quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, waar is APK?Waarom zou hij zijn deur barricaderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik hou van rellenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas op nu, voor je het weet begin je een rel.
Ik was in Amsterdam vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn deur barricaderen?
Boefje!quote:
Boefje!quote:
Ik durfde alleen niet een foto van zn voordeur te maken omdat ik bang was dat ie thuis wasquote:
Je had zeker geen ovenschotel bij je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durfde alleen niet een foto van zn voordeur te maken omdat ik bang was dat ie thuis was
slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durfde alleen niet een foto van zn voordeur te maken omdat ik bang was dat ie thuis was
Plus een wanhoops?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb maar even check-smsjes gestuurd
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dan had je toch gewoon kunnen zeggen 'Oh sorry, aiii thought dis was the haus of En Frenk!'.
Die zijn alleen voor speciale mens(en)quote:
Ik vind hem wel hilarisch eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om mijn eigen grap, hoe triest
Nou ik bedacht me of hij je zou herkennen uberhaupt in het echt namelijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem wel hilarisch eigenlijk
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik bedacht me of hij je zou herkennen uberhaupt in het echt namelijk
Dus je had prima de toerist uit kunnen hangen
Dan was het maar goed dat je geen ovenschotel bij je had, dan was het toch wat in de gaten gelopen wellicht
Plusminus jaquote:
En hadden ze goede redenen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
Alle verloren schapen hebben zich gemeld
Volgens mij waren ze bij elkaarquote:
Op het ritme van je ta's (that's what she said) kan je ook het Star Wars deuntje doen!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
Ta taaaaaaaaaa ta ta ta ta taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa taaaaaaaaaa
Sure.quote:
Wat heb je er nog meer iiiiiiiiiin?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef Cat22 het volgende:
Mén, ik zit te snacken van mijn sojaboontjes en zit nu al bijna vol. En dan moet de rest van mijn bento nog op!
Pastasalade met wortelbloemetjes, eitje in de vorm van eenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat heb je er nog meer iiiiiiiiiin?
Bij mijn Xenos hadden ze iets dat begint met de t en eindigt op oblerone. Dus ik heb er 5 voor je meegenomenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pastasalade met wortelbloemetjes, eitje in de vorm van een, en bitterkoekjesbaravois.
![]()
Ik wandel dadelijk maar eens naar de Xenos voor meer prietspul voor erin, hopelijk krijg ik honger van die lichaamsbeweging.
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij mijn Xenos hadden ze iets dat begint met de t en eindigt op oblerone. Dus ik heb er 5 voor je meegenomen
Het zijn wel kleine maar dat mag de pret niet drukken toch?
Deze tegenslag is zwaar positief gecompenseerd omdat net iemand belde die Libby evt. wil adopteren!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze tegenslag is zwaar positief gecompenseerd omdat net iemand belde die Libby evt. wil adopteren!
quote:
Fijn idee om te weten waar ze terecht gaat komenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Eerste moederpoes (muv Yoko natuurlijk) die van mij thuis uit geadopteerd wordt.![]()
Als haar kinders groot genoeg zijn natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |