abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95668633
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat ongewenste kneusje ben/was ik dus altijd bij gym.
Vandaar dat ik je voor was... Tennis it is!
I was an atheist until I realized I was God
pi_95668855
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vandaar dat ik je voor was... Tennis it is!
Tennis en gemixt dubbel :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 18 april 2011 @ 15:29:08 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95669294
Als je echt een totale ramp bent in sporten moet je eigenlijk ook niet sporten. Je kan ook bij een vereniging gaan zonder dat je sport?

Zeg bijv. dat je iets chronisch hebt in je knieën maar dat je wel vroeger jarenlang erg fijn hebt gesport en graag weer iets wil doen. Dan kun je bardiensten draaien bij de hockeyclub en een verenigingsblaadje in elkaar draaien. Of je doet een bestuursfunctie. Dan heb je genoeg aanspraak met de vrouwen en sta je niet je kostbare tijd te verdoen door te stuntelen op de tennisbaan.

Let's face it, als je een ace wil slaan en tijdens de opslag valt de bal op je bril...daar worden de vrouwen niet geil van.
Gourmetten of steengrillen?
pi_95669464
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:29 schreef Silenus het volgende:
Als je echt een totale ramp bent in sporten moet je eigenlijk ook niet sporten. Je kan ook bij een vereniging gaan zonder dat je sport?

Zeg bijv. dat je iets chronisch hebt in je knieën maar dat je wel vroeger jarenlang erg fijn hebt gesport en graag weer iets wil doen. Dan kun je bardiensten draaien bij de hockeyclub en een verenigingsblaadje in elkaar draaien. Of je doet een bestuursfunctie. Dan heb je genoeg aanspraak met de vrouwen en sta je niet je kostbare tijd te verdoen door te stuntelen op de tennisbaan.

Let's face it, als je een ace wil slaan en tijdens de opslag valt de bal op je bril...daar worden de vrouwen niet geil van.
Goed punt :D

ik ga wel iets anders verzinnen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95669839
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:29 schreef Silenus het volgende:

Maar een nieuw sociaal leven opbouwen beginnen met leugens lijkt me nou ook niet echt een aanrader; moet je er nog rekening mee gaan houden ook.
Ik bedoel, beetje lullig als je dan tijdens een stranduitje ineens mee doet met beachvolleybal ofzo; "Je had toch wat met je knieën :?."

Kun je daar vervolgens ook weer een lulsmoes bovenop bouwen.
1 van de redenen dat ik nooit lieg; moet je het nog bij gaan houden ook :+.

Dan zou ik zeggen; train gewoon in je eentje net zolang tot je op een acceptabel basisniveau zit.
Ongeacht je motoriek is dat immers wel te bewerkstelligen en mocht het echt dusdanig miserabel zijn kun je altijd nog rolstoelchickes scoren @ de paralympics :Y).

Simpele kosten/batenanalyse:

Optie 1, liegen:
+ Makkelijker
- Risico op betrapt worden en daardoor je sociale kenniskring direct weer kwijt raken
- Liegen is altijd -1

Optie 2, echt gaan sporten:
+ Je neemt daadwerkelijk deel aan de activiteiten
+ Bouwt tegelijkertijd een conditie op
+ Lichaam gaat er direct wat strakker uit zien
- Kost energie

3-1 winst tegenover 1-2 verlies, dus dan zou ik zeggen: Optie 2.
  maandag 18 april 2011 @ 15:42:55 #31
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95669965
Nou alsof ze daar achterkomen. Je kunt gewoon blijven lopen en zeggen dat elke week sporten teveel belasting is. Hoef je ook bij het beachvolleybal niet voor lul te slaan omdat je niet bovenhands kunt serveren ofzo.

Sommige mensen (ik zeg niet dat tijnbrein zo is) hebben gewoon weinig feeling in balsporten. Die kunnen heel lang 'in hun eentje' trainen (al heb je bij tennis wel een sparringpartner nodig) maar die zitten niet binnen drie maanden op een niveau dat ze een echte tennisser bij kunnen benen.

Ik heb zelf drie jaar op tennis gezeten en daarna kon ik er nog steeds geen reet van. Maar dat terzijde.
pi_95670258
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef Silenus het volgende:
Nou alsof ze daar achterkomen. Je kunt gewoon blijven lopen en zeggen dat elke week sporten teveel belasting is. Hoef je ook bij het beachvolleybal niet voor lul te slaan omdat je niet bovenhands kunt serveren ofzo.

Sommige mensen (ik zeg niet dat tijnbrein zo is) hebben gewoon weinig feeling in balsporten. Die kunnen heel lang 'in hun eentje' trainen (al heb je bij tennis wel een sparringpartner nodig) maar die zitten niet binnen drie maanden op een niveau dat ze een echte tennisser bij kunnen benen.

Ik heb zelf drie jaar op tennis gezeten en daarna kon ik er nog steeds geen reet van. Maar dat terzijde.
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.
Even 2 weken sparen om al dat geld aan rondjes uit te geven in de 1 of andere yuppentent, een paar fakenummers in je telefoon zetten met namen als Snoop Dogg en Pharrell Williams en vervolgens wijven neuken die een rol in je video willen.

Nah, ik heb gewoon een grafhekel aan liegen en om het dan mensen zelfs áán te raden gaat me echt veel te ver.
Met welke reden dan ook.
pi_95670604
Je moet nooit dingen gaan doen waar je niet goed in bent en waarvan je vantevoren ook al weet dat je dat nooit zult worden. Zonde van de tijd, zonde van de energie en het levert op den duur zelfs alleen nog maar negatieve energie op.
  maandag 18 april 2011 @ 15:56:37 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95670624
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:

Dat is een goed idee. :)
Hobby's heb ik niet echt. Sport is wel een idee.
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:32 schreef tijnbrein het volgende:

Goed punt :D

ik ga wel iets anders verzinnen
Dit schiet niet echt op he.. Binnen een paar minuten op andere gedachten gebracht :N

Wat wil je zelf dan?
pi_95670835
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Dit schiet niet echt op he.. Binnen een paar minuten op andere gedachten gebracht :N

Wat wil je zelf dan?
Als ik dat nu eens wist. :{
14 SHADES OF GREY
  maandag 18 april 2011 @ 16:01:46 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95670908
quote:
15s.gif Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.
Even 2 weken sparen om al dat geld aan rondjes uit te geven in de 1 of andere yuppentent, een paar fakenummers in je telefoon zetten met namen als Snoop Dogg en Pharrell Williams en vervolgens wijven neuken die een rol in je video willen.

Nah, ik heb gewoon een grafhekel aan liegen en om het dan mensen zelfs áán te raden gaat me echt veel te ver.
Met welke reden dan ook.
Hallo, ik vraag niet om de boel op te lichten of jezelf een totaal andere identiteit aan te meten.

Voor mijn part zegt 'ie dat hij gewoon niet kan tennissen maar wel graag iets wil doen, dat is het hele punt niet. Als hij maar van z'n bureaustoel afkomt en zich onder de mensen gaat bevinden. En aangezien Tijnbrein niet de meest sportieve gast aller tijden is denk ik persoonlijk dat hij zich beter in kan zetten 'rondom' het sportveld dan op het sportveld zelf. Da's alles.
  maandag 18 april 2011 @ 16:02:35 #37
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95670949
quote:

[..]

Bedankt voor dit idee trouwens.
  maandag 18 april 2011 @ 16:15:18 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95671604
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ik dat nu eens wist. :{
Nooit over nagedacht?
pi_95672358
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Bedankt voor dit idee trouwens.
Kwam er spontaan op na het zien van de nieuwe Scooter-clip met de New kids.
Die kerel vroeger ooit eens op vakantie tegengekomen en een vriend wilde daar graag een paar fotootjes van gemaakt hebben.
Ik leuk fotootjes schieten, kwamen er een paar lekkere wijven naar me toe; of ik zelf ook bij Scooter hoorde.
Die vriend van me hele verhalen ophangen over een DJ magazine waar ik dus inderdaad de huisfotograaf van zou zijn en de rest van de avond is 1 grote wazige bende met halfnaakt poserende wijven die op de cover wilden komen :').

Dus kinders, als je niet kunt sporten of babbelen kun je altijd nog een fototoestel aanschaffen en een beetje bij de DJ-booth gaan hangen met zo'n lulverhaal :+.
  maandag 18 april 2011 @ 16:37:12 #40
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95672557
quote:
Nah, ik heb gewoon een grafhekel aan liegen
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef kastanova het volgende:
Die vriend van me hele verhalen ophangen over een DJ magazine waar ik dus inderdaad de huisfotograaf van zou zijn en de rest van de avond is 1 grote wazige bende met halfnaakt poserende wijven die op de cover wilden komen :').

Dus kinders, als je niet kunt sporten of babbelen kun je altijd nog een fototoestel aanschaffen en een beetje bij de DJ-booth gaan hangen met zo'n lulverhaal :+.
Aight. Ik vind zelf dat liegen in dergelijke situaties ook geoorloofd is. Zeker in het buitenland mag je best doen alsof je eigenaar bent van een danceclub in Amsterdam. (Dat heb ik wel eens gedaan, vinden ze erg interessant in het buitenland. Sowieso het woord Amsterdam al, daar woon ik niet eens.)
pi_95673719
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Silenus het volgende:

Aight. Ik vind zelf dat liegen in dergelijke situaties ook geoorloofd is. Zeker in het buitenland mag je best doen alsof je eigenaar bent van een danceclub in Amsterdam. (Dat heb ik wel eens gedaan, vinden ze erg interessant in het buitenland. Sowieso het woord Amsterdam al, daar woon ik niet eens.)
Het lulverhaal kwam van de vriend in kwestie hé, ik zat slechts fotootjes te schieten :Y).

Nah, enige leugentjes die ik op een dergelijke manier vertel zijn echt zúlke obvious bullshit dat het met name te doen is om het wijs maken an sich.
Tegenover een gigantisch foute player (staartje, anabolenlichaam + shirtje, zonnebril in het haar) die tot vervelens toe op een vriendin van me geilt, vertellen dat we al 12 jaar getrouwd en ik haar regelmatig in elkaar mepte omdat ze zoveel aangekomen was in die tijd.
En dan in de loop van de avond ook af en toe "HOER! HAAL EENS NIEUW BIER!" door de tent schreeuwen waarna zij al snikkend meespeelt en gehoorzaamde :+.
Die kerel ging er volledig in mee en heeft dan ook de gehele avond tegen haar lopen fluisteren dat hij haar zóveel beter zou behandelen en dat hij dit niet hoefde te accepteren :').
Naja, totdat ik het te ver doortrok en een tweede vriendin opvoerde; onze Zweedse adoptiedochter van 1,92.
Was eigenlijk ook nog eens haar schuld aangezien haar Heudevleudeknackerbreude niet echt heel overtuigend over kwam.

Geweldig zulke avonden :D. O+. :').
  maandag 18 april 2011 @ 17:10:28 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95673938
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef kastanova het volgende:

dat hij haar zóveel beter zou behandelen en dat hij dit niet hoefde te accepteren :').
Dan had ie wel eens voor haar op mogen komen voor haar :N
pi_95674123
Meer mensen waarbij dit topic al in MyAT staat zonder er gepost te hebben?
pi_95674135
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het lulverhaal kwam van de vriend in kwestie hé, ik zat slechts fotootjes te schieten :Y).

Nah, enige leugentjes die ik op een dergelijke manier vertel zijn echt zúlke obvious bullshit dat het met name te doen is om het wijs maken an sich.
Tegenover een gigantisch foute player (staartje, anabolenlichaam + shirtje, zonnebril in het haar) die tot vervelens toe op een vriendin van me geilt, vertellen dat we al 12 jaar getrouwd en ik haar regelmatig in elkaar mepte omdat ze zoveel aangekomen was in die tijd.
En dan in de loop van de avond ook af en toe "HOER! HAAL EENS NIEUW BIER!" door de tent schreeuwen waarna zij al snikkend meespeelt en gehoorzaamde :+.
Die kerel ging er volledig in mee en heeft dan ook de gehele avond tegen haar lopen fluisteren dat hij haar zóveel beter zou behandelen en dat hij dit niet hoefde te accepteren :').
Naja, totdat ik het te ver doortrok en een tweede vriendin opvoerde; onze Zweedse adoptiedochter van 1,92.
Was eigenlijk ook nog eens haar schuld aangezien haar Heudevleudeknackerbreude niet echt heel overtuigend over kwam.

Geweldig zulke avonden :D. O+. :').
HAHAHAHAHA oh dat maakt mijn te lange dag weer goed!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 18 april 2011 @ 17:16:09 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95674147
quote:
5s.gif Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Meer mensen waarbij dit topic al in MyAT staat zonder er gepost te hebben?
Als je op 'volg topic' wel :P
pi_95674424
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je op 'volg topic' wel :P
Nee. Ik zit voor eerst sinds gisteravond op Fok, ging na MyAT en dit topic stond bovenaan
Ik gebruik dat volgen nooit.

Raar
pi_95674469
quote:
5s.gif Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nooit over nagedacht?
Ja, helaas komt dat nooit tot actie. :{
14 SHADES OF GREY
  maandag 18 april 2011 @ 17:23:55 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95674477
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Nee. Ik zit voor eerst sinds gisteravond op Fok, ging na MyAT en dit topic stond bovenaan
Ik gebruik dat volgen nooit.

Raar
Hmm.. al had ik dat volgens mij ook. Want ik wou hem juist volgen en toen bleek dat al aan te staan. Dus ja.. :{
  maandag 18 april 2011 @ 17:24:20 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95674498
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef tijnbrein het volgende:

Ja, helaas komt dat nooit tot actie. :{
Maar wat staat er dan op je lijstje om te gaan doen .. of wat zou je willen?
pi_95674551
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hmm.. al had ik dat volgens mij ook. Want ik wou hem juist volgen en toen bleek dat al aan te staan. Dus ja.. :{
Hm ms dat op Fok nu zo gedaan is dat reeksen automatisch in je AT blijven ofzo. Naja. Ik ben de zon in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')