Van die plek in de World Tour lig ik niet echt wakker, ik wil gewoon wat meer diversiteit.quote:Op maandag 18 april 2011 16:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Die moeten dan al meer gaan scoren dan de nummer 5 (wat nu Leukemans is), dan moet zo'n Devenyns of De Greef al top-5 gaan rijden in de Dauphiné of zo, dat zie ik niet snel gebeuren. VDB2 zal in de Dauphiné en Tour nog wel genoeg punten pakken om bij de beste vijf Belgen te horen, maar aangezien Vansummeren en Nuyens al ieder 100 punten hebben, zullen zij met VDB2, Boonen en Gilbert wel de puntenpakkers zijn. De beste kansen om echt nog veel punten te pakken zijn Gilbert in de komende koersen en VDB2 dus in de Tour.
Grappig genoeg had België vorig jaar trouwens ietsje meer punten op dit moment dan nu, maar toen stonden ze tweede, Spanje heeft dit jaar echter maar bijna de helft van de punten gepakt die ze vorig jaar hadden, waardoor België op één staat (Italië zit al een paar jaar in een kleine dip).
Het is al van VDBI geleden idd, en toen was dat ook al uitzonderlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vervolg op Wielrennen #87
[..]
Van die plek in de World Tour lig ik niet echt wakker, ik wil gewoon wat meer diversiteit.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die zou nu automatisch in ieders MyAT moeten verschijnen.
Ideaal inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die zou nu automatisch in ieders MyAT moeten verschijnen.
Volgens mij niet idd, paar ereplaatsen in Spaanse rittenkoersen daarmee houd het een beetje op volgens mij.quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ideaal inderdaad.
VDB2 mag wel eens überhaupt iets gaan winnen, nog geen profzege toch?>
nieuwe optie op forumquote:
Stelletje kinders, soms.quote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef Beregd het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)tjes_brussel_mislukt
ik had er graag bijgeweest
Ja, en vijfde in de Tour. Jammer eigenlijk, want hij is best een goeie renner. Zonde dat je 'm dan een jaar niet ziet om dan op saaie wijze vijfde te worden. Het jaar daarvoor reed hij een mooiere Tour.quote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef Chielus het volgende:
[..]
Volgens mij niet idd, paar ereplaatsen in Spaanse rittenkoersen daarmee houd het een beetje op volgens mij.
Als dit zo door gaat hoeft hij straks nog maar heel even te wachten voor hij weer kan rijden, aangezien hij al zo lang buiten koers zit.quote:Vacansoleil houdt Mosquera aan de kant
Vacansoleil zal voorlopig nog geen gebruik maken van Ezequiel Mosquera. De ploeg wacht na zeven maanden nog steeds op duidelijkheid omtrent zijn mogelijke positieve dopingtest tijdens de Ronde van Spanje. "Mosquera rijdt voorlopig niet, of er moet deze week ineens nieuws zijn," vertelde een woordvoerder van de ploeg tegen Wieler Revue.
Vacansoleil spreekt daarmee berichten tegen dat de Spanjaard volgende week zijn opwachting zou maken in de Ronde van Romandië, waarvoor hij op de voorlopige deelnemerslijst stond. Mosquera heeft tot dusver geen wedstrijden gereden voor zijn nieuwe werkgever.
Er zat nog geen mierenhoop in het parcours?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef Zelva het volgende:
Kirsipuu heeft de eerste overwinning van het seizoen weer binnen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef Zelva het volgende:
Kirsipuu heeft de eerste overwinning van het seizoen weer binnen.
quote:I am racing now in places I have never seen before, Kirsipuu said. I am racing mostly in Asia. Its interesting to go to new places and race your bike.
In 2009, he won races in Africa, Ireland, Australia and Japan. Last year, he raced with Champion System across Asia, with stops in Thailand, China, India and Japan, but couldnt find his way back to the winners circle.
Kirsipuu harbors no ambitions to return to a top European team. Right now, hes just enjoying the ride.
I dont want to go back to Europe. Theres too much pressure and, to be honest, I am not in great shape, he admitted. I can still be competitive in Asia and have a lot of fun. Thats enough for me right now.
Bruyneel heeft telkens goede benzine voor The Shack in tijdritten ja, die gasten vlammen als een gek!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef thettes het volgende:
Die Klöden is érg goed bezig dit jaar zeg. 2e in Parijs Nice en heel sterk in de nog wat kleinere rondjes. Ook bergop weer.
En ondertussen won Kloden bijna een tijdrit van Martin in het Baskenland. Terwijl die laatste niet voor het klassement ging in die ronde. Opvallende prestaties zijn er nog steeds.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:34 schreef DeeBee het volgende:
Ach, die benen waarmee hij Cance erop legde in een tijdrit na 2 ontsnappingen door het hooggebergte in de Tour heeft 'ie niet meer, die kwamen toch echt wel uit een potje...
Dat ziet er eigenlijk een beetje uit als een palmares van iemand die elke keer dat hij een contractverlenging (of een contract bij een nieuw team) moet verdienen zich ineens weer begint in te spannen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:22 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
En ondertussen won Kloden bijna een tijdrit van Martin in het Baskenland. Terwijl die laatste niet voor het klassement ging in die ronde. Opvallende prestaties zijn er nog steeds.
Ik bedoel... dit is echt niet meer gewoon:
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=25
Net als Jurgen van Goolen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:43 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat ziet er eigenlijk een beetje uit als een palmares van iemand die elke keer dat hij een contractverlenging (of een contract bij een nieuw team) moet verdienen zich ineens weer begint in te spannen.
Heh.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:43 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat ziet er eigenlijk een beetje uit als een palmares van iemand die elke keer dat hij een contractverlenging (of een contract bij een nieuw team) moet verdienen zich ineens weer begint in te spannen.
Hij is nu goed bezig om die eerste piek te overtreffen. Alleen Gilbert en Cancellara doen dit jaar tot nu toe iets beter. En Goss als je de Tour Down Under als een wedstrijd van het hoogste niveau ziet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:57 schreef DutchSL het volgende:
In 2000 won hij Paris-Nice en Pais Vasco. De jaren daarna zette hij alles op de Tour, wat even te hoog gegrepen was, tot hij podium reed in 2004. In 2005 viel hij uit (gebroken hand meen ik?).
Dat verklaart die eerste piek en dat dal in 2005.
Daarna is het redelijk stabiel (rijdt ook weer goede voorjaren, won bv. een Tirreno en Romandie), behalve dit jaar wat wel weer erg goed is inderdaad.
Tja, maar in PN won hij ook gewoon de belangrijkste (achteraf iig) rit in lijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef DutchSL het volgende:
Het klassement in Paris-Nice en in iets mindere mate Pais Vasco werden dit jaar ook wel erg nadrukkelijk bepaald door de tijdrit, in vergelijking met andere edities.
Ik ook, echte complete onbekenden reden zich al in de top tien, in groep...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef DeeBee het volgende:
De collectieve top prestaties in ongeveer elke tijdrit blijf ik echter gewoon opvallender vinden van The Shack dan die uitschieters van Klöden nu...
Tussen groot talent en het ook gewoon waarmaken tussen de grote jongens ligt nog een hele wereld van verschil.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef DutchSL het volgende:
Als Rosseler, Sergent of Machado compleet onbekenden zijn voor jou?
Kwiatkowski kan ik me indenken, maar die stond ook als groot talent bekend.
edit. evenals Oliveira
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef DutchSL het volgende:
Het klassement in Paris-Nice en in iets mindere mate Pais Vasco werden dit jaar ook wel erg nadrukkelijk bepaald door de tijdrit, in vergelijking met andere edities.
...en zonder die tijdrit in het Baskenland was hij als daar als 2e geeindigd als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:14 schreef Chielus het volgende:
[..]
Tja, maar in PN won hij ook gewoon de belangrijkste (achteraf iig) rit in lijn.
Wie weet hoeft hij zich dit jaar niet te concentren op de grote rondes en mag hij helemaal los in het voorjaar. (waar ik denk dat mannen als Contador, Tondo, Sanchez en Schleck alles uiteindelijk rijden als voorbereiding)
Had zo'n reactie wel verwacht.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef DutchSL het volgende:
Als Rosseler, Sergent of Machado compleet onbekenden zijn voor jou?
Kwiatkowski kan ik me indenken, maar die stond ook als groot talent bekend.
edit. evenals Oliveira
We gaan weer terug naar het wielrennen van vroeger, minder pieken en meer het hele jaar goed zijn, met een voeckler, gilbert, Rodriguez vorig jaar, gesink ook, maar op een lager niveauquote:Op woensdag 20 april 2011 16:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
InderdaadHoeveelste van het seizoen ook alweer?
Vandaag was het weer niks.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:09 schreef Ericr het volgende:
Kreuziger nog wel redelijk maar in dit veld is een 14de plek nou ook weer niet bijzonder. In een breder veld ben je dan misschien 60ste of zo.
1e etappe Ronde van de Middellandse Zeequote:Op woensdag 20 april 2011 16:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
InderdaadHoeveelste van het seizoen ook alweer?
Stijn Devolder kan datquote:Op maandag 18 april 2011 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen jammer dat we niemand hebben voor de klassementen in rittenwedstrijden zoals Zwitserland, Parijs-Nice, Tirreno, Romandie, Dauphiné, Baskenland,...
Cancellara vorig jaar?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Chielus het volgende:
Lang geleden dat ik iemand wedstrijd na wedstrijd zo het hele peleton tot figuranten degradeert. Gilbert is echt buitencategorie dit jaar.
Dat kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef Sheepcidus het volgende:
Giro startlijst:
http://www.gazzetta.it/Ci(...)ia-80924758696.shtml
Rabobank volledig Nederlands
quote:do 21 apr 2011, 09:15
'Toerist' weer wereldtop
Explosie ontbreekt bij Gesink
door Raymond Kerckhoffs
HUY - Eigenlijk is het een topprestatie dat Rabo-renner Robert Gesink in zowel de Amstel Gold Race als de Waalse Pijl met de eersten de slotklim opdraaide. Wie zijn palmares van de afgelopen weken ziet, kan alleen maar concluderen dat hij opnieuw wereldtop is. En ook zelf wilde hij woensdag na zijn veertiende plaats in de Waalse Pijl geen enkel excuus opvoeren, omdat deze Ardennenheuvel de krachtverhoudingen eerlijk aangeeft.
Wat Gesink verzweeg, is dat hij op voorspraak van zijn ploeg na de Tirreno-Adriatico een week zijn fiets niet aanraakte om zijn zinnen te verzetten. In de Italiaanse rittenkoers speelden half maart de emoties van het overlijden van zijn vader op. Hij werd geconfronteerd met innerlijke vragen die bij een rouwproces horen. Zelfs dacht Gesink aan afstappen. Zijn vertrouwenspersonen in de ploeg adviseerden hem aan de Adriatische Zee dat het beter was dat hij een week de fiets liet staan.
Toerist
Als een toerist toerde hij door Italië. In die dagen werd hij in zijn hoofd weer de wielrenner met de onbegrensde eerzucht, maar verloor hij met het oog op de klassiekers wel essentiële en noodzakelijke trainingsdagen. Menigeen in de ploeg stond versteld hoe Gesink met slechts acht dagen training derde kon worden in de Ronde van het Baskenland. In zijn hoofd was hij weer de oude, maar zijn fysieke vormpeil zat daar beneden zijn niveau in de Tirreno. Vooral qua explosiviteit schoot hij in deze Spaanse rittenkoers tekort.
Gesink hoopte stilletjes dat hij op basis van het Baskenland en met een explosieve training op de Limburgse heuvels woensdags voor de Amstel Gold Race toch die noodzakelijke explosiviteit voor de klassiekers zou halen. Op de Cauberg werd hij zondag door kramp geveld en eindigde hij knap als negende terwijl hij niet voluit kon gaan.
Muur van Huy
Op de Muur van Huy draaide nu een peloton van meer dan negentig renners op, waardoor er vanaf de voet volle bak omhoog werd gesprint. De kracht om daarin met de besten mee te gaan, ontbeerde Gesink. Rijd ik nu langzamer dan andere jaren of rijdt de rest veel sneller, vroeg Gesink zich af. Normaal kom ik door die pijngrens heen, maar nu lukte dat niet. Ik voelde me voor de slotklim nog goed en mijn ploegmaten hadden me goed weten te positioneren. Ik had stiekem ook op meer gehoopt.
Zondag krijgt Gesink in Luik-Bastenaken-Luik een nieuwe kans om de in bloedvorm verkerende Philippe Gilbert naar de kroon te steken.
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef Sheepcidus het volgende:
Giro startlijst:
Wow, dat is wel heel erg vetquote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef Sheepcidus het volgende:
Giro startlijst:
Rabobank volledig Nederlands
Het was in eerste instantie de bedoeling dat Freire de Giro zou rijden. Opvallend dat ze daar nu van afwijken.quote:
http://nos.nl/artikel/234992-cas-schorst-wielrenner-valjavec.htmlquote:CAS schorst wielrenner Valjavec
Toegevoegd: vrijdag 22 apr 2011, 15:27
Het internationaal hof van arbitrage voor de sport (CAS) heeft de Sloveense renner Tadej Valjavec voor twee jaar geschorst wegens doping. De schorsing gaat met terugwerkende kracht in vanaf 20 januari 2011.Valjavec moet daarnasst een boete betalen van 52.500 euro.
Valjavec werd begin mei 2010 door zijn ploeg AG2R op non-actief gezet nadat in zijn bloedpaspoort verdachte waarden werden aangetroffen. Daardoor mocht hij niet starten in de Giro, waarin hij een jaar eerder als negende was geëindigd.
De Sloveense bond sprak Valjavec vrij. De internationale wielerunie UCI ging niet akkoord en stapte naar het CAS, dat besloot de renner alsnog te bestraffen.
Daar heeft Scarponi wel z'n methodes voor, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef SuikerVuist het volgende:
Kreuziger wint laatste rit Trentino voor Sella en... Popovych. Top van het klassement ongewijzigd. Scarponi dus eindwinnaar.
edit: Scarponi nu 2e in de CQ ranking van 2011.![]()
Moet alleen Gilbert nog voor zich dulden. De vraag is natuurlijk hoe die dat vormpeil nog kan rekken tot aan het eind van de Giro.
bij de teams ook grote veranderingen:quote:1 1 BELGIUM BEL 750
2 2 AUSTRALIA AUS 558
3 4 SPAIN ESP 546
4 3 ITALY ITA 545
5 5 GERMANY GER 401
6 6 NETHERLANDS NED 342
7 7 SWITZERLAND SUI 296
8 8 UNITED STATES USA 266
9 9 FRANCE FRA 178
10 26 LUXEMBOURG LUX 166
Waarbij Vacansoleil ondertussen laatste is.quote:1 5 LEOPARD TREK (LEO) LUX 503
2 1 TEAM RADIOSHACK (RSH) USA 465
3 8 OMEGA PHARMA-LOTTO (OLO) BEL 459
4 2 HTC-HIGHROAD (THR) USA 453
5 3 RABOBANK CYCLING TEAM (RAB) NED 398
Ik denk dat JVDB voor de Tour alleen de Dauphine nog rijdt, wat betreft de WorldTour dan toch. Sowieso zal het niet veel meer zijn dan dat.quote:Op maandag 25 april 2011 10:56 schreef Tommeke het volgende:
Misschien VDB? Of gaat ie dit jaar weer vol voor een Tour lang plakken om zo weer vijfde te worden?
Gesink zal normaal gesproken de Vuelta rijden ipv die Canadese koersen (tenzij hij te vermoeid is of zo). Maar zelfs als Gesink podium rijdt in de Tour en Vuelta gaat hij nog maar net over Gilbert heen, en dat is als Gilbert geen punten pakt. In Lombardije zal hij eerder alleen maar achterstand oplopen (vergeleken met vorig jaar is die keuze voor Vuelta ipv Canada eerder nadelig, en die twee koersjes pakte hij vorig jaar 130 punten, precies evenveel als een tweede plek in de Vuelta, maar een podiumplek in de Vuelta heeft natuurlijk veel meer prestige, wat belangrijker is dan wat punten voor deze ranking).quote:Op maandag 25 april 2011 11:33 schreef Ericr het volgende:
Gesink kan scoren in de Tour, San Sebastian, Lombardije en nog wat koersen zoals die in Canada. Zal denk ik ook niet genoeg zijn om Gilbert te achterhalen of hij moet in de Tour echt vleugels krijgen.
Seeldraeyersquote:Op maandag 25 april 2011 10:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zal nu wel een tijd gedaan zijn met Belgische punten nu Romandië, de Giro en Zwitserland voor de deur staan. Het zijn echt 2 zwaar ongeïnspireerde ploegen waarmee Omega Pharma en Quickstep starten in Romandië.
België heeft ook niet veel winst met ereplaatsen van ronderenners nu. De vijfde renner van Belgie, leukemans, heeft er 54. Dus dat betekent dat een seeldraeyers bvb al ergens derde moet worden of zo, om de punten van België te laten stijgen. en bij de beste 5 renners van belgië zit geen een ronderenner, hooguit Boonen die mss ergens in een ritje kan scoren.quote:Op maandag 25 april 2011 10:56 schreef Tommeke het volgende:
Misschien VDB? Of gaat ie dit jaar weer vol voor een Tour lang plakken om zo weer vijfde te worden? En anders misschien een Seeldraeyers?
wordt die niet altijd op 1 mei gereden? of is dat een andere koers?quote:Op maandag 25 april 2011 14:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
vandaag is ook Rundum Köln. Voorheen werd deze op de Duitse tv uitgezonden. Helaas zie ik hem vandaag nergens op de programmering staan.
is dat niet rund um die henninger turm?quote:Op maandag 25 april 2011 14:43 schreef franklop het volgende:
[..]
wordt die niet altijd op 1 mei gereden? of is dat een andere koers?
Ja, al heet die nu anders. (Geen idee hoe ze hem dit jaar noemen, veranderd nu ieder jaar).quote:Op maandag 25 april 2011 14:52 schreef Rockin-the-lowlands het volgende:
[..]
is dat niet rund um die henninger turm?
Wel lachen Jeroen en Danny zagen gisteren niet wie er won.quote:Op maandag 25 april 2011 15:07 schreef franklop het volgende:
Iglinskiy verslaat Farrar en Petacchi in de massasprint in Turkije, laatste twee kwamen te vroeg op kop
En ze zitten niet in Turkije lijkt me.quote:Op maandag 25 april 2011 15:09 schreef franklop het volgende:
mja was vanuit de lucht ook niet echt te zien, bij Iglinskiy zag je ook zn rugnummers niet meer
Het leek me wel onwaarschijnlijk dat Allan Davis zo uit het wiel van Petacchi zou kunnen komen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:09 schreef franklop het volgende:
mja was vanuit de lucht ook niet echt te zien, bij Iglinskiy zag je ook zn rugnummers niet meer
mja had zelf geen idee wie er voor Astana meededen, dus nam aan dat zij het wel wistenquote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het leek me wel onwaarschijnlijk dat Allan Davis zo uit het wiel van Petacchi zou kunnen komen.
Nee, Rundum den Henninger Turm is meestal op 1 mei en start in Frankfurt. Rundum Köln is een aparte koers met als kernpunt de kasseienhelling Bensberg naar een kasteel. (Heb 'm jaren geleden live gezien samen met wat mensen van een lokale wielerclub.)quote:Op maandag 25 april 2011 14:52 schreef Rockin-the-lowlands het volgende:
[..]
is dat niet rund um die henninger turm?
Zal Farrar en Petachi wel tegenvallen dat Iglinsky hier mee doetquote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zal Greipel tegenvallen dat Farrar en Petacchi hier meedoen.
quote:Nadat de vlucht teruggepakt was, moest de Raboploeg kiezen op welke sprinter ingezet werd. Het regende demarrages en daarmee was de koers moeilijker te controleren. "We hadden van tevoren al het gevoel dat Matthews de man was," liet Frans Maassen weten. "Maar na de laatste klim zouden we pas echt een beslissing nemen. Bos en Brown gingen er echter af, waardoor de keuze snel gemaakt was. Matthews had op dat moment alleen Tom-Jelte Slagter nog om hem bij te staan. Gelukkig kwamen Bos en Brown nog terug, zodat ze nog wel hebben kunnen helpen de groep bijeen te houde n.En Matthews maakte het in de sprint overtuigend af," concludeerde een tevreden Maassen.
Michael Matthews was zelf uiteraard ook blij met de overwinning. "Ik had van tevoren alleen zelf niet verwacht te winnen, maar ik had vandaag goede benen. En de ploeg was goed, waardoor ik alleen moest zorgen vooraan te blijven en niet in de problemen te komen. Daardoor was het eigenlijk een makkelijk dagje voor mij," dankte Matthews ook zijn ploegmaten. En net als zijn ploegleider was Matthews ook voor de ploeg blij met de overwinning. "Het was al even geleden, dus is zo'n overwinning goed voor de ploeg. En voor mezelf ook. Ik kijk dan ook vol vertrouwen uit naar de komende wedstrijden."
Ulissi is een topper in wording, Favilli is een sprinttopper in wording, Sagan is nu al een topper en Degenkolb ook. Ratto blijft nog wat achter, maar heeft ook heel veel in zijn mars. I.i.g. zijn ze alle 5 al prof.quote:1 Ulissi Diego (ITA)
2 Ratto Daniele (ITA)
3 Favilli Elia (ITA)
4 Sagan Peter (SLK)
5 Degenkolb John (GER)
quote:'Rebellin tekent bij Andalucia'
Uitgegeven: 25 april 2011 20:45
Laatst gewijzigd: 25 april 2011 20:46
ROME - De Italiaan Davide Rebellin keert na een dopingschorsing bij de Spaanse formatie Andalucia-Caja Granada wellicht terug in het peloton. Die formatie behoort tot de categorie continentale teams.
De 39-jarige Rebellin zou komende week zijn rentree in de ronde van Asturië maken.
De Spaanse ploeg doet het bericht vooralsnog af als 'voorbarig'.
Rebellin won in 2008 zilver bij de olympische wegwedstrijd in Peking.
Die medaille moest hij later inleveren omdat hij betrapt werd op het gebruik van cera, de verbeterde versie van epo.
Rebellin werd overigens pas gepakt nadat het internationaal olympisch comité na afloop van de Spelen nieuwe controles liet uitvoeren.
De Italiaanse wielrenner kreeg in 2009 het nieuws te horen toen hij in april voor de derde keer de Waalse Pijl op zijn naam had geschreven.
Vorig jaar juli verloor Rebellin zijn beroep tegen de uitsluiting van twee jaar.
Greipel valt me tegen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:37 schreef Szura het volgende:
Belletti wint de 3e etappe in Turkije sprint.
Petacchi 4e en Greipel pas 9e.
Belletti leidt ook in het klassement, Van Dijk is 4e op 10 seconden.
Dennisquote:1 Van Winden (RAB) 3:43,40
2 Vinokourov (AST) 3:44,37
3 Le Lay (ALM) 3:47,66
straf!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:43 schreef TheArt het volgende:
Op dit moment is de proloog van de Ronde van Romandië bezig. Top 3 tot nu toe:
[..]
DennisTony Martin reed net 3.49.
Knap, staan geen koekenbakkers achter hem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:43 schreef TheArt het volgende:
Op dit moment is de proloog van de Ronde van Romandië bezig. Top 3 tot nu toe:
[..]
DennisTony Martin reed net 3.49.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |