vakantie was al geboekt voor mijn burn out.
En nu? Of heb ik een zonnesteek?
Het blijft vaagquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij eerst de vakantie geboekt om te stress te verlichten maar is het daarna alsnog tot een burn-out gekomen (de vakantie heeft tenslotte nog niet plaatsgevonden).
klopt inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij eerst de vakantie geboekt om te stress te verlichten maar is het daarna alsnog tot een burn-out gekomen (de vakantie heeft tenslotte nog niet plaatsgevonden).
Het zit inderdaad tussen je oren. Het is namelijk een psychische melt-down.quote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef consio het volgende:
Zit een burn out niet gewoon tussen je oren?
Ik kan mij er zelf weinig bij voorstellen sterkte in ieder geval....
Zelf werk ik ook bij een groot bedrijf en daar worden de afspraken bij een bedrijfsarts ingepland door de leidinggevenden en niet de secretaresse. Dus het lijkt idd opzet van jou baas/bazin.
Gewoon rechtstreeks naar de arbo arts bellen en jou verhaal aangeven dan verzetten ze het gewoon.
Ze maken je kapot inderdaad... Je zit thuis, hoeft voorlopig niet meer te doen dan het om de dag verschonen van je onderbroek en het smeren van pindakaas op je boterham en ondertussen krijg je je salaris vrolijk elke maand overgemaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef ikke198019 het volgende:
Ik heb inmiddels bewijs dat ze me proberen weg te pesten. Heb de arbo gebeld en deze ging akkoord met het verzetten van de afspraak, echter hiervoor hadden ze toestemming nodig van het bedrijf, er is gebeld en geen toestemming gegeven. Wat nu? Zit er echt helemaal doorheen, ze maken me gewoon echt kapot bij dit bedrijf!
Nou nee, je bent verplicht met de arts van het GAK samen te werken aan je genezing. Dat is toch iets anders dan vrij hebben!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:40 schreef Hanoying het volgende:
Je zit thuis, hoeft voorlopig niet meer te doen dan het om de dag verschonen van je onderbroek en het smeren van pindakaas op je boterham en ondertussen krijg je je salaris vrolijk elke maand overgemaakt.
Hij/Zij weet dat TS een ernstige burn-out heeft. Dat dit niet na twee weken over is, lijkt me nogal duidelijk.quote:Misschien is jouw leidinggevende wel kwaad op je omdat je simpelweg geen klap meer van je hebt laten horen de laatste maanden of iets dergelijks.
Ik vermoed dat TS zo 'normaal' is als je kan en mag verwachten van een burnout patient.quote:Kijk, dat je een burnout hebt is vervelend en daarmee zou je werkgever je moeten helpen maar ook jijzelf zal het contact in ieder geval een beetje normaal moeten houden.
Je gaat je niet verstoppen met een burnout, je hebt zelfs de energie niet om een telefoon op te pakken. laat staan om te bellen. Moeilijk te snappen, geloven of aanvaarden misschien als je zelf gezond bent, maar het is wel zo.quote:"Jongens sorry maar het gaat echt nog niet" klinkt toch anders dan "ik ga me verstoppen en neem mijn telefoon niet op".
Dit is een verwarrende post... Volgens mij ben je het overzicht een beetje kwijt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:55 schreef ikke198019 het volgende:
het lijkt er inderdaad op dat mijn arbo arts een re-integratie bureau is wat me zsm weer aan het werk wil hebben en helemaal niet geinteresseerd is of het met mij wel goed gaat.
Ik krijg geen enkele medewerking, ze hebben gebeld met mijn werkgever en die wil de afspraak ook niet vervroegen, terwijl dat wel mogelijk is bij het re-integratiebureau.
Overigens ben ik nog niet zo lang thuis, dat ik maanden niks heb zitten doen ofzo.
De Huisarts!!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is er echt niemand die je kan helpen hiermee?
Kop op, probeer niet zo negatief te denken over je arbo-arts. De arbo arts is nou eenmaal ook aan regels gebonden en dient goedkeuring te krijgen vanuit de werkgever.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:55 schreef ikke198019 het volgende:
het lijkt er inderdaad op dat mijn arbo arts een re-integratie bureau is wat me zsm weer aan het werk wil hebben en helemaal niet geinteresseerd is of het met mij wel goed gaat.
Ik krijg geen enkele medewerking, ze hebben gebeld met mijn werkgever en die wil de afspraak ook niet vervroegen, terwijl dat wel mogelijk is bij het re-integratiebureau.
Overigens ben ik nog niet zo lang thuis, dat ik maanden niks heb zitten doen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |