Over drie minuten welquote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij zit ook niet over het spoor
quote:
Dus:quote:Op maandag 18 april 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij had gewoon mijn account gehackt.
quote:
Beter opletten op school grasshopperquote:
Oh?quote:
Dat doe je snelquote:
Ik luister radio als ie aanstaatquote:Op maandag 18 april 2011 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen maar radio als ik in de auto zit, en aangezien ik dat hooguit maar 1x per maand doe, eigenlijk nooit
Mja, de tante van de buurvrouw loopt te stommelen en in zichzelf te lullen, dus ik schrok telkens wakkerquote:Op maandag 18 april 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe je snelVoel je je al beter?
Oh, racekakquote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand hier ervaring met psylliumvezels?
Niets mis mee, in water doen en opzuipen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand hier ervaring met psylliumvezels?
Nee, eerder om je darmen in beweging te krijgenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik luister radio als ie aanstaat![]()
Bevorderd de spijsvertering en gaat constipatie tegenquote:Op maandag 18 april 2011 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder om je darmen in beweging te krijgen
Stomquote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, de tante van de buurvrouw loopt te stommelen en in zichzelf te lullen, dus ik schrok telkens wakker
En nee, alleen beroerder eigenlijk
Dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik luister YouTube/CD's/M'n eigen muziek/DVD's van liveconcerten/ga zelf naar een concert/festival als ik muziek wil luisteren
Wat is het dan precies, waar zit het in? En waarom vraag je dat?quote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bevorderd de spijsvertering en gaat constipatie tegen
Maar volkorenbrood, broccoli, volkorenpasta en dergelijk zijn prima vezelsquote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bevorderd de spijsvertering en gaat constipatie tegen
In een zakje, van de dokter!quote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is het dan precies, waar zit het in? En waarom vraag je dat?
'Constipatie, waar zit het in'quote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is het dan precies, waar zit het in? En waarom vraag je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |