SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdWie niet dom is moet slim zijn!
lol. even een topic report maken en de mod's veranderen t zo voor je.quote:Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef PeeJie_ het volgende:
Mogguh
typo in de topictitel, moest zijn PIC is niet STOM, schrijf ik toch MOTS![]()
woordgrapje
Maar ik kan ze allemaalquote:Op maandag 18 april 2011 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
Willen PeeJie en Scud de poll even opnieuw invullen? Ik vroeg om max 3 dagen niet allemaal.
http://www.doodle.com/xbr4chm7bf7v9sxg
Alvast bedankt.
En als het een datum wordt die ik niet gekozen heb ben ik niet uitgenodigdquote:Op maandag 18 april 2011 11:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hebben wel meer mensen. Toch moet je kiezen anders komen we er nooit uit.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
En als het een datum wordt die ik niet gekozen heb ben ik niet uitgenodigd
Is goed wouterquote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doet nou maar gewoon kiezen vent! Anders komen we nooit verder en blijven we met 5 data zitten.
Hoeveel moeite is het om een nieuw topic te openen ?quote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef vanpers het volgende:
Verder als ik de lapo heb dan hebben jullie pech, dan moeten jullie 5 min wachtten om zelf een topic te openen.
Koekje kan altijd zei hij gister. Het gaat er all1 op lijken dat het 2 juli wordt. Dan kunnen de meeste mensen...quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef vanpers het volgende:
Ik kan alleen 2 Juli niet maar ben afhankelijk van Koekje zijn datums en mogelijkheden.
En dan moet ik tegen die tijd nog kijken.
Blijkbaar zijn hier mensen die het heeeeel graag doen, dus waarom zou ik iets met tegenzin gaan doen als andere mensen het heel graag willen doen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hoeveel moeite is het om een nieuw topic te openen ?
Haha niks aan te doen hoor, je hoeft je niet schuldig te voelenquote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koekje kan altijd zei hij gister. Het gaat er all1 op lijken dat het 2 juli wordt. Dan kunnen de meeste mensen...
Mijn fans zijn helemaal blij na gister, en ik heb er weer een supporter bij en mijn jongens hebben overdreven veel zelfvertrouwenquote:
Top, bij mij is het precies andersom.quote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn fans zijn helemaal blij na gister, en ik heb er weer een supporter bij en mijn jongens hebben overdreven veel zelfvertrouwen
Aaahhwquote:Op maandag 18 april 2011 16:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Top, bij mij is het precies andersom.
Geeft niet, de familie is nog wel op en top vrolijk.quote:
wat voor top talentje?quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geeft niet, de familie is nog wel op en top vrolijk.
Er komt over 3 dagen ook weer een top talentje binnen dus dat is ook lekker.
Bij mij zijn ze niet zo blij :quote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn fans zijn helemaal blij na gister, en ik heb er weer een supporter bij en mijn jongens hebben overdreven veel zelfvertrouwen
Sta laatste met 0 punten.quote:Stemming supporters: moorddadig![]()
Seizoensverwachtingen: we moeten dit seizoen kampioen worden
koek, hoe het precies zit, weet ik niet..quote:Op maandag 18 april 2011 17:48 schreef Flappekz het volgende:
Iemand vertelde hier laatst dat het eigenlijk niet echt nodig is om 10 assistent-trainers te hebben. Wie was dat ook alweer, en hoeveel verschil maakt het daadwerkelijk als ik er bijvoorbeeld 5 neem?
Dat klopt. Bij 5 t/m 7 is het verschil maar een paar % en van 8 t/m 10 praat je over tienden. Even zoeken waar het ook alweer staat.quote:Op maandag 18 april 2011 17:48 schreef Flappekz het volgende:
Iemand vertelde hier laatst dat het eigenlijk niet echt nodig is om 10 assistent-trainers te hebben. Wie was dat ook alweer, en hoeveel verschil maakt het daadwerkelijk als ik er bijvoorbeeld 5 neem?
Dezequote:* 1 = 100%
* 2 = 50%
* 3 = 25%
* 4 = 12.5%
* 5 = 6.25%
* 6 = 3.125%
* 7 = 1.5625%
* 8 = 0.78125%
* 9 = 0.390625%
* 10 = 0.1953125%
1 2 3 4 5 6 7 | Positie In dienst Kosten/week Assistent-trainers 7 12 600 ¤ Sportpsychologen 8 14 400 ¤ Woordvoerders 0 0 ¤ Fysiotherapeuten 10 18 000 ¤ Dokters 5 9 000 ¤ Totaal 30 54 000 ¤ |
Waarom geen woordvoerders? Die leveren je zelfs geld op!quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef BrandX het volgende:
Dit is mijn riedeltje personeel:
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Waarom geen woordvoerders? Die leveren je zelfs geld op!
qua woordvoerders: mij is (een hele poos terug alweer) verteld dat die alleen meerwaarde hebben als je 'rood' staat.quote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef Drassss het volgende:
Zoveel Fysio's & psychologen gaat wat ver hoor Brandje.. en uiteraard MOET je woordvoerders aannemen.
Dan zou ik deze link nog even doorlezen, want ik denk dat je wat dingen door elkaar hebt gehaald:quote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
qua woordvoerders: mij is (een hele poos terug alweer) verteld dat die alleen meerwaarde hebben als je 'rood' staat.
Mijn psychologen heb ik omdat mijn team nooit hoger komt dan bedaard. Geen idee hoe ik dat nou eens hoger krijg, dus ik heb een maandje of twee terug die psychen maar eens in huis gehaald.
De fysio's omdat mijn +2 c.q. +3 steevast uitmonden in 6 weken
Ik heb er nu ook een die al drie weken op +1 staat. Dus vorige week maar eens wat dokters aangenomen ipv ass. trainers.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zou ik deze link nog even doorlezen, want ik denk dat je wat dingen door elkaar hebt gehaald:
http://www.hagonline.org/#manual-chapter#id=23
Geen probleem!quote:Op maandag 18 april 2011 18:28 schreef BrandX het volgende:
[..]ik heb idd e.e.a. erg verkeerd onthouden
Van de week eens uitgebreid kijken wat ik ga aanpassen, thanks!
Ik wist dat hij "iets" ging kopen, maar opzich is dat niet slechtquote:Op maandag 18 april 2011 18:59 schreef Flappekz het volgende:
Drassss en Moon, jullie familieteamcollega van ZHC Waalibi gaat wel een aardig spelertje binnenhengelen:
245767775
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |