Je hebt wel het voordeel van een Groningse derby. Je wedstrijd van a.s. zondag is echter ook niet bepaald een makkie, dus om dan daar je B-keeper op te stellen..quote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef NelisZ het volgende:
Poeh, bekertegenstander van volgende week is een zware dobber. Eerst maar ff goed denken of ik er nog moeite voor wil doen, of dat ik lekker ga piccen en mij volledig op de competitie ga richten...
Volgens mij is de laatste wel minimaal een normal, en zelfs een MOTS. Gezien het feit dat hij in de competitiewedstrijd voor zijn laatste beker precies dezelfde opstelling heeft, en het wel 2 hele lvls (dus verschil pic en mots!) scheelt..quote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef NelisZ het volgende:
Poeh, bekertegenstander van volgende week is een zware dobber. Eerst maar ff goed denken of ik er nog moeite voor wil doen, of dat ik lekker ga piccen en mij volledig op de competitie ga richten...
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt wel het voordeel van een Groningse derby. Je wedstrijd van a.s. zondag is echter ook niet bepaald een makkie, dus om dan daar je B-keeper op te stellen..
Lol, het was mij nog niet eens opgevallen dat ik een derby speel, en verder had ik er nog niet goed naar gekeken. Ik zal er in ieder geval nog een goed over nadenken, en dan misschien zondag maar piccen, dat is toch maar een uitwedstrijd...quote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Volgens mij is de laatste wel minimaal een normal, en zelfs een MOTS. Gezien het feit dat hij in de competitiewedstrijd voor zijn laatste beker precies dezelfde opstelling heeft, en het wel 2 hele lvls (dus verschil pic en mots!) scheelt..
(al speelde hij bij zijn mindere comp. wedstrijd ook counter.. scheelt ok 1 à 2 sublvls..)
Dit alles icm derby zou ik gewoon iets proberen.. ;-) denk dat je misschien wel gewoon een counter krijgt tegen je.. Maar dan is het nog pittig met zo'n verdediging
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:56 schreef IPeePie het volgende:
Hoe zit het nou met die cup? Is er een groepsfase?
Het valt wat tegen ja..quote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hoe groot zijn de groepen dan? Er zijn tot nu toe 11 aanmeldingen..
de drukte hier ook.. en dat op een woensdagavond..quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het valt wat tegen ja..
Gaan we nog even bekijken dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:53 schreef IPeePie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport 1
Wie niet dom is moet slim zijn!
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef IPeePie het volgende:
[..]Real Madrid had al met 9 man moeten staan, hun doel is wel duidelijk. Na een actie ff vol op de enkels van Messi trappen (expres) en daarna met opstaan even vol op de kuit van Villa staan, om deze ff met 2 man omhoog te hijsen dat hij zich niet zo moet aanstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
Elke week laten spelen...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Jongens, hoe krijg ik de vorm en conditie van een bepaalde speler die ik net heb gekocht weer omhoog?
Qua conditie kan dat het geval zijn, vorm kan ook 'random' zijn. Ook al staat een speler iedere wedstrijd op het veld, hij kan 'uit vorm' raken. Conditie kan dalen door ofwel een te laag conditiepercentage, ofwel het niet spelen van wedstrijden (en dus niet ontvangen van conditietraining)quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die gast die ik gekocht heb is dus gewoon verwaarloosd bij de vorige eigenaar?
hoeft niet, vorm is een cyclus..quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die gast die ik gekocht heb is dus gewoon verwaarloosd bij de vorige eigenaar?
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoeft niet, vorm is een cyclus random tot op zekere hoogte..
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
Kut... of ik effe 4,200,000 wil terugbetalen. Valsspelen is ook niet meer wat 't geweest is. Daar gaan mn toffe midfielders
WAT? Niet leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |