[indiaas accent] Special delivery for you my friend!quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[indiaas accent] Special delivery for you my friend![/indiaas accent]
Krijgen alle mensen die in het vorige topic hebben gepost automatisch? Oid? Of alle vorige topics?quote:
Dat is zekerquote:Op maandag 18 april 2011 15:48 schreef Atreidez het volgende:
Ik denk het vorige topic.. ? Helemaal handig voor mobile fokking, scheelt hoop gezoek in lijstjes
Dan post ik nooit meer in een reeksquote:Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is zeker
Hoop iig niet dat ze alle mensen uit alle topics meenemenStel je post 1x in een reeks, zit je er gelijk aan vast
Ambtenaren werken gewoon hequote:Op maandag 18 april 2011 17:42 schreef Flappekz het volgende:
Al die mensen die vrij zijn op goede vrijdag
Al die luie commercïelenquote:
Leren denkquote:Op maandag 18 april 2011 18:36 schreef nectarientje het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen komend weekend? En wat zijn jullie plannen voor koniginnenach/dag?
Koninginne-ellende...ik sla weer over, als van oudsquote:Op maandag 18 april 2011 18:36 schreef nectarientje het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen komend weekend? En wat zijn jullie plannen voor koniginnenach/dag?
quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Koninginne-ellende...ik sla weer over, als van ouds
quote:Op maandag 18 april 2011 18:58 schreef nectarientje het volgende:
vrijdag shoppen met een vriendinnetje voor een echte getuigen-jurk
Ik zit er aan te denken om vrij te nemen...quote:Op maandag 18 april 2011 18:55 schreef tuintegel het volgende:
Ja jij moet lekker werken. Nee serieus ik weet het niet , misschien mag je vroeger naar huis.
Nog helemaal geen idee? Steps misschien?quote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef nectarientje het volgende:
precies! Nu nog even leuke jurkjesinspiratie maar daar hebben we de hele vrijdag voor dus dat komt goed
Cool!quote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef WheeleE het volgende:
Echt, elk jaar kom ik pas een week vantevoren achter wanneer het Pasen enzo is
Volgende week maandag vrij, yay! Donderdag ook al vrij, en misschien, heel misschien, vrijdag soort van verplicht vrij van de baas...
Zaterdag voor het eerst in een jar of 7 weer eens een wedstrijd rolstoelhockey meedoen. Gevraagd om in het veteranenteam van mijn oude club twee wedstrijden mee te doen op de competitiedag in Rijswijk.
En ik kan nieteens op m'n eigen positie, in het doel, terugkeren. Ik mot in de spits...dat beloofd wat...
quote:
Ik heb geen hockey-geschikte sportstoel meer. Mijn rugbystoel staat in de kelder en heeft nog wat onderhoud nodig voor ie rijklaar is. Ik heb ook niet de illusie dat ik heel veel meer zou klaarspelen in een sportstoel dan in een adl-stoel hoor. Daar is mijn conditie te slap voorquote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef nectarientje het volgende:
Waarom een ADL-stoel? Omdat je geen sport- hebt? Of zit iedereen in een ADL?
ik hoop dat hij niet meer kan lopen/rijden....quote:Op maandag 18 april 2011 21:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo flinke boem hier bij mij om de hoek. Volvo op zn dak, BMW in de prak.
Zag ws diezelfde BMW al rond 18.00 uur als een malloot lopen racen daaro op de Jacob Pronkstraat, dat ook maar ff gemeld bij een agent. Irriteerde me er al mateloos aan, terwijl ik aan het oversteken ben gewoon gas bij geven en keihard langs me blazen. Duidelijk geval van boontje komt om zn loontje.
quote:De bezuinigingen die het Haagse openbaarvervoerbedrijf HTM boven het hoofd hangen, gaan in het ergste geval vijfhonderd personeelsleden hun baan kosten. Hiervan zullen naar schatting tussen de twee- en driehonderd ontslagen gedwongen zijn.
Een woordvoerder van de HTM heeft maandag een bericht daarover van Omroep West en het AD bevestigd. In totaal moet de HTM 20 miljoen euro bezuinigen. Dit is het resultaat van diverse bezuinigingsronden op diverse overheidsniveaus.
Het grote aantal ontslagen zou onder meer het gevolg zijn van het schrappen van sommige tramlijnen en het schrappen van een aantal diensten in de avonduren.
De komende maanden moet duidelijk worden hoeveel van de bezuinigingen daadwerkelijk doorgaan.
Vakbonden en de vervoersmaatschappij overleggen volgens de zegsman nog op allerlei overheidsniveaus om de schade te beperken.
Aanbestedingsplannen
Daarnaast vreest de HTM, net als collega-vervoerders GVB en RET in Amsterdam en Rotterdam, de aanbestedingsplannen van het kabinet-Rutte.
Het kabinet wil het openbaar vervoer in de grote steden gaan aanbesteden. Maar de maatschappijen zijn bang dat dit ten koste zal gaan van de kwaliteit van het ov en dat het gepaard gaat met veel gedwongen ontslagen.
Actie
Personeel van de GVB en de RET voerden de afgelopen weken al actie tegen deze plannen. Woensdag is het de beurt aan de HTM.
Bussen, trams en Randstadrailtrams zullen een groot deel van de dag niet rijden in de hofstad. Ook is er een protestbijeenkomst op het Spuiplein in Den Haag.
De vakbonden hebben al meer en hardere acties aangekondigd als het kabinet niet terugkomt op zijn plannen.
staat jouw baan ook op de tocht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |