Hier ben ik het met je eens. Servio gaf ook aan nu veel relaxter te zijn nu de druk om 100,000 euro te winnen weg is. 100,000 euro is heeeeeeeeeeel veel geld en natuurlijk doe je je stinkende best ( ook al kan je het verkeerd doen ) om het geld te winnen. Gerard daarintegen heeft het geld niet nodig en kan het spel idd heel anders gaan spelen.quote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het spel is voor Gerard veel meer een lolletje waardoor hij relaxter dan de anderen in het spel staat, denk ik en daardoor sympathiek overkomt en veel stemmen krijgt. Dat heeft natuurlijk te maken met het feit dat hij niet op de 100.000 euro uit is als miljonair, maar het meer als een unieke ervaring beleefd.
Logisch dat mensen waarvoor de unieke kans op 100.000, wat een hoop geld is, voor iemand met weinig, een veel groter spanning met zich mee brengt. Door zijn miljonairsschap heeft Gerard een duidelijk voordeel in het spel om geld.
die heeft echt op dr lazer gehad hoor! of servio heeft iets door laten schemeren?quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Is al de tweede keer vandaag en ze heeft de tafel gedekt toen iedereen lag te slapen
Voor Jo is het echt een doel om er zo lang mogelijk in te blijven zitten. Ze is nog nooit zolang van huis weg geweest.quote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een gelul over Gerard dat ie makkelijker in het spel zou staan vanwege 'zijn geld'. Opgespoten lip heeft voor tonnen aan kleding, make-up en cremetjes.
Het is het aard van het beestje.
Ook gelul, die zit er puur om commerciële motieven.quote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef Verity het volgende:
[..]
Voor Jo is het echt een doel om er zo lang mogelijk in te blijven zitten. Ze is nog nooit zolang van huis weg geweest.
Ben bang dat het steeds erger gaat wordenquote:Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je merkt nu echt dat er steeds minder mensen zijn he, heb het heel strek de afgelopen 2 weken
dat is iets wat zeker is, en ma zit zich gek te spammen op twitterquote:Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook gelul, die zit er puur om commerciële motieven.
wat zei hij ? ik had geer opstaanquote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef MargrietV het volgende:
Flip is steeds Laura aan het dissen op een subtiele manier.
Ma die zo druk is ... '385 cc achter de borstspier'quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is iets wat zeker is, en ma zit zich gek te spammen op twitter
ja belachelijkquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ma die zo druk is ... '385 cc achter de borstspier'
Die van mij ookquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ja belachelijk
goffer , mn streams vallen steeds uit
Hier ookquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ja belachelijk
goffer , mn streams vallen steeds uit
Het is niet makkelijker maar hij kan wel anders inhet spel staan.quote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een gelul over Gerard dat ie makkelijker in het spel zou staan vanwege 'zijn geld'. Opgespoten lip heeft voor tonnen aan kleding, make-up en cremetjes.
Het is het aard van het beestje.
Wat zegt ie?quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef MargrietV het volgende:
Wat dan?quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef MargrietV het volgende:
nominatiesquote:Op maandag 18 april 2011 10:50 schreef Verity het volgende:
Weet iemand wat er tussen Jo en Mo wordt besproken? geluid/beeld valt steeds weg.
Duhquote:Op maandag 18 april 2011 10:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo en Mo hebben het over de nominaties.
Is een beetje vaag, ze praten nog al warrig en proberen zonder het beestje bij de naam te noemen elkaar iets duidelijk te maken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:50 schreef Verity het volgende:
Weet iemand wat er tussen Jo en Mo wordt besproken? geluid/beeld valt steeds weg.
eerst over de aardbeien, toen ging ze verder over mango's en biologisch eten en toen ging ze over de prijs van het over..... en subtiel ... maakte hij een opmerking, waaruit je kon opmaken, dat hij dacht dat ze een euroshopper en bonusklantje was.quote:
nou, dan vraag ik me bij haar af , wat voor ouders zij zelf heeftquote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
De opmerking van Laura "Aan de ouders kan ik al zien wat voor kinderen ik krijg op mijn werk" viel bij ons thuis ook niet echt in de smaak..
Sorry ik vind laura soms echt een beetje stom.. En echt ook zonder inhoud..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |