'Mijn orgasme kon niet mooier zijn.'quote:
Dat wel, subtieler dan het in your face van draadstaal. En het niveau van crediteuren debiteuren kunnen ze natuurlijk alleen maar van dromen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jammer ja. Kwalitatief wel beter als iets als Draadstaal.
Live was het stukken beter, het knip en plakwerk komt het verhaal niet ten goedequote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef Equites het volgende:
Pff dit is echt weggegooid geld als je daar zit. Ik vind er niks aan.
Maar world of stiftcraft was dan ook groots. Echt jiskefet, man.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:46 schreef PirE het volgende:
Na World of Stiftcraft werd het toch een stuk minder...
Oh, er was in geknipt? Is er dan veel van de kantoorsketches uitgehaald? het leek namelijk wel of het meer liedjes en externe sketches was dan Debiteuren Krediteuren. Die kantoorsketches waren juist het hoogtepunt van de show.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef zijle het volgende:
[..]
Live was het stukken beter, het knip en plakwerk komt het verhaal niet ten goede
michiel romeyn is altijd grappig als ie half onverstaanbaar isquote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond de dikke gast in scootmobiel grappig.
Uitzending Megistquote:Op donderdag 21 april 2011 01:46 schreef golfer het volgende:
Gemist. Morgen maar eens bekijken via UM.
Als het er al opkomt. Staat nu nog niet online en volgende week komt de DVD al uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:46 schreef golfer het volgende:
Gemist. Morgen maar eens bekijken via UM.
Bep van Mokumquote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond de dikke gast in scootmobiel grappig.
Idd, liever anderhalf uur kantoor sketches. Dan al die rompslomp erom heen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh, er was in geknipt? Is er dan veel van de kantoorsketches uitgehaald? het leek namelijk wel of het meer liedjes en externe sketches was dan Debiteuren Krediteuren. Die kantoorsketches waren juist het hoogtepunt van de show.
Er is nog een herkansing, zie ik:quote:Op donderdag 21 april 2011 08:31 schreef Rectum het volgende:
Als het er al opkomt. Staat nu nog niet online en volgende week komt de DVD al uit.
Nu dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is nog een herkansing, zie ik:
Zaterdag 30 april is de herhaling omstreeks 22.30 uur op ned 3.
Komen er nog genoegquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Zit ook te kijken...hopelijk straks nog wat kantoorscenes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |