Betreft een volwassen aankoop denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef Lithia het volgende:
Waarom was het relevant om de rest van jouw boodschappen te vertellen?
Niet mis met het brood hoor.quote:
Ah, dat verklaard het.quote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Betreft een volwassen aankoop denk ik.
Maisbrood van de AHquote:Op maandag 18 april 2011 15:08 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Gast, beter brood dan de AH. (of was dat nou aldi?)
Als je smaakpapillen ergens anders wonen dan op je tong is het best ja.quote:
Brood van de AH is prima.quote:Op maandag 18 april 2011 15:08 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Gast, beter brood dan de AH. (of was dat nou aldi?)
Overdrijf niet zo.quote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je smaakpapillen ergens anders wonen dan op je tong is het best ja.
Brood is echt pure superaids. Een been laten afzetten is minder beroerd.
Geen zin om een half uur in de rij te staan voor een brood.quote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Ken het, probeer het brood van de Aldi maar eens. Nog beter.
Blijf vooral in dat fabeltje geloven. Verjaardagfeestjesgeblaat is het.quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.Het meeste brood in supermarkten komen toch uit de zelfde fabriek.
wist je niet dat ik een goede mma fighter ben en tevens erg goed bzeig ben met mijn lichaam behalven het roken dan ???quote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom zie ik niet in het lijstje een energiedrank en een frikadelbroodje staan?
Ik werkte zelf in zo'n fabriek, wijsneus.quote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blijf vooral in dat fabeltje geloven. Verjaardagfeestjesgeblaat is het.
Staan niet altijd rijen daar.quote:Op maandag 18 april 2011 15:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Geen zin om een half uur in de rij te staan voor een brood.
En je hebt een plat achterhoofd, dat ligt lekker stabiel.quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef amenth het volgende:
[..]
wist je niet dat ik een goede mma fighter ben en tevens erg goed bzeig ben met mijn lichaam behalven het roken dan ???
En ik ben in m'n vrije tijd KGB agent.quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik werkte zelf in zo'n fabriek, wijsneus.
ik was net wezen hardlopen dus had hem niet bij ik neem wel altijd mn ribba mee als ik met mn M3 rijd wordt elke week wel keer aangehoudenquote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef corblo het volgende:
sowieso moet je altijd je ID bij je hebben voor het geval je aangehouden wordt o.i.d. en als zij jou er jonger uit vindt zien dan 20 mag ze gewoon om je ID vragen
Wtf.quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En ik ben in m'n vrije tijd KGB agent.
Nee, sorry. Brood smaakt echt totaal niet hetzelfde. Al zou je de verpakking eraf halen, dan zou ik het mindere (voor mij mindere, persoonlijk iets) er zo voor je uithalen. Alleen al op zicht, zonder iets geproefd te hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 15:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wtf.Is dat zo ongeloofwaardig dan?
Blijf jij dan maar lekker geloven dat zo compleet anders zijn. Ik heb zelf gezien dat het precies hetzelfde is, alleen in een andere verpakking. Eet smakelijk.
Leuk voor jou, meneer agent. Het is helaas echt zo.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, sorry. Brood smaakt echt totaal niet hetzelfde. Al zou je de verpakking eraf halen, dan zou ik het mindere (voor mij mindere, persoonlijk iets) er zo voor je uithalen. Alleen al op zicht, zonder iets geproefd te hebben.
Dat komt omdat bij Lidl meer Afrikanen werken die nog even wat voodoo spreuken op dat brood loslaten.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, sorry. Brood smaakt echt totaal niet hetzelfde. Al zou je de verpakking eraf halen, dan zou ik het mindere (voor mij mindere, persoonlijk iets) er zo voor je uithalen. Alleen al op zicht, zonder iets geproefd te hebben.
Nee.quote:Op maandag 18 april 2011 15:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Leuk voor jou, meneer agent. Het is helaas echt zo.
Niet waar, Aldi heeft gewoon de verpakking van de betreffende bakker om zijn brood heen, niets geen eigen label erop.quote:Op maandag 18 april 2011 15:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Leuk voor jou, meneer agent. Het is helaas echt zo.
Het gaat nu ineens over één brood? Je vond brood uit de Lidl toch vreselijk? Dat is een groot verschil.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Biogarde het volgende:
En ik weet dat er merken zijn die A en B merken maken, maar dan enkel de verpakking, maar met dit brood geloof ik dat niet.
Ik heb het niet over de aldi.quote:Op maandag 18 april 2011 15:21 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Niet waar, Aldi heeft gewoon de verpakking van de betreffende bakker om zijn brood heen, niets geen eigen label erop.
ook eens gehad, opeens in alle winkels hier in het winkelcentrum last vanquote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef amenth het volgende:
Ging net ff naar de Lidl om een aantal spullen af te rekenen. Ik dus aan de beurt en alles werd netjes gescant:
- Appels
- Banenen
- Kwark
- Yogurt
- Boterhammen
- Kip
en toen waren mijn sigaretten aan de beurt, was eigenlijk een impuls aankoop aangezien ik van plan was te stoppen.maarja, zij dus die dingen scannen en vervolgens kijkt ze me aan dus ik kijk gewoon rustig terug wetend dat ik geen ID bij me heb, en jahoor ze vraagt om mijn ID. Blijkbaar heeft die tokkie medewerker geen inschattingsvermogen aangezien ik gemiddeld wel een stuk ouder geschat wordt dan 20 kan je nagaan 16
Heb haar uitiendelijk nog weten om te praten maar wtf dit is eerste keer in 2 jaar dat ik mn id moet laten zien.. in de lidl nog wel
klacht: rare medewerkers die om id vragen bij zwaar meerderjarig persoon
goldfield wel lekker lang :pquote:Op maandag 18 april 2011 15:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ook eens gehad, opeens in alle winkels hier in het winkelcentrum last vanwaar slaat het op dat je je id moet laten zien onder de 21
![]()
trouwens wat voor paupermerk hebben ze bij de Lidl dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |