Je hebt wel het paard van Rapunzelquote:
P-Jquote:
Hahaquote:Op maandag 18 april 2011 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat mijn zus vroeger van die poppetjes had, en dat ik altijd het haar eraf knipte
Maximusquote:Op maandag 18 april 2011 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt wel het paard van Rapunzel
Jaquote:
Kvinnum zo leukquote:
Die zijn veel leuker dan poppenquote:Op maandag 18 april 2011 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jaen dr barbies ook
want raceauto's
7 april is Opa overledenquote:
LEGOquote:Op maandag 18 april 2011 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jaen dr barbies ook
want raceauto's
OOKquote:
Ik had een paarsequote:Op maandag 18 april 2011 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat mijn zus vroeger van die poppetjes had, en dat ik altijd het haar eraf knipte
mn zus had er heel watquote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik had een paarseOm vervolgens helemaal te vernaggelen wat ik ook met barbies en andere poppen deed. Was een beetje sadistisch tegen poppen geloof ik .
Dat doet ieder kind.quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik had een paarseOm vervolgens helemaal te vernaggelen wat ik ook met barbies en andere poppen deed. Was een beetje sadistisch tegen poppen geloof ik .
Morgen wordt het heel warm. En ik wil mijn zomerjurkje aan. Maar ik heb geen geschikte schoenen die ik eronder kan dragenquote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Duurt nog best lang ook die week, zeker met dit weer.
Achermequote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen wordt het heel warm. En ik wil mijn zomerjurkje aan. Maar ik heb geen geschikte schoenen die ik eronder kan dragen
Ik weet al wat ik doequote:
4 dagen maar eigenlijk, voor mij dan.quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan weer ademhalenquote:Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik doeNo worries, morgen doe ik mijn zomerjurk aan
ja zucht.quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
thnxquote:
Meisje wat een drama toch. Had je dit nare probleem al gepost in hvjjn?quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
Morgen wordt het heel warm. En ik wil mijn zomerjurkje aan. Maar ik heb geen geschikte schoenen die ik eronder kan dragen
Vrijdag gelukkig vrij omdat die mafkees Always look on the bright side of life moest zingen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
tof.. zo maar eens zoeken danquote:
De hele week toch?quote:
Misschien donderdag ook nog even vrij nemen. Gelukkig vrijdag ook al vrij, anders was het ook geen Goede Vrijdag geweest.quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
ohja kort weekje, en extra lang weekend want volgende week ook kort weekje.... ahhhquote:Op maandag 18 april 2011 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
4 dagen maar eigenlijk, voor mij dan.
Mensen die werken op Goede Vrijdagquote:Op maandag 18 april 2011 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien donderdag ook nog even vrij nemen. Gelukkig vrijdag ook al vrij, anders was het ook geen Goede Vrijdag geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |