SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
Ditquote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef genakt het volgende:
Ik heb daar de zonnenbril versie van en ik hossel kapot JWZ
Rivers Cuomoquote:
wat is dit¿quote:
zonnebrillenquote:Op maandag 18 april 2011 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik koop altijd van die goedkope zonnebrillen met dat model. Kosten maar 5 euro en het boeit dan ook niet of ze kapot gaan tijdens een festival of iets dergelijks. Mensen die zich druk maken over dat iedereen dat model draagt terwijl ze zelf 160 euro hebben neergeteld voor hun originele Rayban.
Nein eckte bazen dragen riemen voor hun ogenquote:Op maandag 18 april 2011 13:50 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
zonnebrillen![]()
eckte bazen hebben die shit niet nodig
Ik ben dan ook liever geen 'eckte baas'.quote:Op maandag 18 april 2011 13:50 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
zonnebrillen![]()
eckte bazen hebben die shit niet nodig
Eigenlijk zijn mensen die niet kunnen typen nog veel erger.quote:Op maandag 18 april 2011 13:49 schreef Bartcoah het volgende:
Ik kan me meer ergeren aan van die 'hippe' mensen altijd lopen ze met een rugtas om doen ze aan foto grafie. Gaan ze naar festivals zijn altijd zooo fucking blij etc
Ik ben zelf ook 1tje van de Lowlands sfeer uiteraard maar ik heb zo'n kanker hekel met de hoodletter K aan dat soort mensen :/
Maarja ik snap je punt vroegah noemde we die gasten BrilluhJoduh1!!!
Ik koop ongeveer 3 zonnebrillen per festival/feest. Ik raak ze op de een of andere manier altijd kwijt.quote:Op maandag 18 april 2011 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik koop altijd van die goedkope zonnebrillen met dat model. Kosten maar 5 euro en het boeit dan ook niet of ze kapot gaan tijdens een festival of iets dergelijks. Mensen die zich druk maken over dat iedereen dat model draagt terwijl ze zelf 160 euro hebben neergeteld voor hun originele Rayban.
Ik was boosquote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn mensen die niet kunnen typen nog veel erger.
Dan is het inderdaad wel fijn dat ze niet meer als 10 euro kosten.quote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik koop ongeveer 3 zonnebrillen per festival/feest. Ik raak ze op de een of andere manier altijd kwijt. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mensen die zich om dat soort dingen boos maken vind ik eigenlijk wel het allerergstequote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn mensen die niet kunnen typen nog veel erger.
RB2140 of RB2132quote:Op maandag 18 april 2011 13:39 schreef Nightanimal het volgende:
RB3025 Aviators van Rayban dat zijn pas bazen brillen
rb2132 new wayfarerquote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Wayfarers met vensterglazen zijn wel een beetje kansloos, maar ik heb alsnog een zwak voor de meisjes die die dingen dragen.
Ik ook al.quote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb daar een zonnebril van, maar wel de goedkope versie inderdaad.
Wayfarers met vensterglazen zijn wel een beetje kansloos, maar ik heb alsnog een zwak voor de meisjes die die dingen dragen.
Há. Die heb ik gecovered met cerreur!quote:
Held!quote:Op maandag 18 april 2011 19:15 schreef haatmeneer het volgende:
Ik heb voor 5 euro een neppe Rayban Aviator gekocht van een of andere Turk, is dat ook erg?
Oh jaquote:Op maandag 18 april 2011 15:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Há. Die heb ik gecovered met cerreur!
quote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef Robophatt het volgende:
De zonnebril
nep Wayfarers zonder glazen![]()
![]()
...quote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef ElmoFan het volgende:
echte bazen doen anagalyph 3d brillen op, rood/cyaan uiteraard
|
Forum Opties | |
---|---|