je had zeker 10 seconde om de lapo te makenquote:Op maandag 18 april 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
Ik kreeg een diep depressief gevoel dat ik de lapo niet had.
Ja maar ik typte gewoon een berichtquote:Op maandag 18 april 2011 15:31 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
je had zeker 10 seconde om de lapo te maken
Dit is geen radioquote:Op maandag 18 april 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
Ik kreeg een diep depressief gevoel dat ik de lapo niet had.
Volgende keer beterquote:
Arme jijquote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben kapotmoe zeg en moet allerlei saaie dingen kopiëren enzo. Blegh...
das relaxt.quote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
De enige reden dat ik een lapo wilde trouwens was om te zien dat het getal echt vanzelf veranderd![]()
Morgen 09.55-12.35 ipv 8.20-14:00 als ik naar school ga
Ja dat wou ik dus ook zien, want vorige keer ging helemaal mis enzo.quote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
De enige reden dat ik een lapo wilde trouwens was om te zien dat het getal echt vanzelf veranderd![]()
Morgen 09.55-12.35 ipv 8.20-14:00 als ik naar school ga
lekker wel moet nog naar buiten zo ff broodje kroket halen en fiets bij maker brengenquote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ach, wel veel in de zon gezeten vandaag
Wel met mosterd hèquote:Op maandag 18 april 2011 15:37 schreef n8n het volgende:
[..]
lekker wel moet nog naar buiten zo ff broodje kroket halen en fiets bij maker brengen[ afbeelding ]
ja, nu weten we het welquote:
uiteraard, al vergeten de chinezen hier dat altijd, ff naar vragen dusquote:
Jouw kat.quote:Op maandag 18 april 2011 15:37 schreef JanPiraat het volgende:
They see me chillin, they hating
[ afbeelding ]
ik haat niet kusje nohomo sgoe ;pquote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niet haten.
[..]
sry
[..]
ZELDA NIET KENNEN
Mosterd vergeten bij een broodje kroketquote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef n8n het volgende:
[..]
uiteraard, al vergeten de chinezen hier dat altijd, ff naar vragen dus
QFTquote:Op maandag 18 april 2011 15:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mosterd vergeten bij een broodje kroket, wat faal je dan als chinees zijnde nondeju zeg.
had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op maandag 18 april 2011 15:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mosterd vergeten bij een broodje kroket, wat faal je dan als chinees zijnde nondeju zeg.
quote:Op maandag 18 april 2011 15:37 schreef JanPiraat het volgende:
They see me chillin, they hating
[ afbeelding ]
Ik denk dat het woensdag al wel gaat lukkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xoxo lafjoe wjnmkquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die staat ook op mn disc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
xoxo lafjoe wjnmk![]()
Die wordt in elke handheld Zelda nog gebruikt.quote:
Nee hoor? als je gewoon meedoet kom je er vanzelf in.quote:Op maandag 18 april 2011 15:46 schreef -Datdus- het volgende:
Dit is trouwens echt weer zo'n kliek SC..
Want?quote:Op maandag 18 april 2011 15:46 schreef -Datdus- het volgende:
mwa, dat valt best mee hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 15:46 schreef -Datdus- het volgende:
Nee hoor, als iemand er bij komt om gezellig mee te posten mag hij gewoon meedoen, we hebben alleen geen zin in mensen die de boel komen verziekenquote:Op maandag 18 april 2011 15:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ja hè.quote:Op maandag 18 april 2011 15:46 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee hoor? als je gewoon meedoet kom je er vanzelf in.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, dat valt best mee hoor.
als je je lief voorstelt en gezellig meedoet is niks aan de hand
hihiquote:Op maandag 18 april 2011 15:47 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee hoor, als iemand er bij komt om gezellig mee te posten mag hij gewoon meedoen, we hebben alleen geen zin in mensen die de boel komen verzieken
whut?quote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij hebt bots op je zeekoe van me afgepakt
Maak je een foto met een papiertje met je username omdat iedereen je zo noemt, is het nog niet goed.quote:
Alleen snap ik hem nog steeds niet.quote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij hebt bots op je zeekoe van me afgepakt
Bedoelt ie als grapje natuurlijkquote:
doeiquote:Op maandag 18 april 2011 15:51 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Maak je een foto met een papiertje met je username omdat iedereen je zo noemt, is het nog niet goed.Ik ben al weg.
klinksebotsquote:
je weet niet wat je mist. doei!quote:Op maandag 18 april 2011 15:51 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Maak je een foto met een papiertje met je username omdat iedereen je zo noemt, is het nog niet goed.Ik ben al weg.
hoi klinkie!quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 15:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alleen snap ik hem nog steeds niet.
Ik wil een bed hier, zo moe ben ik. Echt gesloopt gewoon.quote:
Is dit ook Zelda?quote:Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef Henkie94 het volgende:
HURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef dralion13 het volgende:
Niet direct zo gemeen doen tegen Yevoul, dan lijkt het wel heel kliekjesachtig
Jij bent dik.quote:Op maandag 18 april 2011 15:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, alleen omdat in reactie van -datdus- ofzo.
Oh okequote:Op maandag 18 april 2011 15:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, alleen omdat in reactie van -datdus- ofzo.
pittige tante jijquote:Op maandag 18 april 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan gebeuren, het is zoals het is. Niks aan te doen.
Vertel mij meerquote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik heb mn mannetjes erop gezet en die hadden bewijs genoeg
Interessant, vertel me meer?quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
geef me een hartje bitchquote:Op maandag 18 april 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan gebeuren, het is zoals het is. Niks aan te doen.
Je mannetjes als in je zwemmers?quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
samen spelen samen delenquote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil jullie niet delen ja?!?!?!!?!
tell me more, tell me moore, did you get very far? [/grease]quote:
geef pics van mij dan ;pquote:Op maandag 18 april 2011 15:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
je moest s wete swa ;p
[..]
Klopt. Sappige heuvel etc.
Ja maar het is gewoon zoquote:Op maandag 18 april 2011 15:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
daar zijn mensen voor gebanned hoor met zulke opmerkingen
quote:Op maandag 18 april 2011 15:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
daar zijn mensen voor gebanned hoor met zulke opmerkingen
en Merel en Cosmo niet te vergetenquote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neeik moet jullie al delen met shar appel bloempje
genoeg is genoeg jah
:@:@ gniffel.jpg
ben nou wel benieuwd hoe gniffel.jpg er uit zietquote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neeik moet jullie al delen met shar appel bloempje
genoeg is genoeg jah
:@:@ gniffel.jpg
ksnap t nie ;squote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee want kheb nooit pics gemaakt ;p
Wat heb jij gedaan met je rechterhand?quote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef HappyBob het volgende:
Ik kan mijn kont niet meer met rechts afvegen. En niet fappen. Wat is dit voor kutleven
Huh wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef HappyBob het volgende:
Ik kan mijn kont niet meer met rechts afvegen. En niet fappen. Wat is dit voor kutleven
hoe lang nog?quote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef HappyBob het volgende:
Je kunt toch fappen met linksquote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef HappyBob het volgende:
Zo dik dat je je lul niet meer kan vinden en met je arm niet om je lichaam heen komt?quote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef HappyBob het volgende:
Spierpijnquote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan met je rechterhand? [ afbeelding ]
Ohjaquote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
en Merel en Cosmo niet te vergeten
Dat is net alsof er een onervaren chick aan je lul loopt te trekkenquote:
kheb nooit pics gemaakt toch ;pquote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ksnap t nie ;s
[..]
Wat heb jij gedaan met je rechterhand? [ afbeelding ]
je kont afvegen hoort volgens sommigen met links. ies koeltoer ofzo..quote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef HappyBob het volgende:
+ breezersletquote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
en Merel en Cosmo niet te vergeten
Google afbeeldingen : gniffelquote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef n8n het volgende:
[..]
ben nou wel benieuwd hoe gniffel.jpg er uit ziet
Ik kan het met beide handen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kont afvegen hoort volgens sommigen met links. ies koeltoer ofzo..
Ik ben altijd al redelijk eigenwijs geweest.quote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kont afvegen hoort volgens sommigen met links. ies koeltoer ofzo..
quote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is net alsof er een onervaren chick aan je lul loopt te trekken
google houdt niet van mequote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Google afbeeldingen : gniffel
quote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Google afbeeldingen : gniffel
ja stuur dan, dan kan ik sien ;squote:Op maandag 18 april 2011 16:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
maar wie was dat dan op die foto ;s
Uren lopen sporten dit weekend op dat dingquote:
klopt, maar sommige "achterlijke" culturen moet de wc rol altijd links hangen en moet je met je linker hand je reet afvegenquote:
Zit je nu in bad ?quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok ik start zo mn laptop op gniffel.gif
aw yeahquote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok ik start zo mn laptop op gniffel.gif
Omdat links je onreine hand is en met rechts eet je voornamelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar sommige "achterlijke" culturen moet de wc rol altijd links hangen en moet je met je linker hand je reet afvegen
tss ;squote:
Is veel makkelijker ook.quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Uren lopen sporten dit weekend op dat dingIk denk dat ik ook maar zo'n ding aanschaf in plaats van weer te gaan sporten
Omdat je met rechts eet en mensen begroet ofzo. Bullshit.quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar sommige "achterlijke" culturen moet de wc rol altijd links hangen en moet je met je linker hand je reet afvegen
sry ;pquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omdat links je onreine hand is en met rechts eet je voornamelijk.
[..]
tss ;s
ja lekker aan het soppen tochquote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zit je nu in bad ? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Verstuurd vanaf mijn htc?quote:Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja lekker aan het soppen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
Pics van soppende klinkergemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Pics van soppende klinkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pics van soppende klinkerik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
oeiii eet smakelijk en tot straksquote:Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef n8n het volgende:
ik gaat even kroketten halen en fiets wegbrengen
omdat daaromquote:
bonny ziet er best gemeen uit in deze picaquote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag er ook niks gemeens in hoor
Weten dat ze Bonny heetquote:Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bonny ziet er best gemeen uit in deze pica
heb je zelf verteld vanmorgenquote:
watquote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef Furdinand het volgende:
Klaar met werk naar huis alles heb tantoe dorst a mattie zemmel laan shizzel dizzel frizzel bus is laat noh G spees en hard.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef Furdinand het volgende:
Klaar met werk naar huis alles heb tantoe dorst a mattie zemmel laan shizzel dizzel frizzel bus is laat noh G spees en hard.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef Furdinand het volgende:
quote:
quote:
heb ik nu iets gewonnen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar dat je het onthouden hebt gewoon sowieso
watquote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef sharr het volgende:
Ik dacht vroeger altijd toen ik klein was en mijn moeder het over een zonnesteek had dat er dan ineens een hele scherpe straal kwam die in je hoofd stak en dat je daardoor hoofdpijn kreeg
quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef sharr het volgende:
Ik dacht vroeger altijd toen ik klein was en mijn moeder het over een zonnesteek had dat er dan ineens een hele scherpe straal kwam die in je hoofd stak en dat je daardoor hoofdpijn kreeg
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef sharr het volgende:
Met jezelf dus, ja?quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben vandaag best lang buiten geweest met de kleutersZonnetje alles.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef sharr het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
A zemmel zit aan klinker zit aan mij kom hier dan laan!
0kquote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SRY maar ik ben 19 niks kleuter jahhh adolescent
wolla kom fitti danquote:Op maandag 18 april 2011 16:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
A zemmel zit aan klinker zit aan mij kom hier dan laan!
aaah stommerd ik helemaal blij omdat donut allesquote:Op maandag 18 april 2011 16:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil er ook een, maar heb er geen
0kquote:Op maandag 18 april 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik stuur mn neven en broers op je af wollah
Hey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeiii Gianni tot snel weerquote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
ik ben ook weg. lekker naar huis racen zonder airco
en ff eten bij mn ouders.
Laterz!!![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
Laterz!!
tot snel weerquote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
Laterz!!
quote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuk voor moederdag[ afbeelding ]
hahaha goed cadeau wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doeiii Gianni tot snel weer![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuk voor moederdag[ afbeelding ]
Leuk voor moederdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lapo
There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
tot snel weer
[..]
hahaha goed cadeau wel ja
quote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leuk voor moederdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lapoWat.
met zn iphonyyyyquote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheheh live vanuit de snackbar hoor![]()
Slaapze Ragboer.quote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Ragboer het volgende:
Mensen, ik ga naar huis, eten en dan lang slapen. Doei.
Latersquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Ragboer het volgende:
Mensen, ik ga naar huis, eten en dan lang slapen. Doei.
sorryquote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
verpestersssss mijn momentje alluzzz
Faka met jou danquote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef Flippiee het volgende:
I'VE GOT THE BEST OF BOTH WORLDS * Flippiee kijkt hannah montana
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Hahahaha gekkiequote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef Flippiee het volgende:
I'VE GOT THE BEST OF BOTH WORLDS * Flippiee kijkt hannah montana
quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja chill heb alleen waarschijnlijk een knieblessurequote:
Volgens mij vind je mij echt gekquote:
Te gek gedaan tijdens topriding?quote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja chill heb alleen waarschijnlijk een knieblessure
[..]
Volgens mij vind je mij echt gek
quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]O.oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
quote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan nu helemaal niets meer. Brug op fietsen is al te zwaar
jij kunt sowieso niksquote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan nu helemaal niets meer. Brug op fietsen is al te zwaar
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beetje wel gek FlipsjeHannah Montana
![]()
ik wist dat je aan het lurken was vriendquote:
Stommerd.quote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]verder hap ik niet.
[..]
[..]
ik wist dat je aan het lurken was vriend
ik lurk nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]verder hap ik niet.
[..]
[..]
ik wist dat je aan het lurken was vriend
Een lastig gesprek gehad vanmiddag maar ging goed helemaal blij allesquote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vertel wat jij gedaan hebt dannnnn
aaah tofffquote:Op maandag 18 april 2011 16:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Een lastig gesprek gehad vanmiddag maar ging goed helemaal blij alles
mooi zoquote:Op maandag 18 april 2011 16:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Een lastig gesprek gehad vanmiddag maar ging goed helemaal blij alles
geile hoerquote:Op maandag 18 april 2011 16:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nog 1 reactie meer voor je gaat jij, anders dan krijg je een note hoor
Nicequote:Op maandag 18 april 2011 16:49 schreef Beach het volgende: