Haha...quote:Op maandag 18 april 2011 20:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja...ik zie nu ook dat ie mn ts weleens kan raken
dan is het dus niksquote:Op maandag 18 april 2011 20:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja...ik zie nu ook dat ie mn ts weleens kan raken
Nja...gezien het formidabele middenveld van mn tegenstander voor komende zondag. En dat was in een uitwedstrijd....quote:
dat ga je idd niet redden met wonderbaarlijk PM..quote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nja...gezien het formidabele middenveld van mn tegenstander voor komende zondag. En dat was in een uitwedstrijd....
Met mn huidige spelers ook niet...quote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat ga je idd niet redden met wonderbaarlijk PM..
en net verkocht voor 500 000 ¤ aan Kimmy-Dollquote:07-02-2011 gekocht voor 250 000 ¤
mja, maar kan je beter sparen voor wat beters..quote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met mn huidige spelers ook niet...
Zijn verdediging kan ik over de vleugels pakken, zijn aanval zou ik moeten kunnen stoppen. Nu alleen nog hopen op een gunstige vormupdate, en dan maar eens kijken hoe ik hem aan zal gaan pakken. Nu heb ik nog geen idee
Ik denk het wel. Ik hoop echt vurig dat Frerichs deze week zijn pop naar wereldklasse pm gaat krijgen, want nog een week langer wil ik echt niet wachten met passen trainen. Zodra ik passen ga trainen, kan ik wellicht ook wel geld gaan verdienenquote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja, maar kan je beter sparen voor wat beters..
is het ook reeel om te denken dat hij stijgt vrijdag?quote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik hoop echt vurig dat Frerichs deze week zijn pop naar wereldklasse pm gaat krijgen, want nog een week langer wil ik echt niet wachten met passen trainen. Zodra ik passen ga trainen, kan ik wellicht ook wel geld gaan verdienen
die gaat ook al lekker wat opleveren toch?quote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
Aardige bidwar op Ferdinand Veth inmiddels!![]()
Het zal hangen om de cijfers achter de komma, qua trainingsweken...quote:Op maandag 18 april 2011 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is het ook reeel om te denken dat hij stijgt vrijdag?
Hij staat nu op 252k maar ik hoop op meer.quote:Op maandag 18 april 2011 20:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die gaat ook al lekker wat opleveren toch?
ik zal voor je duimenquote:Op maandag 18 april 2011 20:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het zal hangen om de cijfers achter de komma, qua trainingsweken...
Ik duim meequote:
dat klinkt positief..quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik duim mee
Volgens de tool zou ie op 20.084 naar wereldklasse moeten stijgen. Vrijdag is 'ie 20.084....
quote:
400k niet gehaald maar goed hij is inm al bijna 18 dus ik ben blij met alles wat ik er voor kreeg.quote:Hoogste bod: 306 000 ¤ door F.C. Kiwi Grifters
Het bieden is geëindigd!
leuk bedrag toch?quote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
400k niet gehaald maar goed hij is inm al bijna 18 dus ik ben blij met alles wat ik er voor kreeg.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zekers!Hij was inm al weer 17j en 91d dus ik vind het prima.
Oke..quote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef IPeePie het volgende:
Beide nederlandse clubs hebben gewonnen in de hattrick masters
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef IPeePie het volgende:
Beide nederlandse clubs hebben gewonnen in de hattrick masters
Wil je eerst de poll opnieuw invullen en dan kiezen voor 3 dagen ipv alles? We moeten een schifting maken en zo wordt t niet duidelijker...quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef ScudRaket het volgende:
Ik zoek nog een oefenwedstrijd voor mijn jonkies
Nee dus...quote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wil je eerst de poll opnieuw invullen en dan kiezen voor 3 dagen ipv alles? We moeten een schifting maken en zo wordt t niet duidelijker...
http://www.doodle.com/xbr4chm7bf7v9sxg
bvd.
Zou zomaar kunnen. Ik dacht dat ie nog online was maar moet heel de pagina refreshen om te zien dat ie offline is inm.quote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef The_Hives het volgende:
misschien heeft hij het nog niet gelezen
Klopt maar hij staat 1e en kan niet slechter en wil niet expres verliezen. Dus zit er imo niets anders op.quote:
dan is er altijd de ME nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar hij staat 1e en kan niet slechter en wil niet expres verliezen. Dus zit er imo niets anders op.
mja die heeft me begin vorig seizoen nogal gefrustreerd ja.. dit seizoen gaat het vooralsnog een stuk beter..quote:
Meteen afkloppen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja die heeft me begin vorig seizoen nogal gefrustreerd ja.. dit seizoen gaat het vooralsnog een stuk beter..
hehe.. vandaar dat vooralsnog dat zeg nog niks over wat er komen gaat, maar ik sta al 6 punten los van die hatelijke streep.. dus ik moet wel 2 teams onder me kunnen houden.. ook gezien de ratings..quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meteen afkloppen!
Wel op ongelakt hout hè, anders werkt t niet!![]()
Die ratings zeggen niks voor de ME.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. vandaar dat vooralsnog dat zeg nog niks over wat er komen gaat, maar ik sta al 6 punten los van die hatelijke streep.. dus ik moet wel 2 teams onder me kunnen houden.. ook gezien de ratings..
das waar, maar het is wel een stap in de goede richtingquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die ratings zeggen niks voor de ME.
Ik sta 3 punten onder die streep!![]()
Ik sta 0 punten boven de streep (voor directe degradatie) maar wel derdequote:Op dinsdag 19 april 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die ratings zeggen niks voor de ME.
Ik sta 3 punten onder die streep!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |