Nu welquote:
En nu zie ik de PI gelukkig ookquote:[..]
Ze is al vet lang zindelijkEn afwassen kan ze als de beste
Mijn vaatwasser
I tought you well grasshopperquote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mag geen koekjes aannemen van vreemden
quote:
quote:
Ik heb geen radio op mijn kamerquote:
Gelukkigquote:Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu wel
[..]
En nu zie ik de PI gelukkig ook
Stop daar meequote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij begint te leren van mijn voorbeelden...![]()
![]()
Dan ben je ook asociaal om de afstandsbediening te gappen van je buren!quote:
Hij had gewoon mijn account gehacktquote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stop daar meeMart was zo'n lieve jongen
Aaah dubbele ontkenningenquote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GelukkigIk maak echt bijna altijd wel grapjes met dat soort dingen tenzij je niet lief bent
En dat ben je niet, niet lief
En MPG niet?quote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stop daar meeMart was zo'n lieve jongen
MPG is een dondersteen!quote:
Over drie minuten welquote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij zit ook niet over het spoor
quote:
Dus:quote:Op maandag 18 april 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij had gewoon mijn account gehackt.
quote:
Beter opletten op school grasshopperquote:
Oh?quote:
Dat doe je snelquote:
Ik luister radio als ie aanstaatquote:Op maandag 18 april 2011 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen maar radio als ik in de auto zit, en aangezien ik dat hooguit maar 1x per maand doe, eigenlijk nooit
Mja, de tante van de buurvrouw loopt te stommelen en in zichzelf te lullen, dus ik schrok telkens wakkerquote:Op maandag 18 april 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe je snelVoel je je al beter?
Oh, racekakquote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand hier ervaring met psylliumvezels?
Niets mis mee, in water doen en opzuipen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand hier ervaring met psylliumvezels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |