abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95753313
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:46 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Een groot deel van het feit dat jij je zaken op orde hebt, heeft te maken met toeval. Dit geld voor iedereen. Of denk jij dat mensen er allemaal bewust voor kiezen dat hun leven is zoals het is :')
Een groot deel heeft ook te maken met de kansen die de nederlandse maatschappij je biedt. Dat jij daar niet optimaal gebruik van hebt gemaakt, of zelf niet van maakt op dit moment hoeft nog niet te betekenen dat we de rest van de nederlandse maatschappij dan maar opschepen met het falen van sommige andere deelnemers aan de maatschappij en daarom maar al die mogelijkheden af schaffen in de hoop dat daarmee de problemen die er zijn oplossen. Maar die problemen lossen niet op , met de door jullie aangehangen maatregelen om de hra af te schaffen.

Zolang nederland een dichtbevolkt land is zal er niets aan de schaarste veranderen.
  woensdag 20 april 2011 @ 10:58:55 #152
324665 meth77
to do or not to do
pi_95753465
ING gaat ook zeer kritisch kijken naar alle andere vormen van erfpacht

quote:
do 14 apr 2011, 09:55 | 21 reacties
ING kritischer over erfpacht
AMSTERDAM - ING Bank kijkt uiterst kritisch naar gemeentelijke erfpacht. Potentiële kopers van woningen krijgen niet zonder slag of stoot een hypotheek aangeboden. Dat blijkt uit een brief van Peter Paul Wekking, directeur van ING Hypotheken, aan de Amsterdamse wethouder Maarten van Poelgeest.

„Vanuit het zorgvuldig adviseren is er extra aandacht voor klanten waarbij de gemeentelijke erfpachtovereenkomst afloopt tijdens de duur van de gewenste hypotheek.
En zo worden de banken steeds angstiger en angstiger en begint de sneeuwbal te winnen aan momentum
pi_95753731
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:58 schreef meth77 het volgende:
ING gaat ook zeer kritisch kijken naar alle andere vormen van erfpacht

[..]

En zo worden de banken steeds angstiger en angstiger en begint de sneeuwbal te winnen aan momentum
Oud nieuws toch? Dat hele erfpachtverhaal is toch overgewaaid, inmiddels?

Zie http://www.telegraaf.nl/overgeld/hypotheken/article9516806.ece dat overigens 2 dagen ouder is.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 11:29:18 #154
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_95754467
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:52 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Dat dacht ik al. Ontkenning is net zo erg als een ander de schuld geven van eigen falen, of eigenlijk nog erger.
Die reactie verrast me niet. Je moet er immers toch een draai aan geven zodat het jou weer beter uitkomt :) Je wordt echter niet gehinderd door enige relevante kennis over mijn (financiele) situatie, dus daar kun je ook helemaal geen zinnige uitspraken over doen :)
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 11:31:05 #155
16180 crew  CoolGuy
pi_95754532
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:46 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Een groot deel van het feit dat jij je zaken op orde hebt, heeft te maken met toeval. Dit geld voor iedereen. Of denk jij dat mensen er allemaal bewust voor kiezen dat hun leven is zoals het is :')
Mja, als je er vanuit gaat dat je zelf geen enkele invloed op kunt uitoefenen dan klopt het wat je zegt. Maar je kunt wel degelijk invloed uitoefenen op dingen die gebeuren. Nee, ik beweer niet dat ALLE mensen bewust kiezen, maar ik lees hier tussen de regels een beetje dat je je daar achter wil verschuilen. Maar in jouw geval geldt wel degelijk dat jouw keuzes van invloed zijn geweest op jouw situatie, of wil je zeggen dat jouw situatie volledig van het toeval heeft afgehangen?
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 11:32:45 #156
16180 crew  CoolGuy
pi_95754596
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een groot deel heeft ook te maken met de kansen die de nederlandse maatschappij je biedt. Dat jij daar niet optimaal gebruik van hebt gemaakt, of zelf niet van maakt op dit moment hoeft nog niet te betekenen dat we de rest van de nederlandse maatschappij dan maar opschepen met het falen van sommige andere deelnemers aan de maatschappij en daarom maar al die mogelijkheden af schaffen in de hoop dat daarmee de problemen die er zijn oplossen.
Amen.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:37:06 #157
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95754730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:09 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij was het een sarcastische opmerking van whuzz.

Mijn opmerking was slechts half-sarcastisch en wordt door Meth misbruikt om mij woorden in de mond te leggen die ik niet gezegd heb. ;)
Dat ik voor afschaffing van HRA en tegen vormen van huizen-subsidie ben (dus ook tegen scheefhuren en huurtoeslagen) is hier al veel langer bekend. Maar dat wil niet zeggen dat ik tegen álle subsidies ben. Gesubsideerd onderwijs, prima. Gesubsideerde gezondheidszorg, prima. Gesubsideerd openbaar vervoer, prima. Maar gesubsideerde consumenten-luxe moeten we van af.
500 euro voor alle bijstandsgezinnen zodat ze een flat-screen TV kunnen kopen (is gebeurd in Apeldoorn)? Complete waanzin. Maar ik ben ook voor afschaffing van de WBV's. (dat is ook gewoon een vorm van subsidie).

Natuurlijk gaat Xeno dan roepen dat hij dan niet meer in zijn huisje kan wonen. En dat klopt. Als je 1800 bruto verdient kun je inderdaad niet in een eengezinswoning in de stad wonen. Wel in een klein dorp in friesland als je per se in zo'n woning wil wonen. Of in een flatje in de stad als je per se in de stad wilt wonen. Maar dat Xeno een subsidiewoning krijgt zodat hij met zijn 1800 net zo groot kan wonen als iemand die het dubbele verdiend, da's natuurlijk ook waanzin. En nog erger is het met huurtoeslag natuurlijk.
Daarom verdraaide ik het naar auto's. Als je hetzelfde bericht over auto's neerzet is het ineens belachelijk, terwijl als we het over huizen hebben het ineens normaal gevonden wordt. Het is toch raar dat de één geld toegestopt krijgt om in een "groot" huis te kunnen wonen en de ander daar helemaal zelf voor moet opdraaien omdat hij meer verdiend? En als we dat normaal vinden, waarom vinden we het dan niet normaal voor auto's? Ik wil graag ook zo'n mooie 911. (Die komt er wel hoor... maar ik wil hem liever NU). Ik neem aan dat ik daarvoor dan subsidie kan krijgen, want ik verdien nu nog niet genoeg / ik heb nu nog niet genoeg gespaard om hem op eigen kracht te kopen...
Het is overigens net zo belachelijk als onze overheid een Auto-bouw-corporatie ging opzetten/helpen opstarten die vervolgens 911's gaat bouwen om die goedkoop aan mensen te geven die er niet genoeg voor verdienen. En uiteraard is het óók belachelijk als de overheid het toestaat dat ik die 911 nu al vast koop met geleend geld en me dan de helft van de rente daarover gaat terug betalen.

Wat ik *niet* belachelijk vind is dat de overheid voor gesubsidieerd onderwijs zorgt zodat ieder kind gelijke kansen heeft om wat van zijn leven te maken. En we weten dat dát zichzelf in elk geval dubbel en dwars terug betaald. Overigens wél met studiecontracten en prestatie-clausules. Als je maar wat aanmodderd mag jet lekker zelf betalen uiteraard.
En als iemand dan met behulp van dat gesubsidieerde onderwijs later een mooie baan heeft en veel geld verdient kan die eerst belasting afdragen en met het geld wat overblijft lekker zelf een 911 kopen (ongesubsideerd) en lekker zelf een groot huis kopen (ongesubsidieerd) of huren (ongesubsidieerd). En dat Xeno dan voor eeuwig in een Starlet rond rijdt en in een flat in de bijlmer woont is niet ons probleem. Meer heeft hij op zich ook niet nodig tenslotte.
Hij kan natuurlijk altijd wachten op hét instap moment waarop hij met 1800 euro een 911 kan kopen of een groot huis in hartje Almere Amsterdam. En wachten... en wachten... en wachten...
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_95754780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:53 schreef Basp1 het volgende:

Een groot deel heeft ook te maken met de kansen die de nederlandse maatschappij je biedt.
Dat zeg ik dus ook indirect, het is toeval dat je geboren word in een land als Nederland. Het is ook toeval dat je dan geboren word in een nest waar je de mogelijkheden krijgt de mogelijkheden van de Nederlandse maatschappij optimaal te kunnen benutten :)

quote:
Dat jij daar niet optimaal gebruik van hebt gemaakt, of zelf niet van maakt op dit moment hoeft nog niet te betekenen dat we de rest van de nederlandse maatschappij dan maar opschepen met het falen van sommige andere deelnemers aan de maatschappij en daarom maar al die mogelijkheden af schaffen in de hoop dat daarmee de problemen die er zijn oplossen.
In mijn situatie denk ik dat ik redelijk optimaal gebruik maak van de mogelijkheden die mijn situatie mij bied. Althans.... ik voel mij niet misdeeld en ben heel tevreden met mijn leven zoals het is :)

quote:
Maar die problemen lossen niet op , met de door jullie aangehangen maatregelen om de hra af te schaffen.
Het lost in ieder geval een deel van de problemen met de huizenmarkt op :Y

quote:
Zolang nederland een dichtbevolkt land is zal er niets aan de schaarste veranderen.
Nederland als land is niet dichtbevolkt, steden zijn dichtbevolkt maar Nederland heeft nog genoeg ruimte om te kunnen bouwen. Dus waarom doen we dat dan niet gewoon?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_95754868
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:41 schreef meth77 het volgende:

[..]

Juist en geen subsidie of HRA vangen om groot te kunnen wonen
De woningmarkt past zich heel snel aan als ie vrij is

En geen woningen meer die twee keer zo duur zijn als in andere landen vanwege de subsidies
Had jij het net over Moskou? :D
Hebben ze daar soms zesdubbele HRA? :D
Vergelijk die prijzen eens met Nederland :)
pi_95754891
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die reactie verrast me niet. Je moet er immers toch een draai aan geven zodat het jou weer beter uitkomt :) Je wordt echter niet gehinderd door enige relevante kennis over mijn (financiele) situatie, dus daar kun je ook helemaal geen zinnige uitspraken over doen :)
Aaah..... tijd voor een momentje van zelfreflectie :)
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:44:26 #161
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95754999
Zou Xeno tenslotte een onderbouwing kunnen geven welke delen in het leven hij toeschrijft aan toeval? Hij mag daarbij zijn eigen leven als voorbeeld nemen, aangezien dat de enige is waar hij voldoende informatie voor heeft. Welke onderdelen van jouw huidige situatie zijn toe te schrijven aan welke toevalligheden? Je mag de genetische aspecten buiten beschouwing laten, ik begrijp al dat je ouders niet van te voren je IQ e.d. konden bepalen.
Maar in hoeverre heb je de rest niet zélf vorm kunnen geven?
pi_95755104
Ik haak even af, ik moet mijn nest terug in en in een plaggenhut sigaren gaan draaien voor de Velazques :) Misschien dat één van jullie me zo nu en dan een homp droog brood willen toegooien.....
pi_95755192
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Whuzz het volgende:
Zou Xeno tenslotte een onderbouwing kunnen geven welke delen in het leven hij toeschrijft aan toeval? Hij mag daarbij zijn eigen leven als voorbeeld nemen, aangezien dat de enige is waar hij voldoende informatie voor heeft. Welke onderdelen van jouw huidige situatie zijn toe te schrijven aan welke toevalligheden? Je mag de genetische aspecten buiten beschouwing laten, ik begrijp al dat je ouders niet van te voren je IQ e.d. konden bepalen.
Maar in hoeverre heb je de rest niet zélf vorm kunnen geven?
Je zou eens een boek van Dick Swaab of andere hersenonderzoeker moeten lezen, ja mag dan concluderen dat de meeste keuzes die je in het leven gemaakt hebt het resultaat zijn van datgene dat je bent. Hoe jij reageert op externe factoren is misschien redelijk bepaalt maar aan welke factoren je word blootgesteld is veel onvoorspelbaarder. M.a.w. dit is vaak een optelsom van toevalligheden :)
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:54:28 #164
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95755372
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je zou eens een boek van Dick Swaab of andere hersenonderzoeker moeten lezen, ja mag dan concluderen dat de meeste keuzes die je in het leven gemaakt hebt het resultaat zijn van datgene dat je bent. Hoe jij reageert op externe factoren is misschien redelijk bepaalt maar aan welke factoren je word blootgesteld is veel onvoorspelbaarder. M.a.w. dit is vaak een optelsom van toevalligheden :)
Jij zou eens wat breder moeten lezen dan alleen boeken over hersenonderzoek. Die focussen namelijk op... hersenen. duh. Lees een aantal psychologie boeken. Die focussen namelijk op... de psyche! Mooi he? En die leren je dat de genen (en dus hoe jouw hersenen in elkaar zitten) slechts het begin vormen. Een belangrijk begin natuurlijk, maar van daaruit wordt het gevormd door wat jouw ouders, en later jijzelf, met dat begin doen.
Je miserabele toestand grotendeels aan het toeval wijten is wel héél erg verantwoordelijkheid-ontwijkend.
Overigens reden te meer om scheefhuren KEIhard aan te pakken. Dan zit jij zometeen in een piepklein flatje in slotervaart ja. Maar hey, da's ook maar toeval _O-
pi_95755936
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij wou zeggen dat je koophut momenteel elke dag meer waard werd? :')

Zoniet, dan slaat je reactie echt volledig de plank mis.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 12:11:28 #166
16180 crew  CoolGuy
pi_95755952
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Jij zou eens wat breder moeten lezen dan alleen boeken over hersenonderzoek. Die focussen namelijk op... hersenen. duh. Lees een aantal psychologie boeken. Die focussen namelijk op... de psyche! Mooi he? En die leren je dat de genen (en dus hoe jouw hersenen in elkaar zitten) slechts het begin vormen. Een belangrijk begin natuurlijk, maar van daaruit wordt het gevormd door wat jouw ouders, en later jijzelf, met dat begin doen.
Je miserabele toestand grotendeels aan het toeval wijten is wel héél erg verantwoordelijkheid-ontwijkend. Overigens reden te meer om scheefhuren KEIhard aan te pakken. Dan zit jij zometeen in een piepklein flatje in slotervaart ja. Maar hey, da's ook maar toeval _O-
Dat doet hij in zowat al zijn posts. Het is allemaal niet zijn schuld, het ligt allemaal aan anderen blablabla.

Maar er wel trots op zijn dat ie geen opleiding heeft gevolgd, want dat is immers niet nodig, terwijl de dingen waar hij hier over post waarschijnlijk niet im frage zouden zijn als hij wél fatsoenlijk betaald zou krijgen.
pi_95756050
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef Whuzz het volgende:

Jij zou eens wat breder moeten lezen dan alleen boeken over hersenonderzoek. Die focussen namelijk op... hersenen. duh. Lees een aantal psychologie boeken. Die focussen namelijk op... de psyche! Mooi he?
De psyche is het resultaat van de hardware (in dit geval de hersenen) Whuzz :)

quote:
En die leren je dat de genen (en dus hoe jouw hersenen in elkaar zitten) slechts het begin vormen. Een belangrijk begin natuurlijk, maar van daaruit wordt het gevormd door wat jouw ouders, en later jijzelf, met dat begin doen.
Je moet toch echt eens een goed boek erover lezen Whuzz, de genen vormen slechts een bouwtekening voor de ingrediënten. Hoe de neurale netwerken zich vormen is grotendeels afhankelijk van externe invloeden, waarbij fysiologische invloeden een veel grotere invloed op de ontwikkeling van de psyche hebben als dat de meeste mensen vermoeden.

quote:
Je miserabele toestand grotendeels aan het toeval wijten is wel héél erg verantwoordelijkheid-ontwijkend.
Mijn miserabele toestand :?

quote:
Overigens reden te meer om scheefhuren KEIhard aan te pakken. Dan zit jij zometeen in een piepklein flatje in slotervaart ja. Maar hey, da's ook maar toeval _O-
Slotervaart? Waarom zou ik daar willen gaan wonen? Dan verkas ik nog liever naar Brabant :')
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 20 april 2011 @ 12:15:36 #168
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_95756075
Het gaat hier ook echt voor geen meter meer over de huizenmarkt he :P

Aan de ene kant Xeno en consorten die zitten te rellen en/of huilen over hun gebrek aan geld en aan de andere kant de groep nieuwe instappers die blijven beweren dat ze een goede koop hebben gedaan en dat de richting van de huizenmarkt ze simpelweg niet interesseert omdat ze nu eenmaal goed wonen in hun huis. Maar ondertussen wel 15 posts per dag in dit topic...

De richting van de huizenmarkt op de korte termijn is bekend heren en hij wijst naar beneden. Dat wijst hij al een poosje en was bij iedereen die de markt een beetje volgde bekend en volledig verwacht. 2 jaar geleden instappen was dan ook dom, vorig jaar instappen was dom en dit jaar instappen is nog steeds dom.

Het wordt pas interessant als de overdrachtsbelasting voor starters wordt afgeschoten. Moet je dan wel of niet kopen als starter met verstand? Aan de ene kant zal de markt even opveren maar aan de andere kant wordt dan de vraag of die opvering bestendig is of dat na een half jaar de hele ramban rustig weer inzakt. Dan zou je er in ieder geval nog over mogen twijfelen, in alle andere gevallen moet je het komende jaar niets doen.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_95756131
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef CoolGuy het volgende:

Dat doet hij in zowat al zijn posts. Het is allemaal niet zijn schuld, het ligt allemaal aan anderen blablabla.
Ik kan mijzelf niet beschuldigen van het lurken van HRA... dus daar moet ik toch echt grootschuldbezitters op aanspreken :)

quote:
Maar er wel trots op zijn dat ie geen opleiding heeft gevolgd, want dat is immers niet nodig, terwijl de dingen waar hij hier over post waarschijnlijk niet im frage zouden zijn als hij wél fatsoenlijk betaald zou krijgen.
Waarom zou je je laten indoctrineren door een onderwijsinstelling? Iedereen weet dat dit gewoon niet resulteert in innovatieve denkers :)
Meer van hetzelfde dat dan weer wel :|W
I'll sing you a lullaby.
pi_95756184
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef Hanoying het volgende:

2 jaar geleden instappen was dan ook dom, vorig jaar instappen was dom en dit jaar instappen is nog steeds dom.

Goed lezen Whuzz ~O>
I'll sing you a lullaby.
pi_95756200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat een aannames bij elkaar weer, deze keer over xeno.

Je lijkt je maatje Scorpie wel, die een dag of twee geleden de ene verkeerde aanname na de andere plaatste, toen over mijn persoontje. Zo zou ik 22 zijn, een bakfiets bezitten, stinkende vriendjes in de kraakscene hebben, armlastig zijn, de één of andere kansloze HBO-opleiding volgen (geen idee meer wat, maar ik had er in elk geval nog nooit van gehoord), enz. enz.

Erg vermakelijk was het, zoals jouw posts ook vooral vermakelijk zijn. En ze tonen voor mij de definitieve verzuring onder huizen"bezitters" aan. In plaats van toe te geven dat ze een "foutje hebben gemaakt" (kan de besten overkomen) door zich in een belachelijk piramidespelletje in te kopen, gaan ze maar ongefundeerd hakken op de boodschappers, hun medeforumgebruikers.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 12:20:57 #172
16180 crew  CoolGuy
pi_95756244
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:10 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Jij wou zeggen dat je koophut momenteel elke dag meer waard werd? :')

Zoniet, dan slaat je reactie echt volledig de plank mis.
Hoe kom je nou bij die conclusie? Dat zeg ik helemaal niet, dat bedoel ik niet. Jij hebt het over ontkenning van mij. Dat is jouw opmerking.

Ik hoef niks te ontkennen. Dat hoef ik niet, omdat ik geen probleem heb, wat er ook gebeurd. Dat is wat ik bedoel. Als ik iets zou ontkennen, dan zou ik dat doen omdat ik niet kan omgaan met datgene wat ik zou ontkennen. Maar ik ontken niks. Ik zeg dat het me niet interesseert.

Wat boeit het mij nou dat mijn huis minder waard zou worden? Ik woon er toch al, ik weet wat mijn vaste lasten zijn en die kan ik makkelijk betalen dus uiteindelijk heb ik mijn huis vrij. Ik krijg daar geen problemen mee, want ik ken mijn financiele situatie. Jij kent mijn situatie niet dus daar kun je ook geen uitspraken over doen. I really really could not care less dat over 5 jaar de huizen eventueel een stuk minder kosten.

Dan kan ik heel verzuurd gaan zitten zijn en balen dat mensen die dan een huis kopen minder betalen voor dat huis dan dat ik 5 jaar eerder gedaan heb, maar ik kan daar niet zuur om zijn, het boeit me gewoon niet.
pi_95756273
quote:
Aan de ene kant Xeno en consorten die zitten te rellen en/of huilen over hun gebrek aan geld
Over een gebrek aan geld zul je mij niet horen klagen hoor.

Xeno heb ik er trouwens ook nog niet over horen klagen, maar wellicht heb ik wat gemist.
pi_95756282
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:19 schreef Asfyxia het volgende:

Erg vermakelijk was het, zoals jouw posts ook vooral vermakelijk zijn.
Gewoon blijven voeren en alle vooroordelen en andere karaktertrekjes komen vanzelf bovendrijven ;)
I'll sing you a lullaby.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 12:23:01 #175
16180 crew  CoolGuy
pi_95756309
quote:
Het gaat hier ook echt voor geen meter meer over de huizenmarkt he :P

Aan de ene kant Xeno en consorten die zitten te rellen en/of huilen over hun gebrek aan geld en aan de andere kant de groep nieuwe instappers die blijven beweren dat ze een goede koop hebben gedaan en dat de richting van de huizenmarkt ze simpelweg niet interesseert omdat ze nu eenmaal goed wonen in hun huis. Maar ondertussen wel 15 posts per dag in dit topic...

De richting van de huizenmarkt op de korte termijn is bekend heren en hij wijst naar beneden. Dat wijst hij al een poosje en was bij iedereen die de markt een beetje volgde bekend en volledig verwacht. 2 jaar geleden instappen was dan ook dom, vorig jaar instappen was dom en dit jaar instappen is nog steeds dom.

Het wordt pas interessant als de overdrachtsbelasting voor starters wordt afgeschoten. Moet je dan wel of niet kopen als starter met verstand? Aan de ene kant zal de markt even opveren maar aan de andere kant wordt dan de vraag of die opvering bestendig is of dat na een half jaar de hele ramban rustig weer inzakt. Dan zou je er in ieder geval nog over mogen twijfelen, in alle andere gevallen moet je het komende jaar niets doen.
Oh maar ik vind dit wel vermakelijk. Wij rollen over elkaar heen om elkaar af te troeven, te sneren, etc. Dat is toch prachtig? :D er is geen mod te zien in deze topics, dus we kunnen doen wat we willen.

Als je het van een afstandje bekijkt is dit toch prachtig tijdverdrijf naast je dagelijkse werkzaamheden? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')