Van die plek in de World Tour lig ik niet echt wakker, ik wil gewoon wat meer diversiteit.quote:Op maandag 18 april 2011 16:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Die moeten dan al meer gaan scoren dan de nummer 5 (wat nu Leukemans is), dan moet zo'n Devenyns of De Greef al top-5 gaan rijden in de Dauphiné of zo, dat zie ik niet snel gebeuren. VDB2 zal in de Dauphiné en Tour nog wel genoeg punten pakken om bij de beste vijf Belgen te horen, maar aangezien Vansummeren en Nuyens al ieder 100 punten hebben, zullen zij met VDB2, Boonen en Gilbert wel de puntenpakkers zijn. De beste kansen om echt nog veel punten te pakken zijn Gilbert in de komende koersen en VDB2 dus in de Tour.
Grappig genoeg had België vorig jaar trouwens ietsje meer punten op dit moment dan nu, maar toen stonden ze tweede, Spanje heeft dit jaar echter maar bijna de helft van de punten gepakt die ze vorig jaar hadden, waardoor België op één staat (Italië zit al een paar jaar in een kleine dip).
Het is al van VDBI geleden idd, en toen was dat ook al uitzonderlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vervolg op Wielrennen #87
[..]
Van die plek in de World Tour lig ik niet echt wakker, ik wil gewoon wat meer diversiteit.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die zou nu automatisch in ieders MyAT moeten verschijnen.
Ideaal inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die zou nu automatisch in ieders MyAT moeten verschijnen.
Volgens mij niet idd, paar ereplaatsen in Spaanse rittenkoersen daarmee houd het een beetje op volgens mij.quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ideaal inderdaad.
VDB2 mag wel eens überhaupt iets gaan winnen, nog geen profzege toch?>
nieuwe optie op forumquote:
Stelletje kinders, soms.quote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef Beregd het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)tjes_brussel_mislukt
ik had er graag bijgeweest
Ja, en vijfde in de Tour. Jammer eigenlijk, want hij is best een goeie renner. Zonde dat je 'm dan een jaar niet ziet om dan op saaie wijze vijfde te worden. Het jaar daarvoor reed hij een mooiere Tour.quote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef Chielus het volgende:
[..]
Volgens mij niet idd, paar ereplaatsen in Spaanse rittenkoersen daarmee houd het een beetje op volgens mij.
Als dit zo door gaat hoeft hij straks nog maar heel even te wachten voor hij weer kan rijden, aangezien hij al zo lang buiten koers zit.quote:Vacansoleil houdt Mosquera aan de kant
Vacansoleil zal voorlopig nog geen gebruik maken van Ezequiel Mosquera. De ploeg wacht na zeven maanden nog steeds op duidelijkheid omtrent zijn mogelijke positieve dopingtest tijdens de Ronde van Spanje. "Mosquera rijdt voorlopig niet, of er moet deze week ineens nieuws zijn," vertelde een woordvoerder van de ploeg tegen Wieler Revue.
Vacansoleil spreekt daarmee berichten tegen dat de Spanjaard volgende week zijn opwachting zou maken in de Ronde van Romandië, waarvoor hij op de voorlopige deelnemerslijst stond. Mosquera heeft tot dusver geen wedstrijden gereden voor zijn nieuwe werkgever.
Er zat nog geen mierenhoop in het parcours?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef Zelva het volgende:
Kirsipuu heeft de eerste overwinning van het seizoen weer binnen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef Zelva het volgende:
Kirsipuu heeft de eerste overwinning van het seizoen weer binnen.
quote:I am racing now in places I have never seen before, Kirsipuu said. I am racing mostly in Asia. Its interesting to go to new places and race your bike.
In 2009, he won races in Africa, Ireland, Australia and Japan. Last year, he raced with Champion System across Asia, with stops in Thailand, China, India and Japan, but couldnt find his way back to the winners circle.
Kirsipuu harbors no ambitions to return to a top European team. Right now, hes just enjoying the ride.
I dont want to go back to Europe. Theres too much pressure and, to be honest, I am not in great shape, he admitted. I can still be competitive in Asia and have a lot of fun. Thats enough for me right now.
Bruyneel heeft telkens goede benzine voor The Shack in tijdritten ja, die gasten vlammen als een gek!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef thettes het volgende:
Die Klöden is érg goed bezig dit jaar zeg. 2e in Parijs Nice en heel sterk in de nog wat kleinere rondjes. Ook bergop weer.
En ondertussen won Kloden bijna een tijdrit van Martin in het Baskenland. Terwijl die laatste niet voor het klassement ging in die ronde. Opvallende prestaties zijn er nog steeds.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:34 schreef DeeBee het volgende:
Ach, die benen waarmee hij Cance erop legde in een tijdrit na 2 ontsnappingen door het hooggebergte in de Tour heeft 'ie niet meer, die kwamen toch echt wel uit een potje...
Dat ziet er eigenlijk een beetje uit als een palmares van iemand die elke keer dat hij een contractverlenging (of een contract bij een nieuw team) moet verdienen zich ineens weer begint in te spannen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:22 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
En ondertussen won Kloden bijna een tijdrit van Martin in het Baskenland. Terwijl die laatste niet voor het klassement ging in die ronde. Opvallende prestaties zijn er nog steeds.
Ik bedoel... dit is echt niet meer gewoon:
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |