Je hebt wel het paard van Rapunzelquote:
P-Jquote:
Hahaquote:Op maandag 18 april 2011 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat mijn zus vroeger van die poppetjes had, en dat ik altijd het haar eraf knipte
Maximusquote:Op maandag 18 april 2011 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt wel het paard van Rapunzel
Jaquote:
Kvinnum zo leukquote:
Die zijn veel leuker dan poppenquote:Op maandag 18 april 2011 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jaen dr barbies ook
want raceauto's
7 april is Opa overledenquote:
LEGOquote:Op maandag 18 april 2011 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jaen dr barbies ook
want raceauto's
OOKquote:
Ik had een paarsequote:Op maandag 18 april 2011 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat mijn zus vroeger van die poppetjes had, en dat ik altijd het haar eraf knipte
mn zus had er heel watquote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik had een paarseOm vervolgens helemaal te vernaggelen wat ik ook met barbies en andere poppen deed. Was een beetje sadistisch tegen poppen geloof ik .
Dat doet ieder kind.quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik had een paarseOm vervolgens helemaal te vernaggelen wat ik ook met barbies en andere poppen deed. Was een beetje sadistisch tegen poppen geloof ik .
Morgen wordt het heel warm. En ik wil mijn zomerjurkje aan. Maar ik heb geen geschikte schoenen die ik eronder kan dragenquote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Duurt nog best lang ook die week, zeker met dit weer.
Achermequote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen wordt het heel warm. En ik wil mijn zomerjurkje aan. Maar ik heb geen geschikte schoenen die ik eronder kan dragen
Ik weet al wat ik doequote:
4 dagen maar eigenlijk, voor mij dan.quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan weer ademhalenquote:Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik doeNo worries, morgen doe ik mijn zomerjurk aan
ja zucht.quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
thnxquote:
Meisje wat een drama toch. Had je dit nare probleem al gepost in hvjjn?quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
Morgen wordt het heel warm. En ik wil mijn zomerjurkje aan. Maar ik heb geen geschikte schoenen die ik eronder kan dragen
Vrijdag gelukkig vrij omdat die mafkees Always look on the bright side of life moest zingen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
tof.. zo maar eens zoeken danquote:
De hele week toch?quote:
Misschien donderdag ook nog even vrij nemen. Gelukkig vrijdag ook al vrij, anders was het ook geen Goede Vrijdag geweest.quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
ohja kort weekje, en extra lang weekend want volgende week ook kort weekje.... ahhhquote:Op maandag 18 april 2011 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
4 dagen maar eigenlijk, voor mij dan.
Mensen die werken op Goede Vrijdagquote:Op maandag 18 april 2011 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien donderdag ook nog even vrij nemen. Gelukkig vrijdag ook al vrij, anders was het ook geen Goede Vrijdag geweest.
Gelukkigquote:
Nee!quote:Op maandag 18 april 2011 15:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Meisje wat een drama toch. Had je dit nare probleem al gepost in hvjjn?
Mijn stagebegeleider komt dan langsquote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die werken op Goede Vrijdag
Ik kijk er op neer, wat jou?
Ik moet vrijdag werkenquote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die werken op Goede Vrijdag
Ik kijk er op neer, wat jou?
Dank jequote:
Denk het niet, dat zou betekenen dat men elkaars berichten in HVJJN gaat lezen, en dat gebeurt niet, alleen even scannen of het over jou gaat en zo niet, is de post ook niet boeiend.quote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Nee!Goed idee, na m'n nagellak dilemma past dit behoorlijk in 't straatje. Maar... straks denken ze dat ik een krasser ben
Niks, ze waren ingesmeerd met factor 50!quote:Op maandag 18 april 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, je hebt het verouderingsproces een handje geholpen.
Ik kreeg anders drie reactiesquote:Op maandag 18 april 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk het niet, dat zou betekenen dat men elkaars berichten in HVJJN gaat lezen, en dat gebeurt niet, alleen even scannen of het over jou gaat en zo niet, is de post ook niet boeiend.
Dat blijft leukquote:
Ik heb twee dagen achter elkaar in de zon door gebracht, niks geen kleur erbijquote:
Dat kunnen ze nog steeds verbrandenquote:Op maandag 18 april 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, ze waren ingesmeerd met factor 50!
Dat is nog niets.quote:
Met factor 60 verbrand ik nogquote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nog steeds verbranden
Xanta-wie?quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Yuki het volgende:
Dat is nog niets.
Van het weekend een hele discussie omdat Xantalien zich van kant wilde maken
Dat is toch die vetklep van 16 die een hekel heeft aan alles en iedereen ?quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is nog niets.
16 jarig wichtquote:
Is ze alweer terug ondertussen?quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is nog niets.
Dat zal het wel zijn inderdaad. Life's not fair.quote:
Ik weet het, daarom heb ik niet te lang gelegen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nog steeds verbranden
Meisje met suikerziekte die bewust hele dagen niets eet en dan in hvjjn komt vertellen dat ze een glucose had van 2,5.quote:Op maandag 18 april 2011 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is toch die vetklep van 16 die een hekel heeft aan alles en iedereen ?
In de lengte snijden, niet over dwarsquote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is nog niets.
Oh. Jammerquote:
Wanna borrow?quote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn inderdaad. Life's not fair.
quote:Op maandag 18 april 2011 15:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
16 jarig wicht
die ging krassen omdat haar vriendje zijn pols gebroken had.
quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meisje met suikerziekte die bewust hele dagen niets eet en dan in hvjjn komt vertellen dat ze een glucose had van 2,5.
"Ik had in coma kunnen liggen!"
Ach gossie.quote:Op maandag 18 april 2011 15:11 schreef Yuki het volgende:
16 jarig wicht
die ging krassen omdat haar vriendje zijn pols gebroken had.
Een aandachtshoer van 16 dus.quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meisje met suikerziekte die bewust hele dagen niets eet en dan in hvjjn komt vertellen dat ze een glucose had van 2,5.
"Ik had in coma kunnen liggen!"
Ik wenste haar succes en zei tot morgenquote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja en ik kreeg op mijn kop toen ik daar om moest lachen
quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wenste haar succes en zei tot morgen
Kom je nu pas achter?quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Goed na bovenstaande te hebben gelezen lijkt het wel of Fok een instelling is voor geschifte idioten...
Welkomquote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Goed na bovenstaande te hebben gelezen lijkt het wel of Fok een instelling is voor geschifte idioten...
Laat dat lijkt maar weg.quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Lekker op tijd, die conclusiequote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Ben je vaker traag?quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Van horen zeggen is dat vrij pijnlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom heb ik niet te lang gelegen.
Ha.. ik was eerderquote:
6 reacties in 30secondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |