Ga je mee de kroeg in?quote:
zeker op trelefoonquote:
Hij is je concurrent jongen!quote:
Hij mag alleen kijkenquote:
Ja, je leest maar terugquote:
Dat denk jij. hij zegt nooit wat ie allemaal op die meets doet!quote:
Bier drinken en naar Barbabe loerenquote:Op maandag 18 april 2011 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk jij. hij zegt nooit wat ie allemaal op die meets doet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef pgrferrari het volgende:
TVP.* MaleDuck snapt niks van die vuurmuur hier... dat ik dat plaatje wel mag zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
bij mij doet ie het ookquote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck snapt niks van die vuurmuur hier... dat ik dat plaatje wel mag zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door pgrferrari op 18-04-2011 13:44:04 ]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef pgrferrari het volgende:
Beertjes
ff in beeld zonder spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Geen idee, zie hier nietsquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef pgrferrari het volgende:
Beertjes
dat zijn aapjes hoor midas dekkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
TVP met de v van voor
LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aapjes!quote:
geen tijd voor fok dusquote:Op maandag 18 april 2011 13:46 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, nu werkstuk/presentatie maken, een boek van 160 bladzijden lezen, leren en ander huiswerk maken
Pittig! En dat is allemaal voor morgen of zit er ook nog wat voorbereidend werk bij?quote:Op maandag 18 april 2011 13:46 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, nu werkstuk/presentatie maken, een boek van 160 bladzijden lezen, leren en ander huiswerk maken
Allemaal voor overmorgen, had de zooi voor morgen al afquote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Pittig! En dat is allemaal voor morgen of zit er ook nog wat voorbereidend werk bij?
En hoe wil je je ontwikkelen dan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook maar eens aan de slag...
Nog een POP invullen, en wat dingen afmaken voor vandaag
quote:Op maandag 18 april 2011 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allemaal voor overmorgen, had de zooi voor morgen al af
pop.kpn.nl?quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook maar eens aan de slag...
Nog een POP invullen, en wat dingen afmaken voor vandaag
Persoonlijk Ontwikkel Planquote:
durch, für, ohne, um, bis, gegen, entlangquote:
Nope, pas bij het oud-papier gedaan, toen de zolder af was...quote:Op maandag 18 april 2011 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
iemand een betaalbare kartonnen doos misschien?
Je kunt in de mini bij pgr slapen!quote:Op maandag 18 april 2011 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
durch, für, ohne, um, bis, gegen, entlang
mit, nach, bei, seit, von, zu, zuwider, entgegen, außer, aus, gemäss, gegenüber
verwarmde schuur ook goed?quote:Op maandag 18 april 2011 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |