Hier ben ik het met je eens. Servio gaf ook aan nu veel relaxter te zijn nu de druk om 100,000 euro te winnen weg is. 100,000 euro is heeeeeeeeeeel veel geld en natuurlijk doe je je stinkende best ( ook al kan je het verkeerd doen ) om het geld te winnen. Gerard daarintegen heeft het geld niet nodig en kan het spel idd heel anders gaan spelen.quote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het spel is voor Gerard veel meer een lolletje waardoor hij relaxter dan de anderen in het spel staat, denk ik en daardoor sympathiek overkomt en veel stemmen krijgt. Dat heeft natuurlijk te maken met het feit dat hij niet op de 100.000 euro uit is als miljonair, maar het meer als een unieke ervaring beleefd.
Logisch dat mensen waarvoor de unieke kans op 100.000, wat een hoop geld is, voor iemand met weinig, een veel groter spanning met zich mee brengt. Door zijn miljonairsschap heeft Gerard een duidelijk voordeel in het spel om geld.
die heeft echt op dr lazer gehad hoor! of servio heeft iets door laten schemeren?quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Is al de tweede keer vandaag en ze heeft de tafel gedekt toen iedereen lag te slapen
Voor Jo is het echt een doel om er zo lang mogelijk in te blijven zitten. Ze is nog nooit zolang van huis weg geweest.quote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een gelul over Gerard dat ie makkelijker in het spel zou staan vanwege 'zijn geld'. Opgespoten lip heeft voor tonnen aan kleding, make-up en cremetjes.
Het is het aard van het beestje.
Ook gelul, die zit er puur om commerciële motieven.quote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef Verity het volgende:
[..]
Voor Jo is het echt een doel om er zo lang mogelijk in te blijven zitten. Ze is nog nooit zolang van huis weg geweest.
Ben bang dat het steeds erger gaat wordenquote:Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je merkt nu echt dat er steeds minder mensen zijn he, heb het heel strek de afgelopen 2 weken
dat is iets wat zeker is, en ma zit zich gek te spammen op twitterquote:Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook gelul, die zit er puur om commerciële motieven.
wat zei hij ? ik had geer opstaanquote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef MargrietV het volgende:
Flip is steeds Laura aan het dissen op een subtiele manier.
Ma die zo druk is ... '385 cc achter de borstspier'quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is iets wat zeker is, en ma zit zich gek te spammen op twitter
ja belachelijkquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ma die zo druk is ... '385 cc achter de borstspier'
Die van mij ookquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ja belachelijk
goffer , mn streams vallen steeds uit
Hier ookquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ja belachelijk
goffer , mn streams vallen steeds uit
Het is niet makkelijker maar hij kan wel anders inhet spel staan.quote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een gelul over Gerard dat ie makkelijker in het spel zou staan vanwege 'zijn geld'. Opgespoten lip heeft voor tonnen aan kleding, make-up en cremetjes.
Het is het aard van het beestje.
Wat zegt ie?quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef MargrietV het volgende:
Wat dan?quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef MargrietV het volgende:
nominatiesquote:Op maandag 18 april 2011 10:50 schreef Verity het volgende:
Weet iemand wat er tussen Jo en Mo wordt besproken? geluid/beeld valt steeds weg.
Duhquote:Op maandag 18 april 2011 10:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo en Mo hebben het over de nominaties.
Is een beetje vaag, ze praten nog al warrig en proberen zonder het beestje bij de naam te noemen elkaar iets duidelijk te maken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:50 schreef Verity het volgende:
Weet iemand wat er tussen Jo en Mo wordt besproken? geluid/beeld valt steeds weg.
eerst over de aardbeien, toen ging ze verder over mango's en biologisch eten en toen ging ze over de prijs van het over..... en subtiel ... maakte hij een opmerking, waaruit je kon opmaken, dat hij dacht dat ze een euroshopper en bonusklantje was.quote:
nou, dan vraag ik me bij haar af , wat voor ouders zij zelf heeftquote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
De opmerking van Laura "Aan de ouders kan ik al zien wat voor kinderen ik krijg op mijn werk" viel bij ons thuis ook niet echt in de smaak..
Sorry ik vind laura soms echt een beetje stom.. En echt ook zonder inhoud..
Vind stom dat Laura en Mo niet gewoon niet eerlijk zijn. Wel lekker kletsen achter iedereens rug om, wat dat betreft is Jo wel altijd eerlijkquote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
Volgens mij heeft Jo het door dat Mo tegen verschillende mensen zegt dat ze haar nummer 1 of 2 zijn.![]()
Hoe gaat Mo zich hier weer uitlullen...
Ze heeft wel gelijk met die opmerking. Tuurlijk geldt de 80-20 regel ook hier, maar het is nu eenmaal zo dat de kinderen over het algemeen een afspiegeling zijn van de ouders...quote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
De opmerking van Laura "Aan de ouders kan ik al zien wat voor kinderen ik krijg op mijn werk" viel bij ons thuis ook niet echt in de smaak..
Sorry ik vind laura soms echt een beetje stom.. En echt ook zonder inhoud..
Das waar.quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Vind stom dat Laura en Mo niet gewoon niet eerlijk zijn. Wel lekker kletsen achter iedereens rug om, wat dat betreft is Jo wel altijd eerlijk
ben je de nomi afspraken van 2 weken geleden vergeten?quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Vind stom dat Laura en Mo niet gewoon niet eerlijk zijn. Wel lekker kletsen achter iedereens rug om, wat dat betreft is Jo wel altijd eerlijk
dat gaat echt niet altijd op...ik ben absoluut niet hetzelfde als mn ouders...meer het tegendeel juistquote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk met die opmerking. Tuurlijk geldt de 80-20 regel ook hier, maar het is nu eenmaal zo dat de kinderen over het algemeen een afspiegeling zijn van de ouders...
Daarvoor zijn we hier toch samen? Om de lachen om dingen die we niet mogen weten van de programma makers?quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef MargrietV het volgende:
Heb iets essentieels gezien lol en niemand heeft het nog genoemd en heb er ook geen filmpje van gezien, kan het nog niet vertellen dan verraad ik iets belangrijks. Heel erg lachen!
Je maakt me nu wel heel nieuwsgierigquote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef MargrietV het volgende:
Heb iets essentieels gezien lol en niemand heeft het nog genoemd en heb er ook geen filmpje van gezien, kan het nog niet vertellen dan verraad ik iets belangrijks. Heel erg lachen!
iets in het huis of erbuiten?quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef MargrietV het volgende:
Je maakt me wel nieuwsgierig, tipje van de sluier ?quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef MargrietV het volgende:
Cluo Enigma en nu maar goed opletten.quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef danilel het volgende:
[..]
iets in het huis of erbuiten?
geef ons een clue.......
Ach nominatie afspraken maakt toch iedereen? Flip en Geer hebben het er zaterdag ook over gehad geen mannen te nomineren en als Jo het doet zijn het afspraken maken en bij Geer en Flip is het gewoon overleg ofwat?quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef danilel het volgende:
[..]
ben je de nomi afspraken van 2 weken geleden vergeten?
kwamen uit het hoedje van Jo.....
Houd dan gewoon je mond dicht.quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef MargrietV het volgende:
damn, ik vat m niet...quote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Cluo Enigma en nu maar goed opletten.
vertel dan? hier word ik niet wijzer van hahaquote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook in de kinderopvang, en ik kan niet zeggen dat dat hier op gaat.. Kinderen zijn eerder een afspiegeling van de maatschappij tegenwoordig dan van hun ouders.. Als je al over een afspiegeling wilt spreken.. Je kunt echt niet aan een ouder zien wat voor kind je in je groep krijgt hoor..quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk met die opmerking. Tuurlijk geldt de 80-20 regel ook hier, maar het is nu eenmaal zo dat de kinderen over het algemeen een afspiegeling zijn van de ouders...
Als Geer alleen vrouwen nomineert zal het Mo en Jo zijn? En bij Flip Mo en Lau?quote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ach nominatie afspraken maakt toch iedereen? Flip en Geer hebben het er zaterdag ook over gehad geen mannen te nomineren en als Jo het doet zijn het afspraken maken en bij Geer en Flip is het gewoon overleg ofwat?
quote:Op maandag 18 april 2011 10:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
JA HOOOORRRRRRRRRRRRRRR, daar istie weerrrrr
HALLO![]()
HALLO![]()
HALLO![]()
ach ik moet het je met een paplelep voeren, nou je mag zelf ook goed opletten en heb een clou gegeven.quote:
Een geheime clue... oeh spannend....quote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja maar enigma, hoe kom je aan enigma???quote:Op maandag 18 april 2011 10:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ach ik moet het je met een paplelep voeren, nou je mag zelf ook goed opletten en heb een clou gegeven.
Dat is natuurlijk echt onzin. De normen en waarden van de ouders worden ook overgedragen aan het kind. Hierdoor is het al heel goed mogelijk om vooraf een beeld van iemand te krijgen.quote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook in de kinderopvang, en ik kan niet zeggen dat dat hier op gaat.. Kinderen zijn eerder een afspiegeling van de maatschappij tegenwoordig dan van hun ouders.. Als je al over een afspiegeling wilt spreken.. Je kunt echt niet aan een ouder zien wat voor kind je in je groep krijgt hoor..
En ik vind het heel slecht, want het betekent dus dat zij bevooroordeeld een kind ontvangt.
Ja geen idee of ie het echt gaat doen maar hij zei tegen Flip dat ie niet wilde dat er alleen mannen genomineerd zouden staan bij gemengde nominatie en dat ie Flip niet ging nomineren... Kan dus niet anders dat ie inderdaad Mo en Jo nomineerd.quote:Op maandag 18 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als Geer alleen vrouwen nomineert zal het Mo en Jo zijn? En bij Flip Mo en Lau?
Ik zit op dit moment niet eens mee te kijken. Maar als je het niet kwijt wilt moet je gewoon je mond houden, want dit raad spelletje gaat nergens over.quote:Op maandag 18 april 2011 10:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ach ik moet het je met een paplelep voeren, nou je mag zelf ook goed opletten en heb een clou gegeven.
omdat het precies zo gebruikt wordt en het is iedereen blijkbaar ontgaan en aangezien ze hier meelezen van de redactie, kan ik het nog niet verder verraden.quote:Op maandag 18 april 2011 11:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja maar enigma, hoe kom je aan enigma???
ik ook niet, maar wel stik nieuwgierigquote:Op maandag 18 april 2011 11:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
Enigma betekent zoiets als raadsel. en "cluo" daar heb ik geen idee van.
Ik kan hier niets van maken, ben niet zo hoogbegaafd
quote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ook niet, maar wel stik nieuwgierig
aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh kan ik heel de dag gaan lopen ijsberen omdat ik er niet achter komquote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
omdat het precies zo gebruikt wordt en het is iedereen blijkbaar ontgaan en aangezien ze hier meelezen van de redactie, kan ik het nog niet verder verraden.
Dat proberen ouders ja maar of kinderen dat ook doen.. Een kind heeft ook temperament he.. Dan heeft niets te maken met normen of waarden overgeven, maar goed dat ik het mooie aan met kinderen/mensen werken, iedereen heeft zo zijn eigen visie.quote:Op maandag 18 april 2011 11:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk echt onzin. De normen en waarden van de ouders worden ook overgedragen aan het kind. Hierdoor is het al heel goed mogelijk om vooraf een beeld van iemand te krijgen.
Het is simpelweg onmogelijk om niet bevooroordeeld te zijn, of je iets doet met de vooroordelen is de hamvraag. Dat zegt ze niet?
ja het is echt onzin....mijn ouders zijn heeeel bescheiden , overal mee, zeggen nooit iets over een ander, en ik????????? nou vul zelf maar inquote:Op maandag 18 april 2011 11:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk echt onzin. De normen en waarden van de ouders worden ook overgedragen aan het kind. Hierdoor is het al heel goed mogelijk om vooraf een beeld van iemand te krijgen.
Het is simpelweg onmogelijk om niet bevooroordeeld te zijn, of je iets doet met de vooroordelen is de hamvraag. Dat zegt ze niet?
Wat is het probleem van hier meelezen? Ik hoop dat ze daar iets mee doenquote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
omdat het precies zo gebruikt wordt en het is iedereen blijkbaar ontgaan en aangezien ze hier meelezen van de redactie, kan ik het nog niet verder verraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ook wel dat mensen verschillende visies kunnen hebben, alleen zo jammer dat er meteen wordt gebashed alsof ze het niet snapt, terwijl ze misschien andere pedagogische opleidingsaspecten heeft gehadquote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat proberen ouders ja maar of kinderen dat ook doen.. Een kind heeft ook temperament he.. Dan heeft niets te maken met normen of waarden overgeven, maar goed dat ik het mooie aan met kinderen/mensen werken, iedereen heeft zo zijn eigen visie.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef iBenny het volgende:
Ik zag het ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoopvol klikken
en ik hoop dus dat ze dat niet doen lol.quote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Wat is het probleem van hier meelezen? Ik hoop dat ze daar iets mee doen![]()
Een mysterieuze clue dus... Daar kom ik niets verder mee
Jij bent nog een kind?quote:Op maandag 18 april 2011 11:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ja het is echt onzin....mijn ouders zijn heeeel bescheiden , overal mee, zeggen nooit iets over een ander, en ik????????? nou vul zelf maar in
Die knijpt hem zwaarquote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
Al iemand aan het turven hoe vaak Mo het woord nominatie gebruikt?
En het boeit haar totaal niet hoor...ja ja
En terecht als ze genomineerd word kan ze naar huis. Maakt volgens mij niet eens meer uit tegen wie ze staat.quote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
Al iemand aan het turven hoe vaak Mo het woord nominatie gebruikt?
En het boeit haar totaal niet hoor...ja ja
quote:Op maandag 18 april 2011 11:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Jij bent nog een kind?
Het gaat over kleine kinderen en dan metname het gedrag, ook over normen en waarden. Niet over specifieke karaktereigenschappen.
Je mag ook wel DMen/PMenquote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en ik hoop dus dat ze dat niet doen lol.
zo gaat dat toch iedere keer? was met sofietje ook zo, maar ze gaan alleen nooit uit zichzelfquote:Op maandag 18 april 2011 11:06 schreef Verity het volgende:
[..]
Ach het ene moment roept Mo dat ze zelf wilt gaan en het andere moment wilt ze blijven ?
nou dan kiezen wij wel voor dr van mij mag ze gaanquote:Op maandag 18 april 2011 11:06 schreef Verity het volgende:
[..]
Ach het ene moment roept Mo dat ze zelf wilt gaan en het andere moment wilt ze blijven ?
ik ook....bespaar me een ijsbeer manie van mequote:Op maandag 18 april 2011 11:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja PM mij ook ff dan.Ben niet hoogbegaafd en snap er de fuck van met je cluo en enigma...
Dat is het nieuwe 'fakking'. Ze is gewaarschuwd door Servio dat ze dat teveel zegt.quote:
Ja misschien, alleen ik vind het vrij kortzichtig hoe zij dat denkt, en dat is mijn mening weer.. Zeker als je nagaat dat kinderen steeds minder vaak hun eigen ouders zien en het grootste deel van het contact met school en opvang is.. Wat heel treurig is natuurlijk! (ik heb het nu over kinderen die naar de opvang gaan he.. kinderen niet geen opvang hebben geld dat natuurlijk minder)quote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt ook wel dat mensen verschillende visies kunnen hebben, alleen zo jammer dat er meteen wordt gebashed alsof ze het niet snapt, terwijl ze misschien andere pedagogische opleidingsaspecten heeft gehad
hahahahaha lachen! Dan is het vast Straatmadelief.quote:Op maandag 18 april 2011 11:10 schreef iBenny het volgende:
Ha-ha, ik heb een geheime missie
MargrietV is de stem
Tja de één staat graag met de neus in de storm en de ander zit liever aan een rustig kabbelend beekje.quote:Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef Verity het volgende:
Ik had het leuker gevonden dat de bewoners vanaf het begin het spel 'hard' hadden gespeeld i.p.v. een grote groep te zijn (waar alles koek en ei is).
Dan springt er zo'n venster omhoog rechtsonderinquote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
En hoe kun je zien als je een DM hebt?
krijg je een soort pop-upquote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
En hoe kun je zien als je een DM hebt?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Blackprinces het volgende:
***** Gaat dringend op zoek naar oxazepam ***
werk zequote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef koffieleutjuh het volgende:
lekker dan bellen ze of ik kan komen werken dus we gaan maar even anders kennen de vakantiegangers niet wegmaar smoesje verteld dat ik maar tot 7 uur kan heb belangrijke afspraak om half 8
![]()
![]()
veel plezier nog
margriet weet iets wat wij niet weten. En nu weet Ibenny het ook, maar wij krijgen het niet te horenquote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben ik nog niet helemaal wakker?
Wat wil iedereen ook?
Doe mij er ook maar één dan?
Het schijnt zo belangrijk te zijn dat er over mijn vragen wordt heengelezen.
En nu is iedereen natuurlijk stiknieuwsgierig!quote:Op maandag 18 april 2011 11:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
margriet weet iets wat wij niet weten. En nu weet Ibenny het ook, maar wij krijgen het niet te horen
Dus ik ben niet de enige die het niet weetquote:Op maandag 18 april 2011 11:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
margriet weet iets wat wij niet weten. En nu weet Ibenny het ook, maar wij krijgen het niet te horen
mijn hart huilt......ik zit met mijn ogen onderaan me scherm gefixeert....maar niks hoorquote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
LOL cool. Sorry, snap er niks van.Maar kreeg net een DM van IbennyBen trots!!!
flauw he...........ikke wil ook!!!quote:Op maandag 18 april 2011 11:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef danilel het volgende:
[..]
flauw he...........ikke wil ook!!!(effe jomo mode)
Weet het ook niet precies ze hebben inderdaad de tijd veranderd maar hoe of waarom of wanneer is onduidelijk... ik denk gewoon dat ze nu de tijd goed hebben gezet maar het 15 minuten duurt voor de streams hier zijn..quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat hebben ze met die tijd gedaan?
Er was altijd een verschil van 3 kwartier en net kwam een klok in beeld met verschil van 1 uur en een kwartier.
Hebben ze uit veiligheid maar een vertraging ingebouwd, om zodoende beter in te kunnen grijpen voor een SL?
We zijn wel liefquote:Op maandag 18 april 2011 11:17 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik krijg nu wel allerlei DM's!![]()
Nu nog de clue van MargrietV
Boeiendquote:Op maandag 18 april 2011 11:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
precies. dat we allemaal net zo para worden als Moquote:Op maandag 18 april 2011 11:17 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik wil ooook een DM.
Misschien is het zo'n soort Gerardstreek, iedereen nieuwsgierig laten worden terwijl het helemaal niets is. Whatever, toch wil ik een dm!
rustig , rustig hahaha wat maakt het nou uit? wat niet weet, wat niet deert toch?quote:
Nee natuurlijk niet. Dies allang blij dat ie Sharon nu ff voor zichzelf heeft. Loopt die Stervio gewoon de hele tijd rond het zwembad Segredo te commanderenquote:Op maandag 18 april 2011 11:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Boeiend
En heeft Gerard nog iets tegen Sharon gezegd, dat Sharon alleen maar bij Spermavio is?
hmmm, slechte eigenschap van me dus...alles willen weten.quote:Op maandag 18 april 2011 11:18 schreef Stability het volgende:
[..]
rustig , rustig hahaha wat maakt het nou uit? wat niet weet, wat niet deert toch?
ach, daar hopen we al zo lang op..heb die hoop maar opgegevenquote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef Verity het volgende:
Hoop dat de stem een slaap/lig verbod instelt voor overdag....
Haha ben je niet de enige. Ben van nature reuze nieuwsgierig.quote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hmmm, slechte eigenschap van me dus...alles willen weten.
Goed dan maar terug naar de orde van de dag..ehhh stream
hahaa alles weten heeft niet altijd zn voordelen...ik wacht altijd gewoon af, ben niet nieuwsgierigquote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hmmm, slechte eigenschap van me dus...alles willen weten.
Goed dan maar terug naar de orde van de dag..ehhh stream
ik wil t er niet meer over hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 11:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha ben je niet de enige. Ben van nature reuze nieuwsgierig.
Tja, ik heb geen upc, kan de streams alleen maar op mijn pc volgen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:20 schreef beequeen het volgende:
Ik heb in een vorige COS gelezen dat er 2 filmpjes van Karim te zien zijn tijdens de reclame op het UPC kanaal. Daar zal het wel mee te maken hebben.
Geen idee, ik kjik nog analoog. Maar Margriet doelt daar volgens mij op.quote:Op maandag 18 april 2011 11:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
Tja, ik heb geen upc, kan de streams alleen maar op mijn pc volgen.
wat gebeurt er in die filmpjes?
Er is nog een filmpje van Karim, dat hij op de zolder zit. Maar dat is een trailer. Ik vroeg me af waarom hij al twee verschillende trailers heeft en anderen niet? Geven ze hem nu een finale plaats?quote:Op maandag 18 april 2011 11:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Tja, ik heb geen upc, kan de streams alleen maar op mijn pc volgen.
wat gebeurt er in die filmpjes?
Ja, het kanaal van SST.quote:
nee hoor, mij boeit het niet meer..quote:Op maandag 18 april 2011 11:24 schreef MargrietV het volgende:
Zo ff dubbele espresso gepakt, Madeliefje verblijdt met een dentastix en ben blij dat jullie zo nieuwsgierig zijn. Maakt jullie nog alerter hahahaha
Nee hoor, dat is al zo vanaf de start. Je kunt digitaal kijken via Ziggo en UPC.quote:
Volgens mij ben ik de enige nieuwsgierige. Of heeft de rest een pm/dm gekregen?quote:Op maandag 18 april 2011 11:24 schreef MargrietV het volgende:
Zo ff dubbele espresso gepakt, Madeliefje verblijdt met een dentastix en ben blij dat jullie zo nieuwsgierig zijn. Maakt jullie nog alerter hahahaha
Nee boeit mij ook niet meer. Ga naar de winkel, chocola halen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:24 schreef MargrietV het volgende:
Ja, mar die reclame bedoelt zequote:Op maandag 18 april 2011 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is al zo vanaf de start. Je kunt digitaal kijken via Ziggo en UPC.
Ja dat weet ik, maar ik krijg geen reclame op dat kanaalquote:Op maandag 18 april 2011 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is al zo vanaf de start. Je kunt digitaal kijken via Ziggo en UPC.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:25 schreef Flashbox het volgende:
Ik krijg net een mail van een contact persoon bij SBS met de drie namen (Fam/Vrienden) die van de week in de Kvdw zitten. Ik zeg alleen nu de namen niet, want ze lezen hier mee.
Zo en nu ga ik weer wat nuttigs doen, ik kijk steeds minder naar de streams en neem, steeds minder de streams op.
die is het dus NIETquote:Op maandag 18 april 2011 11:23 schreef ariehaan het volgende:
Dan deze ...
[ afbeelding ]
Enigma
Enigma nivo 6.
Puzzel van Eldon Vaugh, gepatenteerd in Amerika in 1975.
De ietswat gewervelde delen van deze puzzel moeten uit elkaar gehaald worden en dan weer terug.
Gamerank 6
Dat is de kiel volgens Gerard, anders blijft hij niet recht.quote:Op maandag 18 april 2011 11:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die deken wordt kliedernat op deze manier toch? Ligt half in het water... Heej zag die lange langs LOPEN
Heb een DM gekregen maar was een testquote:Op maandag 18 april 2011 11:25 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige nieuwsgierige. Of heeft de rest een pm/dm gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |