Het aanbod leuke vrouwen die niet geboden zijn is buiten ook een stuk hoger dan op datingsitesquote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
Achja, same old same old.
Het weer buiten nodigt eigenlijk wel uit om het datingsite-gebeuren maar weer op een lager pitje te schroeven en gewoon meer buiten te zijn. Op de terrassen, in de parken, in de kroegen, leuke vrouwen zijn overal!
Vier jaar, dawg, vier jaar. Je kunt wel doorgaan op mijn liefdesleven, maar als vriend faal jij hier keihard. Bedankt voor je support.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:15 schreef dawg het volgende:
[..]
is geen steek, als jij het zo ziet, tja.
ik ken je nu bijna 3 jaar, ook best wel goed denk ik, en in die 3 jaar is het bijna altijd zo gegaan met de mannen in je leven. het zijn stuk voor stuk vage types, latino's of afrikanen meestal, lowlifes waarbij je meestal vantevoren al weet dat er geen echte toekomst in zit. ik heb geen oplossing, maar het is wel opvallend, en aan sommige reacties te zien ben ik ook niet de enige. dan ken ik je irl, kun je nagaan
Hoe komt het dat jij denkt dat ik dat niet weet?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:54 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
iemand moest het haar recht voor z'n raap zeggen...
+ je hoeft niet weken te wachten voor een datequote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
Achja, same old same old.
Het weer buiten nodigt eigenlijk wel uit om het datingsite-gebeuren maar weer op een lager pitje te schroeven en gewoon meer buiten te zijn. Op de terrassen, in de parken, in de kroegen, leuke vrouwen zijn overal!
Die indruk kreeg ik door je posts hier.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij denkt dat ik dat niet weet?
Klopt. Het reallife-versieren is ook veel leuker (en 'romantischer') dan een internetdate. Ik heb er nog twee op de planning staan en daarna kap ik! (Wie hou ik nu voor de gekquote:Op donderdag 21 april 2011 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+ je hoeft niet weken te wachten voor een date
Dan moet je eens lezen. Ik heb hier toch meen ik vaak genoeg bijzonder eerlijk gepost wat ik zelf van al die lowlifes vind. Geen zorgen, omdat het lowlifes zijn, weet ik al direct dat het niks gaat worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik door je posts hier.
Nou Silenus, wat is dán de oplossing?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt. Het reallife-versieren is ook veel leuker (en 'romantischer') dan een internetdate. Ik heb er nog twee op de planning staan en daarna kap ik! (Wie hou ik nu voor de gek)
Denk jij dat je je ongestraft keer op keer door allerlei lowlifes kunt laten bepotelen? Dat dat niet op je afstraalt?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan moet je eens lezen. Ik heb hier toch meen ik vaak genoeg bijzonder eerlijk gepost wat ik zelf van al die lowlifes vind. Geen zorgen, omdat het lowlifes zijn, weet ik al direct dat het niks gaat worden.
Die Spanjaard klinkt ook niet bepaald als de jackpot.quote:Die date was geen lowlife, de Spanjaard ook niet maar een nachtje erover slapen en zo.. zal die deurtjes ook maar dicht gooien.
Oplossing? Ik heb geen probleem hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou Silenus, wat is dán de oplossing?
Ja, de Spanjaard kan ook de tering krijgen. En of dat op mij afstraalt, ongetwijfeld. Maar ik woon in Brussel, deze vijver is groot genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:38 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Denk jij dat je je ongestraft keer op keer door allerlei lowlifes kunt laten bepotelen? Dat dat niet op je afstraalt?
[..]
Die Spanjaard klinkt ook niet bepaald als de jackpot.
Nou ja, gezien je sneertje, dacht ik dat als je toch kritiek hebt, dat je het ongetwijfeld beter weet dan ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oplossing? Ik heb geen probleem hoor.
Het was geen sneer, je moet je serieus niet zo aangevallen voelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, gezien je sneertje, dacht ik dat als je toch kritiek hebt, dat je het ongetwijfeld beter weet dan ik.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het was geen sneer, je moet je serieus niet zo aangevallen voelen.Ik heb niks tegen je.
Dat is waar. Wat doe je eigenlijk in Brussel? Kom je er vandaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, de Spanjaard kan ook de tering krijgen. En of dat op mij afstraalt, ongetwijfeld. Maar ik woon in Brussel, deze vijver is groot genoeg.
Ik werk er. En ik persoonlijk heb het hier enorm naar mijn zin. Maar er zijn inderdaad wel veel lowlifes. Overigens hou ik niet zo van dat woord. Maar dat er tussenin niets zou zitten, zegt meer over je zus dan over Brussel.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Dat is waar. Wat doe je eigenlijk in Brussel? Kom je er vandaan?
Mijn zuster heeft er ook een paar jaar gewoond en gewerkt, maar vond het er werkelijk verschrikkelijk. Er wonen volgens haar maar 2 soorten mensen: van die politieke en bancaire bralapen die hun zakken vullen over de hoofden van de locals. En de locals, wat eigenlijk voor het grootste gedeelte neerkomt op lowlifes. Er tussenin zit bitter weinig.
Het zal geen verrassing zijn dat zuslief inmiddels weer in Nederland woont en werkt.
M'n zus zit er een beetje tussenin. Verdiende (overigens geheel per ongeluk) goed en is verder vooral een feestbeest met een gezonde afkeer van lowlifes.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik werk er. En ik persoonlijk heb het hier enorm naar mijn zin. Maar er zijn inderdaad wel veel lowlifes. Overigens hou ik niet zo van dat woord. Maar dat er tussenin niets zou zitten, zegt meer over je zus dan over Brussel.
Zo kom je niet echt over trouwens.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Seven. het volgende:
En ik persoonlijk heb het hier enorm naar mijn zin.
Ik zit nog in de opstartfase, maar zal het eens proberen. Had lang geleden eens dat account aangemaakt en nu weer eens bekeken. Mijn foto doet het wel goed, al zegt dat niks natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ram op de speeddate-knop! Al zal er nu wel niet veel online zijn.
Ik denk dat je voor jezelf eens wat rust moet gaan gunnen. Even aan jezelf werken lekker genieten en dan weer met frisse en goede moet weer aan het avontuur gaat beginnen. Heb het zelf ook eens gedaan, lekker 1,5 jaar niet gedate wel leuke dingen gedaan op sociaal vlak en dat beviel mij uitstekend. Alleen de nadruk op daten en potentiele relatie lag er niet, was just fun en direct werken aan mijzelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan moet je eens lezen. Ik heb hier toch meen ik vaak genoeg bijzonder eerlijk gepost wat ik zelf van al die lowlifes vind. Geen zorgen, omdat het lowlifes zijn, weet ik al direct dat het niks gaat worden.
Die date was geen lowlife, de Spanjaard ook niet maar een nachtje erover slapen en zo.. zal die deurtjes ook maar dicht gooien.
/care.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:55 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
M'n zus zit er een beetje tussenin. Verdiende (overigens geheel per ongeluk) goed en is verder vooral een feestbeest met een gezonde afkeer van lowlifes.
Ik heb een superleuke baan en een hele toffe vriendenkring hier. Meer dan dat heb ik niet nodig om het ergens naar mijn zin te hebben. Dat, en hoe langer ik weg ben, hoe kutter ik Nederland vind. Volgend jaar kan ik de Belgische nationaliteit aanvragen. Denk dat ik dat wel ga doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Zo kom je niet echt over trouwens.
Speeddate en foto's beoordelen!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ram op de speeddate-knop! Al zal er nu wel niet veel online zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |