Voor jou lijkt mij iets als een bordspellen- of denksportvereniging wel wat. Bordspellen zijn die gasten die Magic the Gathering enzo spelen. Of LARPen maar dan moet je wel beetje freak zijn :pquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het balgevoel van baksteen dus dat gaat hem niet worden.
Wil ze nou een 4de kind met je?quote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goh, ik heb er weer eentje die denkt dat ze de leukste thuis is.
Ik probeerde hem juist een beetje van "zo'n soort sociaal leven" af te houden.quote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor jou lijkt mij iets als een bordspellen- of denksportvereniging wel wat. Bordspellen zijn die gasten die Magic the Gathering enzo spelen. Of LARPen maar dan moet je wel beetje freak zijn :p
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel.quote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wil ze nou een 4de kind met je?
Wel originele spelling van sowieso, maar ''nieuwschierig' is een no-go natuurlijk
It's just a little samba..... - dat liedje kwam in mij opquote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.
Even 2 weken sparen om al dat geld aan rondjes uit te geven in de 1 of andere yuppentent, een paar fakenummers in je telefoon zetten met namen als Snoop Dogg en Pharrell Williams en vervolgens wijven neuken die een rol in je video willen.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Meer mensen waarbij dit topic al in MyAT staat zonder er gepost te hebben?
Vrouwen en humor; Sarah Kroos zou een nekschot moeten krijgenquote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel.
Ik lig er helemaal dubbel van.quote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Silenus het volgende:
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk t.. als t als grap was had ze het wat beter moeten doenquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben ik nu de enige die het wel daadwerkelijk grappig vindt?
Jij hebt duidelijk zijn profieltekst niet gelezenquote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond het ook grappig, wat een zuurpruimpjes zijn jullie toch.... Dat meisje neemt Sil in de zeik. Leuke binnenkomertje vind ik dan.
Ik denk niet dat die veel regel-skills van elkaar kunnen leren nee als ze verkleed als harry potter oid een bordspelletje zitten te spelen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik probeerde hem juist een beetje van "zo'n soort sociaal leven" af te houden.
Heb namelijk maar weinig mensen meegemaakt die bij zo'n clubje zaten en volledig "in orde" waren of uberhaupt veel kans maakten op een vriendin.
Niet allemaal nerds ofzo, maar wel enigszins sociaal afgestompt waarbij de mede-clubleden ook niet echt een bevorderlijke uitwerking hadden.
Uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar in mijn ogen in ieder geval niet echt een aanrader.
Waarom zou je die laten gaan. Je zit toch op paiq om wat leuks te vinden. Vraag is vaak vind jij persoon A aantrekkelijk én vind die persoon jou ook aantrekkelijk. Nou in dit geval weet je dat al dus meeste kans mee. ff kijken of er een normaal woord uitkomt en afspreken.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
Wat doen jullie (mannen) als je op paiq ineens een aantal foto-bewonderaarsters hebt die echt lekker zijn?
Credits verbrassen (waar ik toch niks aan heb) of gewoon laten gaan?
Kan van alles zijn toch ?>quote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Turbomuis het volgende:
Nou, dat was de eerste keer. De eerste keer dat iemand op Paiq me, na het zien van m'n foto's, uit z'n contactenlijstje gooide. Grappig, ik ben geen miss world, dat weet ik, maar dat ik zo afschrikwekkend ben?
Ja, kan. Maar goed, het is wel vaagquote:Op maandag 18 april 2011 22:55 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Kan van alles zijn toch ?>
Van haarkleur tot..
Vind ik ook. Als je zegt dat hij je type niet is, of dat het voor je gevoel niet lekker loopt qua gesprek, weet de ander tenminste hoe en wat, en die houdt er geen rotgevoel aan over. (Niet dat ik er ook maar 1 seconde van wakker lig hoor, maar je snapt wat ik bedoel)quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind direct blocken beetje aso. Omdat het internet is gelden algemene gedragsregels ineens niet meer? Ms ben ik te lief maar ik rond dan gewoon chat af en gebruik de offline cheat. Komt op hetzelfde neer maar is mi toch wat meer tactvol
Soort zoekt soort toch? Die vrouwen die er komen zijn meestal ook nogal rustig en eh, apartquote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik probeerde hem juist een beetje van "zo'n soort sociaal leven" af te houden.
Heb namelijk maar weinig mensen meegemaakt die bij zo'n clubje zaten en volledig "in orde" waren of uberhaupt veel kans maakten op een vriendin.
Niet allemaal nerds ofzo, maar wel enigszins sociaal afgestompt waarbij de mede-clubleden ook niet echt een bevorderlijke uitwerking hadden.
Uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar in mijn ogen in ieder geval niet echt een aanrader.
Wat vind je ongelooflijk - dat anderen wél dates hebben, of juist dat jij ze niet hebt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:50 schreef Kloonhommel het volgende:
ik vind het ongelooflijk dat sommigen van jullie zoveel dates hebben. Wat doe ik verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |