Post eens foto's in het bento-topicquote:
Zeker gaaf!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef grazz het volgende:
Kwee niet waar ik ze moet posten, dus dan maar hier dumpen![]()
Opbouw van het podium, ziet er best gaaf uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet gemaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Post eens foto's in het bento-topic
Ik kreeg vanavond al een sms uit Duitsland dat het een rond podium werd idd, had het nog niet op foto gezien!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef grazz het volgende:
Kwee niet waar ik ze moet posten, dus dan maar hier dumpen![]()
Opbouw van het podium, ziet er best gaaf uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg dan iig iets over mijnequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niet gemaakt.![]()
Morgenvroeg wordt hij gecompleteerd en de foto's zie je dan 's avonds. Of niet.
Moet wel, want 1 en 2 mei wordt er al gerepeteerd daar en da's al best snelquote:
Wat had je graag dat ik zei?quote:
Dat was zn "welterusten-zwaai" vrees ik voor jequote:
Heb ik weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was zn "welterusten-zwaai" vrees ik voor je
Dan kunnen we elkaar met honing insmerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Speciale spijkerbroek thema avond?
Hebben jullie die massage-aardbei die we jullie in Landal gaven al op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar met honing insmeren
Ik heb al wat gepost.quote:
Nee die hadden we helaas niet bij ons toen we insneeuwdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben jullie die massage-aardbei die we jullie in Landal gaven al op?
Hallotjesquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die hadden we helaas niet bij ons toen we insneeuwden
Even eten, dat ben ik vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ALTIJD je aardbeienmassagebar bij je hebben!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die hadden we helaas niet bij ons toen we insneeuwden
Even eten, dat ben ik vergeten
Die aardbeienmassagebar is eetbaar toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ALTIJD je aardbeienmassagebar bij je hebben!![]()
En eten. Ook handig.
Ja dat was de gemiste kans van de eeuwquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ALTIJD je aardbeienmassagebar bij je hebben!![]()
Truequote:En eten. Ook handig.
Smakelijk! Ik zit me nu te bedenken hoe de bar zou omgaan met Ll en zijn onafscheidelijke (kruistocht in) spijkerbroek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was de gemiste kans van de eeuw
[..]
TrueToastjes met chaumes kaas nu
En een gevuld eitje
Dat wordt om de spijkerbroek heen barren danquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Smakelijk! Ik zit me nu te bedenken hoe de bar zou omgaan met Ll en zijn onafscheidelijke (kruistocht in) spijkerbroek.
De bar?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Smakelijk! Ik zit me nu te bedenken hoe de bar zou omgaan met Ll en zijn onafscheidelijke (kruistocht in) spijkerbroek.
Oh zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt om de spijkerbroek heen barren dan
Ik heb visioenen van jij die wanhopig met de massagebar Ll + spijkerbroek probeert in te smeren.quote:
Ja, zelfs alles uit?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo
Ah welnee, die had ie dan voor de gelegenheid vast wel even uit getrokken
Maar ja, we zullen het nooit weten.
Jij gaat niet meer insneeuwen met hem?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo
Ah welnee, die had ie dan voor de gelegenheid vast wel even uit getrokken
Maar ja, we zullen het nooit weten.
Ik dacht ook even de sapjesbar in de sauna ofzoquote:
Als je dat soort stunts nodig hebt om een man zijn/jouw broek uit te laten trekken kun je beter een ander zoekenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat niet meer insneeuwen met hem?![]()
Wat je ook kunt doen: hond (of kat) met bloedend staartpuntje tegen je aan laten kwispelen.Dan gaan broeken heel snel uit. [/ervaring].
Ik deed mijn broek zelluf uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je dat soort stunts nodig hebt om een man zijn/jouw broek uit te laten trekken kun je beter een ander zoeken
Oh, de man van een ander, you go catquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik deed mijn broek zelluf uit.En toen de vrouw van mijn collega belde en hoorde dat ik na een half uur uit de broek was (en in een broek van haar
) was de reactie: 'toen pas?'
Nope.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, de man van een ander, you go cat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was heel even trots op je
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja want ik wil hem wanhopig graag uit zijn broekjequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb visioenen van jij die wanhopig met de massagebar Ll + spijkerbroek probeert in te smeren.
Trots op mij omdat je dacht dat ik iets begon met een getrouwde man?quote:
Ik heb Piet Pee al tig mails gestuurd, maar voorlopig gaat ut er niet meer van komen ben ik bangquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat niet meer insneeuwen met hem?![]()
It giet niët oan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Piet Pee al tig mails gestuurd, maar voorlopig gaat ut er niet meer van komen ben ik bang
Wat ik zei was vast ook geen fries.quote:
Dus toch!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want ik wil hem wanhopig graag uit zijn broekje
Ja, dan hadden we een bandquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trots op mij omdat je dacht dat ik iets begon met een getrouwde man?
Ing en APK alletwee wegquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik zei was vast ook geen fries.![]()
Woar is Ing?
Hebben we die nu niet dan?quote:
Whut? Waarheen?quote:
Pas op nu, voor je het weet begin je een rel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |