quote:Op maandag 18 april 2011 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , het boeit me niet. Vind het ook zonde van mijn tijd, dan heb ik liever andere dingen om me druk over te maken dan of iemand me leuk vind of niet.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:59 schreef laffer het volgende:
een keer m`n sleutelbos, en dat vond ik super
Het maakt jouw totaal niet uit of andere mensen je als postief of als negatief assosieren?quote:
Dan denk ik: "Als ze dat vinden moeten ze me dat maar recht in mijn gezicht vertellen en niet achterbaks achter mijn rug om."quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Het maakt jouw totaal niet uit of andere mensen je als postief of als negatief assosieren?
Anders verwoord, stel je komt er toevallig achter dat mensen die je oppervlakkig kent over je zeggen dat je maar vreemd bent, of dat je raar bent oid..
Wat voor gevoel zou je dat geven? Zou het je dan oprecht helemaal niks uitmaken, of zou je er toch een naar gevoel aan overhouden? Ik denk namelijk dat iedereen wil dat andere mensen hem/haar leuk vinden..
Dat zou me oprecht niet boeien. En ik ben ook een beetje vreemd en raarquote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Het maakt jouw totaal niet uit of andere mensen je als postief of als negatief assosieren?
Anders verwoord, stel je komt er toevallig achter dat mensen die je oppervlakkig kent over je zeggen dat je maar vreemd bent, of dat je raar bent oid..
Wat voor gevoel zou je dat geven? Zou het je dan oprecht helemaal niks uitmaken, of zou je er toch een naar gevoel aan overhouden? Ik denk namelijk dat iedereen wil dat andere mensen hem/haar leuk vinden..
Haha ja precies, juist mensen dieme echt kennen vinden me vreemd en raarquote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zou me oprecht niet boeien. En ik ben ook een beetje vreemd en raar![]()
Je kent jezelf toch , je weet zelf hoe je bent waarom zou je laten leiden door iemand die je vaag kent .
Mijn volgende sollicitatiegesprek:quote:Op maandag 18 april 2011 14:59 schreef laffer het volgende:
een keer m`n sleutelbos, en dat vond ik super
Dus als een oppervlakkig iemand je leuk vind, dan doet dat ook niks met je? Wat ik bedoel is dat veel mensen zeggen dat het ze niks uitmaakt, maar eigenlijk maakt het ze wel uit..quote:Op maandag 18 april 2011 15:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan denk ik: "Als ze dat vinden moeten ze me dat maar recht in mijn gezicht vertellen en niet achterbaks achter mijn rug om."
Wanneer ik iemand niet uit kan staan dan ben ik ook gewoon niet aardig tegen die persoon.
Als ik ergens kotsmisselijk van word dan is dat wel dat zogenaamd vriendelijk doen tegen iedereen.
Het maakt me echt geen shit uit hoe mensen over me denken zolang ze maar niet pretenderen bevriend met me te zijn.
Dat zeg je nu wel, maar is dat echt zo?quote:
Ben je zo onzeker dan?quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Al de mensen die zeggen dat het ze niet uit maakt of andere mensen ze leuk vinden
alle mensen willen dat, dat is mens eigen (in eerste instantie leuk gevonden worden)quote:Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Dus als een oppervlakkig iemand je leuk vind, dan doet dat ook niks met je? Wat ik bedoel is dat veel mensen zeggen dat het ze niks uitmaakt, maar eigenlijk maakt het ze wel uit..
Ik persoonlijk zou het niet leuk vinden als mensen iets negatiefs over mij vinden, of het nu terecht is of onterecht. Dat is misschien een beetje onzekerheid, maar ook heb ik gewoon liever dat mensen iets positiefs over mij vinden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |