quote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan/doe ik ook, en ik ga overdreven veel beneden leren, en extreem veel vragen stellen, om het extra te laten zien![]()
Oh, wat gezelligquote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
Zo, en nu nog zin vinden om in de auto te stappen en naar Zuid te rijden.
Nou ik niet zoquote:
Waar?quote:
Fabriceer je eigen kindquote:Op maandag 18 april 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik een keer opvoedkundig verantwoord bezig, is het weer niet goed.
We hoeven volgens mij niet te vragen wat je vandaag gedaan hebtquote:
Nee, jij zit ook niet over het spoorquote:
Dan zou ik een gruwelijke spelfout hebben gemaaktquote:
Nee doe maar nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hoeven volgens mij niet te vragen wat je vandaag gedaan hebt![]()
Dit maakt het nog fouterquote:
Och lieverdje, zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik een keer opvoedkundig verantwoord bezig, is het weer niet goed.
Omgquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och lieverdje, zo bedoel ik het nietMaar nijner gedraagt zich nu best goed de laatste tijd, dat moet je belonen
Is Nijn jouw huisdier? Plast ze al buiten?quote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och lieverdje, zo bedoel ik het nietMaar nijner gedraagt zich nu best goed de laatste tijd, dat moet je belonen
Zit je weer in mama-modusquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Ik mag geen koekjes aannemen van vreemdenquote:
Hij begint te leren van mijn voorbeelden...quote:
Ben je geil ofzo?quote:
Dus jij kent Breuls e.d wel, want daar neem je ook cookies van aan!quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mag geen koekjes aannemen van vreemden
Weet ik tochquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik eet paksoidingiedingie ala mezelf
Zie je de PI?quote:
Ze is al vet lang zindelijkquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is Nijn jouw huisdier? Plast ze al buiten?
quote:
welke? waar?quote:
Die radio op haar kamer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |