Vandaar dat ik je voor was... Tennis it is!quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ongewenste kneusje ben/was ik dus altijd bij gym.
Tennis en gemixt dubbelquote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je voor was... Tennis it is!
Goed puntquote:Op maandag 18 april 2011 15:29 schreef Silenus het volgende:
Als je echt een totale ramp bent in sporten moet je eigenlijk ook niet sporten. Je kan ook bij een vereniging gaan zonder dat je sport?
Zeg bijv. dat je iets chronisch hebt in je knieën maar dat je wel vroeger jarenlang erg fijn hebt gesport en graag weer iets wil doen. Dan kun je bardiensten draaien bij de hockeyclub en een verenigingsblaadje in elkaar draaien. Of je doet een bestuursfunctie. Dan heb je genoeg aanspraak met de vrouwen en sta je niet je kostbare tijd te verdoen door te stuntelen op de tennisbaan.
Let's face it, als je een ace wil slaan en tijdens de opslag valt de bal op je bril...daar worden de vrouwen niet geil van.
Maar een nieuw sociaal leven opbouwen beginnen met leugens lijkt me nou ook niet echt een aanrader; moet je er nog rekening mee gaan houden ook.quote:Op maandag 18 april 2011 15:29 schreef Silenus het volgende:
Als je echt een totale ramp bent in sporten moet je eigenlijk ook niet sporten. Je kan ook bij een vereniging gaan zonder dat je sport?
Zeg bijv. dat je iets chronisch hebt in je knieën maar dat je wel vroeger jarenlang erg fijn hebt gesport en graag weer iets wil doen. Dan kun je bardiensten draaien bij de hockeyclub en een verenigingsblaadje in elkaar draaien. Of je doet een bestuursfunctie. Dan heb je genoeg aanspraak met de vrouwen en sta je niet je kostbare tijd te verdoen door te stuntelen op de tennisbaan.
Let's face it, als je een ace wil slaan en tijdens de opslag valt de bal op je bril...daar worden de vrouwen niet geil van.
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.quote:Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef Silenus het volgende:
Nou alsof ze daar achterkomen. Je kunt gewoon blijven lopen en zeggen dat elke week sporten teveel belasting is. Hoef je ook bij het beachvolleybal niet voor lul te slaan omdat je niet bovenhands kunt serveren ofzo.
Sommige mensen (ik zeg niet dat tijnbrein zo is) hebben gewoon weinig feeling in balsporten. Die kunnen heel lang 'in hun eentje' trainen (al heb je bij tennis wel een sparringpartner nodig) maar die zitten niet binnen drie maanden op een niveau dat ze een echte tennisser bij kunnen benen.
Ik heb zelf drie jaar op tennis gezeten en daarna kon ik er nog steeds geen reet van. Maar dat terzijde.
quote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is een goed idee.![]()
Hobby's heb ik niet echt. Sport is wel een idee.
Dit schiet niet echt op he.. Binnen een paar minuten op andere gedachten gebrachtquote:Op maandag 18 april 2011 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
Goed punt![]()
ik ga wel iets anders verzinnen
Als ik dat nu eens wist.quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Dit schiet niet echt op he.. Binnen een paar minuten op andere gedachten gebracht![]()
Wat wil je zelf dan?
Hallo, ik vraag niet om de boel op te lichten of jezelf een totaal andere identiteit aan te meten.quote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.
Even 2 weken sparen om al dat geld aan rondjes uit te geven in de 1 of andere yuppentent, een paar fakenummers in je telefoon zetten met namen als Snoop Dogg en Pharrell Williams en vervolgens wijven neuken die een rol in je video willen.
Nah, ik heb gewoon een grafhekel aan liegen en om het dan mensen zelfs áán te raden gaat me echt veel te ver.
Met welke reden dan ook.
Bedankt voor dit idee trouwens.quote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.
Even 2 weken sparen om al dat geld aan rondjes uit te geven in de 1 of andere yuppentent, een paar fakenummers in je telefoon zetten met namen als Snoop Dogg en Pharrell Williams en vervolgens wijven neuken die een rol in je video willen.
Kwam er spontaan op na het zien van de nieuwe Scooter-clip met de New kids.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
Nah, ik heb gewoon een grafhekel aan liegen
Aight. Ik vind zelf dat liegen in dergelijke situaties ook geoorloofd is. Zeker in het buitenland mag je best doen alsof je eigenaar bent van een danceclub in Amsterdam. (Dat heb ik wel eens gedaan, vinden ze erg interessant in het buitenland. Sowieso het woord Amsterdam al, daar woon ik niet eens.)quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef kastanova het volgende:
Die vriend van me hele verhalen ophangen over een DJ magazine waar ik dus inderdaad de huisfotograaf van zou zijn en de rest van de avond is 1 grote wazige bende met halfnaakt poserende wijven die op de cover wilden komen.
Dus kinders, als je niet kunt sporten of babbelen kun je altijd nog een fototoestel aanschaffen en een beetje bij de DJ-booth gaan hangen met zo'n lulverhaal.
Het lulverhaal kwam van de vriend in kwestie hé, ik zat slechts fotootjes te schietenquote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Silenus het volgende:
Aight. Ik vind zelf dat liegen in dergelijke situaties ook geoorloofd is. Zeker in het buitenland mag je best doen alsof je eigenaar bent van een danceclub in Amsterdam. (Dat heb ik wel eens gedaan, vinden ze erg interessant in het buitenland. Sowieso het woord Amsterdam al, daar woon ik niet eens.)
Dan had ie wel eens voor haar op mogen komen voor haarquote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef kastanova het volgende:
dat hij haar zóveel beter zou behandelen en dat hij dit niet hoefde te accepteren.
HAHAHAHAHA oh dat maakt mijn te lange dag weer goed!quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het lulverhaal kwam van de vriend in kwestie hé, ik zat slechts fotootjes te schieten.
Nah, enige leugentjes die ik op een dergelijke manier vertel zijn echt zúlke obvious bullshit dat het met name te doen is om het wijs maken an sich.
Tegenover een gigantisch foute player (staartje, anabolenlichaam + shirtje, zonnebril in het haar) die tot vervelens toe op een vriendin van me geilt, vertellen dat we al 12 jaar getrouwd en ik haar regelmatig in elkaar mepte omdat ze zoveel aangekomen was in die tijd.
En dan in de loop van de avond ook af en toe "HOER! HAAL EENS NIEUW BIER!" door de tent schreeuwen waarna zij al snikkend meespeelt en gehoorzaamde.
Die kerel ging er volledig in mee en heeft dan ook de gehele avond tegen haar lopen fluisteren dat hij haar zóveel beter zou behandelen en dat hij dit niet hoefde te accepteren.
Naja, totdat ik het te ver doortrok en een tweede vriendin opvoerde; onze Zweedse adoptiedochter van 1,92.
Was eigenlijk ook nog eens haar schuld aangezien haar Heudevleudeknackerbreude niet echt heel overtuigend over kwam.
Geweldig zulke avonden.
.
.
Als je op 'volg topic' welquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Meer mensen waarbij dit topic al in MyAT staat zonder er gepost te hebben?
Nee. Ik zit voor eerst sinds gisteravond op Fok, ging na MyAT en dit topic stond bovenaanquote:
Ja, helaas komt dat nooit tot actie.quote:
Hmm.. al had ik dat volgens mij ook. Want ik wou hem juist volgen en toen bleek dat al aan te staan. Dus ja..quote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee. Ik zit voor eerst sinds gisteravond op Fok, ging na MyAT en dit topic stond bovenaan
Ik gebruik dat volgen nooit.
Raar
Hm ms dat op Fok nu zo gedaan is dat reeksen automatisch in je AT blijven ofzo. Naja. Ik ben de zon in.quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. al had ik dat volgens mij ook. Want ik wou hem juist volgen en toen bleek dat al aan te staan. Dus ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |