abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95670803

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De OP vind je hier
  maandag 18 april 2011 @ 16:01:40 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95670902
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

:')
Zo grappig dat vrouwen deze illusie hebben...
Wij mannen hebben het nooit, maar dan ook echt NOOIT over hoe de poes van een vrouw eruit ziet. Zelfs de nauwheid ervan wordt niet besproken... dus even aan alle dames: haal die gedachte uit je kop!
Spreek voor jezelf a.u.b. :{w
Je moeder is een hamster
pi_95670905
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou zo don juan zie ik er niet uit, en al helemaal me bovenlichaam niet(geen spieren en mager).

ik zit vol met vragen over dat zwembroekenkwestie als ik hier zo dingen lees.

als een man opgewonden raakt dan wordt penis groter(duh), maar dat is toch taboe en genant in het openbaar?

en dan als je al een grote penis hebt, lijkt het altijd erg gevult daar. en is dus taboe?
en als het koud is en alles, en weer te klein is het ook weer verkeerd lees ik hier.

hoe moet een man in zwembroek er dan uitzien?
Jij bent van plan vrouwen voortaan alleen nog in je zwembroek te versieren?
pi_95670942
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou zo don juan zie ik er niet uit, en al helemaal me bovenlichaam niet(geen spieren en mager).

ik zit vol met vragen over dat zwembroekenkwestie als ik hier zo dingen lees.

als een man opgewonden raakt dan wordt penis groter(duh), maar dat is toch taboe en genant in het openbaar?

en dan als je al een grote penis hebt, lijkt het altijd erg gevult daar. en is dus taboe?
en als het koud is en alles, en weer te klein is het ook weer verkeerd lees ik hier.

hoe moet een man in zwembroek er dan uitzien?
Draag een grote en wijde zwembroek (zo'n korte broek van speciale stof weet je wel?) met een klein en strak zwembroekje eronder dat niemand ziet. Zo bijft alles goed op zijn plaats en zie je er haast niets van. Mocht er toch iets gaan groeien, gewoon in het water blijven zo lang en aan je moeder denken. :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95670967
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 16:01 schreef Crutch het volgende:

[..]

Mezelf en alle mannelijke vrienden die ik ooit heb gehad. En dat loopt wel in de paar 100... Jij bespreekt duidelijk alle details van een poes? Interessant man :')
pi_95670979
quote:
11s.gif Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, oke, heel nieuwe reeks geworden lijkt wel.
Ja, en vooral wat positiever ook. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2011 16:03:35 ]
pi_95671002
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 16:01 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik heb ook regelmatig opmerkingen opgevangen inderdaad. :')
  maandag 18 april 2011 @ 16:03:46 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95671017
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Jij bent van plan vrouwen voortaan alleen nog in je zwembroek te versieren?
nee, maar crutch zegt tegen me van :
quote:
dan zou ik toch maar eens gaan zwemmen. lekker zonnebankje, sauna heerlijk
maar ik doe dat niet omdat het me tegen houdt om me in het openbaar in onderkleding te vertonen.

ik ben er allemaal te onzeker over, en daarom vermijd ik strand/zwembad/korte broeken/ alles eigenlijk heel erg

niet dat er veel aan te doen is hoe het er uitziet. maar ik zou graag willen weten wat "normaal" is.

alsof er 'helemaal niets' zit in de zwembroek is niet het mooiste? wat dan wel?
  maandag 18 april 2011 @ 16:04:08 #9
118585 Crutch
pi_95671042
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Mezelf en alle mannelijke vrienden die ik ooit heb gehad. En dat loopt wel in de paar 100... Jij bespreekt duidelijk alle details van een poes? Interessant man :')
Sterker nog; heel veel mannelijke vrienden waarmee ik omga doet dat. :')
Je moeder is een hamster
pi_95671047
ik hoor mannen toch erg veel over nauwe poezen en wijde poezen hoor, uitgewoonde poezen etc etc

erg onsmakelijk als ik die gastjes zo hoor praten maar de poes leeft dus wel onder de mannen
  maandag 18 april 2011 @ 16:04:28 #11
118585 Crutch
pi_95671059
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja is leuk nu. :)
Je moeder is een hamster
pi_95671060
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef Crutch het volgende:

[..]

Sterker nog; heel veel mannelijke vrienden waarmee ik omga doet dat. :')
Waarom? :{
pi_95671090
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

maar ik doe dat niet omdat het me tegen houdt om me in het openbaar in onderkleding te vertonen.

ik ben er allemaal te onzeker over, en daarom vermijdt ik strand/zwembad/korte broeken/ alles eigenlijk heel erg
En zolang je jezelf dat voor blijft houden gaat het nooit beter worden. Alle tips van de wereld gaan jou niet over dat dode punt heen helpen, dat kan je alleen zelf doen. Je moet hier toch wel genoeg voorbeelden hebben gezien van mensen die zeggen dat het echt niets uitmaakt.
  maandag 18 april 2011 @ 16:05:23 #14
118585 Crutch
pi_95671092
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Waarom? :{
Tja om dezelfde reden als over poep praten enzulks.
Je moeder is een hamster
pi_95671101
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb ook regelmatig opmerkingen opgevangen inderdaad. :')
Wat, over jouw spatlappen? :+
pi_95671148
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef Crutch het volgende:

[..]

wie praat er nou in godsnaam over poep????????????????????
pi_95671153
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef missyB het volgende:
ik hoor mannen toch erg veel over nauwe poezen en wijde poezen hoor, uitgewoonde poezen etc etc

erg onsmakelijk als ik die gastjes zo hoor praten maar de poes leeft dus wel onder de mannen
Nu heb je d'r weer onzeker gemaakt Crutch... goed bezig!

Luister MissyB, ik weet niet waar je je druk om maakt, maar het slaat nergens op. Jullie poes is voor (de meeste) mannen enkel een ingang. Als je een goeie vent te pakken hebt wil die je ook nog wel vingeren of beffen en als het echt een speciale jongen is doet hij dit ook nog goed. Zolang er geen wormen uit kruipen of bloemkolen in je schaamhaar groeit is een vent al lang blij dat hij iets met dit deel van het vrouwelijk lichaam mag doen.
pi_95671156
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja is leuk nu. :)
Saai man.
Ron Paul 2012
  maandag 18 april 2011 @ 16:07:03 #19
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95671173
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Draag een grote en wijde zwembroek (zo'n korte broek van speciale stof weet je wel?) met een klein en strak zwembroekje eronder dat niemand ziet. Zo bijft alles goed op zijn plaats en zie je er haast niets van. Mocht er toch iets gaan groeien, gewoon in het water blijven zo lang en aan je moeder denken. :D
kijk hier heb ik wat aan
dus juist alles wegstoppen alsof er helemaal niets is is de bedoeling?

dus hoe minder het allemaal lijkt, hoe beter??????????????????

niet dat er wat aan te doen is dan, maar dan weet ik dat
pi_95671181
quote:

[..]

Daar praat ik ook niet over... het is al duidelijk, dankje.
pi_95671182
quote:

[..]

"Dude. Hij was zó lang dat ik moest gaan staan, man." 8-)
  maandag 18 april 2011 @ 16:07:18 #22
118585 Crutch
pi_95671187
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

ik ben er allemaal te onzeker over, en daarom vermijd ik strand/zwembad/korte broeken/ alles eigenlijk heel erg

niet dat er veel aan te doen is hoe het er uitziet. maar ik zou graag willen weten wat "normaal" is.

alsof er 'helemaal niets' zit in de zwembroek is niet het perfecte gezicht dan? wat dan wel?
Daar hoef je je niet druk om te maken hoor.
Ik let er niet zo op, maar volgens mij is het niet zo heel goed te zien bij een zwembroek.
Ja bij zo'n ballenknijper wel ja, maar wil je niet in gezien worden. :')
Je moeder is een hamster
pi_95671192
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Luister MissyB, ik weet niet waar je je druk om maakt, maar het slaat nergens op. Jullie poes is voor (de meeste) mannen enkel een ingang. Als je een goeie vent te pakken hebt wil die je ook nog wel vingeren of beffen en als het echt een speciale jongen is doet hij dit ook nog goed. Zolang er geen wormen uit kruipen of bloemkolen in je schaamhaar groeit is een vent al lang blij dat hij iets met dit deel van het vrouwelijk lichaam mag doen.
Dit. Nimmer heb ik vagina's besproken met mannen. Alleen met vrouwen, dat moet toch genoeg zeggen :')
pi_95671227
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Positiever ja, nuttig nee. Ik herken helemaal niemand meer. Als er een nieuw kliekje is gevormd maakt mij dat niet uit, maar ik heb geen drive om te posten op het moment. :P But you kids have fun!
pi_95671234
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ach onzeker is misschien groot woord, ik dacht al die tijd dat ik een normale vagina had dat blijkt dus vanuit cosmetisch oogpunt iets anders te liggen.
Mijn man heeft er altijd aardig plezier mee geloof ik.
Maar vanuit die gedachtes kwam ik dus uit op maar wat vinden mannen dan echt van een poes en zit er zoveel verschil in etc etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')