quote:Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef Catbert het volgende:
Jezus, je bent 22. Vraag 'em uit voor een borrel ofzo muts.
Ik denk dat hij wel wil neuken.quote:Op maandag 18 april 2011 12:17 schreef Amanda88 het volgende:
Oh ja, dat was ik er vergeten bij te zetten, we wonen 180 km bij elkaar vandaan.. Ff een borrel doen zit er niet in. Stelde wel al een keer voor samen een weekendje door te brengen, maar dan vraagt hij wanneer ik een keer een weekend alleen thuis ben, nou voorlopig niet. Hij helaas ook niet. Ik ga niet voorstellen een hotel in te gaan want dan komt het echt over als een sexdate, toch?
nu ook al wel hoor...quote:Op maandag 18 april 2011 12:17 schreef Amanda88 het volgende:
Oh ja, dat was ik er vergeten bij te zetten, we wonen 180 km bij elkaar vandaan.. Ff een borrel doen zit er niet in. Stelde wel al een keer voor samen een weekendje door te brengen, maar dan vraagt hij wanneer ik een keer een weekend alleen thuis ben, nou voorlopig niet. Hij helaas ook niet. Ik ga niet voorstellen een hotel in te gaan want dan komt het echt over als een sexdate, toch?
Nee, alleen maar naar je toekomen als je ouders er niet zijn komt niet over als een seksdate?quote:Op maandag 18 april 2011 12:17 schreef Amanda88 het volgende:
Hij staat al bijna 6 jaar droog ja!quote:
Nou ja, dat ZEGT hij. Maar anders wil hij vast wel ja.quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij staat al bijna 6 jaar droog ja!
Zoek een stad uit ergens halverwege en ga daar een dagje op stap? 90km met de trein is niks.quote:Op maandag 18 april 2011 12:17 schreef Amanda88 het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef Amanda88 het volgende:
Ja dat hij wel wil dat weet ik wel haha.. Jullie denken dus dat hij puur uit is op sex?
Maar het is een hele knappe, leuke, spontane jongen, er zijn genoeg mooie meiden die wel het bed in willen duiken met hem, maar daar gaat hij niet op in!
Tuurlijk wil hij seks. Maar of hij alleen seks wil of jou ook leuk vind daar kan alleen jijzelf achter komen. Dus zoek die stad ergens in het midden uit en ga een dagje op stap samen. Heck, ga samen naar de efteling ofzo, alles beter dan suf MSNen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef Amanda88 het volgende:
Ja dat hij wel wil dat weet ik wel haha.. Jullie denken dus dat hij puur uit is op sex?
Maar het is een hele knappe, leuke, spontane jongen, er zijn genoeg mooie meiden die wel het bed in willen duiken met hem, maar daar gaat hij niet op in!
Hoezo niet? Lekker MSN'en toch.quote:Op maandag 18 april 2011 12:27 schreef Amanda88 het volgende:
Ja dat is waar.. Via msn schiet het ook niet op natuurlijk!
wat is dat toch altijd met die vriendjesquote:een vriend kreeg die mij verbood nog contact met deze jongen te hebben
Ga jij nou lekker met je treintjes spelen...quote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo niet? Lekker MSN'en toch. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |