Ja, maar dat gebeurt niet zo snel als je er niet voor open staatquote:Op woensdag 20 april 2011 08:26 schreef Wicked-Game het volgende:
Teveel aan je hoofd? Je moet gewoon overdonderd worden
Go with the flow zou ik zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurt niet zo snel als je er niet voor open staatDeze gast kwam als een verrassing en dat is leuk. Voorderest zien we wel. De verrassing was in elk geval zeer aangenaam.
Omdat ik vastloop in het patroon van 'leuk voor nu-mannen'. Ik wéét wel dat dit 'm niet is maar het is een beter alternatief dan alleen zijn, in de meeste gevallen. Ik denk dat het puur een middel is om maar niet met mezelf bezig te moeten zijn. Eigenlijk alleen maar relaties gehad met mannen waarvan ik wel wist dat het de man van mijn leven niet was. Dus nu stap ik voor lange tijd uit mijn comfort zone. Daarnaast is er ook een voorliefde voor onveilige relaties ontstaan (dat is mijn comfort zone qua mannen geworden), de kans op normale leuke relaties vertrap ik zodra het kan want te saai.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom schrijf je je uit op de datingsites?
Herkenbaar, vooral als je lang alleen bent of geen relatie hebt waarin je je goed voelt. Uiteindelijk verlies je jezelf uit het oog met betrekking tot wat je nou daadwerkelijk wilt.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Omdat ik vastloop in het patroon van 'leuk voor nu-mannen'. Ik wéét wel dat dit 'm niet is maar het is een beter alternatief dan alleen zijn, in de meeste gevallen. Ik denk dat het puur een middel is om maar niet met mezelf bezig te moeten zijn. Eigenlijk alleen maar relaties gehad met mannen waarvan ik wel wist dat het de man van mijn leven niet was. Dus nu stap ik voor lange tijd uit mijn comfort zone. Daarnaast is er ook een voorliefde voor onveilige relaties ontstaan (dat is mijn comfort zone qua mannen geworden), de kans op normale leuke relaties vertrap ik zodra het kan want te saai.
ik heb er geen ervaring mee, maar ben er wel benieuwd naarquote:Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef missyB het volgende:
wat zijn jullie ervaringen met speeddating?
Ook geen ervaring mee. Geen behoefte aan ook - gewoon daten is veel leuker. Zou me ook geheid irriteren aan mensen die in groepjes komen.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef missyB het volgende:
Hou het bij de grote sites zoals relatieplanet. De waarde van een site valt of staat met het aantal leden en de verdeling ervan. Dat zal bij nieuwe sites zeer matig zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef Rettilpsemit het volgende:
Wat is naar jullie idee de beste dating site? Die dingen schieten als paddenstoelen uit de grond, maar ik vraag me af waar ik me nou het beste kan inschrijven![]()
Weet überhaupt niet of een dating site wel helemaal mijn ding is, maar goed, je moet alles een keer proberen!
Thanks! Ik ga Paiq en RP proberen!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Hou het bij de grote sites zoals relatieplanet. De waarde van een site valt of staat met het aantal leden en de verdeling ervan. Dat zal bij nieuwe sites zeer matig zijn.
Als je gratis wilt daten raden we Paiq aan.
Als woonwagens je ding zijn, is er altijd nog Knuz.
Let wel, zonder betalen kun je feitelijk niets bij RP. Behalve toeschouwer zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Rettilpsemit het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga Paiq en RP proberen!
Woonwagens zijn leuk voor vakanties, maar meer ook niet
Nou ja, als je al zeker weet dat het 'm niet gaat worden, keer op keer. Een enkele keer wel eens kunnen zeggen dat dat gevoel ontbrak. Maar die enkele keren liep het weer mis op andere dingen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Herkenbaar, vooral als je lang alleen bent of geen relatie hebt waarin je je goed voelt. Uiteindelijk verlies je jezelf uit het oog met betrekking tot wat je nou daadwerkelijk wilt.
Aan de andere kant, wat is de liefde van je leven? Moet je daar wel zo zwaar aan tillen? Moet je bij iedere relatie jezelfd wel afvragen of je jezelf over 10 jaar nog met die persoon ziet? Mensen die een liefde voor het leven krijgen denken daar de eerste maanden nog niet over na. Die denken gewoon 'het is nu leuk, we zien waar het schip strandt' en ze werken ook daadwerkelijk aan die prille relaties om ze in stand te houden. Zo groei je naar elkaar toe. Door vantevoren al na te denken over 'de man van je leven' terwijl je die nog niet ontmoet hebt, haal je de magie en het werken aan elkaar weg, en kun je nooit een succesvolle relatie krijgen.
Je moet er vantevoren niet over nadenken 'of het hem gaat worden'. Als je zoals ik lang vrijgezel bent heb je sowieso een half jaar tot een jaar nodig om 'in een relatie te rollen'.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, als je al zeker weet dat het 'm niet gaat worden, keer op keer. Een enkele keer wel eens kunnen zeggen dat dat gevoel ontbrak. Maar die enkele keren liep het weer mis op andere dingen.
je kunt wel interesseberichtjes sturenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Let wel, zonder betalen kun je feitelijk niets bij RP. Behalve toeschouwer zijn.
Hoe lang ben jij single?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je moet er vantevoren niet over nadenken 'of het hem gaat worden'. Als je zoals ik lang vrijgezel bent heb je sowieso een half jaar tot een jaar nodig om 'in een relatie te rollen'.
Een behoorlijke tijd, hou het maar op een paar jaarquote:
Je kan toch wel berichten ontvangen als gratis lid? (al zal je die wel niet krijgen door de "man moet initiatief nemen" cultuur).quote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Let wel, zonder betalen kun je feitelijk niets bij RP. Behalve toeschouwer zijn.
Als je je aanmeld met een leuk profiel krijg je wel een stuk of 15 berichten hoor. Dan ben je gewoon effe nieuw vlees. Daarna wordt het minder, en als je niet meer inlogt krijg je nooit meer wat.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:19 schreef Rettilpsemit het volgende:
[..]
Je kan toch wel berichten ontvangen als gratis lid? (al zal je die wel niet krijgen door de "man moet initiatief nemen" cultuur).
4 jaar?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een behoorlijke tijd, hou het maar op een paar jaar
minder.quote:
dan weet je ook hoe het is dusquote:
Je laatste zin vat ik ff nie. Zij moet minimaal half jaar lang met 1 gozer bezig zijn voor ze een relatie met hem wilt? 6 lange maanden zonder seks, zonder gezoen als vrienden met elkaar omgaan en na 6 maanden omschakelen naar meer?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je moet er vantevoren niet over nadenken 'of het hem gaat worden'. Als je zoals ik lang vrijgezel bent heb je sowieso een half jaar tot een jaar nodig om 'in een relatie te rollen'.
Gewoon een keer doen is leukquote:Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef missyB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |