abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95800224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:54 schreef Wicked-Game het volgende:
Bij therapie krijg ik altijd het idee dat je psychisch in de knoop zit. Misschien omdat ik zelf de nodige afkeer heb tegen zielenknijpers dat ik deze mening heb. Daarnaast heeft iedere therapeut weer zijn visie en mening. Enige wat kan helpen is jezelf beter te leren kennen, maar goed heb je dan therapie nodig?
De therapie die ik aanraadde was dan ook niet van het gebruikelijke "Wil je er over praten"-niveau.

Dit is een wetenschappelijk ondersteunde (met dus uiteraard ook bewezen resultaten) therapie die daarom dus ook ietwat meer kans van slagen heeft.
I was an atheist until I realized I was God
pi_95800238
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dát weet ik dus niet! ;( . Ik wil me gewild voelen maar ik weet niet waarom.
Gewild door lowlifes? Waar is je zelfrespect?
  donderdag 21 april 2011 @ 12:10:57 #243
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95800311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Gewild door lowlifes? Waar is je zelfrespect?
Zucht, dat weet ik dus niet! Maar ik ga niet het hele verhaal nóg een keer uit de doeken doen hoor.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:12:08 #244
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95800341
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

De therapie die ik aanraadde was dan ook niet van het gebruikelijke "Wil je er over praten"-niveau.

Dit is een wetenschappelijk ondersteunde (met dus uiteraard ook bewezen resultaten) therapie die daarom dus ook ietwat meer kans van slagen heeft.
Het 'wil je erover praten' gedoe: ik was het na een paar maanden zowaar beu om steeds over mezelf te praten.
Resistance is futile.
pi_95800382
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het gaat ook helemaal niet om 'te weinig aandacht' maar als je dan toch een vriendschap laat doodbloeden, waarom dan wél de moeite steken in posten op fok? Verder val ik dawg buiten fok niet lastig met mijn verhalen en hij is ook zeker niet verplicht hier te reageren. Hij neemt mij iets kwalijk, vermoed ik. Ga dan niet lekker kinderachtig op fok laten voelen dat je 'op de hoogte bent van alles dat er speelt' terwijl het al een jaar niet meer zo is. Vriendschap dood, ok, respecteer ik. Maar natrappen zonder de ballen te hebben om aan te geven wat je echt dwars zit, dát is wijvengedoe en basisschool-niveautje.
Ook daar heb je een punt, maar denk dat ik dan simpelweg andere opvattingen heb van vriendschappen.
Voor hetzelfde geld bedoelt hij dit wel als "teken van leven" of is dit zijn manier om je als vriend op het juiste spoor te helpen.
Maar inderdaad, het zou natuurlijk ook zomaar kunnen zijn dat hij verliefd op je is en zich dan ook dood ergert aan de manier waarop je je hier profileert. Who knows?

Anyway, termen als "laf" vind ik vrij zwaar en het zou in ieder geval geen term zijn die ik uberhaupt ooit in de mond zou nemen tegenover een vriend/vriendin.
pi_95800422
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:08 schreef Maanvis het volgende:
Gisteren kreeg mijn ego een deuk. Een meiske waarmee ik al een tijdje contact had via RP zei dat ze een date afhield omdat ze al met een andere jongen ging daten. Ik ben dus het 'plan B'. :')
Daten moet je ook gewoon meteen doen. Als het langer duurt dan 2 dagen om een afspraakje te maken, weet je bijna zeker dat ze een spelletje met je probeert te spelen. Ze denkt dan waarschijnlijk dat ze "goed in de markt ligt" door al die aandacht en dan kun je het vergeten. De enige juiste reactie is dan om haar direct van je MSN-lijst te gooien.

Tenminste, als je het echt vervelend vindt dat het zo loopt. Want anders kun je er ook gewoon op gokken dat ze toch niet zo goed in de markt ligt als ze zelf dacht en dat je haar alsnog een keer zult krijgen. ;)
pi_95800431
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het 'wil je erover praten' gedoe: ik was het na een paar maanden zowaar beu om steeds over mezelf te praten.
Tja, da's niet iets wat mij uberhaupt zou kunnen overkomen :+.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:15:01 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95800443
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ook daar heb je een punt, maar denk dat ik dan simpelweg andere opvattingen heb van vriendschappen.
Voor hetzelfde geld bedoelt hij dit wel als "teken van leven" of is dit zijn manier om je als vriend op het juiste spoor te helpen.
Maar inderdaad, het zou natuurlijk ook zomaar kunnen zijn dat hij verliefd op je is en zich dan ook dood ergert aan de manier waarop je je hier profileert. Who knows?

Anyway, termen als "laf" vind ik vrij zwaar en het zou in ieder geval geen term zijn die ik uberhaupt ooit in de mond zou nemen tegenover een vriend/vriendin.
Dat laatste heb je gelijk in. Niet over nagedacht en niet eerlijk t.o.v. hem.
Resistance is futile.
pi_95800509
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dát weet ik dus niet! ;( . Ik wil me gewild voelen maar ik weet niet waarom.
Tig mogelijkheden, maar de achterliggende reden is denk ik niet eens zozeer van belang.
Probleemonderkénning en daadwerkelijk bereid zijn er (serieus en zonder uitzonderingen) aan te werken is in jouw geval veel belangrijker.
pi_95800565
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zucht, dat weet ik dus niet!
Tsja. Daar begint en eindigt het dus mee heh.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:19:23 #251
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95800604
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tig mogelijkheden, maar de achterliggende reden is denk ik niet eens zozeer van belang.
Probleemonderkénning en daadwerkelijk bereid zijn er (serieus en zonder uitzonderingen) aan te werken is in jouw geval veel belangrijker.
Misschien is het wel gewoon gewenning, ik weet gewoon niet meer hoe het ook alweer hoort te zijn.
Resistance is futile.
pi_95800670
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Misschien is het wel gewoon gewenning, ik weet gewoon niet meer hoe het ook alweer hoort te zijn.
Ik vraag me eerder af of je uberhaupt ooit geweten hebt hoe het hoort te zijn.
pi_95800701
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je kunt je er natuurlijk ook gewoon bij neerleggen en lekker aan de gang blijven. Probleem opgelost.

Maar zet die datingsites dan gewoon uit je hoofd. Of zoek er één die vol zit met louter lowlifes op zoek naar snelle seks.

Gelukkig was je zelf ook al tot die conclusie gekomen, meende ik hierboven te lezen.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:24:28 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95800784
quote:
5s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik vraag me eerder af of je uberhaupt ooit geweten hebt hoe het hoort te zijn.
Vroeger, toen ik nog maagd was.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:27:15 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95800863
wat is nou het probleem dan Seven? gaat dit nog steeds over jouw zoektocht naar mr right die je niet vindt om dat mr right zich nooit aandient bij de eerste date?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95801217
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef Maanvis het volgende:
wat is nou het probleem dan Seven?
Ik begrijp het ook niet helemaal.

Ik had ooit een ex die zwaar wiet- en coke-verslaafd was (dagelijks 3-4 dikke joints en ik weet niet hoeveel snuif). Ik ervaarde dat als een groot probleem, ondanks dat ze meer dan genoeg verdiende om die verslavingen zelf te bekostigen. Zij deed er echter nogal laconiek over en ik begreep dat niet. Ik heb haar toen een keer voor het blok gezet: die coke eruit of anders ik eruit. Ze heeft het wel even voor me geprobeerd. Maar je raadt waarschijnlijk al wel wie toen uiteindelijk kon wieberen. :W

Het heeft een tijdje geduurd voordat het kwartje viel, maar ik snap nu ook waarom. Ik had namelijk een probleem. Maar zij had zelf helemaal geen probleem. Crash and burn baby, dat is gewoon haar ding.

Afijn, wat ik eigenlijk wil zeggen: misschien zijn al die lowlifes gewoon Sevens ding. Het is misschien wat apart en het zal hier en daar wat scheve gezichten veroorzaken. Maar soit.
pi_95801402
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vroeger, toen ik nog maagd was.
Toen wist je inderdaad nog niet hoe het verkeerd kon gaan, maar of je daadwerkelijk ook wist hoe het hoorde te zijn is nog maar de vraag.

Nah Seven, uit je postgedrag is al wel het 1 en ander af te leiden.
Om een simpel voorbeeldje te noemen; je hebt wel eens je rustigere periodes waarin je alleen maar "normale" verhalen post en je je allerlei goede voornemens in je hoofd haalt.
Zodra je echter door hebt dat er vrijwel niemand reageert op de "rustige, normale Seven" weet ik al dat er binnen afzienbare tijd weer een volslagen tegenovergestelde post van je volgt waarin je oreert over een weer een nieuwe, vaak volledig kansloze penisgod die uiteraard ook weer zijn eigenaardigheden heeft.

Alsof je zelfs online diezelfde drang naar aandacht hebt en dat die zelfs doorwerkt naar je echte leven...
Saaie verhalen op Fok > Geen aandacht.
Geen aandacht > Onrust bij Seven
Onrust bij Seven > Ongewenst, dus dan zórg je wel gewoon weer voor spannende verhalen.
Spannende verhalen > Aandacht en dus korte termijn bevrediging.

Echter, omdat je verder maar weinig met die mannen hebt, kom je daardoor weer in de meest vage situaties terecht om van ze af te komen.
En dan klaag je zelf wel altijd over mannen en wisselende signalen, maar hoe denk je dat die mannen over jou denken?
Week 1 vindt je ze hélemaal geweldig, gaan de benen wijd en ben je dolblij met de nieuwe toverknots.
Maar een paar weken later, al dan niet aangemoedigd door de posts hier en dus ook vaak zonder
noemenswaardige of voor hun begrijpelijke aanleiding, kap je ze ook net zo radicaal weer af.

Niet eerlijk voor hun en uiteindelijk ook niet eerlijk tegenover jezelf aangezien je jezelf alleen nog maar verder de afgrond in laat donderen door dat soort belevenissen.
Zo goed als je in staat bent kansloze figuren helemaal (ook voor jezelf) op te hemelen, zo snel kun je ook vollédig afknappen op diezelfde mannen.
En dát is dan ook de échte reden van de onrust die je voelt; je weet immers zelf niet eens meer wat je wilt.

Ik denk dan ook niet dat die mannen in je leven blijven komen omdat je zo serieus op zoek bent naar een relatie, maar dat je ze opvoert in je leven omdat het korte termijn bevrediging oplevert.
En misschien nog wel belangrijker: omdat het je weer een aantal weken af kan leiden zodat je niet meer over je échte problemen na hoeft te denken.
pi_95802349
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ik heb me ingeschreven op paiq. Een van m'n foto's heeft al 2 bewonderaars na 3 beoordelingen. :P
3 out of 4 :D
  donderdag 21 april 2011 @ 13:12:51 #259
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95802588
interessante analyse kasta :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 21 april 2011 @ 13:46:55 #260
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804082
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Toen wist je inderdaad nog niet hoe het verkeerd kon gaan, maar of je daadwerkelijk ook wist hoe het hoorde te zijn is nog maar de vraag.

Nah Seven, uit je postgedrag is al wel het 1 en ander af te leiden.
Om een simpel voorbeeldje te noemen; je hebt wel eens je rustigere periodes waarin je alleen maar "normale" verhalen post en je je allerlei goede voornemens in je hoofd haalt.
Zodra je echter door hebt dat er vrijwel niemand reageert op de "rustige, normale Seven" weet ik al dat er binnen afzienbare tijd weer een volslagen tegenovergestelde post van je volgt waarin je oreert over een weer een nieuwe, vaak volledig kansloze penisgod die uiteraard ook weer zijn eigenaardigheden heeft.

Alsof je zelfs online diezelfde drang naar aandacht hebt en dat die zelfs doorwerkt naar je echte leven...
Saaie verhalen op Fok > Geen aandacht.
Geen aandacht > Onrust bij Seven
Onrust bij Seven > Ongewenst, dus dan zórg je wel gewoon weer voor spannende verhalen.
Spannende verhalen > Aandacht en dus korte termijn bevrediging.

Beweer je nou dat ik lowlifes aanhaal, opdat ik aandacht krijg op fok? :P

quote:
Echter, omdat je verder maar weinig met die mannen hebt, kom je daardoor weer in de meest vage situaties terecht om van ze af te komen.
En dan klaag je zelf wel altijd over mannen en wisselende signalen, maar hoe denk je dat die mannen over jou denken?
Week 1 vindt je ze hélemaal geweldig, gaan de benen wijd en ben je dolblij met de nieuwe toverknots.
Maar een paar weken later, al dan niet aangemoedigd door de posts hier en dus ook vaak zonder
noemenswaardige of voor hun begrijpelijke aanleiding, kap je ze ook net zo radicaal weer af.
True, zul je mij niet horen ontkennen.

quote:
Niet eerlijk voor hun en uiteindelijk ook niet eerlijk tegenover jezelf aangezien je jezelf alleen nog maar verder de afgrond in laat donderen door dat soort belevenissen.
Zo goed als je in staat bent kansloze figuren helemaal (ook voor jezelf) op te hemelen, zo snel kun je ook vollédig afknappen op diezelfde mannen.
En dát is dan ook de échte reden van de onrust die je voelt; je weet immers zelf niet eens meer wat je wilt.

Ik denk dan ook niet dat die mannen in je leven blijven komen omdat je zo serieus op zoek bent naar een relatie, maar dat je ze opvoert in je leven omdat het korte termijn bevrediging oplevert.
En misschien nog wel belangrijker: omdat het je weer een aantal weken af kan leiden zodat je niet meer over je échte problemen na hoeft te denken.
Klopt. Maar wat de echte problemen zijn weet ik niet. En eerlijk gezegd, ik heb heus wel eens een paar maanden droog gestaan hoor.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:48:25 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804149
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef Maanvis het volgende:
wat is nou het probleem dan Seven? gaat dit nog steeds over jouw zoektocht naar mr right die je niet vindt om dat mr right zich nooit aandient bij de eerste date?
Ik weet gewoon altijd direct als iemand het niet is. Maar opdat ik toch aandacht krijg en niet met mijzelf geconfronteerd word, ga ik er een tijdje in mee. En dan ben ik er ineens weer klaar mee, next.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:48:52 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95804175
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik weet gewoon altijd direct als iemand het niet is. Maar opdat ik toch aandacht krijg en niet met mijzelf geconfronteerd word, ga ik er een tijdje in mee. En dan ben ik er ineens weer klaar mee, next.
Die theorie klopt niet.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 21 april 2011 @ 13:49:34 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die theorie klopt niet.
Want?
Resistance is futile.
pi_95804259
quote:
15s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vier jaar, dawg, vier jaar. Je kunt wel doorgaan op mijn liefdesleven, maar als vriend faal jij hier keihard. Bedankt voor je support.
back at ya. dat je niet eens weet waarom zegt al meeeeeeeeer dan genoeg.
dus laten we erover ophouden maar, genoeg anderen die constant op die verhalen van je ingaan.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:53:47 #265
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95804383
Ik word een beetje moe van alle aandachttrekkerij van Seven eerlijk gezegd. Kan daar niet een apart topic voor geopend worden?
Overal verstand van.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:54:19 #266
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804407
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:50 schreef dawg het volgende:

[..]

back at ya. dat je niet eens weet waarom zegt al meeeeeeeeer dan genoeg.
dus laten we erover ophouden maar, genoeg anderen die constant op die verhalen van je ingaan.
OK, duidelijk. Jammer.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:54:42 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804422
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
Ik word een beetje moe van alle aandachttrekkerij van Seven eerlijk gezegd. Kan daar niet een apart topic voor geopend worden?
Jankerd.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:57:39 #268
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95804566
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Want?
wnat je hebt een fout denkbeeld over je denkbeelden.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 21 april 2011 @ 14:01:11 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wnat je hebt een fout denkbeeld over je denkbeelden.
Mja, ik overzie het grote geheel ook nog totaal niet dus zo raar is dat niet. Man, ik zou een moord doen voor een aha-erlebnis van heb ik jou daar.
Resistance is futile.
pi_95804920
Ik verbaas me eigenlijk wel hoe snel/makkelijk vrouwen willen daten, had dat nooit verwacht.
Heb al 3-4 keer de boot afgehouden van vrouwen die me recht op de man af vroegen om te daten.
Ervaringen trouwens van een niet-dating site.......Een site voor gescheiden ouders waar de verhouding mannen/vrouwen nogal scheef ligt.
Ik zit denk ik ook in een iets andere doelgroep te kijken, meer de categorie 35-42jaar en "kind geen bezwaar, juist leuk"
Maar daar zitten toch ook een hoop slettenbakken tussen zeg!
Heb nog dateafspraak uitstaan met vorige date, het fotomodel *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')