Heb het even gevraagd aan d'r, en dat was dus het geval. Het kwam ongeveer hier op neer:quote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef padlarf het volgende:
Heeft ze al met de leidinggevende gepraat?
quote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef genakt het volgende:
Dat doen ze gewoon als je gaan zeiken hebben ze wel een ander geil 16 jarig mokkeltje die wel graag wilt![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef Autodrop het volgende:
"Wil je niet, pech gehad. Voor jou tien anderen..."
Zo simpel is het natuurlijk niet he. Een supermarkt heeft maar een beperkt aantal mensen onder contract staan. Velen van die groep hebben al hun 'vaste' dagen en zullen dus niet zomaar op een andere dag inzetbaar zijn. En je wordt heus niet zomaar ontslagen als je een keer niet kunt. werkenquote:
Gebeurt wel vaker hoor, dat je zonder medeweten wordt ingepland. In mijn tijd bij de AH vaak genoeg gebeurt, het was dan ook geen probleem om me weer van het rooster af te halen als zij fout zaten.quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
Dat heeft ze vooraf afgesproken, anders doen ze dat niet. Mocht dit niet zo zijn dan kun je gewoon aangeven dat het niet kan?
Ze heeft vooraf niks afgesproken, ze keek gewoon even op het rooster om vervolgens vol verbazing te zien dat ze 7 uur ingeplant staat op zaterdag. En ze heeft duidelijk aangegeven dat het simpelweg niet kan, daar stemt meneer de manager echter niet mee in..quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
Dat heeft ze vooraf afgesproken, anders doen ze dat niet. Mocht dit niet zo zijn dan kun je gewoon aangeven dat het niet kan?
Wat ik al zei dus.quote:Op maandag 18 april 2011 16:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker hoor, dat je zonder medeweten wordt ingepland. In mijn tijd bij de AH vaak genoeg gebeurt, het was dan ook geen probleem om me weer van het rooster af te halen als zij fout zaten.
Tijd voor een nieuw baantje.quote:Op maandag 18 april 2011 16:41 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ze heeft vooraf niks afgesproken, ze keek gewoon even op het rooster om vervolgens vol verbazing te zien dat ze 7 uur ingeplant staat op zaterdag. En ze heeft duidelijk aangegeven dat het simpelweg niet kan, daar stemt meneer de manager echter niet mee in..
Jammer voor die manager dan.quote:Op maandag 18 april 2011 16:41 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ze heeft vooraf niks afgesproken, ze keek gewoon even op het rooster om vervolgens vol verbazing te zien dat ze 7 uur ingeplant staat op zaterdag. En ze heeft duidelijk aangegeven dat het simpelweg niet kan, daar stemt meneer de manager echter niet mee in..
Zo werkt dat wel groot deel heeft gewoon 0 uren contractquote:Op maandag 18 april 2011 16:40 schreef padlarf het volgende:
Zo simpel is het natuurlijk niet he. Een supermarkt heeft maar een beperkt aantal mensen onder contract staan. Velen van die groep hebben al hun 'vaste' dagen en zullen dus niet zomaar op een andere dag inzetbaar zijn. En je wordt heus niet zomaar ontslagen als je een keer niet kunt. werken
Ik werk al heel lang in een supermarkt, en ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand daarom ontslagen is.quote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef genakt het volgende:
[..]
Zo werkt dat wel groot deel heeft gewoon 0 uren contract
en supermarkten krijgen belachelijk veel aanmeldingen en sollicitaties dus dan hoeven ze je gewoon niet meer en dan nemen ze lekker iemand aan die niet zo zeurt
Volplanten doe je met een bloembak.quote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef braddofiel het volgende:
Hoi
Ik ga deze week werken als vulploegmedewerker bij een supermarkt hier in de buurt, en ik heb een aantal vrienden die er ook werken, en ik vroeg me even iets af.
1 van deze vrienden is zomaar 7 uur ingeplant op zaterdag, terwijl het niet aan haar gevraagd is. Ze stond gewoon 'opeens' op het rooster. Het leuke is nog dat diegene al haar hele dag volgeplant heeft, en nu dus met een probleem zit.
Mijn vraag is dus: mag dit zomaar?
Hoort zij niet eerst gebeld te worden met de vraag of ze überhaupt wel kan?
Alvast bedankt voor eventuele nuttige reacties!
Ik mag hopen dat diegene nog niet volwassen is dan?quote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef braddofiel het volgende:
Het probleem is net opgelost, nadat de desbetreffende persoon een ouder meenam naar de winkel, om die eens een woordje te laten doen.
En inderdaad, toen kon het allemaal opeens wel!
Wat een stoere vent die manager
Die mag echt trots op zichzelf zijn. /sarcasm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |