De vakantie was toch op doktersadvies? Vraag een schriftelijke verklaring van je arts en overhandig die aan je werkgever met de vraag de afspraak te verzetten. Klaar!quote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef ikke198019 het volgende:
zo simpel ligt dat niet, ik vermoed dat ze dit opzettelijk hebben gedaan zodat ik niet met vakantie kan. Ik wil weten of ik verplicht ben te komen voor ik ga bellen, niet dat ik dalijk zonder inkomsten zit.
Dat is waarschijnlijk in verband met afzeggingen. Bel nou gewoon je bedrijfsarts, dan krijg je de secretaresse en kan er waarschijnlijk zonder enig probleem een nieuwe afspraak worden gepland. Je ziet nu allemaal beren op de weg die er waarschijnlijk niet eens zijnquote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef ikke198019 het volgende:
waarom staat er dan in de brief indien u verhinderd bent verzoek ik u contact op te nemen met uw werkgever, deze dient dit 48 uur van te voren aan ons door te geven.?
Wellicht heeft hij eerst de vakantie geboekt om te stress te verlichten maar is het daarna alsnog tot een burn-out gekomen (de vakantie heeft tenslotte nog niet plaatsgevonden).quote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef fotostarter het volgende:
Je OP deugt niet.
1) Helaas zit ik al even thuis met een burn out. Nu heb ik op aandringen van dokter en vrienden een vakantie geboekt.
2) Deze vakantie was al geboekt voor mijn burn out.
En nu? Of heb ik een zonnesteek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |