Nicequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus zo ongeveer rond deze datum hebben jouw ouders ... zeg maar..... gejeweetweld.
Ik hoop dat het doen beter gaat dan het er niet over pratenquote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus zo ongeveer rond deze datum hebben jouw ouders ... zeg maar..... gejeweetweld.
Nee, dat denk ik niet, want ik was 6 weken te vroegquote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar mag jij helemaal niet over praten van jouw mamaquote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze van tevoren niet geoefend hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet, want ik was 6 weken te vroeg.
Als ze geoefend hadden, was het eindproduct wel beter geweestquote:Op maandag 18 april 2011 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze van tevoren niet geoefend hebben?
Ik faal.quote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het doen beter gaat dan het er niet over praten
Ze is hier toch niet!quote:Op maandag 18 april 2011 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar mag jij helemaal niet over praten van jouw mama![]()
!
En het is niet de eerste keer dit jaar, een paar weken geleden hoorde ik er ook al over.quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
zomer nog niet begonnen of de duinen bij Bergen staan alweer in brand![]()
echt bizar zo vaak brand is daar.quote:Op maandag 18 april 2011 12:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En het is niet de eerste keer dit jaar, een paar weken geleden hoorde ik er ook al over.
* Pheno gaat even niet zwemmen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
Orka's gezien in de noordzee.
http://www.nu.nl/binnenland/2494969/orkas-gezien-in-noordzee.html
loopt toch een en of andere leipe pyromaan rond in de regio?quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
zomer nog niet begonnen of de duinen bij Bergen staan alweer in brand![]()
*insert Free Willy plaatje.quote:Op maandag 18 april 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
Orka's gezien in de noordzee.
http://www.nu.nl/binnenland/2494969/orkas-gezien-in-noordzee.html
quote:Op maandag 18 april 2011 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
dat was de meeting al, onze ruimte is gekaapt door iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |