Komen er nog genoegquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Zit ook te kijken...hopelijk straks nog wat kantoorscenes
Jammer genoeg is er juist in de kantoorscenes wat geknipt.quote:
Ik heb het niet live gezien ... Maar het blijft grappigquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer genoeg is er juist in de kantoorscenes wat geknipt.
Helemaal mee eens. Je zou toch verwachten dat lui die al zo lang in 'het vak' zitten een goede show weten weg te geven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Afgezien van World of Stiftcraft valt het eerlijk gezegd toch een tikkie tegen...
Kijk ze hebben jaren niets gedaan en een musical voor live publiek is toch heel andersquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef eigenaar het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Je zou toch verwachten dat lui die al zo lang in 'het vak' zitten een goede show weten weg te geven.
Ze zullen inderdaad een heleboel excuusjes hebben om het allemaal wat slechter te 'mogen' doen, toch vind ik dat teleurstellend.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ze hebben jaren niets gedaan en een musical voor live publiek is toch heel anders
Nu je 't zegt, inderdaadquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Het doet mij wat aan Koefnoen denken...en dat is beslist geen compliment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |