Oplossing? Ik heb geen probleem hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou Silenus, wat is dán de oplossing?
Ja, de Spanjaard kan ook de tering krijgen. En of dat op mij afstraalt, ongetwijfeld. Maar ik woon in Brussel, deze vijver is groot genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:38 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Denk jij dat je je ongestraft keer op keer door allerlei lowlifes kunt laten bepotelen? Dat dat niet op je afstraalt?
[..]
Die Spanjaard klinkt ook niet bepaald als de jackpot.
Nou ja, gezien je sneertje, dacht ik dat als je toch kritiek hebt, dat je het ongetwijfeld beter weet dan ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oplossing? Ik heb geen probleem hoor.
Het was geen sneer, je moet je serieus niet zo aangevallen voelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, gezien je sneertje, dacht ik dat als je toch kritiek hebt, dat je het ongetwijfeld beter weet dan ik.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het was geen sneer, je moet je serieus niet zo aangevallen voelen.Ik heb niks tegen je.
Dat is waar. Wat doe je eigenlijk in Brussel? Kom je er vandaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, de Spanjaard kan ook de tering krijgen. En of dat op mij afstraalt, ongetwijfeld. Maar ik woon in Brussel, deze vijver is groot genoeg.
Ik werk er. En ik persoonlijk heb het hier enorm naar mijn zin. Maar er zijn inderdaad wel veel lowlifes. Overigens hou ik niet zo van dat woord. Maar dat er tussenin niets zou zitten, zegt meer over je zus dan over Brussel.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Dat is waar. Wat doe je eigenlijk in Brussel? Kom je er vandaan?
Mijn zuster heeft er ook een paar jaar gewoond en gewerkt, maar vond het er werkelijk verschrikkelijk. Er wonen volgens haar maar 2 soorten mensen: van die politieke en bancaire bralapen die hun zakken vullen over de hoofden van de locals. En de locals, wat eigenlijk voor het grootste gedeelte neerkomt op lowlifes. Er tussenin zit bitter weinig.
Het zal geen verrassing zijn dat zuslief inmiddels weer in Nederland woont en werkt.
M'n zus zit er een beetje tussenin. Verdiende (overigens geheel per ongeluk) goed en is verder vooral een feestbeest met een gezonde afkeer van lowlifes.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik werk er. En ik persoonlijk heb het hier enorm naar mijn zin. Maar er zijn inderdaad wel veel lowlifes. Overigens hou ik niet zo van dat woord. Maar dat er tussenin niets zou zitten, zegt meer over je zus dan over Brussel.
Zo kom je niet echt over trouwens.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Seven. het volgende:
En ik persoonlijk heb het hier enorm naar mijn zin.
Ik zit nog in de opstartfase, maar zal het eens proberen. Had lang geleden eens dat account aangemaakt en nu weer eens bekeken. Mijn foto doet het wel goed, al zegt dat niks natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ram op de speeddate-knop! Al zal er nu wel niet veel online zijn.
Ik denk dat je voor jezelf eens wat rust moet gaan gunnen. Even aan jezelf werken lekker genieten en dan weer met frisse en goede moet weer aan het avontuur gaat beginnen. Heb het zelf ook eens gedaan, lekker 1,5 jaar niet gedate wel leuke dingen gedaan op sociaal vlak en dat beviel mij uitstekend. Alleen de nadruk op daten en potentiele relatie lag er niet, was just fun en direct werken aan mijzelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan moet je eens lezen. Ik heb hier toch meen ik vaak genoeg bijzonder eerlijk gepost wat ik zelf van al die lowlifes vind. Geen zorgen, omdat het lowlifes zijn, weet ik al direct dat het niks gaat worden.
Die date was geen lowlife, de Spanjaard ook niet maar een nachtje erover slapen en zo.. zal die deurtjes ook maar dicht gooien.
/care.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:55 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
M'n zus zit er een beetje tussenin. Verdiende (overigens geheel per ongeluk) goed en is verder vooral een feestbeest met een gezonde afkeer van lowlifes.
Ik heb een superleuke baan en een hele toffe vriendenkring hier. Meer dan dat heb ik niet nodig om het ergens naar mijn zin te hebben. Dat, en hoe langer ik weg ben, hoe kutter ik Nederland vind. Volgend jaar kan ik de Belgische nationaliteit aanvragen. Denk dat ik dat wel ga doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Zo kom je niet echt over trouwens.
Speeddate en foto's beoordelen!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ram op de speeddate-knop! Al zal er nu wel niet veel online zijn.
Dat is dan ook plan A. Gisteren dacht ik nog twee deurtjes op een kier te houden, omdat ik in één geval nog helemaal niet het gevoel heb van 'dat wordt niks' (normale Vlaamse vent). Maar om de slaagkansen van dit plan te verhogen, alle deurtjes dicht.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor jezelf eens wat rust moet gaan gunnen. Even aan jezelf werken lekker genieten en dan weer met frisse en goede moet weer aan het avontuur gaat beginnen. Heb het zelf ook eens gedaan, lekker 1,5 jaar niet gedate wel leuke dingen gedaan op sociaal vlak en dat beviel mij uitstekend. Alleen de nadruk op daten en potentiele relatie lag er niet, was just fun en direct werken aan mijzelf.
Misschien dus gewoon een idee om dit dan eens te gaan doen. Dus hup met vrienden naar eht strand, stedentripje, leuke dingen doen in een park. En wie weet tref je juist dan iemand in de vriendengroep of een kennis van een vriend of vriendin die je helemaal ligt. Veel meer ongedwongen, ik krijg namelijk steeds meer het idee dat je te naarstig opzoek bent naar een stuk vastigheid.
Wat bedoel je precies met ' waar kijk ik dan verder' ?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:09 schreef Seven. het volgende:
Het probleem is alleen, als ik stop met daten, seks, mannen/vrouwen en noem maar op, waar kijk ik dan verder?. Nu heeft kasta me wel een goeie tip gegeven trouwens, daar ga ik me een dezer dan maar eens op inlezen.
Heb zijn tip even gemist, maar even over het aangedikte stukje tekst. Dat lijkt net alsof je als een kluizenaar moet gaan leven en dat hoor je mij niet zeggen. Ik denk alleen dat je je interesses moet verleggen naar meer sociaal bezig zijn, vrienden, vriendinnen leuke dingen doen. Hieruit bloeien het vaakst juist leukere dingen. Want soms kent een vriend of vriendin nog wel een leuk iemand die vrijgezel is. Dus uiteraard oogjes en oortjes openhouden maar niet als een kip zonder kop ergens induiken is mijn advies.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is dan ook plan A. Gisteren dacht ik nog twee deurtjes op een kier te houden, omdat ik in één geval nog helemaal niet het gevoel heb van 'dat wordt niks' (normale Vlaamse vent). Maar om de slaagkansen van dit plan te verhogen, alle deurtjes dicht.
Kijk, ik ben nu 4 jaar single. Eerste jaar vond ik dat afgrijselijk, 2e en 3e jaar vond ik het fantastisch eigenlijk en tilde ik er niet zo zwaar aan. Nu kom ik op het punt dat het me tegensteekt en daarom was ik ook op datingsites te vinden, omdat daar minder lowlifes zijn dan in Brussel. Maar die aanpak mocht ook niet baten dus dan probeer ik een andere tactiek.
Het probleem is alleen, als ik stop met daten, seks, mannen/vrouwen en noem maar op, waar kijk ik dan verder?. Nu heeft kasta me wel een goeie tip gegeven trouwens, daar ga ik me een dezer dan maar eens op inlezen.
Tja, dan stop je met daten etc etc. En dan? Ik zou bij god niet weten wat er nog mis zou moeten zijn met mij. Familieband is OK tegenwoordig, ik ben buiten mijn liefdesleven OK met mezelf dus ik weet gewoon niet zo goed waar ik moet zoeken. kasta raadde mij een bepaalde therapievorm aan waarbij je bepaalde vage herinneringen in hoger tempo kunt verwerken en een plaatsje geven. Maar ik weet nog steeds niet precies welke herinneringen een plaatsje moeten krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met ' waar kijk ik dan verder' ?
En ben benieuwd welke tip van Kasta je bedoelt
Snap trouwens precies wat je bedoelt met die 4 jaar en dat je er elk jaar weer anders in staat.
Ik zie mijn vrienden zeker 3 keer per week, veel socialer kan dat haast niet worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb zijn tip even gemist, maar even over het aangedikte stukje tekst. Dat lijkt net alsof je als een kluizenaar moet gaan leven en dat hoor je mij niet zeggen. Ik denk alleen dat je je interesses moet verleggen naar meer sociaal bezig zijn, vrienden, vriendinnen leuke dingen doen. Hieruit bloeien het vaakst juist leukere dingen. Want soms kent een vriend of vriendin nog wel een leuk iemand die vrijgezel is. Dus uiteraard oogjes en oortjes openhouden maar niet als een kip zonder kop ergens induiken is mijn advies.
En denk uiteindelijk dat je er wel gaat komen. Overigens ook op datingsites heb je lowlifes, psychopaten, mensen zonder leven etc. etc. net als de echte wereld.
Overigens ben ik ook nu 3 jaar vrijgezel(lig) maar mijn sociale leven is erg druk, en door dit leven veel leuke en nieuwe contacten opgedaan waarbij echt wel potentieel zit.
Van die therapie heb ik ook wel eens gehoord. Schijnt wel goed te werken.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tja, dan stop je met daten etc etc. En dan? Ik zou bij god niet weten wat er nog mis zou moeten zijn met mij. Familieband is OK tegenwoordig, ik ben buiten mijn liefdesleven OK met mezelf dus ik weet gewoon niet zo goed waar ik moet zoeken. kasta raadde mij een bepaalde therapievorm aan waarbij je bepaalde vage herinneringen in hoger tempo kunt verwerken en een plaatsje geven. Maar ik weet nog steeds niet precies welke herinneringen een plaatsje moeten krijgen.
Verder ben ik bang dat ik zonder aandacht keihard in een depressie terecht kom, maar OK.
Niet verwacht dat ik ooit nog eens voor nota bene dawg op zou komen, maar als je bij jou vanwege een beetje openbare kritiek al faalt als friend, dan is direct duidelijk waarom ik je als te wisselvallig beschouwde om een vriendschap mee aan te gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vier jaar, dawg, vier jaar. Je kunt wel doorgaan op mijn liefdesleven, maar als vriend faal jij hier keihard. Bedankt voor je support.
Als alle andere communicatie afgekapt is door hem? Hou toch op man, ik zou mijn nier voor hem geven (geen bullshit, dat zou ik echt doen). Je hebt geen idee wat er allemaal nog meer speelt. Hij heeft het niet makkelijk gehad de afgelopen tijd, ik probeerde hem te steunen maar ik werd buitengesloten. Alle begrip voor, iedereen dealt met zijn shit op zijn eigen manier. Maar als ik je alle ruimte van de wereld probeer te geven, ga dan niet alleen nog via fok kritiek leveren over dingen waarvan je weet dat het het enige is dat me dwars zit, zonder je om de rest van mijn leven te bekommeren. Laat dát dan ook achterwege, want ik krijg alleen maar het signaal dat wat hem betreft de vriendschap dood is.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet verwacht dat ik ooit nog eens voor nota bene dawg op zou komen, maar als je bij jou vanwege een beetje openbare kritiek al faalt als friend, dan is direct duidelijk waarom ik je als "te labiel" bestempelde om een vriendschap mee aan te gaan.
Blijft allemaal wijvengedoe waar ik geen zin in zou hebben...quote:Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als alle andere communicatie afgekapt is door hem? Hou toch op man, ik zou mijn nier voor hem geven (geen bullshit, dat zou ik echt doen). Je hebt geen idee wat er allemaal nog meer speelt. Hij heeft het niet makkelijk gehad de afgelopen tijd, ik probeerde hem te steunen maar ik werd buitengesloten. Alle begrip voor, iedereen dealt met zijn shit op zijn eigen manier. Maar als ik je alle ruimte van de wereld probeer te geven, ga dan niet alleen nog via fok kritiek leveren over dingen waarvan je weet dat het het enige is dat me dwars zit, zonder je om de rest van mijn leven te bekommeren. Laat dát dan ook achterwege, want ik krijg alleen maar het signaal dat wat hem betreft de vriendschap dood is.
Nou, geweldig toch dan. Aandacht meer dan genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:04 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een superleuke baan en een hele toffe vriendenkring hier. Meer dan dat heb ik niet nodig om het ergens naar mijn zin te hebben.
Het gaat ook helemaal niet om 'te weinig aandacht' maar als je dan toch een vriendschap laat doodbloeden, waarom dan wél de moeite steken in posten op fok? Verder val ik dawg buiten fok niet lastig met mijn verhalen en hij is ook zeker niet verplicht hier te reageren. Hij neemt mij iets kwalijk, vermoed ik. Ga dan niet lekker kinderachtig op fok laten voelen dat je 'op de hoogte bent van alles dat er speelt' terwijl het al een jaar niet meer zo is. Vriendschap dood, ok, respecteer ik. Maar natrappen zonder de ballen te hebben om aan te geven wat je echt dwars zit, dát is wijvengedoe en basisschool-niveautje.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Blijft allemaal wijvengedoe waar ik geen zin in zou hebben...
Echte vriendschappen blijven toch wel overeind en zijn daarbij niet gevoelig voor "Jij geeft mij te weinig aandacht", "Jij was er toen niet voor mij" en "Als je stom doet ben je m'n vriend niet meer."
En om dan eerst te stellen dat je alle begrip voor zijn manier van omgang hebt, maar een zin later al zit te klagen dat hij dan ook geen kritiek op jou mag hebben, tja... Basisschool-niveautje waarbij vriendschappen verbroken worden na het verliezen van 2 stuiterballen.
Dát weet ik dus niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:05 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nou, geweldig toch dan. Aandacht meer dan genoeg lijkt me.
Maar waarom dan al die lowlifes? Omdat je het lekker vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |