SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De OP vind je hier
Spreek voor jezelf a.u.b.quote:Op maandag 18 april 2011 15:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Zo grappig dat vrouwen deze illusie hebben...
Wij mannen hebben het nooit, maar dan ook echt NOOIT over hoe de poes van een vrouw eruit ziet. Zelfs de nauwheid ervan wordt niet besproken... dus even aan alle dames: haal die gedachte uit je kop!
Jij bent van plan vrouwen voortaan alleen nog in je zwembroek te versieren?quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou zo don juan zie ik er niet uit, en al helemaal me bovenlichaam niet(geen spieren en mager).
ik zit vol met vragen over dat zwembroekenkwestie als ik hier zo dingen lees.
als een man opgewonden raakt dan wordt penis groter(duh), maar dat is toch taboe en genant in het openbaar?
en dan als je al een grote penis hebt, lijkt het altijd erg gevult daar. en is dus taboe?
en als het koud is en alles, en weer te klein is het ook weer verkeerd lees ik hier.
hoe moet een man in zwembroek er dan uitzien?
Draag een grote en wijde zwembroek (zo'n korte broek van speciale stof weet je wel?) met een klein en strak zwembroekje eronder dat niemand ziet. Zo bijft alles goed op zijn plaats en zie je er haast niets van. Mocht er toch iets gaan groeien, gewoon in het water blijven zo lang en aan je moeder denken.quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou zo don juan zie ik er niet uit, en al helemaal me bovenlichaam niet(geen spieren en mager).
ik zit vol met vragen over dat zwembroekenkwestie als ik hier zo dingen lees.
als een man opgewonden raakt dan wordt penis groter(duh), maar dat is toch taboe en genant in het openbaar?
en dan als je al een grote penis hebt, lijkt het altijd erg gevult daar. en is dus taboe?
en als het koud is en alles, en weer te klein is het ook weer verkeerd lees ik hier.
hoe moet een man in zwembroek er dan uitzien?
Mezelf en alle mannelijke vrienden die ik ooit heb gehad. En dat loopt wel in de paar 100... Jij bespreekt duidelijk alle details van een poes? Interessant manquote:
Ja, en vooral wat positiever ook.quote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, oke, heel nieuwe reeks geworden lijkt wel.
Ik heb ook regelmatig opmerkingen opgevangen inderdaad.quote:
nee, maar crutch zegt tegen me van :quote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij bent van plan vrouwen voortaan alleen nog in je zwembroek te versieren?
maar ik doe dat niet omdat het me tegen houdt om me in het openbaar in onderkleding te vertonen.quote:dan zou ik toch maar eens gaan zwemmen. lekker zonnebankje, sauna heerlijk
Sterker nog; heel veel mannelijke vrienden waarmee ik omga doet dat.quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Mezelf en alle mannelijke vrienden die ik ooit heb gehad. En dat loopt wel in de paar 100... Jij bespreekt duidelijk alle details van een poes? Interessant man
Waarom?quote:Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sterker nog; heel veel mannelijke vrienden waarmee ik omga doet dat.
En zolang je jezelf dat voor blijft houden gaat het nooit beter worden. Alle tips van de wereld gaan jou niet over dat dode punt heen helpen, dat kan je alleen zelf doen. Je moet hier toch wel genoeg voorbeelden hebben gezien van mensen die zeggen dat het echt niets uitmaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, maar crutch zegt tegen me van :
[..]
maar ik doe dat niet omdat het me tegen houdt om me in het openbaar in onderkleding te vertonen.
ik ben er allemaal te onzeker over, en daarom vermijdt ik strand/zwembad/korte broeken/ alles eigenlijk heel erg
Wat, over jouw spatlappen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb ook regelmatig opmerkingen opgevangen inderdaad.
wie praat er nou in godsnaam over poep????????????????????quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja om dezelfde reden als over poep praten enzulks.
Nu heb je d'r weer onzeker gemaakt Crutch... goed bezig!quote:Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef missyB het volgende:
ik hoor mannen toch erg veel over nauwe poezen en wijde poezen hoor, uitgewoonde poezen etc etc
erg onsmakelijk als ik die gastjes zo hoor praten maar de poes leeft dus wel onder de mannen
kijk hier heb ik wat aanquote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Draag een grote en wijde zwembroek (zo'n korte broek van speciale stof weet je wel?) met een klein en strak zwembroekje eronder dat niemand ziet. Zo bijft alles goed op zijn plaats en zie je er haast niets van. Mocht er toch iets gaan groeien, gewoon in het water blijven zo lang en aan je moeder denken.
Daar praat ik ook niet over... het is al duidelijk, dankje.quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
"Dude. Hij was zó lang dat ik moest gaan staan, man."quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet druk om te maken hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, maar crutch zegt tegen me van :
[..]
maar ik doe dat niet omdat het me tegen houdt om me in het openbaar in onderkleding te vertonen.
ik ben er allemaal te onzeker over, en daarom vermijd ik strand/zwembad/korte broeken/ alles eigenlijk heel erg
niet dat er veel aan te doen is hoe het er uitziet. maar ik zou graag willen weten wat "normaal" is.
alsof er 'helemaal niets' zit in de zwembroek is niet het perfecte gezicht dan? wat dan wel?
Dit. Nimmer heb ik vagina's besproken met mannen. Alleen met vrouwen, dat moet toch genoeg zeggenquote:Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nu heb je d'r weer onzeker gemaakt Crutch... goed bezig!
Luister MissyB, ik weet niet waar je je druk om maakt, maar het slaat nergens op. Jullie poes is voor (de meeste) mannen enkel een ingang. Als je een goeie vent te pakken hebt wil die je ook nog wel vingeren of beffen en als het echt een speciale jongen is doet hij dit ook nog goed. Zolang er geen wormen uit kruipen of bloemkolen in je schaamhaar groeit is een vent al lang blij dat hij iets met dit deel van het vrouwelijk lichaam mag doen.
Positiever ja, nuttig nee. Ik herken helemaal niemand meer. Als er een nieuw kliekje is gevormd maakt mij dat niet uit, maar ik heb geen drive om te posten op het moment.quote:
Ach onzeker is misschien groot woord, ik dacht al die tijd dat ik een normale vagina had dat blijkt dus vanuit cosmetisch oogpunt iets anders te liggen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nu heb je d'r weer onzeker gemaakt Crutch... goed bezig!
Luister MissyB, ik weet niet waar je je druk om maakt, maar het slaat nergens op. Jullie poes is voor (de meeste) mannen enkel een ingang. Als je een goeie vent te pakken hebt wil die je ook nog wel vingeren of beffen en als het echt een speciale jongen is doet hij dit ook nog goed. Zolang er geen wormen uit kruipen of bloemkolen in je schaamhaar groeit is een vent al lang blij dat hij iets met dit deel van het vrouwelijk lichaam mag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |