abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95796017
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
Achja, same old same old.

Het weer buiten nodigt eigenlijk wel uit om het datingsite-gebeuren maar weer op een lager pitje te schroeven en gewoon meer buiten te zijn. Op de terrassen, in de parken, in de kroegen, leuke vrouwen zijn overal!
Het aanbod leuke vrouwen die niet geboden zijn is buiten ook een stuk hoger dan op datingsites ;) Ik snak alweer naar de strandfeestjes....
  donderdag 21 april 2011 @ 10:24:02 #202
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95796594
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 02:15 schreef dawg het volgende:

[..]

is geen steek, als jij het zo ziet, tja.
ik ken je nu bijna 3 jaar, ook best wel goed denk ik, en in die 3 jaar is het bijna altijd zo gegaan met de mannen in je leven. het zijn stuk voor stuk vage types, latino's of afrikanen meestal, lowlifes waarbij je meestal vantevoren al weet dat er geen echte toekomst in zit. ik heb geen oplossing, maar het is wel opvallend, en aan sommige reacties te zien ben ik ook niet de enige. dan ken ik je irl, kun je nagaan :)
Vier jaar, dawg, vier jaar. Je kunt wel doorgaan op mijn liefdesleven, maar als vriend faal jij hier keihard. Bedankt voor je support.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:25:41 #203
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95796640
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 07:54 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

:o

iemand moest het haar recht voor z'n raap zeggen...
Hoe komt het dat jij denkt dat ik dat niet weet?
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:31:51 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95796812
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
Achja, same old same old.

Het weer buiten nodigt eigenlijk wel uit om het datingsite-gebeuren maar weer op een lager pitje te schroeven en gewoon meer buiten te zijn. Op de terrassen, in de parken, in de kroegen, leuke vrouwen zijn overal!
+ je hoeft niet weken te wachten voor een date :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 21 april 2011 @ 10:32:35 #205
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95796836
Oh, dat parship zal ik ook maar gewoon verwijderen. Die leuke date, als hij me nog eens wil zien, dan zal hem dat geen fuck interesseren.
Resistance is futile.
pi_95796839
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe komt het dat jij denkt dat ik dat niet weet?
Die indruk kreeg ik door je posts hier.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:34:10 #207
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95796881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

+ je hoeft niet weken te wachten voor een date :)
Klopt. Het reallife-versieren is ook veel leuker (en 'romantischer') dan een internetdate. Ik heb er nog twee op de planning staan en daarna kap ik! (Wie hou ik nu voor de gek :'))
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 21 april 2011 @ 10:35:17 #208
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95796916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Die indruk kreeg ik door je posts hier.
Dan moet je eens lezen. Ik heb hier toch meen ik vaak genoeg bijzonder eerlijk gepost wat ik zelf van al die lowlifes vind. Geen zorgen, omdat het lowlifes zijn, weet ik al direct dat het niks gaat worden.

Die date was geen lowlife, de Spanjaard ook niet maar een nachtje erover slapen en zo.. zal die deurtjes ook maar dicht gooien.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:36:41 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95796962
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

Klopt. Het reallife-versieren is ook veel leuker (en 'romantischer') dan een internetdate. Ik heb er nog twee op de planning staan en daarna kap ik! (Wie hou ik nu voor de gek :'))
Nou Silenus, wat is dán de oplossing?
Resistance is futile.
pi_95797008
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dan moet je eens lezen. Ik heb hier toch meen ik vaak genoeg bijzonder eerlijk gepost wat ik zelf van al die lowlifes vind. Geen zorgen, omdat het lowlifes zijn, weet ik al direct dat het niks gaat worden.
Denk jij dat je je ongestraft keer op keer door allerlei lowlifes kunt laten bepotelen? Dat dat niet op je afstraalt?
quote:
Die date was geen lowlife, de Spanjaard ook niet maar een nachtje erover slapen en zo.. zal die deurtjes ook maar dicht gooien.
Die Spanjaard klinkt ook niet bepaald als de jackpot. :X
  donderdag 21 april 2011 @ 10:39:39 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95797054
quote:
5s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou Silenus, wat is dán de oplossing?
Oplossing? Ik heb geen probleem hoor.

edit: of bedoel je de oplossing voor jou? Geen idee, ik kan moeilijk hoogte van je krijgen.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:39:45 #212
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95797063
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:38 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Denk jij dat je je ongestraft keer op keer door allerlei lowlifes kunt laten bepotelen? Dat dat niet op je afstraalt?

[..]

Die Spanjaard klinkt ook niet bepaald als de jackpot. :X
Ja, de Spanjaard kan ook de tering krijgen. En of dat op mij afstraalt, ongetwijfeld. Maar ik woon in Brussel, deze vijver is groot genoeg.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:40:30 #213
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95797087
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Oplossing? Ik heb geen probleem hoor.
Nou ja, gezien je sneertje, dacht ik dat als je toch kritiek hebt, dat je het ongetwijfeld beter weet dan ik.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:41:24 #214
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95797124
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou ja, gezien je sneertje, dacht ik dat als je toch kritiek hebt, dat je het ongetwijfeld beter weet dan ik.
Het was geen sneer, je moet je serieus niet zo aangevallen voelen. :) Ik heb niks tegen je.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:43:41 #215
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95797187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het was geen sneer, je moet je serieus niet zo aangevallen voelen. :) Ik heb niks tegen je.
:*
Resistance is futile.
pi_95797253
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, de Spanjaard kan ook de tering krijgen. En of dat op mij afstraalt, ongetwijfeld. Maar ik woon in Brussel, deze vijver is groot genoeg.
Dat is waar. Wat doe je eigenlijk in Brussel? Kom je er vandaan?

Mijn zuster heeft er ook een paar jaar gewoond en gewerkt, maar vond het er werkelijk verschrikkelijk. Er wonen volgens haar maar 2 soorten mensen: van die politieke en bancaire bralapen die hun zakken vullen over de hoofden van de locals. En de locals, wat eigenlijk voor het grootste gedeelte neerkomt op lowlifes. Er tussenin zit bitter weinig.

Het zal geen verrassing zijn dat zuslief inmiddels weer in Nederland woont en werkt.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:51:31 #217
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95797431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Dat is waar. Wat doe je eigenlijk in Brussel? Kom je er vandaan?

Mijn zuster heeft er ook een paar jaar gewoond en gewerkt, maar vond het er werkelijk verschrikkelijk. Er wonen volgens haar maar 2 soorten mensen: van die politieke en bancaire bralapen die hun zakken vullen over de hoofden van de locals. En de locals, wat eigenlijk voor het grootste gedeelte neerkomt op lowlifes. Er tussenin zit bitter weinig.

Het zal geen verrassing zijn dat zuslief inmiddels weer in Nederland woont en werkt.
Ik werk er. En ik persoonlijk heb het hier enorm naar mijn zin. Maar er zijn inderdaad wel veel lowlifes. Overigens hou ik niet zo van dat woord. Maar dat er tussenin niets zou zitten, zegt meer over je zus dan over Brussel.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:52:27 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95797465
Wtf, hoe kun je je in godsnaam uitschrijven op parship.
Resistance is futile.
pi_95797583
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik werk er. En ik persoonlijk heb het hier enorm naar mijn zin. Maar er zijn inderdaad wel veel lowlifes. Overigens hou ik niet zo van dat woord. Maar dat er tussenin niets zou zitten, zegt meer over je zus dan over Brussel.
M'n zus zit er een beetje tussenin. Verdiende (overigens geheel per ongeluk) goed en is verder vooral een feestbeest met een gezonde afkeer van lowlifes.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:56:44 #220
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_95797619
Paiq maar eens geprobeerd. Wordt er niet veel wijzer van. Vooral omdat een match zoeken langer dan 7 dagen duurt :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:57:29 #221
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95797640
Ram op de speeddate-knop! Al zal er nu wel niet veel online zijn.
pi_95797683
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Seven. het volgende:
En ik persoonlijk heb het hier enorm naar mijn zin.
Zo kom je niet echt over trouwens. :)
  donderdag 21 april 2011 @ 10:59:24 #223
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_95797710
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ik zit nog in de opstartfase, maar zal het eens proberen. Had lang geleden eens dat account aangemaakt en nu weer eens bekeken. Mijn foto doet het wel goed, al zegt dat niks natuurlijk :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_95797772
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat je voor jezelf eens wat rust moet gaan gunnen. Even aan jezelf werken lekker genieten en dan weer met frisse en goede moet weer aan het avontuur gaat beginnen. Heb het zelf ook eens gedaan, lekker 1,5 jaar niet gedate wel leuke dingen gedaan op sociaal vlak en dat beviel mij uitstekend. Alleen de nadruk op daten en potentiele relatie lag er niet, was just fun en direct werken aan mijzelf.

Misschien dus gewoon een idee om dit dan eens te gaan doen. Dus hup met vrienden naar eht strand, stedentripje, leuke dingen doen in een park. En wie weet tref je juist dan iemand in de vriendengroep of een kennis van een vriend of vriendin die je helemaal ligt. Veel meer ongedwongen, ik krijg namelijk steeds meer het idee dat je te naarstig opzoek bent naar een stuk vastigheid.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:04:36 #225
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95797900
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:55 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

M'n zus zit er een beetje tussenin. Verdiende (overigens geheel per ongeluk) goed en is verder vooral een feestbeest met een gezonde afkeer van lowlifes.
/care.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Zo kom je niet echt over trouwens. :)
Ik heb een superleuke baan en een hele toffe vriendenkring hier. Meer dan dat heb ik niet nodig om het ergens naar mijn zin te hebben. Dat, en hoe langer ik weg ben, hoe kutter ik Nederland vind. Volgend jaar kan ik de Belgische nationaliteit aanvragen. Denk dat ik dat wel ga doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef Silenus het volgende:
Speeddate en foto's beoordelen!
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:06:55 #226
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_95797974
Foto's beoordelen is leuk ja :)

Hebben jullie ook allemaal van die foute openingsvragen? :')
  donderdag 21 april 2011 @ 11:09:56 #227
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95798073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:01 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Ik denk dat je voor jezelf eens wat rust moet gaan gunnen. Even aan jezelf werken lekker genieten en dan weer met frisse en goede moet weer aan het avontuur gaat beginnen. Heb het zelf ook eens gedaan, lekker 1,5 jaar niet gedate wel leuke dingen gedaan op sociaal vlak en dat beviel mij uitstekend. Alleen de nadruk op daten en potentiele relatie lag er niet, was just fun en direct werken aan mijzelf.

Misschien dus gewoon een idee om dit dan eens te gaan doen. Dus hup met vrienden naar eht strand, stedentripje, leuke dingen doen in een park. En wie weet tref je juist dan iemand in de vriendengroep of een kennis van een vriend of vriendin die je helemaal ligt. Veel meer ongedwongen, ik krijg namelijk steeds meer het idee dat je te naarstig opzoek bent naar een stuk vastigheid.
Dat is dan ook plan A. Gisteren dacht ik nog twee deurtjes op een kier te houden, omdat ik in één geval nog helemaal niet het gevoel heb van 'dat wordt niks' (normale Vlaamse vent). Maar om de slaagkansen van dit plan te verhogen, alle deurtjes dicht.

Kijk, ik ben nu 4 jaar single. Eerste jaar vond ik dat afgrijselijk, 2e en 3e jaar vond ik het fantastisch eigenlijk en tilde ik er niet zo zwaar aan. Nu kom ik op het punt dat het me tegensteekt en daarom was ik ook op datingsites te vinden, omdat daar minder lowlifes zijn dan in Brussel. Maar die aanpak mocht ook niet baten dus dan probeer ik een andere tactiek.

Het probleem is alleen, als ik stop met daten, seks, mannen/vrouwen en noem maar op, waar kijk ik dan verder? ;( . Nu heeft kasta me wel een goeie tip gegeven trouwens, daar ga ik me een dezer dan maar eens op inlezen.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:19:53 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95798422
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:09 schreef Seven. het volgende:

Het probleem is alleen, als ik stop met daten, seks, mannen/vrouwen en noem maar op, waar kijk ik dan verder? ;( . Nu heeft kasta me wel een goeie tip gegeven trouwens, daar ga ik me een dezer dan maar eens op inlezen.
Wat bedoel je precies met ' waar kijk ik dan verder' ?
En ben benieuwd welke tip van Kasta je bedoelt :)

Snap trouwens precies wat je bedoelt met die 4 jaar en dat je er elk jaar weer anders in staat. :)
pi_95798490
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat is dan ook plan A. Gisteren dacht ik nog twee deurtjes op een kier te houden, omdat ik in één geval nog helemaal niet het gevoel heb van 'dat wordt niks' (normale Vlaamse vent). Maar om de slaagkansen van dit plan te verhogen, alle deurtjes dicht.

Kijk, ik ben nu 4 jaar single. Eerste jaar vond ik dat afgrijselijk, 2e en 3e jaar vond ik het fantastisch eigenlijk en tilde ik er niet zo zwaar aan. Nu kom ik op het punt dat het me tegensteekt en daarom was ik ook op datingsites te vinden, omdat daar minder lowlifes zijn dan in Brussel. Maar die aanpak mocht ook niet baten dus dan probeer ik een andere tactiek.

Heb zijn tip even gemist, maar even over het aangedikte stukje tekst. Dat lijkt net alsof je als een kluizenaar moet gaan leven en dat hoor je mij niet zeggen. Ik denk alleen dat je je interesses moet verleggen naar meer sociaal bezig zijn, vrienden, vriendinnen leuke dingen doen. Hieruit bloeien het vaakst juist leukere dingen. Want soms kent een vriend of vriendin nog wel een leuk iemand die vrijgezel is. Dus uiteraard oogjes en oortjes openhouden maar niet als een kip zonder kop ergens induiken is mijn advies.

En denk uiteindelijk dat je er wel gaat komen. Overigens ook op datingsites heb je lowlifes, psychopaten, mensen zonder leven etc. etc. net als de echte wereld.

Overigens ben ik ook nu 3 jaar vrijgezel(lig) maar mijn sociale leven is erg druk, en door dit leven veel leuke en nieuwe contacten opgedaan waarbij echt wel potentieel zit.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:25:08 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95798585
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met ' waar kijk ik dan verder' ?
En ben benieuwd welke tip van Kasta je bedoelt :)

Snap trouwens precies wat je bedoelt met die 4 jaar en dat je er elk jaar weer anders in staat. :)
Tja, dan stop je met daten etc etc. En dan? Ik zou bij god niet weten wat er nog mis zou moeten zijn met mij. Familieband is OK tegenwoordig, ik ben buiten mijn liefdesleven OK met mezelf dus ik weet gewoon niet zo goed waar ik moet zoeken. kasta raadde mij een bepaalde therapievorm aan waarbij je bepaalde vage herinneringen in hoger tempo kunt verwerken en een plaatsje geven. Maar ik weet nog steeds niet precies welke herinneringen een plaatsje moeten krijgen.

Verder ben ik bang dat ik zonder aandacht keihard in een depressie terecht kom, maar OK :').
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:29:06 #231
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95798718
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Heb zijn tip even gemist, maar even over het aangedikte stukje tekst. Dat lijkt net alsof je als een kluizenaar moet gaan leven en dat hoor je mij niet zeggen. Ik denk alleen dat je je interesses moet verleggen naar meer sociaal bezig zijn, vrienden, vriendinnen leuke dingen doen. Hieruit bloeien het vaakst juist leukere dingen. Want soms kent een vriend of vriendin nog wel een leuk iemand die vrijgezel is. Dus uiteraard oogjes en oortjes openhouden maar niet als een kip zonder kop ergens induiken is mijn advies.

En denk uiteindelijk dat je er wel gaat komen. Overigens ook op datingsites heb je lowlifes, psychopaten, mensen zonder leven etc. etc. net als de echte wereld.

Overigens ben ik ook nu 3 jaar vrijgezel(lig) maar mijn sociale leven is erg druk, en door dit leven veel leuke en nieuwe contacten opgedaan waarbij echt wel potentieel zit.
Ik zie mijn vrienden zeker 3 keer per week, veel socialer kan dat haast niet worden. :D . Dan nog de vereniging waar ik voorzitter van ben, het enige waar ik nog vrije tijd aan kan besteden is sporten en het huishouden. ;( . Die laatste twee zijn bepaald geen hobby's. De bedoeling is dat ik aan mezelf ga werken, maar ik weet dus niet hoe en wat.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:30:31 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95798766
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Tja, dan stop je met daten etc etc. En dan? Ik zou bij god niet weten wat er nog mis zou moeten zijn met mij. Familieband is OK tegenwoordig, ik ben buiten mijn liefdesleven OK met mezelf dus ik weet gewoon niet zo goed waar ik moet zoeken. kasta raadde mij een bepaalde therapievorm aan waarbij je bepaalde vage herinneringen in hoger tempo kunt verwerken en een plaatsje geven. Maar ik weet nog steeds niet precies welke herinneringen een plaatsje moeten krijgen.

Verder ben ik bang dat ik zonder aandacht keihard in een depressie terecht kom, maar OK :').
Van die therapie heb ik ook wel eens gehoord. Schijnt wel goed te werken.

Je zegt eerder dat je een leuke vriendenkring hebt daar, dus dan ga je je daar toch mee vermaken? Juist het daten loslaten zorgt er misschien wel voor dat je leuke mannen tegenkomt. (zeggen ze altijd tegen mij) En ik denk ook wel dat het klopt. Want juist de avonden waar ik niet ' op zoek' ben en gewoon domweg lol maak.. leer ik de leukste mensen/mannen kennen.

Als je door geen aandacht in een depressie raakt zal je daar toch echt wat aan moet doen. Je leven inrichten zonder dergelijke aandacht zal je goed doen denk ik dan :)
pi_95798874
quote:
15s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vier jaar, dawg, vier jaar. Je kunt wel doorgaan op mijn liefdesleven, maar als vriend faal jij hier keihard. Bedankt voor je support.
Niet verwacht dat ik ooit nog eens voor nota bene dawg op zou komen, maar als je bij jou vanwege een beetje openbare kritiek al faalt als friend, dan is direct duidelijk waarom ik je als te wisselvallig beschouwde om een vriendschap mee aan te gaan.
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 21 april 2011 @ 11:39:51 #234
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95799096
quote:
15s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Niet verwacht dat ik ooit nog eens voor nota bene dawg op zou komen, maar als je bij jou vanwege een beetje openbare kritiek al faalt als friend, dan is direct duidelijk waarom ik je als "te labiel" bestempelde om een vriendschap mee aan te gaan.
Als alle andere communicatie afgekapt is door hem? Hou toch op man, ik zou mijn nier voor hem geven (geen bullshit, dat zou ik echt doen). Je hebt geen idee wat er allemaal nog meer speelt. Hij heeft het niet makkelijk gehad de afgelopen tijd, ik probeerde hem te steunen maar ik werd buitengesloten. Alle begrip voor, iedereen dealt met zijn shit op zijn eigen manier. Maar als ik je alle ruimte van de wereld probeer te geven, ga dan niet alleen nog via fok kritiek leveren over dingen waarvan je weet dat het het enige is dat me dwars zit, zonder je om de rest van mijn leven te bekommeren. Laat dát dan ook achterwege, want ik krijg alleen maar het signaal dat wat hem betreft de vriendschap dood is.
Resistance is futile.
pi_95799523
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als alle andere communicatie afgekapt is door hem? Hou toch op man, ik zou mijn nier voor hem geven (geen bullshit, dat zou ik echt doen). Je hebt geen idee wat er allemaal nog meer speelt. Hij heeft het niet makkelijk gehad de afgelopen tijd, ik probeerde hem te steunen maar ik werd buitengesloten. Alle begrip voor, iedereen dealt met zijn shit op zijn eigen manier. Maar als ik je alle ruimte van de wereld probeer te geven, ga dan niet alleen nog via fok kritiek leveren over dingen waarvan je weet dat het het enige is dat me dwars zit, zonder je om de rest van mijn leven te bekommeren. Laat dát dan ook achterwege, want ik krijg alleen maar het signaal dat wat hem betreft de vriendschap dood is.
Blijft allemaal wijvengedoe waar ik geen zin in zou hebben...

Echte vriendschappen blijven toch wel overeind en zijn daarbij niet gevoelig voor "Jij geeft mij te weinig aandacht", "Jij was er toen niet voor mij" en "Als je stom doet ben je m'n vriend niet meer."

En om dan eerst te stellen dat je alle begrip voor zijn manier van omgang hebt, maar een zin later al zit te klagen dat hij dan ook geen kritiek op jou mag hebben, tja... Basisschool-niveautje waarbij vriendschappen verbroken worden na het verliezen van 2 stuiterballen.
pi_95799659
Bij therapie krijg ik altijd het idee dat je psychisch in de knoop zit. Misschien omdat ik zelf de nodige afkeer heb tegen zielenknijpers dat ik deze mening heb. Daarnaast heeft iedere therapeut weer zijn visie en mening. Enige wat kan helpen is jezelf beter te leren kennen, maar goed heb je dan therapie nodig?
pi_95800083
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:04 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een superleuke baan en een hele toffe vriendenkring hier. Meer dan dat heb ik niet nodig om het ergens naar mijn zin te hebben.
Nou, geweldig toch dan. Aandacht meer dan genoeg lijkt me.

Maar waarom dan al die lowlifes? Omdat je het lekker vindt?
  donderdag 21 april 2011 @ 12:06:20 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95800114
quote:
15s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Blijft allemaal wijvengedoe waar ik geen zin in zou hebben...

Echte vriendschappen blijven toch wel overeind en zijn daarbij niet gevoelig voor "Jij geeft mij te weinig aandacht", "Jij was er toen niet voor mij" en "Als je stom doet ben je m'n vriend niet meer."

En om dan eerst te stellen dat je alle begrip voor zijn manier van omgang hebt, maar een zin later al zit te klagen dat hij dan ook geen kritiek op jou mag hebben, tja... Basisschool-niveautje waarbij vriendschappen verbroken worden na het verliezen van 2 stuiterballen.
Het gaat ook helemaal niet om 'te weinig aandacht' maar als je dan toch een vriendschap laat doodbloeden, waarom dan wél de moeite steken in posten op fok? Verder val ik dawg buiten fok niet lastig met mijn verhalen en hij is ook zeker niet verplicht hier te reageren. Hij neemt mij iets kwalijk, vermoed ik. Ga dan niet lekker kinderachtig op fok laten voelen dat je 'op de hoogte bent van alles dat er speelt' terwijl het al een jaar niet meer zo is. Vriendschap dood, ok, respecteer ik. Maar natrappen zonder de ballen te hebben om aan te geven wat je echt dwars zit, dát is wijvengedoe en basisschool-niveautje.

Hoe dan ook: genoeg hierover. Ik wens hem het beste en meer moet dat niet zijn. Verder zal ik dit dan maar laten zijn voor wat het is en er niet meer op reageren.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:07:16 #239
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95800154
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:05 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Nou, geweldig toch dan. Aandacht meer dan genoeg lijkt me.

Maar waarom dan al die lowlifes? Omdat je het lekker vindt?
Dát weet ik dus niet! ;( . Ik wil me gewild voelen maar ik weet niet waarom.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:08:56 #240
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95800217
Gisteren kreeg mijn ego een deuk. Een meiske waarmee ik al een tijdje contact had via RP zei dat ze een date afhield omdat ze al met een andere jongen ging daten. Ik ben dus het 'plan B'. :')
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95800224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:54 schreef Wicked-Game het volgende:
Bij therapie krijg ik altijd het idee dat je psychisch in de knoop zit. Misschien omdat ik zelf de nodige afkeer heb tegen zielenknijpers dat ik deze mening heb. Daarnaast heeft iedere therapeut weer zijn visie en mening. Enige wat kan helpen is jezelf beter te leren kennen, maar goed heb je dan therapie nodig?
De therapie die ik aanraadde was dan ook niet van het gebruikelijke "Wil je er over praten"-niveau.

Dit is een wetenschappelijk ondersteunde (met dus uiteraard ook bewezen resultaten) therapie die daarom dus ook ietwat meer kans van slagen heeft.
pi_95800238
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Gewild door lowlifes? Waar is je zelfrespect?
  donderdag 21 april 2011 @ 12:10:57 #243
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95800311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Gewild door lowlifes? Waar is je zelfrespect?
Zucht, dat weet ik dus niet! Maar ik ga niet het hele verhaal nóg een keer uit de doeken doen hoor.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:12:08 #244
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95800341
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

De therapie die ik aanraadde was dan ook niet van het gebruikelijke "Wil je er over praten"-niveau.

Dit is een wetenschappelijk ondersteunde (met dus uiteraard ook bewezen resultaten) therapie die daarom dus ook ietwat meer kans van slagen heeft.
Het 'wil je erover praten' gedoe: ik was het na een paar maanden zowaar beu om steeds over mezelf te praten.
Resistance is futile.
pi_95800382
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het gaat ook helemaal niet om 'te weinig aandacht' maar als je dan toch een vriendschap laat doodbloeden, waarom dan wél de moeite steken in posten op fok? Verder val ik dawg buiten fok niet lastig met mijn verhalen en hij is ook zeker niet verplicht hier te reageren. Hij neemt mij iets kwalijk, vermoed ik. Ga dan niet lekker kinderachtig op fok laten voelen dat je 'op de hoogte bent van alles dat er speelt' terwijl het al een jaar niet meer zo is. Vriendschap dood, ok, respecteer ik. Maar natrappen zonder de ballen te hebben om aan te geven wat je echt dwars zit, dát is wijvengedoe en basisschool-niveautje.
Ook daar heb je een punt, maar denk dat ik dan simpelweg andere opvattingen heb van vriendschappen.
Voor hetzelfde geld bedoelt hij dit wel als "teken van leven" of is dit zijn manier om je als vriend op het juiste spoor te helpen.
Maar inderdaad, het zou natuurlijk ook zomaar kunnen zijn dat hij verliefd op je is en zich dan ook dood ergert aan de manier waarop je je hier profileert. Who knows?

Anyway, termen als "laf" vind ik vrij zwaar en het zou in ieder geval geen term zijn die ik uberhaupt ooit in de mond zou nemen tegenover een vriend/vriendin.
pi_95800422
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:08 schreef Maanvis het volgende:
Gisteren kreeg mijn ego een deuk. Een meiske waarmee ik al een tijdje contact had via RP zei dat ze een date afhield omdat ze al met een andere jongen ging daten. Ik ben dus het 'plan B'. :')
Daten moet je ook gewoon meteen doen. Als het langer duurt dan 2 dagen om een afspraakje te maken, weet je bijna zeker dat ze een spelletje met je probeert te spelen. Ze denkt dan waarschijnlijk dat ze "goed in de markt ligt" door al die aandacht en dan kun je het vergeten. De enige juiste reactie is dan om haar direct van je MSN-lijst te gooien.

Tenminste, als je het echt vervelend vindt dat het zo loopt. Want anders kun je er ook gewoon op gokken dat ze toch niet zo goed in de markt ligt als ze zelf dacht en dat je haar alsnog een keer zult krijgen. ;)
pi_95800431
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het 'wil je erover praten' gedoe: ik was het na een paar maanden zowaar beu om steeds over mezelf te praten.
Tja, da's niet iets wat mij uberhaupt zou kunnen overkomen :+.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:15:01 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95800443
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ook daar heb je een punt, maar denk dat ik dan simpelweg andere opvattingen heb van vriendschappen.
Voor hetzelfde geld bedoelt hij dit wel als "teken van leven" of is dit zijn manier om je als vriend op het juiste spoor te helpen.
Maar inderdaad, het zou natuurlijk ook zomaar kunnen zijn dat hij verliefd op je is en zich dan ook dood ergert aan de manier waarop je je hier profileert. Who knows?

Anyway, termen als "laf" vind ik vrij zwaar en het zou in ieder geval geen term zijn die ik uberhaupt ooit in de mond zou nemen tegenover een vriend/vriendin.
Dat laatste heb je gelijk in. Niet over nagedacht en niet eerlijk t.o.v. hem.
Resistance is futile.
pi_95800509
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Tig mogelijkheden, maar de achterliggende reden is denk ik niet eens zozeer van belang.
Probleemonderkénning en daadwerkelijk bereid zijn er (serieus en zonder uitzonderingen) aan te werken is in jouw geval veel belangrijker.
pi_95800565
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zucht, dat weet ik dus niet!
Tsja. Daar begint en eindigt het dus mee heh.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:19:23 #251
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95800604
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tig mogelijkheden, maar de achterliggende reden is denk ik niet eens zozeer van belang.
Probleemonderkénning en daadwerkelijk bereid zijn er (serieus en zonder uitzonderingen) aan te werken is in jouw geval veel belangrijker.
Misschien is het wel gewoon gewenning, ik weet gewoon niet meer hoe het ook alweer hoort te zijn.
Resistance is futile.
pi_95800670
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Misschien is het wel gewoon gewenning, ik weet gewoon niet meer hoe het ook alweer hoort te zijn.
Ik vraag me eerder af of je uberhaupt ooit geweten hebt hoe het hoort te zijn.
pi_95800701
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je kunt je er natuurlijk ook gewoon bij neerleggen en lekker aan de gang blijven. Probleem opgelost.

Maar zet die datingsites dan gewoon uit je hoofd. Of zoek er één die vol zit met louter lowlifes op zoek naar snelle seks.

Gelukkig was je zelf ook al tot die conclusie gekomen, meende ik hierboven te lezen.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:24:28 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95800784
quote:
5s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik vraag me eerder af of je uberhaupt ooit geweten hebt hoe het hoort te zijn.
Vroeger, toen ik nog maagd was.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:27:15 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95800863
wat is nou het probleem dan Seven? gaat dit nog steeds over jouw zoektocht naar mr right die je niet vindt om dat mr right zich nooit aandient bij de eerste date?
Een gedicht over Maanvis
pi_95801217
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef Maanvis het volgende:
wat is nou het probleem dan Seven?
Ik begrijp het ook niet helemaal.

Ik had ooit een ex die zwaar wiet- en coke-verslaafd was (dagelijks 3-4 dikke joints en ik weet niet hoeveel snuif). Ik ervaarde dat als een groot probleem, ondanks dat ze meer dan genoeg verdiende om die verslavingen zelf te bekostigen. Zij deed er echter nogal laconiek over en ik begreep dat niet. Ik heb haar toen een keer voor het blok gezet: die coke eruit of anders ik eruit. Ze heeft het wel even voor me geprobeerd. Maar je raadt waarschijnlijk al wel wie toen uiteindelijk kon wieberen. :W

Het heeft een tijdje geduurd voordat het kwartje viel, maar ik snap nu ook waarom. Ik had namelijk een probleem. Maar zij had zelf helemaal geen probleem. Crash and burn baby, dat is gewoon haar ding.

Afijn, wat ik eigenlijk wil zeggen: misschien zijn al die lowlifes gewoon Sevens ding. Het is misschien wat apart en het zal hier en daar wat scheve gezichten veroorzaken. Maar soit.
pi_95801402
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vroeger, toen ik nog maagd was.
Toen wist je inderdaad nog niet hoe het verkeerd kon gaan, maar of je daadwerkelijk ook wist hoe het hoorde te zijn is nog maar de vraag.

Nah Seven, uit je postgedrag is al wel het 1 en ander af te leiden.
Om een simpel voorbeeldje te noemen; je hebt wel eens je rustigere periodes waarin je alleen maar "normale" verhalen post en je je allerlei goede voornemens in je hoofd haalt.
Zodra je echter door hebt dat er vrijwel niemand reageert op de "rustige, normale Seven" weet ik al dat er binnen afzienbare tijd weer een volslagen tegenovergestelde post van je volgt waarin je oreert over een weer een nieuwe, vaak volledig kansloze penisgod die uiteraard ook weer zijn eigenaardigheden heeft.

Alsof je zelfs online diezelfde drang naar aandacht hebt en dat die zelfs doorwerkt naar je echte leven...
Saaie verhalen op Fok > Geen aandacht.
Geen aandacht > Onrust bij Seven
Onrust bij Seven > Ongewenst, dus dan zórg je wel gewoon weer voor spannende verhalen.
Spannende verhalen > Aandacht en dus korte termijn bevrediging.

Echter, omdat je verder maar weinig met die mannen hebt, kom je daardoor weer in de meest vage situaties terecht om van ze af te komen.
En dan klaag je zelf wel altijd over mannen en wisselende signalen, maar hoe denk je dat die mannen over jou denken?
Week 1 vindt je ze hélemaal geweldig, gaan de benen wijd en ben je dolblij met de nieuwe toverknots.
Maar een paar weken later, al dan niet aangemoedigd door de posts hier en dus ook vaak zonder
noemenswaardige of voor hun begrijpelijke aanleiding, kap je ze ook net zo radicaal weer af.

Niet eerlijk voor hun en uiteindelijk ook niet eerlijk tegenover jezelf aangezien je jezelf alleen nog maar verder de afgrond in laat donderen door dat soort belevenissen.
Zo goed als je in staat bent kansloze figuren helemaal (ook voor jezelf) op te hemelen, zo snel kun je ook vollédig afknappen op diezelfde mannen.
En dát is dan ook de échte reden van de onrust die je voelt; je weet immers zelf niet eens meer wat je wilt.

Ik denk dan ook niet dat die mannen in je leven blijven komen omdat je zo serieus op zoek bent naar een relatie, maar dat je ze opvoert in je leven omdat het korte termijn bevrediging oplevert.
En misschien nog wel belangrijker: omdat het je weer een aantal weken af kan leiden zodat je niet meer over je échte problemen na hoeft te denken.
pi_95802349
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ik heb me ingeschreven op paiq. Een van m'n foto's heeft al 2 bewonderaars na 3 beoordelingen. :P
3 out of 4 :D
  donderdag 21 april 2011 @ 13:12:51 #259
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95802588
interessante analyse kasta :)
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 21 april 2011 @ 13:46:55 #260
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804082
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Toen wist je inderdaad nog niet hoe het verkeerd kon gaan, maar of je daadwerkelijk ook wist hoe het hoorde te zijn is nog maar de vraag.

Nah Seven, uit je postgedrag is al wel het 1 en ander af te leiden.
Om een simpel voorbeeldje te noemen; je hebt wel eens je rustigere periodes waarin je alleen maar "normale" verhalen post en je je allerlei goede voornemens in je hoofd haalt.
Zodra je echter door hebt dat er vrijwel niemand reageert op de "rustige, normale Seven" weet ik al dat er binnen afzienbare tijd weer een volslagen tegenovergestelde post van je volgt waarin je oreert over een weer een nieuwe, vaak volledig kansloze penisgod die uiteraard ook weer zijn eigenaardigheden heeft.

Alsof je zelfs online diezelfde drang naar aandacht hebt en dat die zelfs doorwerkt naar je echte leven...
Saaie verhalen op Fok > Geen aandacht.
Geen aandacht > Onrust bij Seven
Onrust bij Seven > Ongewenst, dus dan zórg je wel gewoon weer voor spannende verhalen.
Spannende verhalen > Aandacht en dus korte termijn bevrediging.

Beweer je nou dat ik lowlifes aanhaal, opdat ik aandacht krijg op fok? :P

quote:
Echter, omdat je verder maar weinig met die mannen hebt, kom je daardoor weer in de meest vage situaties terecht om van ze af te komen.
En dan klaag je zelf wel altijd over mannen en wisselende signalen, maar hoe denk je dat die mannen over jou denken?
Week 1 vindt je ze hélemaal geweldig, gaan de benen wijd en ben je dolblij met de nieuwe toverknots.
Maar een paar weken later, al dan niet aangemoedigd door de posts hier en dus ook vaak zonder
noemenswaardige of voor hun begrijpelijke aanleiding, kap je ze ook net zo radicaal weer af.
True, zul je mij niet horen ontkennen.

quote:
Niet eerlijk voor hun en uiteindelijk ook niet eerlijk tegenover jezelf aangezien je jezelf alleen nog maar verder de afgrond in laat donderen door dat soort belevenissen.
Zo goed als je in staat bent kansloze figuren helemaal (ook voor jezelf) op te hemelen, zo snel kun je ook vollédig afknappen op diezelfde mannen.
En dát is dan ook de échte reden van de onrust die je voelt; je weet immers zelf niet eens meer wat je wilt.

Ik denk dan ook niet dat die mannen in je leven blijven komen omdat je zo serieus op zoek bent naar een relatie, maar dat je ze opvoert in je leven omdat het korte termijn bevrediging oplevert.
En misschien nog wel belangrijker: omdat het je weer een aantal weken af kan leiden zodat je niet meer over je échte problemen na hoeft te denken.
Klopt. Maar wat de echte problemen zijn weet ik niet. En eerlijk gezegd, ik heb heus wel eens een paar maanden droog gestaan hoor.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:48:25 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804149
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef Maanvis het volgende:
wat is nou het probleem dan Seven? gaat dit nog steeds over jouw zoektocht naar mr right die je niet vindt om dat mr right zich nooit aandient bij de eerste date?
Ik weet gewoon altijd direct als iemand het niet is. Maar opdat ik toch aandacht krijg en niet met mijzelf geconfronteerd word, ga ik er een tijdje in mee. En dan ben ik er ineens weer klaar mee, next.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:48:52 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95804175
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik weet gewoon altijd direct als iemand het niet is. Maar opdat ik toch aandacht krijg en niet met mijzelf geconfronteerd word, ga ik er een tijdje in mee. En dan ben ik er ineens weer klaar mee, next.
Die theorie klopt niet.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 21 april 2011 @ 13:49:34 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die theorie klopt niet.
Want?
Resistance is futile.
pi_95804259
quote:
15s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

back at ya. dat je niet eens weet waarom zegt al meeeeeeeeer dan genoeg.
dus laten we erover ophouden maar, genoeg anderen die constant op die verhalen van je ingaan.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:53:47 #265
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95804383
Ik word een beetje moe van alle aandachttrekkerij van Seven eerlijk gezegd. Kan daar niet een apart topic voor geopend worden?
Overal verstand van.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:54:19 #266
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804407
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:50 schreef dawg het volgende:

[..]

back at ya. dat je niet eens weet waarom zegt al meeeeeeeeer dan genoeg.
dus laten we erover ophouden maar, genoeg anderen die constant op die verhalen van je ingaan.
OK, duidelijk. Jammer.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:54:42 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804422
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
Ik word een beetje moe van alle aandachttrekkerij van Seven eerlijk gezegd. Kan daar niet een apart topic voor geopend worden?
Jankerd.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:57:39 #268
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95804566
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Want?
wnat je hebt een fout denkbeeld over je denkbeelden.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 21 april 2011 @ 14:01:11 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wnat je hebt een fout denkbeeld over je denkbeelden.
Mja, ik overzie het grote geheel ook nog totaal niet dus zo raar is dat niet. Man, ik zou een moord doen voor een aha-erlebnis van heb ik jou daar.
Resistance is futile.
pi_95804920
Ik verbaas me eigenlijk wel hoe snel/makkelijk vrouwen willen daten, had dat nooit verwacht.
Heb al 3-4 keer de boot afgehouden van vrouwen die me recht op de man af vroegen om te daten.
Ervaringen trouwens van een niet-dating site.......Een site voor gescheiden ouders waar de verhouding mannen/vrouwen nogal scheef ligt.
Ik zit denk ik ook in een iets andere doelgroep te kijken, meer de categorie 35-42jaar en "kind geen bezwaar, juist leuk"
Maar daar zitten toch ook een hoop slettenbakken tussen zeg!
Heb nog dateafspraak uitstaan met vorige date, het fotomodel *O*
  donderdag 21 april 2011 @ 14:06:58 #271
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95804993
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef edraket31 het volgende:
Ik verbaas me eigenlijk wel hoe snel/makkelijk vrouwen willen daten, had dat nooit verwacht.
Heb al 3-4 keer de boot afgehouden van vrouwen die me recht op de man af vroegen om te daten.
Ervaringen trouwens van een niet-dating site.......Een site voor gescheiden ouders waar de verhouding mannen/vrouwen nogal scheef ligt.
Ik zit denk ik ook in een iets andere doelgroep te kijken, meer de categorie 35-42jaar en "kind geen bezwaar, juist leuk"
Maar daar zitten toch ook een hoop slettenbakken tussen zeg!
Heb nog dateafspraak uitstaan met vorige date, het fotomodel *O*
Foto?
Resistance is futile.
pi_95805342
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef Seven. het volgende:
Beweer je nou dat ik lowlifes aanhaal, opdat ik aandacht krijg op fok? :P
Naja, het is natuurlijk wel frappant te noemen dat alle vrouwen hier toch vooral doorsnee/normale mannen ontmoeten en jij vrijwel alleen maar met knotsafrikanen/Barry White's/en sporttasstalkers op de proppen komt.

quote:
Klopt. Maar wat de echte problemen zijn weet ik niet. En eerlijk gezegd, ik heb heus wel eens een paar maanden droog gestaan hoor.
Een paar maanden droog staan staat uiteraard nog niet gelijk aan het overdenken en analyseren van je problematiek.
En zoals ik al eens eerder aangaf, ik ben best bereid even een middagje met je pimpelen om te kijken of ik er in real life wat meer over kan zeggen.
Geen strijd en geen geneuk, gewoon lullen en kijken of er wat uit komt zonder dubbele agenda ofzo.
  donderdag 21 april 2011 @ 14:22:37 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95805654
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, het is natuurlijk wel frappant te noemen dat alle vrouwen hier toch vooral doorsnee/normale mannen ontmoeten en jij vrijwel alleen maar met knotsafrikanen/Barry White's/en sporttasstalkers op de proppen komt.

[..]

Een paar maanden droog staan staat uiteraard nog niet gelijk aan het overdenken en analyseren van je problematiek.
En zoals ik al eens eerder aangaf, ik ben best bereid even een middagje met je pimpelen om te kijken of ik er in real life wat meer over kan zeggen.
Geen strijd en geen geneuk, gewoon lullen en kijken of er wat uit komt zonder dubbele agenda ofzo.
Als Plan A faalt of ik loop vast, goed?

En als iemand tips heeft om te zorgen dat ik niet terugval, dan graag. Want dergelijke dingen heb ik al eerder ondernomen om keihard terug te vallen. Het is net als stoppen met roken. Je weet wel dat het niet goed is voor je gezondheid, in eerste instantie gaat het met gemak maar na een tijdje heb je een zwak moment en dan val je terug in je oude gewoontes.

Hoe dan ook, géén drank tijdens het uitgaan.
Resistance is futile.
pi_95806076
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:22 schreef Seven. het volgende:
Als Plan A faalt of ik loop vast, goed?
Het is niet voor mezelf hoor :Y).

quote:
En als iemand tips heeft om te zorgen dat ik niet terugval, dan graag.
Je scheermesjes en lactacyd weg gooien. Serieuze tip.
  donderdag 21 april 2011 @ 14:33:51 #275
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95806077
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jankerd.
Kan mij voorstellen dat je het als bedreigend ervaart dat plotseling iemand niet langer in je borderline-achtige praatjes geinteresseerd is.
Overal verstand van.
pi_95806105
quote:

[..]

Hoezo is dat nu frappant te noemen? Vergeet niet dat "bad boys" vaak toch een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Heb ook een vriendin die weet dat ze er niet op moet vallen, maar telkens weer komt ze thuis met een bad boy. De een nog erger dan de ander, sommige waar in het drugsmilieu. Het heeft vaak een bepaalde aantrekkingskracht waar ik nog niet overuit ben wat dat dan is.

Mogelijk heeft Seven ook een dergelijke aantrekkingskracht voor dergelijke types. Vergeet ook niet dat dergelijke bad boys vaak ook dondersgoed mensen weten te bespelen. En als je daar zelf ook nog eens vatbaar voor bent, dan raak je wel steeds in de zelfde cirkel terecht.

Niet dat ik suggereer dat Seven in deze cirkel zich nu bevind. Maar het neigt er wel naar.
pi_95806183
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:34 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Hoezo is dat nu frappant te noemen? Vergeet niet dat "bad boys" vaak toch een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Heb ook een vriendin die weet dat ze er niet op moet vallen, maar telkens weer komt ze thuis met een bad boy. De een nog erger dan de ander, sommige waar in het drugsmilieu. Het heeft vaak een bepaalde aantrekkingskracht waar ik nog niet overuit ben wat dat dan is.
Met name spanning en daarbovenop nog een laagje afwisseling :).

quote:
Mogelijk heeft Seven ook een dergelijke aantrekkingskracht voor dergelijke types. Vergeet ook niet dat dergelijke bad boys vaak ook dondersgoed mensen weten te bespelen. En als je daar zelf ook nog eens vatbaar voor bent, dan raak je wel steeds in de zelfde cirkel terecht.

Niet dat ik suggereer dat Seven in deze cirkel zich nu bevind. Maar het neigt er wel naar.
Zit ze inderdaad :).
Gewone mannen zijn immers "te gewoontjes."
pi_95806573
quote:
3s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef kastanova het volgende:
Gewone mannen zijn immers "te gewoontjes."
Op de korte termijn wel ja. Maar eh, definieer 'gewoon'.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:01:31 #279
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_95807023
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een tip: Zoek eens een man uit die jij leuk vind, en die jij moet versieren...
Dus niet andersom...
Hup van je luie reet af! :P
  donderdag 21 april 2011 @ 15:29:42 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95808004
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een tip: Zoek eens een man uit die jij leuk vind, en die jij moet versieren...
Dus niet andersom...
Hup van je luie reet af! :P
Dat vind ik wel een hele goeie, eigenlijk. Ik maak zelf nooit jacht.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:31:28 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95808063
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:34 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Ik durf dat wel te suggereren hoor. Dat zijn types waarbij je je niet veilig kunt voelen en dat is mijn comfort zone. Een man bij wie je je wel veilig kunt voelen, daar kan ik maar heel zelden voor warmlopen. Bovendien komt het 100x harder aan als zo iemand je verlaat.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:31:47 #282
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95808074
Schilderijtje, hoe is het met je O+ ?
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:32:26 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95808093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef macondo het volgende:

[..]

Kan mij voorstellen dat je het als bedreigend ervaart dat plotseling iemand niet langer in je borderline-achtige praatjes geinteresseerd is.
Voor jou 10 anderen.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:33:32 #284
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95808135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:48 schreef Modus het volgende:

[..]

Op de korte termijn wel ja. Maar eh, definieer 'gewoon'.
Mannen die weinig tot geen moeite hebben met zich openstellen voor een leuke, veilige relatie.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:38:28 #285
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_95808339
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Voor jou 10 anderen.
Op zich geen slecht idee om er een nieuw topic over te maken though. Aangezien 90% van jouw posts niet over dating(sites) an sich gaat :) En er zijn ongetwijfeld meer slimme mensen, die alleen niet zo'n trek in datingsites hebben (en dus niet in deze reeks tevoorschijn komen).

Krijg ik een keer een berichtje op OKC. Is het zo iemand die niet meer dan 3 woorden tegelijk kan typen, laat maar :P (Niet dat ik actief op zoek ben, maar op dit moment heb ik nog geen bezwaar tegen nieuwe contacten :))
WFPB!
  donderdag 21 april 2011 @ 15:54:12 #286
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95809021
Dan moet kasta ook een eigen topic.
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:55:21 #287
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95809073
Hoeveel contacten heb je eigenlijk, dizorn?
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:57:26 #288
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95809157
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het is niet voor mezelf hoor :Y).

[..]

Je scheermesjes en lactacyd weg gooien. Serieuze tip.
Lactacyd doe ik niet aan. Maar spiraaltje laten verwijderen zou geen kwaad kunnen. Het zit in de planning om dat ding te laten vervangen maar als ik de vervanging laat voor wat het is. Alleen dan ga ik wel weer elke maand bloeden. :r
Resistance is futile.
  donderdag 21 april 2011 @ 16:11:29 #289
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_95809776
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Seven. het volgende:
Hoeveel contacten heb je eigenlijk, dizorn?
Contacten als in wat precies? Op datingsites? Bizar weinig :P Heb er maar 1 waarmee ik veel praat (en dan ook écht veel) en dat is op dit moment ook mijn date/scharrel :)
WFPB!
  donderdag 21 april 2011 @ 16:45:43 #290
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_95811382
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:29 schreef Seven. het volgende:

Dat vind ik wel een hele goeie, eigenlijk. Ik maak zelf nooit jacht.
Nee, is eng hè? :+

quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Seven. het volgende:
Schilderijtje, hoe is het met je O+ ?
Met mij is het prima!
Ben nog steeds helemaal in O+ tot aan :r toe... :D

Zegt genoeg toch? :+
pi_95811493
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Lactacyd doe ik niet aan. Maar spiraaltje laten verwijderen zou geen kwaad kunnen. Het zit in de planning om dat ding te laten vervangen maar als ik de vervanging laat voor wat het is. Alleen dan ga ik wel weer elke maand bloeden. :r
En dat allemaal in een datingsite-ervaringen-topic. :|W
pi_95812730
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe dan ook: genoeg hierover. Ik wens hem het beste en meer moet dat niet zijn. Verder zal ik dit dan maar laten zijn voor wat het is en er niet meer op reageren.
mijn god zeg. ik zeg wat ik denk adhv wat je hier zelf post. jij ziet het als aanval en haalt dit er allemaal bij, niet ik.

vwb wat me dwarszit, heb ik je eens gemeld en je reactie erop sprak boekdelen. ik denk ook dat je zo op jezelf gefixeerd bent dat je niet eens weet waar ik op doel.

het is een vrij forum waar het ook mij vrij staat te reageren. ik heb mijn conclusies allang getrokken, don't worry. ~:)
pi_95813118
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je scheermesjes weg gooien. Serieuze tip.
Whahaha, jaaaa!!! Hoe weet je dit? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_95813231
quote:

[..]

Hmm, ja viel mij ook op inderdaad. Ben zelf ook meestal na 3 dates op een man uitgekeken, maar dat komt omdat het gewoon saaie Harry's zonder inhoud zijn, of ze zijn nuchter ineens lelijk :@ Of iets in die geest :P
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 21 april 2011 @ 18:12:44 #295
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95814601
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hmm, ja viel mij ook op inderdaad. Ben zelf ook meestal na 3 dates op een man uitgekeken, maar dat komt omdat het gewoon saaie Harry's zonder inhoud zijn, of ze zijn nuchter ineens lelijk :@ Of iets in die geest :P
misschien investeer je er zelf niet genoeg in waardoor hij ook zoiets heeft van, voor haar ga ik geen moeite doen :).
Een gedicht over Maanvis
pi_95814717
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

misschien investeer je er zelf niet genoeg in waardoor hij ook zoiets heeft van, voor haar ga ik geen moeite doen :).
eh, nee hoor schat :')
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 21 april 2011 @ 18:18:08 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95814758
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

eh, nee hoor schat :')
oke dus jij gaat iedere keer weer met goede moed keiveel moeite doen voor iemand die je op eerste gezicht leuk vindt? Of houd je jezelf terug?
Een gedicht over Maanvis
pi_95814806
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

oke dus jij gaat iedere keer weer met goede moed keiveel moeite doen voor iemand die je op eerste gezicht leuk vindt? Of houd je jezelf terug?
Dude, als jij keiveel moeite doet voor al je dates meteen van het begin, vind ik het niet vreemd dat je al jaren single bent hoor.. :{
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 21 april 2011 @ 18:20:20 #299
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_95814812
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar als je keihard je best doet dan is er toch iets mis. Als je gewoon jezelf bent (Cliché, ka-ching!) dan ben je óf wel interessant genoeg of niet interessant genoeg. Waarom zou je dan extra je best doen of jezelf inhouden?
WFPB!
pi_95814862
Dit wordt meer het topic: Hoe Seven door datingsites in haar midlife crisis belandde :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')