Er geldt nog steeds dat newbies moeten opzouten. Dus: Opzouten.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er geldt nog steeds dat newbies moeten opzouten. Dus: Opzouten.
Het gaat wel weer de goede kant op, laat ik het daar op houdenquote:Op maandag 14 november 2011 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alles goed Gijs? Met je vrouw, en de kids? Ik zag van de week dat je lekker MW3 aan het schieten bent.
Zes jaar. Gijs. Dat gaat hard gek!quote:Op maandag 14 november 2011 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het gaat wel weer de goede kant op, laat ik het daar op houden
Kids gaan geweldig, Jasmijn word Zaterdag alweer 6!
MW3 idd.. heerlijk deel dit. SP was als een hele spannende film, en jij hebt de hoofdrol, daar heb ik echt van genoten (en ik ben iemand die na 5x dood gaan denkt "laat maar")
En MP is alsof je een oude jas aantrekt, heel leuk en verslavend om te doen, ook al is mijn KD ratio 0.4 ofzo
Bij jou dan Gijs? Dingen aan het doen?
Batman lijkt mij ook geweldig idd, maar het is een gekkenhuis qua releases en ik kies dan graag een goede MP ondersteuning erbij.quote:Op maandag 14 november 2011 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zes jaar. Gijs. Dat gaat hard gek!
MW3 is niets voor mij, ik speel op dit moment Batman en eind deze week komt Mario uit voor 3DS. Daar ga ik zo onwijs van genieten. Heerlijk.
Hier alles prima, begin volgend jaar start ik met een project op werk. Op FOK! een beetje HR spelen bevalt me ook uitstekend. We zien een flinke groei over de afgelopen maanden. Deels door de periode met grote releases, maar ook omdat we lekker veel enthousiaste crew hebben. Studie loopt op de een of andere manier ook best lekker nuHeb het in ieder geval druk genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |